En dat lijkt mij toch het belangrijkste.... maar ja, wie ben ik?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef peaceman het volgende:
Daarbij moet ik ook nog even vertellen dat men vond dat ik mijn werk wel goed deed.
Jij bent Diaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
En dat lijkt mij toch het belangrijkste.... maar ja, wie ben ik?
Ik heb werkelijk geen idee... ben nog aan het wachten op mn les, maar ik denk dat mn leraar afgeschrokken is doordat ik niet zo vaak vandaag kon kijkenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij bent Diaan.
Weet jij het plaatje van pyl?
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:54 schreef peaceman het volgende:
... Het vreemdste is natuurlijk dat meneer de bedrijfsleider zelf toegegeven heeft, dat ik geen eerlijke kans gehad heb....
.... Voor het werk zelf en de collega's vind ik het jammer, want ik had het er echt naar mijn zin.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef peaceman het volgende:
Daarbij moet ik ook nog even vertellen dat men vond dat ik mijn werk wel goed deed.
Ik ook niet, daarom ben ik ook zóó boos...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:38 schreef pyl het volgende:
Tjonge, peace, wat vervelend.![]()
Ik kan het onderstaande niet goed rijmen met wat je overkomen is:
[..]
[..]
Is je überhaupt de afgelopen periode duidelijk gemaakt dat er van je verwacht werd de bedrijfsleider op termijn op te volgen?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef peaceman het volgende:
Scrutinizer, begrijp jij dit bedrijf?
Nee. Het werd alleen in een eerder gesprek, zo'n 3,5 week geleden losjes genoemd. Maar toen lag naar mijn gevoel er meer nadruk op mijn werkzaamheden die uitgebreid gingen worden. (dit had toen blijkbaar al zo moeten zijn, maar mijn collega, die mij inwerkte, wist dit niet eens.) M.a.w. er was vantevoren niet echt goed nagedacht hoe ze mij uberhaupt zouden inwerken. De communicatie binnen het bedrijf laat duidelijk te wensen over. Maar als men daar de nadruk op wilde leggen, dan had men duidelijker moeten zijn. Bovendien stond dit toendertijd niet in de functie die ze graag vervuld zagen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is je überhaupt de afgelopen periode duidelijk gemaakt dat er van je verwacht werd de bedrijfsleider op termijn op te volgen?
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
G*tver pyl, kun je niet even waarschuwen als je een Zappa-vraag stelt in MUZ-trivia?
Precies, want het lijkt nu of je alleen daarop wordt beoordeeld. Het nare is alleen dat jouw gelijk je niets brengt, dat is een hele vervelende situatie waarbij het moeilijk is om je erbij neer te leggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:24 schreef peaceman het volgende:
Maar als men daar de nadruk op wilde leggen, dan had men duidelijker moeten zijn.
Exact! Daarom twijfel ik ook enorm of ik weer terug ga. Ik zou het dan puur voor het geld doen. Maar eigenlijk mogen ze van mij de tering krijgen, zoals ik er nu over denk.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, want het lijkt nu of je alleen daarop wordt beoordeeld. Het nare is alleen dat jouw gelijk je niets brengt, dat is een hele vervelende situatie waarbij het moeilijk is om je erbij neer te leggen.
quote:deze week zijn er op mijn huidige werk drie collega's 'verdwenen'. Daar wordt niet eens over gesproken, er staan gewoon opeens drie nieuwe namen op de planning
Ik zou het als ik jou was gewoon aankomend weekend nog eens laten bezinken, leuke dingen doen met Diaan en het dan nog eens overwegen. Hoe dan ook, ik vind het echt klote voor je, vooral ook omdat je het zo naar je zin had.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Exact! Daarom twijfel ik ook enorm of ik weer terug ga. Ik zou het dan puur voor het geld doen. Maar eigenlijk mogen ze van mij de tering krijgen, zoals ik er nu over denk.
Dank je wel. Tof van je om het zo te verwoorden. Ik neem wat betreft weer terug gaan maandag pas een besluit.... Ondertussen zijn er al weer 2 sollicitaties de deur uit... , dus wie weet is het maar heel tijdelijk deze dip...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het als ik jou was gewoon aankomend weekend nog eens laten bezinken, leuke dingen doen met Diaan en het dan nog eens overwegen. Hoe dan ook, ik vind het echt klote voor je, vooral ook omdat je het zo naar je zin had.
En we gaan zaterdag naar Rotterdam... Motel Mozaique en blijven dan een nachtje slapen in een 4-sterrenhotelquote:Op donderdag 13 april 2006 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dank je wel. Tof van je om het zo te verwoorden. Ik neem wat betreft weer terug gaan maandag pas een besluit.... Ondertussen zijn er al weer 2 sollicitaties de deur uit... , dus wie weet is het maar heel tijdelijk deze dip...
That's more like it!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En we gaan zaterdag naar Rotterdam... Motel Mozaique en blijven dan een nachtje slapen in een 4-sterrenhotel![]()
lekker even ontspannen en genieten...
Nee hoor, een Amerikaanse zangeres!quote:
Daar lijkt me vrouw inderdaad wel op.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:35 schreef Gellius het volgende:
Hm, ik moet denken aan Stockard Channing.
Had die geen lang en steil haar?quote:
quote:
Aaaaaaaaim..... soooooo....... hurrrrrrrt!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef Gellius het volgende:
HURT!
Wat een draak van een lied was datquote:Op donderdag 13 april 2006 18:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Aaaaaaaaim..... soooooo....... hurrrrrrrt!
Dat zeg ik altijd van de nieuwe levensloopregeling... een draak van een regeling....quote:Op donderdag 13 april 2006 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een draak van een lied was dat![]()
minder erg dan dat liedquote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd van de nieuwe levensloopregeling... een draak van een regeling....
Zo, da's snel dolle!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef dolle_hond het volgende:
john buisman toch
Ja ! jij.....quote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef Tokay het volgende:
Het is anders de eerste keer dat ik haar plaats hoor, foto!![]()
[afbeelding]
Vaker dan Joe Strummer??quote:Op donderdag 13 april 2006 19:00 schreef fotoloog het volgende:
gut,wat die al veel voorbij gekomen is de laatste jaren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |