Jah, en waarschijnlijk verslaat ze me ook met armpje drukken.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel een beetje jaloers. Op haar conditie en dunne kuiten.
Als ze zo (zie onder) naar je kijkt zou ik me ook uit de voeten makenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:47 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Jah, en waarschijnlijk verslaat ze me ook met armpje drukken.
Van mij?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:50 schreef NoSigar het volgende:
Van jou kan ik vast wel winnen.
Da's handig voor als Treinhomo's busje niet wil startenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van mij?
Jij hebt geen enkel idee. Misschien zie ik er wel zo uit: [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's handig voor als Treinhomo's busje niet wil starten
Hmmm, ja je hebt gelijk. Sorryquote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dat heb ik wel. Hoe weet jij dat nou. je hebt geen enkel idee.
Nee, doe maar een nieuwequote:Op donderdag 13 april 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Oh uh, staat er trouwens nog een plaatje open ergens?
Post 'm nog maar een keer.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:57 schreef NoSigar het volgende:
(er staat er nog een open van mij van heel lang geleden...)
ik herkende je bijna niet zonder overallquote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van mij?
Jij hebt geen enkel idee. Misschien zie ik er wel zo uit: [afbeelding]
Goed gezien!quote:
Aan die kunstvorm heeft ze een grotere bekendheid te danken, maar dat is niet haar eigenlijke discipline.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
Had je er ook al hints en afgekeurde antwoorden bij?
Ik gok zo op het eerste gezicht: een zangeres.
quote:
Nee en nee. Hoe kom je daarbij Wyccie?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
Is ze officier van justitie?
Dat weet ik niet. Maar ik vind dat ze er wel een beetje uitziet alsof ze bij de rechtbank zou kunnen werken.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:16 schreef NoSigar het volgende:
[..]
[..]
Nee en nee. Hoe kom je daarbij Wyccie?
Vaginamonologen?quote:Ze vertelde verhalen over taboe's.
Zie ik er ook zo uit danquote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik vind dat ze er wel een beetje uitziet alsof ze bij de rechtbank zou kunnen werken.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |