Dan gooi je die er toch gewoon bij, een parallelplaatjequote:Op donderdag 13 april 2006 23:36 schreef NoSigar het volgende:
Hmm. Ik zie bij Photobucket een (ander) plaatje staan met de titel Fok van een of andere kerel en ik heb geen flauw idee meer wie het is.
Ja, dat kan altijd nog. Eerst wil ik er zelf mee dealen.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan gooi je die er toch gewoon bij, een parallelplaatje
Of mag dat niet?![]()
Onder meer seksuele Wyccie, onder meer sexuele.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Maar ondertussen weet ik nog steeds niet wie mevrouw is. Wat voor taboe's?
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:56 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Onder meer seksuele Wyccie, onder meer sexuele.
Terwijl ik denk dat jij juist het plaatje wel kent . Nou ja, weet wie het is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:22 schreef tong80 het volgende:
Sorry dacht dayt er geen plaatje open stond ik haal hem al weg
'k heb geen busje meer...quote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's handig voor als Treinhomo's busje niet wil starten
Wat doe jij hier zo laat nog?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb geen busje meer...![]()
'k moet het tegenwoordig zien te rooien met een Playmobil met kenteken; een Renault Kangoo...![]()
Dat is en kei-dure luxe wagen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb geen busje meer...![]()
'k moet het tegenwoordig zien te rooien met een Playmobil met kenteken; een Renault Kangoo...![]()
'k kom net thuis van een concert. (Delychees, Bambix, I against I)quote:
Oh, 't rijdt wel lekker hoor, maar 't is veel te klein om een beetje fatsoenlijk de monteur uit te kunnen hangen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:16 schreef NoSigar het volgende:
Dat is en kei-dure luxe wagen.
Heb jij morgen vrij?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k kom net thuis van een concert. (Delychees, Bambix, I against I)
Nog even een kipje verorberen en dan tukkie doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |