quote:
Oh ja...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef fotoloog het volgende:
Dit moet deeltje 526 zijn !
Dat zal wel weer een rel veroorzaken....quote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef fotoloog het volgende:
Geen eendagsvlieg...
Dit moet deeltje 526 zijn !
Nou; jij mag ook wel 't één en ander verantwoorden, hoor...quote:
Misschien wil Erwin de rommel wel opruimen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
ja jullie moeten wel beter opletten hoor, onze Lord vindt dat niet leuk![]()
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan hebt, maar wat ik wel weet is dat de Nijmeegse aanpak van de veelplegersproblematiek erg succesvol is en in vele plaatsen navolging krijgt.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:50 schreef Treinhomo het volgende:
Nou; jij mag ook wel 't één en ander verantwoorden, hoor...
Jouw Nijmegen heeft 't plan opgevat om veelplegers maar te gaan vertroetelen, want dat is goedkoper dan steeds maar weer opsluiten.
Die problematiek is waar ik daadwerkelijk met m'n hoofd zat...quote:
Ik ga er maar van uit dat dat een retorische vraag is ...quote:
Zal ik ook nog even een duit in het zakje doen. Ik heb de burgemeester van Nijmegen vanmiddag gehoord.... en het gaat dus om 150 mensen (veelplegers/drugsverslaafden) die steeds weer in de fout gaan, omdat ze geld nodig hebben voor de drugs. Ook al die akkefietjes kost de politie/gemeente/gemeenschap heel veel geld en proberen ze het zo op te lossen. Ik denk dat het zeker de moeite waard is om te proberen. Immers niet geschoten, is altijd mis...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat dat een retorische vraag is ...![]()
Wat ik ervan begrepen heb, is dat de notoire veelplegers te pas en te pas (!) door de politie worden aangesproken, zodat ze het idee krijgen dat ze voortdurend in de gaten worden gehouden, met als gevolg dat ze ... eh ... niet zo veel meer plegen, zeg maar. Kennelijk is dat buitengewoon effectief; het aantal 'feitjes' begaan door veelplegers is in Nijmegen de afgelopen tijd significant gedaald. Reden waarom andere steden nu ook zoiets gaan doen - of er inmiddels al mee zijn begonnen.
Meer weet ik er ook niet van. Maar volgens jou worden ze niet meer opgepakt en vastgezet na een inbraak of iets dergelijks? Hmmmmm ..... ik kan dat maar moeilijk geloven. Dat zou bijvoorbeeld evidente rechtsongelijkheid betekenen. Bovendien gaat een gemeente niet over zulke dingen.
Maar, oei, wat zijn we ineens serieus! Dat is niet de bedoeling!![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef pyl het volgende:
Maar volgens jou worden ze niet meer opgepakt en vastgezet na een inbraak of iets dergelijks ? Hmmmmm ..... ik kan dat maar moeilijk geloven. Dat zou bijvoorbeeld evidente rechtsongelijkheid betekenen.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C65E485679C109.htmlquote:12 April 2006 17:49
Nijmegen gaat veelplegers helpen
De gemeente Nijmegen heeft een nieuwe aanpak bedacht voor veelplegers. Dat zijn criminelen die steeds opnieuw in de fout gaan. Als ze hun straf hebben uitgezeten, krijgen ze van de gemeente woonruimte, een uitkering, een opleiding en eventueel ook gratis drugs.
Nijmegen heeft te maken met ongeveer 150 veelplegers, die verantwoordelijk zijn voor een groot deel van de misdaad in de stad. Ze kosten de maatschappij handenvol geld, zegt de burgemeester.
Een dag in de gevangenis kost 200 tot 250 euro. De nieuwe aanpak van Nijmegen is volgens de burgemeester een stuk goedkoper
Alle waar naar z'n geld.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
Zal ik ook nog even een duit in het zakje doen. Ik heb de burgemeester van Nijmegen vanmiddag gehoord.... en het gaat dus om 150 mensen (veelplegers/drugsverslaafden) die steeds weer in de fout gaan, omdat ze geld nodig hebben voor de drugs. Ook al die akkefietjes kost de politie/gemeente/gemeenschap heel veel geld en proberen ze het zo op te lossen. Ik denk dat het zeker de moeite waard is om te proberen. Immers niet geschoten, is altijd mis...
quote:
Jee, ja, nu je het zegt!quote:
Gelukkig niet!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef NoSigar het volgende:
Weet iemand hoe de drummer van BZN heette?
Als dat zo is, dan heeft onze plaatjesplaatser een probleem, zogezegd.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:53 schreef pyl het volgende:
Is het dan Jaap Eggermont, ooit nog eens bij de Golden Earring?
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Berkery het volgende:
Voor pyl: Fok! Muziek Trivia deel DCLXXII
daarom vroeg ik of het een Duitser was.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan heeft onze plaatjesplaatser een probleem, zogezegd.![]()
Maar het is natuurlijk niet zo. Hè Berkery?![]()
Bijna!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef Berkery het volgende:
Holger Czukay?
Begin jaren negentig werd hij helemaal beroemd en won zijn produkt zelfs een grammy.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:20 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Hij lijkt wel op Ruud Geels-mét-haar, NoSigar, maar verder kom ik niet. Wel een jaren zeventig mannetje, vermoedelijk.
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:48 schreef Berkery het volgende:
PJ Harvey?
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:52 schreef Berkery het volgende:
...of is dit deel twee van de spoedcursus geschiedenis?
Hoe weet JIJ dat nou weer?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Maar ook, omdat Gellius van lezende vrouwen schijnt te houden.
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:13 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Uit een soort politieke hypercorrectie plaats ik in deze cursus ook geregeld een vrouw (wellicht is dat de oplettende RJPvD'ertjes opgevallen?). "History is his story", werd mij tijdens mijn studie maar al te vaak door vrouwelijke collegaatjes (meestal rechtstreeks uit de boerenklei getrokken radicale feministes-van-de-daad) ingewreven. Vervelende typejes, maar ze hadden wel een punt, vrees ik.
Vandaar uit eerbetoon aan de vrouw-die-in-de-geschiedenis-te-weinig-aandacht-heeft-gekregen, en aan mijn ijverigste leerlinge in deze topicreeks, dit schilderij met daarop neerlands grootste geleerde vrouw uit de moderne tijd.
Maar ook, omdat Gellius van lezende vrouwen schijnt te houden.
Watskeburt?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:16 schreef peaceman het volgende:
Op donderdag de 13e rust geen zegen zo blijkt....![]()
Peaceman heeft te horen gekregen dat hij geen contract krijgt m.a.w. dat hij eruit moet .....quote:
Kutzooiquote:Op donderdag 13 april 2006 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman heeft te horen gekregen dat hij geen contract krijgt m.a.w. dat hij eruit moet .....en dat sucks en is erg oneerlijk... imo.
En dat lijkt mij toch het belangrijkste.... maar ja, wie ben ik?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef peaceman het volgende:
Daarbij moet ik ook nog even vertellen dat men vond dat ik mijn werk wel goed deed.
Jij bent Diaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
En dat lijkt mij toch het belangrijkste.... maar ja, wie ben ik?
Ik heb werkelijk geen idee... ben nog aan het wachten op mn les, maar ik denk dat mn leraar afgeschrokken is doordat ik niet zo vaak vandaag kon kijkenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij bent Diaan.
Weet jij het plaatje van pyl?
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:54 schreef peaceman het volgende:
... Het vreemdste is natuurlijk dat meneer de bedrijfsleider zelf toegegeven heeft, dat ik geen eerlijke kans gehad heb....
.... Voor het werk zelf en de collega's vind ik het jammer, want ik had het er echt naar mijn zin.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef peaceman het volgende:
Daarbij moet ik ook nog even vertellen dat men vond dat ik mijn werk wel goed deed.
Ik ook niet, daarom ben ik ook zóó boos...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:38 schreef pyl het volgende:
Tjonge, peace, wat vervelend.![]()
Ik kan het onderstaande niet goed rijmen met wat je overkomen is:
[..]
[..]
Is je überhaupt de afgelopen periode duidelijk gemaakt dat er van je verwacht werd de bedrijfsleider op termijn op te volgen?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef peaceman het volgende:
Scrutinizer, begrijp jij dit bedrijf?
Nee. Het werd alleen in een eerder gesprek, zo'n 3,5 week geleden losjes genoemd. Maar toen lag naar mijn gevoel er meer nadruk op mijn werkzaamheden die uitgebreid gingen worden. (dit had toen blijkbaar al zo moeten zijn, maar mijn collega, die mij inwerkte, wist dit niet eens.) M.a.w. er was vantevoren niet echt goed nagedacht hoe ze mij uberhaupt zouden inwerken. De communicatie binnen het bedrijf laat duidelijk te wensen over. Maar als men daar de nadruk op wilde leggen, dan had men duidelijker moeten zijn. Bovendien stond dit toendertijd niet in de functie die ze graag vervuld zagen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is je überhaupt de afgelopen periode duidelijk gemaakt dat er van je verwacht werd de bedrijfsleider op termijn op te volgen?
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
G*tver pyl, kun je niet even waarschuwen als je een Zappa-vraag stelt in MUZ-trivia?
Precies, want het lijkt nu of je alleen daarop wordt beoordeeld. Het nare is alleen dat jouw gelijk je niets brengt, dat is een hele vervelende situatie waarbij het moeilijk is om je erbij neer te leggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:24 schreef peaceman het volgende:
Maar als men daar de nadruk op wilde leggen, dan had men duidelijker moeten zijn.
Exact! Daarom twijfel ik ook enorm of ik weer terug ga. Ik zou het dan puur voor het geld doen. Maar eigenlijk mogen ze van mij de tering krijgen, zoals ik er nu over denk.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, want het lijkt nu of je alleen daarop wordt beoordeeld. Het nare is alleen dat jouw gelijk je niets brengt, dat is een hele vervelende situatie waarbij het moeilijk is om je erbij neer te leggen.
quote:deze week zijn er op mijn huidige werk drie collega's 'verdwenen'. Daar wordt niet eens over gesproken, er staan gewoon opeens drie nieuwe namen op de planning
Ik zou het als ik jou was gewoon aankomend weekend nog eens laten bezinken, leuke dingen doen met Diaan en het dan nog eens overwegen. Hoe dan ook, ik vind het echt klote voor je, vooral ook omdat je het zo naar je zin had.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Exact! Daarom twijfel ik ook enorm of ik weer terug ga. Ik zou het dan puur voor het geld doen. Maar eigenlijk mogen ze van mij de tering krijgen, zoals ik er nu over denk.
Dank je wel. Tof van je om het zo te verwoorden. Ik neem wat betreft weer terug gaan maandag pas een besluit.... Ondertussen zijn er al weer 2 sollicitaties de deur uit... , dus wie weet is het maar heel tijdelijk deze dip...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het als ik jou was gewoon aankomend weekend nog eens laten bezinken, leuke dingen doen met Diaan en het dan nog eens overwegen. Hoe dan ook, ik vind het echt klote voor je, vooral ook omdat je het zo naar je zin had.
En we gaan zaterdag naar Rotterdam... Motel Mozaique en blijven dan een nachtje slapen in een 4-sterrenhotelquote:Op donderdag 13 april 2006 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dank je wel. Tof van je om het zo te verwoorden. Ik neem wat betreft weer terug gaan maandag pas een besluit.... Ondertussen zijn er al weer 2 sollicitaties de deur uit... , dus wie weet is het maar heel tijdelijk deze dip...
That's more like it!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En we gaan zaterdag naar Rotterdam... Motel Mozaique en blijven dan een nachtje slapen in een 4-sterrenhotel![]()
lekker even ontspannen en genieten...
Nee hoor, een Amerikaanse zangeres!quote:
Daar lijkt me vrouw inderdaad wel op.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:35 schreef Gellius het volgende:
Hm, ik moet denken aan Stockard Channing.
Had die geen lang en steil haar?quote:
quote:
Aaaaaaaaim..... soooooo....... hurrrrrrrt!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef Gellius het volgende:
HURT!
Wat een draak van een lied was datquote:Op donderdag 13 april 2006 18:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Aaaaaaaaim..... soooooo....... hurrrrrrrt!
Dat zeg ik altijd van de nieuwe levensloopregeling... een draak van een regeling....quote:Op donderdag 13 april 2006 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een draak van een lied was dat![]()
minder erg dan dat liedquote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd van de nieuwe levensloopregeling... een draak van een regeling....
Zo, da's snel dolle!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef dolle_hond het volgende:
john buisman toch
Ja ! jij.....quote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef Tokay het volgende:
Het is anders de eerste keer dat ik haar plaats hoor, foto!![]()
[afbeelding]
Vaker dan Joe Strummer??quote:Op donderdag 13 april 2006 19:00 schreef fotoloog het volgende:
gut,wat die al veel voorbij gekomen is de laatste jaren...
quote:In 1825 ontdekte de Nederlanderde basis voor de bereiding van cacaopoeder, cacaoboter en chocolade. Hij ontdekte hoe cacaoboter uit de bonen geperst kon worden. Ook ontdekte
het alkaliseren: een methode om de aanwezige zuren in de cacao te neutraliseren. Dit kwam de smaak ten goede.
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Houten?
Yep.....quote:Op donderdag 13 april 2006 20:38 schreef dolle_hond het volgende:
june?
Haha kon geen ander groot plaatje vinden, maar je hebt het wel goed hoor Tokay, het is idd June (of JC) Lodge.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:26 schreef Tokay het volgende:
June Lodge? Van 'Someone Loves You, Honey'?
Hij is inderdaad een beetje klein en vaag, Diaan, dat plaatje van jou!
In de Playbackshow van Henny Huisman?!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
Haha kon geen ander groot plaatje vinden, maar je hebt het wel goed hoor Tokay, het is idd June (of JC) Lodge.
Leuk detail: ooit heb ik met een vriendin dit liedje geplaybackt
Nee zover ben ik nooit gekomen.... heb wel twee keer gewonnen..quote:Op donderdag 13 april 2006 21:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
In de Playbackshow van Henny Huisman?!![]()
Dat zit wel goedquote:Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef NoSigar het volgende:
Ik hoop voor haar dat ze veel aan sport doet.
Natuurlijkquote:
Ik vind juist dat ze er hier wel redelijk flatteus opstaat.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:26 schreef NoSigar het volgende:
O, dus toch. Dat altijd dat ze knapper was.
Jah, en waarschijnlijk verslaat ze me ook met armpje drukken.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel een beetje jaloers. Op haar conditie en dunne kuiten.
Als ze zo (zie onder) naar je kijkt zou ik me ook uit de voeten makenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:47 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Jah, en waarschijnlijk verslaat ze me ook met armpje drukken.
Van mij?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:50 schreef NoSigar het volgende:
Van jou kan ik vast wel winnen.
Da's handig voor als Treinhomo's busje niet wil startenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van mij?
Jij hebt geen enkel idee. Misschien zie ik er wel zo uit: [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's handig voor als Treinhomo's busje niet wil starten
Hmmm, ja je hebt gelijk. Sorryquote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dat heb ik wel. Hoe weet jij dat nou. je hebt geen enkel idee.
Nee, doe maar een nieuwequote:Op donderdag 13 april 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Oh uh, staat er trouwens nog een plaatje open ergens?
Post 'm nog maar een keer.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:57 schreef NoSigar het volgende:
(er staat er nog een open van mij van heel lang geleden...)
ik herkende je bijna niet zonder overallquote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van mij?
Jij hebt geen enkel idee. Misschien zie ik er wel zo uit: [afbeelding]
Goed gezien!quote:
Aan die kunstvorm heeft ze een grotere bekendheid te danken, maar dat is niet haar eigenlijke discipline.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
Had je er ook al hints en afgekeurde antwoorden bij?
Ik gok zo op het eerste gezicht: een zangeres.
quote:
Nee en nee. Hoe kom je daarbij Wyccie?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
Is ze officier van justitie?
Dat weet ik niet. Maar ik vind dat ze er wel een beetje uitziet alsof ze bij de rechtbank zou kunnen werken.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:16 schreef NoSigar het volgende:
[..]
[..]
Nee en nee. Hoe kom je daarbij Wyccie?
Vaginamonologen?quote:Ze vertelde verhalen over taboe's.
Zie ik er ook zo uit danquote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik vind dat ze er wel een beetje uitziet alsof ze bij de rechtbank zou kunnen werken.
[..]
quote:
Nou je zei dat ze leek op iemand die bij de rechtbank zou kunnen werken...quote:Op donderdag 13 april 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar jij zit niet in de rechtzaal toch? Ik vind haar wel een beetje een streng gezicht hebben.
Ah, ok/.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik vind dat ze er wel een beetje uitziet alsof ze bij de rechtbank zou kunnen werken.
[..]
Vaginamonologen?
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ik moet beter op m'n woorden gaan letten.
Dan gooi je die er toch gewoon bij, een parallelplaatjequote:Op donderdag 13 april 2006 23:36 schreef NoSigar het volgende:
Hmm. Ik zie bij Photobucket een (ander) plaatje staan met de titel Fok van een of andere kerel en ik heb geen flauw idee meer wie het is.
Ja, dat kan altijd nog. Eerst wil ik er zelf mee dealen.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan gooi je die er toch gewoon bij, een parallelplaatje
Of mag dat niet?![]()
Onder meer seksuele Wyccie, onder meer sexuele.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Maar ondertussen weet ik nog steeds niet wie mevrouw is. Wat voor taboe's?
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:56 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Onder meer seksuele Wyccie, onder meer sexuele.
Terwijl ik denk dat jij juist het plaatje wel kent . Nou ja, weet wie het is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:22 schreef tong80 het volgende:
Sorry dacht dayt er geen plaatje open stond ik haal hem al weg
'k heb geen busje meer...quote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's handig voor als Treinhomo's busje niet wil starten
Wat doe jij hier zo laat nog?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb geen busje meer...![]()
'k moet het tegenwoordig zien te rooien met een Playmobil met kenteken; een Renault Kangoo...![]()
Dat is en kei-dure luxe wagen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb geen busje meer...![]()
'k moet het tegenwoordig zien te rooien met een Playmobil met kenteken; een Renault Kangoo...![]()
'k kom net thuis van een concert. (Delychees, Bambix, I against I)quote:
Oh, 't rijdt wel lekker hoor, maar 't is veel te klein om een beetje fatsoenlijk de monteur uit te kunnen hangen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:16 schreef NoSigar het volgende:
Dat is en kei-dure luxe wagen.
Heb jij morgen vrij?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k kom net thuis van een concert. (Delychees, Bambix, I against I)
Nog even een kipje verorberen en dan tukkie doen...
Heeft ze zelf daarin ook nog meegezongen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:45 schreef NoSigar het volgende:
¿Mevrouw is een Amerikaanse performance kunstenares die erg veel gesampled is, om door S-Express.
Tja ik heb geen baan meer, dus ik zou bijna zeggen... graag!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ruilen ?
Mag je wel flink vroeg van huis gaan als je morgen om 08:30 in Waspik wil staan...
Destijds , ergens in 2003, heeft Gellius me op een idee gebracht om te solliciteren en nog steeds heb ik die baan waar ik toen op 'open solliciteerde'.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik heb geen baan meer, dus ik zou bijna zeggen... graag!
zolang het geen geslachtsziekte is, vind ik het bestquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:28 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Destijds , ergens in 2003, heeft Gellius me op een idee gebracht om te solliciteren en nog steeds heb ik die baan waar ik toen op 'open solliciteerde'.
Dus wie weet loop ook jij hier wel iets op.
Mijn CV is wel goed ja, maar op deze werkplek, die ik overigens heel leuk vond, ben ik gewoon genaaid...quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt in ieder geval wel goede referenties toch/
Probeer ook even te genieten van je vrijheid, ook al wil je het niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang het geen geslachtsziekte is, vind ik het best
flauw...
Maar dank je wel voor de bemoedigende woorden..![]()
Dat vind ik mooi gezegd en zo is het ook denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:32 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Probeer ook even te genieten van je vrijheid, ook al wil je het niet.
Voor één keer moet dat kunnen, Diaan. En de omstandigheden waren ernaar, natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dag Pyl.... ik zit vandaag weer op mn eigen plek....het valt trouwens niet mee, om 2 uur gaan slapen en er om kwart over 7 weer uit om te gaan werken.
Verplichte vrije dag hierzo.quote:We hopen dat we vandaag iets eerder naar huis mogen, mn collega heeft ook weinig slaap gehad....het wordt dus een gezellige niet al productieve dag hier.
Da's de juiste instelling! Mooi zo. Wat voor hint wil je hebben?quote:Ow ja deze krachtige vrouw. Ze komt me niet geheel onbekend voor moet ik zeggen.
Ja hoor moet ook kunnen, is (nu nog) geen probleem, zal vanavond wel komen haha. Nou ja lekker lang weekend. Dat wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Voor één keer moet dat kunnen, Diaan. En de omstandigheden waren ernaar, natuurlijk.
[..]
Hier nietquote:Verplichte vrije dag hierzo.![]()
[..]
Hmmmm maakt niet, elke hint is welkom.quote:Da's de juiste instelling! Mooi zo. Wat voor hint wil je hebben?
Dat mag je wel zeggen, ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Geleerde en slimme vrouw zeg....
De enige historische naam die nu in me opkomt, is Henriëtte Roland Horst.... maar volgens mij is dat weer een andere vrouw.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat mag je wel zeggen, ja.![]()
En dan was ze ook nog doende in de beeldende kunsten. Het kon niet op. In haar huis had zij een aparte ‘konst-kamer’ ingericht. Zij legde zich toe op de portretkunst en portretteerde niet alleen familieleden en vrienden maar ook zichzelf. Als portrettiste maakte zij bij voorkeur miniaturen, waarvoor zij maar liefst acht verschillende, ten dele traditionele en ten dele moderne technieken gebruikte – olieverf, gouache, potlood, pastelkrijt, was, bukshout, ivoor en de graveernaald. Het in pastel uitgevoerde zelfportret dat zij in 1640 vervaardigde, is voor zover bekend de eerste pasteltekening van Noord-Nederlandse origine. Ook bekwaamde zij zich in een aantal technieken die rond het midden van de zeventiende eeuw in de Nederlandse Republiek populair waren in kringen van ‘gegoede dochters’. Hiertoe behoorden de schaar- of knipkunst en de kalligrafie, die kon worden uitgevoerd op perkament, papier of glazen.
Hier is dat zelfportret uit 1640:
[afbeelding]
Ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
was je even weg?
Roland Holst leefde in de eerste helft van de 20e eeuw.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
De enige historische naam die nu in me opkomt, is Henriëtte Roland Horst.... maar volgens mij is dat weer een andere vrouw.
Beetje brakquote:
Ow okay..... hele andere periode dus....quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Roland Holst leefde in de eerste helft van de 20e eeuw.
Brak zegt ie...... wie heeft hier het minst geslapenquote:
Ow nou daar heb ik dus werkelijk nog nooit van gehoord.......quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:33 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, zal ik het dan maar zeggen?
Het is Anna Maria van Schurman.
Zal ik even waarnemen voor pyl? Ik heb nog een geschiedenisplaatje namelijk, en de meneer die daar op staat ken je beslist wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ow nou daar heb ik dus werkelijk nog nooit van gehoord.......bedankt voor het vertellen
Is prima die waarneming, maar ik ga eerst even de stad in pauze houden..... brb.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zal ik even waarnemen voor pyl? Ik heb nog een geschiedenisplaatje namelijk, en de meneer die daar op staat ken je beslist wel.
[afbeelding]
Geniet ervan, het is heerlijk weer!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
Is prima die waarneming, maar ik ga eerst even de stad in pauze houden..... brb.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet Willem van Oranje ook nog geraden worden?
Balthasar Gerards is de moordenaar van Willem van Oranje.quote:
Dat weet Diaan ook wel hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Balthasar Gerards is de moordenaar van Willem van Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |