In de Playbackshow van Henny Huisman?!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
Haha kon geen ander groot plaatje vinden, maar je hebt het wel goed hoor Tokay, het is idd June (of JC) Lodge.
Leuk detail: ooit heb ik met een vriendin dit liedje geplaybackt
Nee zover ben ik nooit gekomen.... heb wel twee keer gewonnen..quote:Op donderdag 13 april 2006 21:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
In de Playbackshow van Henny Huisman?!![]()
Dat zit wel goedquote:Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef NoSigar het volgende:
Ik hoop voor haar dat ze veel aan sport doet.
Natuurlijkquote:
Ik vind juist dat ze er hier wel redelijk flatteus opstaat.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:26 schreef NoSigar het volgende:
O, dus toch. Dat altijd dat ze knapper was.
Jah, en waarschijnlijk verslaat ze me ook met armpje drukken.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel een beetje jaloers. Op haar conditie en dunne kuiten.
Als ze zo (zie onder) naar je kijkt zou ik me ook uit de voeten makenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:47 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Jah, en waarschijnlijk verslaat ze me ook met armpje drukken.
Van mij?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:50 schreef NoSigar het volgende:
Van jou kan ik vast wel winnen.
Da's handig voor als Treinhomo's busje niet wil startenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van mij?
Jij hebt geen enkel idee. Misschien zie ik er wel zo uit: [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's handig voor als Treinhomo's busje niet wil starten
Hmmm, ja je hebt gelijk. Sorryquote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dat heb ik wel. Hoe weet jij dat nou. je hebt geen enkel idee.
Nee, doe maar een nieuwequote:Op donderdag 13 april 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Oh uh, staat er trouwens nog een plaatje open ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |