Goed genoeg... Een paar kan ik op mezelf betrekken... da's dan weer minder..quote:Op donderdag 13 april 2006 17:48 schreef GLO het volgende:
Dat viel niet mee; ik heb me wat dichterlijke vrijheden moeten permitteren om de tien vol te krijgen:
Klein Orkest - Koos Werkeloos
Henk & The Stainless Steel Band – Wij Willen WW
The Silhouettes – Get A Job
Little Village – Do You Want My Job?
The Nomads – Wasn’t Born To Work
Chelsea – Right To Work
Darlington - Jobless
Janse Bagge Bend – Sollicitere
Dead Boys – Ain’t Nothin’ To Do
Buzzcocks – Boredom
Da's snel!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Leroy Brown
Ik dacht nog: "dit gaat wel even duren"quote:Op donderdag 13 april 2006 18:14 schreef GLO het volgende:
Donald 'Duck' Dunn?
Het duurde idd even voordat ik het plaatje te zien kreegquote:Op donderdag 13 april 2006 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht nog: "dit gaat wel even duren"![]()
Glo +1
![]()
Ik dacht nog: "dit gaat wel even duren"quote:Op donderdag 13 april 2006 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Average White Band?
De snelheisprijs!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:26 schreef Mark het volgende:
Celtic Frost
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik dacht nog: "dit gaat wel even duren"
[..]
Nee toch kereltje, baan kwijt?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goed genoeg... Een paar kan ik op mezelf betrekken... da's dan weer minder..
GLO+1
Niet dat iedereen dat door had...quote:Op donderdag 13 april 2006 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Je vraagstelling gaf 'm al weg.
Zie pagina 1.... daar staat er wel wat meer over...quote:
Heb 't net allemaal zitten lezen. Kut voor je, maar we duimen allemaal voor je dat er snel weer wat op je weg komtquote:Op donderdag 13 april 2006 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zie pagina 1.... daar staat er wel wat meer over...![]()
Tuck & Patti?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Andress en
Cathcart zijn als duo onder hun voornamen bekend.
Wie zijn&
?
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Heb 't net allemaal zitten lezen. Kut voor je, maar we duimen allemaal voor je dat er snel weer wat op je weg komt
Ik twijfelde alleen nog omdat ik meende dat er ook één neger/afro-amerikaan/donkereman/hoejedatmaarwilnoemen in AWB zatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |