daar ga je weer...quote:Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
xzibit ?
Consider it donequote:Op donderdag 13 april 2006 22:23 schreef GLO het volgende:
Even tussendoor: heeft iemand ervaring met Spybot? Zo ja, mail me svp: tikkietee@yahoo.com
TSE must die!quote:Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Xzibit
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:24 schreef GLO het volgende:
[..]
daar ga je weer...
misschien schrale troost: ik had de hele opgave nog niet eens gezien...
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
x-ecutioners ?
Gefeliciteerd! En dat in een total loss Lada... zo zie je maar: de aanhouder wintquote:
dank u. geen morcheebaquote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En dat in een total loss Lada... zo zie je maar: de aanhouder wint
* GLO dacht dat het Redd Kross was![]()
bijna alles wat ook maar een beetje historisch relevant is, is al vaker langsgeweest. dus je krijgt gewoon het puntquote:Op donderdag 13 april 2006 22:58 schreef bukgeit het volgende:
Add N To (X)
Is wel eens vaker geweest, kijk maar wat je met de vraag doet.
Ah, hij. Ik had er geen naam bij. Nu wel dusquote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef bukgeit het volgende:
Dank u!
Welke dubieuze rol vervult Gert van der Graaf in de muziekhistorie?
't Is hem! Onlangs opnieuw: Nederlandse Abba-stalker weer actiefquote:Op donderdag 13 april 2006 23:35 schreef ranja het volgende:
Of is hij de stalker van Agnetha Fältskog?
quote:NEW YORK -gets assistance from his actress girlfriend
on his upcoming album, "
Swings Sinatra."
The "" vixen lends her vocal chops to a version of Sinatra's 1963 hit "The Second Time Around."
Elsewhere,takes on Sinatra-popularized tunes like "That's Life," "My Funny Valentine," "Fly Me to the Moon," "New York, New York" and "Night and Day."
"Sinatra sang with such power and such vulnerability,"says. "He was a great storyteller. I just tried to tell some of these stories in my own way.
The album is set for release May 23 via jazz label Concord Records.
Geen idee wie je bedoelt maar vast niet goedquote:Op donderdag 13 april 2006 23:46 schreef Berkery het volgende:
The Hoff?
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:47 schreef ranja het volgende:
Geen idee wie je bedoelt
http://www.hoff-lovers.com/quote:Op donderdag 13 april 2006 23:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt maar vast niet goed
In ieder geval heeft ranja wat geleerd vanavondquote:
Helaas staat meneer niet bekend om z'n rijmelarij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef Berkery het volgende:
De titel van het album doet vermoeden dat zijn naam met een S begint, allitereert lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |