In ieder geval heeft ranja wat geleerd vanavondquote:
Helaas staat meneer niet bekend om z'n rijmelarij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef Berkery het volgende:
De titel van het album doet vermoeden dat zijn naam met een S begint, allitereert lekker.
Christ, wat vroegquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:12 schreef Mark het volgende:
Ik zie het morgen wel, wekker gaat over 4½ uur
Ha, dat heb ik ergens gelezen. Maar wie was het ook weerquote:
het is geen acteur, staat wel bekend als zanger.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef peaceman het volgende:
is het wel een zanger? of een acteur die een poging doet?
Op Fok! kan alles he!?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat kan niet. 't Is een allmusic-plaatje!
Ah, oh, oe. Ook nooit een film met hem gezien? Want meneer is ook acteur. Maar goed, muziekbio'tje dan:quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:00 schreef peaceman het volgende:
ah nu niet meer, maar nu weet ik m niet..
quote:With very few exceptions, the career ofcan be divided in half — his first two albums encompassed straight-ahead New Orleans jazz and stride piano while his later career (which paralleled his rising celebrity status) alternated between more contemporary New Orleans music and pop vocals with a debt to Frank Sinatra.
Goed lezen peaceman: meer pop dan jazz tegenwoordig en daarmee ook pas echt heel bekend geworden. Bovendien, als gezegd, had je 'm als acteur kunnen kennen...quote:
Je bedoelt dat je zijn naam niet kent...?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:06 schreef peaceman het volgende:
het zegt me niks GLO...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |