Zeker, zeker. En dan met vooral The Sun Rises in the East (1994).quote:
Had een culthit in 1999. Opereerde daarvoor in een duo. Een duo dat invloedrijk is geweest voor de Hiphop underground.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:39 schreef Z het volgende:
Pvdt...
Nee, deze homie leeft nog.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:43 schreef bigshadow het volgende:
j(ay) dilla ?
Poeh, m'n laatste troef dan maar:quote:Op donderdag 13 april 2006 20:55 schreef bigshadow het volgende:
Ja, en die zijn eerder gevraagd. Ik was er niet opgekomen (de naam dan)
Z antwoord nouquote:Op donderdag 13 april 2006 20:56 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Poeh, m'n laatste troef dan maar:
Simon Says
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:02 schreef Z het volgende:
Hoeveel schrijffouten mag ik maken?
Pharoahe Monch. Vooral OK is erg goed. En zo vliegen de aanraders jullie weer om de oren, zo op donderdagavond.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:03 schreef Z het volgende:
Pharaoh Monk.
quote:One of the most beloved hip-hop crews in rap music,(an acronym for "...") consists of veteran rappers, DJs, and producers dedicated to the true essence of rap music: original lyrics and strong beat-savvy productions. With their dedication to hip-hop purity, members Showbiz & A.G. (Andre the Giant), Diamond D, Lord Finesse, Fat Joe, O.C., Buckwild, and the late Big L have at least one classic album under their belts. Although they never reached the success of their multi-platinum peers, individually they became successful by maintaining their integrity and earning major respect within the rap community.
Ken het eigenlijk alleen van horen zeggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:13 schreef Z het volgende:
Daar kan ik nooit iets van vinden, drie nummers ofzo, die dan wel weer super klinken.
Daisy +1
Nee, Perquisite is producer. Nederlander bovendien. Op het album van Pete Philly & Perquisite rapt een bekende Amerikaanse rappert een riedeltje mee.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:19 schreef peaceman het volgende:
Perquisite?
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Mos Def toch?
Idd, en dat terwijl dat bloot wel meeviel -of tegen- . Op de definitie van bloot zal ik het niet laten aankomen, maar omdat Mark signaleerde dat het om twee dames ging, krijgt hij het punt.quote:
quote:
Ik nietquote:Op donderdag 13 april 2006 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een pet op z'n kop
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:16 schreef bukgeit het volgende:
Twee Bad Company's. De naam dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |