Heeft ze zelf daarin ook nog meegezongen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:45 schreef NoSigar het volgende:
żMevrouw is een Amerikaanse performance kunstenares die erg veel gesampled is, om door S-Express.
Tja ik heb geen baan meer, dus ik zou bijna zeggen... graag!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ruilen ?
Mag je wel flink vroeg van huis gaan als je morgen om 08:30 in Waspik wil staan...
Destijds , ergens in 2003, heeft Gellius me op een idee gebracht om te solliciteren en nog steeds heb ik die baan waar ik toen op 'open solliciteerde'.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik heb geen baan meer, dus ik zou bijna zeggen... graag!
zolang het geen geslachtsziekte is, vind ik het bestquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:28 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Destijds , ergens in 2003, heeft Gellius me op een idee gebracht om te solliciteren en nog steeds heb ik die baan waar ik toen op 'open solliciteerde'.
Dus wie weet loop ook jij hier wel iets op.
Mijn CV is wel goed ja, maar op deze werkplek, die ik overigens heel leuk vond, ben ik gewoon genaaid...quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt in ieder geval wel goede referenties toch/
Probeer ook even te genieten van je vrijheid, ook al wil je het niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang het geen geslachtsziekte is, vind ik het best
flauw...
Maar dank je wel voor de bemoedigende woorden..![]()
Dat vind ik mooi gezegd en zo is het ook denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:32 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Probeer ook even te genieten van je vrijheid, ook al wil je het niet.
Voor één keer moet dat kunnen, Diaan. En de omstandigheden waren ernaar, natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dag Pyl.... ik zit vandaag weer op mn eigen plek....het valt trouwens niet mee, om 2 uur gaan slapen en er om kwart over 7 weer uit om te gaan werken.
Verplichte vrije dag hierzo.quote:We hopen dat we vandaag iets eerder naar huis mogen, mn collega heeft ook weinig slaap gehad....het wordt dus een gezellige niet al productieve dag hier.
Da's de juiste instelling! Mooi zo. Wat voor hint wil je hebben?quote:Ow ja deze krachtige vrouw. Ze komt me niet geheel onbekend voor moet ik zeggen.
Ja hoor moet ook kunnen, is (nu nog) geen probleem, zal vanavond wel komen haha. Nou ja lekker lang weekend. Dat wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Voor één keer moet dat kunnen, Diaan. En de omstandigheden waren ernaar, natuurlijk.
[..]
Hier nietquote:Verplichte vrije dag hierzo.![]()
[..]
Hmmmm maakt niet, elke hint is welkom.quote:Da's de juiste instelling! Mooi zo. Wat voor hint wil je hebben?
Dat mag je wel zeggen, ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Geleerde en slimme vrouw zeg....
De enige historische naam die nu in me opkomt, is Henriëtte Roland Horst.... maar volgens mij is dat weer een andere vrouw.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat mag je wel zeggen, ja.![]()
En dan was ze ook nog doende in de beeldende kunsten. Het kon niet op. In haar huis had zij een aparte ‘konst-kamer’ ingericht. Zij legde zich toe op de portretkunst en portretteerde niet alleen familieleden en vrienden maar ook zichzelf. Als portrettiste maakte zij bij voorkeur miniaturen, waarvoor zij maar liefst acht verschillende, ten dele traditionele en ten dele moderne technieken gebruikte – olieverf, gouache, potlood, pastelkrijt, was, bukshout, ivoor en de graveernaald. Het in pastel uitgevoerde zelfportret dat zij in 1640 vervaardigde, is voor zover bekend de eerste pasteltekening van Noord-Nederlandse origine. Ook bekwaamde zij zich in een aantal technieken die rond het midden van de zeventiende eeuw in de Nederlandse Republiek populair waren in kringen van ‘gegoede dochters’. Hiertoe behoorden de schaar- of knipkunst en de kalligrafie, die kon worden uitgevoerd op perkament, papier of glazen.
Hier is dat zelfportret uit 1640:
[afbeelding]
Ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
was je even weg?
Roland Holst leefde in de eerste helft van de 20e eeuw.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
De enige historische naam die nu in me opkomt, is Henriëtte Roland Horst.... maar volgens mij is dat weer een andere vrouw.
Beetje brakquote:
Ow okay..... hele andere periode dus....quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Roland Holst leefde in de eerste helft van de 20e eeuw.
Brak zegt ie...... wie heeft hier het minst geslapenquote:
Ow nou daar heb ik dus werkelijk nog nooit van gehoord.......quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:33 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, zal ik het dan maar zeggen?
Het is Anna Maria van Schurman.
Zal ik even waarnemen voor pyl? Ik heb nog een geschiedenisplaatje namelijk, en de meneer die daar op staat ken je beslist wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ow nou daar heb ik dus werkelijk nog nooit van gehoord.......bedankt voor het vertellen
Is prima die waarneming, maar ik ga eerst even de stad in pauze houden..... brb.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zal ik even waarnemen voor pyl? Ik heb nog een geschiedenisplaatje namelijk, en de meneer die daar op staat ken je beslist wel.
[afbeelding]
Geniet ervan, het is heerlijk weer!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
Is prima die waarneming, maar ik ga eerst even de stad in pauze houden..... brb.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet Willem van Oranje ook nog geraden worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |