quote:
Jee, ja, nu je het zegt!quote:
Gelukkig niet!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef NoSigar het volgende:
Weet iemand hoe de drummer van BZN heette?
Als dat zo is, dan heeft onze plaatjesplaatser een probleem, zogezegd.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:53 schreef pyl het volgende:
Is het dan Jaap Eggermont, ooit nog eens bij de Golden Earring?
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Berkery het volgende:
Voor pyl: Fok! Muziek Trivia deel DCLXXII
daarom vroeg ik of het een Duitser was.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan heeft onze plaatjesplaatser een probleem, zogezegd.![]()
Maar het is natuurlijk niet zo. Hè Berkery?![]()
Bijna!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef Berkery het volgende:
Holger Czukay?
Begin jaren negentig werd hij helemaal beroemd en won zijn produkt zelfs een grammy.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:20 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Hij lijkt wel op Ruud Geels-mét-haar, NoSigar, maar verder kom ik niet. Wel een jaren zeventig mannetje, vermoedelijk.
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:48 schreef Berkery het volgende:
PJ Harvey?
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:52 schreef Berkery het volgende:
...of is dit deel twee van de spoedcursus geschiedenis?
Hoe weet JIJ dat nou weer?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Maar ook, omdat Gellius van lezende vrouwen schijnt te houden.
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:13 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Uit een soort politieke hypercorrectie plaats ik in deze cursus ook geregeld een vrouw (wellicht is dat de oplettende RJPvD'ertjes opgevallen?). "History is his story", werd mij tijdens mijn studie maar al te vaak door vrouwelijke collegaatjes (meestal rechtstreeks uit de boerenklei getrokken radicale feministes-van-de-daad) ingewreven. Vervelende typejes, maar ze hadden wel een punt, vrees ik.
Vandaar uit eerbetoon aan de vrouw-die-in-de-geschiedenis-te-weinig-aandacht-heeft-gekregen, en aan mijn ijverigste leerlinge in deze topicreeks, dit schilderij met daarop neerlands grootste geleerde vrouw uit de moderne tijd.
Maar ook, omdat Gellius van lezende vrouwen schijnt te houden.
Watskeburt?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:16 schreef peaceman het volgende:
Op donderdag de 13e rust geen zegen zo blijkt....![]()
Peaceman heeft te horen gekregen dat hij geen contract krijgt m.a.w. dat hij eruit moet .....quote:
Kutzooiquote:Op donderdag 13 april 2006 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman heeft te horen gekregen dat hij geen contract krijgt m.a.w. dat hij eruit moet .....en dat sucks en is erg oneerlijk... imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |