Niets moet, Diaan. Maar ik ga er wel van uit dat je alles onthoudt!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
Pfew gelukkig maar.... en nu moet ik het ook nog allemaal gaan onthouden... hmmm.
Laten we dat maar doen.quote:Hmmmm je zegt het gewoon?![]()
of we wachten totdat er iemand is, die het wel weet.....
Ha, kijk aan!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:56 schreef Tokay het volgende:
Hallo, ik moest kloppen want de bel doet het niet:
Margaretha van Parma?
Ik kan niet beloven dat ik alle plaatjes onthou, maar ik zal zeker proberen de verhalen te onthouden... zodat ik weet welk verhaal achter welke naam zit.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Niets moet, Diaan. Maar ik ga er wel van uit dat je alles onthoudt!
[..]
Ons korte wachten is beloondquote:Laten we dat maar doen.
Gelukkig heb je nu pyl als geschiedenisdocent, en die is wel leuk.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet het antwoord ook al.... op mijn overpeinzingen.... ik heb bijna niets geleerd.... ik heb ook maar 2 jaar geschiedenis gehad trouwens en toen snel uit mn pakket gehaald. I blame de leraar... die was ook erg akelig.
En in ieder geval ook niet zo saai als mijn leraar toen.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu pyl als geschiedenisdocent, en die is wel leuk.![]()
Eet smakelijk alvast... ik zit nog op mn werk.... Twan heeft vanavond zn eerste zwemlesquote:Op woensdag 12 april 2006 16:24 schreef Tokay het volgende:
Ik ga voorbereidingen treffen voor 't avondeten! Tot later.
Ha! Wat schaft de pot?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:24 schreef Tokay het volgende:
Ik ga voorbereidingen treffen voor 't avondeten! Tot later.
Gehaktballetjes (van rundergehakt), gekookte aardappels, mais, bospeen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:47 schreef Gellius het volgende:
Grmbl. Ik moet nog even door.
Kookt peaceman vandaag?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik krijg nu pomme duchesse, met spercieboontjes en rundertartaartje....
Vind ik ook, je moet ergens beginnen!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:30 schreef dartfanaat het volgende:
Hoi Tokay
Ik ga dan maar eens een poging doen om het te raden. Al heb ik nog geen idee.
Amerikaan?
Nope. Een kunstenaar, en dichter.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef Treinhomo het volgende:
Acteerder ?
10 tegen 1 dat ik 'm niet ken dus...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:34 schreef Tokay het volgende:
Nope. Een kunstenaar, en dichter.
Dat weet ik niet TH, maar ik maak mij sterk dat je nog nooit van meneer hebt gehoord...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef Treinhomo het volgende:
10 tegen 1 dat ik 'm niet ken dus...
Geef maar 'n gil als er weer iemand voorbijkomt die ik wél zou kunnen kennen...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:41 schreef Tokay het volgende:
Dat weet ik niet TH, maar ik maak mij sterk dat je nog nooit van meneer hebt gehoord...
Heel bijzonder.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:44 schreef wyccie het volgende:
Hóe bijzonder?
Anders ga je ook in het klasje van meester pyl!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geef maar 'n gil als er weer iemand voorbijkomt die ik wél zou kunnen kennen...
Ikke niet. Ignorance is bliss...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:48 schreef Gellius het volgende:
Anders ga je ook in het klasje van meester pyl!
Daar heeft TH wel eens van gehoord, denk ik.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef pyl het volgende:
Een - onherkenbaar jonge - Lucebert?
Dat denk ik ook. Maar hij ontkent het vast.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef wyccie het volgende:
Daar heeft TH wel eens van gehoord, denk ik.
Allicht.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef wyccie het volgende:
Daar heeft TH wel eens van gehoord, denk ik.
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef pyl het volgende:
Een - onherkenbaar jonge - Lucebert?
Ik ken helemaal niks ont...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef pyl het volgende:
Dat denk ik ook. Maar hij ontkent het vast.![]()
Als in: Rijksmuseum?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
(Die gisteren weer even in het nieuws was; zijn weduwe heeft 200 schilderijen en een paar duizend andere werken aan het Rijk geschonken.)
Nee als in: Het Koninkrijk der Nederlanden.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:58 schreef wyccie het volgende:
Als in: Rijksmuseum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |