That's more like it!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En we gaan zaterdag naar Rotterdam... Motel Mozaique en blijven dan een nachtje slapen in een 4-sterrenhotel![]()
lekker even ontspannen en genieten...
Nee hoor, een Amerikaanse zangeres!quote:
Daar lijkt me vrouw inderdaad wel op.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:35 schreef Gellius het volgende:
Hm, ik moet denken aan Stockard Channing.
Had die geen lang en steil haar?quote:
quote:
Aaaaaaaaim..... soooooo....... hurrrrrrrt!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef Gellius het volgende:
HURT!
Wat een draak van een lied was datquote:Op donderdag 13 april 2006 18:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Aaaaaaaaim..... soooooo....... hurrrrrrrt!
Dat zeg ik altijd van de nieuwe levensloopregeling... een draak van een regeling....quote:Op donderdag 13 april 2006 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een draak van een lied was dat![]()
minder erg dan dat liedquote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd van de nieuwe levensloopregeling... een draak van een regeling....
Zo, da's snel dolle!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef dolle_hond het volgende:
john buisman toch
Ja ! jij.....quote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef Tokay het volgende:
Het is anders de eerste keer dat ik haar plaats hoor, foto!![]()
[afbeelding]
Vaker dan Joe Strummer??quote:Op donderdag 13 april 2006 19:00 schreef fotoloog het volgende:
gut,wat die al veel voorbij gekomen is de laatste jaren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |