You screwed up again and again.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:29 schreef Makster het volgende:
Oops
Fucked op titel en verkeerd getelt, de gene die het vorige topic niet heet geupdate is de schuldige sjaak![]()
Paul = Switch op MF tochquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Paul ws er zeker ook bijVolgens mij hebben die 2 een relatie
pffquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Ik zie dat er genoeg animo is. We zullen wel ff plaats maken in ons agenda en een showtje opvoeren.
Entree slechts 30 euro.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ge weet me te vinden ..
Ik ga pitten, tot morgen allemaal
IK faal nooit chefquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
IK faal nooit chef
CHECK it zelfs de laatste topci link gefixt hee![]()
Switch idd ja, die crashde toen ff voor de kick zijn splinternieuwe GSXR K3 bij de Macquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:30 schreef hicham het volgende:
Makster, geeft nietJij mag fouten maken
![]()
[..]
Paul = Switch op MF tochDie bouwt die valbeugels/stuntkooien voor ze
Doet idd ook wel eens mee
Afgesprokenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
pff![]()
voor 30 euro wil ik het jullie ook wel op m'n gs'je zien doen
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:32 schreef Makster het volgende:
Switch idd ja, die crashde toen ff voor de kick zijn splinternieuwe GSXR K3 bij de Mac
Alexxxxxxx waar is hij als je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]Goed werk van die mensen. Hopelijk was het niet Alexxxxx
want das een prutser
Nee ipv beugels een stoeprand, werkte prima voor zijn carterpan en de rest van zijn motorquote:
Ze sijn vet slegt jonge wollah ik sweer billah.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:34 schreef Makster het volgende:
Alexxxxxxx waar is hij als je hem nodig hebt![]()
![]()
![]()
Waarom werkt niet iedereen die laatste link bijHad mij een porsie commentaar gescheelt
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze sijn vet slegt jonge wollah ik sweer billah.
Whalla laan, mendies floeschquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze sijn vet slegt jonge wollah ik sweer billah.
Kom ik wel voor het beeldmateriaal zorgen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kom ik wel voor het beeldmateriaal zorgen.
een keer met veel publiek uit de MCquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Pitteuh, was weer gezellig joh![]()
Ik spreek nog wel af met Roderick
quote:![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Whalla laan, mendies floesch
Iek ook neer
Het voelt goed om hier weer lekker kansloos te lullenEn nu maar hopen dat het snel in mijn eigen huis is
![]()
quote:
quote:
Maandag a.s. toch?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:52 schreef Roderick2085 het volgende:
een keer met veel publiek uit de MC
als het een beetje redelijk weer isquote:
Oh shit ja, morgen om 8:30 een tentamen die ik ga verprutsenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:21 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga ook maar weer eens slapen, staat veel schoolwerk op de planning voor morgen![]()
Ja, ik kijk nog even naar wat videootjesquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:21 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga ook maar weer eens slapen, staat veel schoolwerk op de planning voor morgen![]()
heftigquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:39 schreef worldpimber het volgende:
Al die ongelukken bij elkaar zijn best triest om te zien.
Filmpjes zitten ook wel een paar onbekende tussen
http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm
Veel choppersquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:39 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Veel choppers![]()
Gelukkig is Kratjuh bekeerd![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:39 schreef worldpimber het volgende:
Dat gevoel bekroop me vanmorgen ook maar toch maar weer trouw naar het werk toegestuurd.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 08:27 schreef kratjuh het volgende:
Hebben jullie vrij ofzo ... Ik zit gewoon op kantoor te dagslapen ...
Ik heb mijn techniek geperfectioneerd ... Ik kan rechtop slapen met mijn rechteroog open (die kant zit naar de deur) ..quote:Op woensdag 12 april 2006 08:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]mogge
hoe verklaar jij in de pauze die letters "qwerty" op je wang ?![]()
ik vind op het keyboard slapen niet echt comfortabel![]()
Die siliconenbordjes liggen best prettigquote:Op woensdag 12 april 2006 08:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind op het keyboard slapen niet echt comfortabel![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 08:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb mijn techniek geperfectioneerd ... Ik kan rechtop slapen met mijn rechteroog open (die kant zit naar de deur) ..
Nou nee, mijn collega studenten zitten nu aan een tentamen. Ik heb er niet voor gestudeerd dus is het ook vrij zinloos om hem te gaan maken.. al is thuis blijven natuurlijk wel erg slechtquote:Op woensdag 12 april 2006 08:27 schreef kratjuh het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2006 08:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat gevoel bekroop me vanmorgen ook maar toch maar weer trouw naar het werk toegestuurd.
Echt een sneeuwbaleffect van ellende over here.![]()
Guust Flater heeft nog wel een paar methodes om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 12 april 2006 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik val altijd voorover op toetsenbord
![]()
Koop er dan ook zo eentje:quote:Op woensdag 12 april 2006 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik val altijd voorover op toetsenbord
![]()
Hey die heb ik ook ergens liggenquote:Op woensdag 12 april 2006 09:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Koop er dan ook zo eentje:
[afbeelding]
Met of zonder blacklight.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Koop er dan ook zo eentje:
[afbeelding]
Met of zonder blacklight.![]()
Stuur maar opquote:Op woensdag 12 april 2006 09:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey die heb ik ook ergens liggen![]()
Typt wel beroerd, maar om op te slapen is het wel ideaal ja![]()
Ruilen?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Stuur maar op![]()
krijg ik tenminste goede dagrust![]()
Kende je die niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cool een opvouwbaar toetsenbord
![]()
een watte ?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ruilen?
Jullie hadden nog een Hayness toch?![]()
Haynes Manual van de GS500 waarschijnlijkquote:
Het is wel te merken dat we studenten zijn heH?quote:Op woensdag 12 april 2006 08:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb mijn techniek geperfectioneerd ... Ik kan rechtop slapen met mijn rechteroog open (die kant zit naar de deur) ..
Die jaquote:Op woensdag 12 april 2006 11:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haynes Manual van de GS500 waarschijnlijk
dat is geen stijl hequote:
damnquote:Op woensdag 12 april 2006 11:53 schreef hicham het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/130102/1
Foeiquote:Op woensdag 12 april 2006 12:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik vind die ik net heb gepost mooier
Mijn GS is mooi, maar het lijkt wel een beetje vreemd zo.. met een splinternieuwe naked eronderquote:Op woensdag 12 april 2006 12:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jij vind je gs'je mooier![]()
ga nu maar ff wat aan school doen
hehe, ik iig, geen idee wat jij gaat doenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijn GS is mooi, maar het lijkt wel een beetje vreemd zo.. met een splinternieuwe naked eronder![]()
Ga jij wat aan school doen of ik?![]()
![]()
Asl je hem in het echt zou zien dan is het enige wat direct opvalt die dikke toeter aan de zijkantquote:Op woensdag 12 april 2006 12:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding]
best wel een leuk ding
doe maar een mooi bod aan Rausjequote:Op woensdag 12 april 2006 11:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die ja![]()
Even eitje met tomaat bakken![]()
Nou een prachtig opvouwbaar slaaplekker toetsenbordquote:Op woensdag 12 april 2006 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
doe maar een mooi bod aan Rausje![]()
Wat een vette bikequote:Op woensdag 12 april 2006 12:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding]
best wel een leuk ding
quote:Net van een Supersport afgestapt omdat dat teveel staatsbijdrage kostte? Inmiddels ook van de SM af omdat dat aan artikel 5 bijna net zo veel kostte? Bedenk je dan nog maar een keer voor je een “rustige toerbak” als deze naakte 1000 aanschaft, zeker in de stad is de FZ1 minstens zo kostbaar.
Ja, ik kan niet mee ...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Al details over de meet van a.s. maandag?![]()
Ik zou zeggen, organiseer eens watquote:Op woensdag 12 april 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Al details over de meet van a.s. maandag?![]()
ik heb alleen maar de plaatjes gekeken, en ff de specificaties bekekenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een vette bikeHeb net die review gelezen op motorfreaks
[..]
Alleen jammer van die dikke demper wat Mercy zegt, maar goed dat is toch het eerste wat je vervangt. Je zit dan nog wel met een exup-klep, wat moet je daarmee doen?
Maar ja, zo een splinternieuwe bike is toch niet zo geschikt als stuntbike dus laat maar zitten
dat is wel lache denk ik.... en je kan beter daar zitten als gewoon op de tribune natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 14:39 schreef Makster het volgende:
Midadg
Ik mag zo naar Eindhoven toe, vreten in de Skybox en met mijn schrale aars op een ledere stoel in een skybox naar PSV - Feyenoord kijken![]()
Beter als plinten plakken dunkt mij![]()
En die Exup klep moet je er gewoon uit pleuren, das voor homo's
Ik heb niks met voetbal, maar zelfs ik vind dat klinken als goed geregeld ...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:39 schreef Makster het volgende:
Midadg
Ik mag zo naar Eindhoven toe, vreten in de Skybox en met mijn schrale aars op een ledere stoel in een skybox naar PSV - Feyenoord kijken![]()
Beter als plinten plakken dunkt mij![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] ik heb al meer huiswerk gedaan als het afgelopen jaar [afbeelding]
en ik heb nu misschien 1/3 van de lesstof van 1 vak doorgelezen![]()
:^quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij bent vd touringservice
quote:
ABN?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef Faithy het volgende:
das snel!
ligt dat aan de verbinding van de ABN of ben je gewoon zo snel Fulcrum?![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef Faithy het volgende:
ik ga al mee op een route bij Utrecht in de buurt met MF
Wat ik heb nou met de ABN te makenquote:
Feliquote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef Faithy het volgende:
oh, ik heb overigens een geile jas gekocht![]()
40 euri, twee keer gedragen, van IXS, zwart met rood..
zal eens kijken of ik maandag foto's maken
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij bent vd touringservice
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat ik heb nou met de ABN te maken![]()
Ah vandaarquote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
oh, en jij niets, tenzij je iets met mij te maken hebt, want ik werk er![]()
Lekken jullie keerringen al weer bijna?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef worldpimber het volgende:
Ontopic mensen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn keerringen hebben zwaarder te lijden onder de drempels dan van de wheelies.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Lekken jullie keerringen al weer bijna?![]()
Ontopic zegt ie toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lekken jullie keerringen al weer bijna?![]()
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 12 april 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mijn keerringen hebben zwaarder te lijden onder de drempels dan van de wheelies.![]()
Waar heb jij het nu weer overquote:Op woensdag 12 april 2006 15:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb jij/hebben jullie trouwens keerringen met dubbele veertjes? of enkel
Mijn keerringen zijn wel aan vervanging toe jaquote:Op woensdag 12 april 2006 15:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van![]()
Heb jij/hebben jullie trouwens keerringen met dubbele veertjes? of enkel
nog zo een overloperquote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef Faithy het volgende:
ik ga al mee op een route bij Utrecht in de buurt met MF
feliquote:oh, ik heb overigens een geile jas gekocht![]()
40 euri, twee keer gedragen, van IXS, zwart met rood..
zal eens kijken of ik maandag foto's maken
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
hey, sorry..
ik beloof heilig hier weer meer te posten
De toorn van de Fok!stok daalt op je neerquote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef stinkie het volgende:
nog steeds geen motor. Revisiekit voor de rem is nog niet binnen
Waar heb je remmen voor nodig dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef stinkie het volgende:
nog steeds geen motor. Revisiekit voor de rem is nog niet binnen
1 van de twee werkend is wel zo fijnquote:Op woensdag 12 april 2006 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar heb je remmen voor nodig dan?
Om z'n wheelies te kunnen balanserenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar heb je remmen voor nodig dan?
Ja, goed!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:13 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe'st met je lessen dan
zou bijna vrolijk worden van zo'n postquote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja, goed!!!
Zaterdag voor 't eerst op zwaar gelest (Kawa ER 500 )![]()
heerlijk
wegrijden gaat goed, tempo met ABV aan het opvoeren,
heerlijk, geniet van elke les
doe 't lekkerr rustig aan, en zodra de tijd daar is, evenals het geld, ga ik een examentje aanvragenverslaafd
Je kan toch gewoon met je voeten remmen?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
1 van de twee werkend is wel zo fijn
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
hey, sorry..
ik beloof heilig hier weer meer te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk, zonder tanden
Die banden waren inderdaad aan vervanging toe [afbeelding]
Dus dit is ook niet echt een spontaan bezoek?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef Faithy het volgende:
ja, ik las het, nare man
*gaat in hoekje zitten snuffen*![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef Faithy het volgende:
ja, ik las het, nare man
*gaat in hoekje zitten snuffen*![]()
![]()
jawel!!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus dit is ook niet echt een spontaan bezoek?![]()
Waar reed je eerst op danquote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
Zaterdag voor 't eerst op zwaar gelest (Kawa ER 500 )![]()
heerlijk
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:29 schreef Faithy het volgende:
[..]
jawel!!!!
want ik kwam hier even langs, toen checkte ik mijn fotoboek, en toen stond dat er ineens
*overstuur is*
ik heb nog steeds mijn zoolloze ratbike laarzen van de soes hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 16:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon met je voeten remmen?
Alpje ging toch niet harder dan 30?![]()
NEIN!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jij bent hard aan het studeren
ja, pdf'jes staan op laptop, die staat hier voor m'n neus, maar dan wel dicht geklaptquote:Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar reed je eerst op danZal je ongetwijfeld al een keer hebben gezegd in de vorm van 'een rode'
![]()
Ondeugend!!! [afbeelding]
En Roderick, kneus, ben je onderhand al gestopt met leren want dit kan zo niet he? [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding] Neem eens een icon, lul!![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Shit joh, had net wat voorbeeldicoontjes voor je gemaakt
1, 2, 3
Maar dit is ook goed hoor
damn, zitten best wel veel gele motoren tussenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:39 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:34 schreef bwt het volgende:
is het nu zo stil hier of lijkt dat zo?
Oh ja eten, moeten we ook even gaan doen.quote:
Antivir.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en maar ff op zoek naar een ander anti virus progje... norton kapt er weer mee...
Potverdikkie, hier ookquote:Op woensdag 12 april 2006 18:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en maar ff op zoek naar een ander anti virus progje... norton kapt er weer mee...
ziet er interesant uitquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Potverdikkie, hier ookDacht dat ik nog 6000 dagen de tijd had?
Ach, goed moment om die zooi te uninstallen. Sinds ik het heb geinstalleerd doet m'n laptop vaag
tja wat moet ik er van zeggen, ze is er wél tegenaan gereden. Dat geeft ze zelf toe (al was het een tikje) De man in kwestie is terecht boos want omdat zij vind dat er geen schade is rijdt ze doodleuk door naar huis. Ik had minstens de plezie gebeld om te melden dat ze doorreed na een aanrijding.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:53 schreef hicham het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/130102/1
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ziet er interesant uitkan alleen de premium niet vinden.... wil eigenlijk wel z'n compleet pakket hebben
Ik lees het iets andersquote:Op woensdag 12 april 2006 19:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tja wat moet ik er van zeggen, ze is er wél tegenaan gereden. Dat geeft ze zelf toe (al was het een tikje) De man in kwestie is terecht boos want omdat zij vind dat er geen schade is rijdt ze doodleuk door naar huis. Ik had minstens de plezie gebeld om te melden dat ze doorreed na een aanrijding.
Nu liggen janken en een kerel zo gek zien te krijgen om haar tank gratissss te fixen. Zielig figuur.
ughe wel txt lezen ughe ughequote:Op woensdag 12 april 2006 19:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Potverdikkie, hier ookDacht dat ik nog 6000 dagen de tijd had?
Ach, goed moment om die zooi te uninstallen. Sinds ik het heb geinstalleerd doet m'n laptop vaag
ging mij meer om de firewall, ging ervan uit dat die er ook inzat, maar zie het niet staan....quote:Op woensdag 12 april 2006 19:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]Waarom?
Kan je vertellen dat deze prima werkt en alles opvangt wat je online naar binnen kan trekken.Voor spyware heb je andere tooltjes die toch al beter werken.
![]()
Ik lees het toch goed, zij rijdt er te dicht op. (ik kijk ff met de ogen van de verzekering)quote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik lees het iets anders
vent remt 2x als een een onbenul waarbij ze 1x de bumper aantikt. Vent helemaal over de rooije en begint als een gek te schelden en te tieren.
Dan zou ik toch ook doorrijden.
Los daarvan is de vent wel een heeeeeeeel klein beetje doorgedraait door de tank als een gek te bekrassen en daarvoor ook nog iets minder lieve taal uit te spreken.
Lmao!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
En ik heb een mail van planetklx.de , of ik nog een voorspatbord wil bestellen voor de Kawasjaak.
Dat formulier heb ik op 6 weken na een jaar geleden ingevuld.![]()
[afbeelding]
Oef, ging bijna 3 losse postings maken.![]()
En nu afwassen, en de was doen.. .. want het is hier altijd feest.![]()
![]()
![]()
Dank dank dankquote:
Hoezo ? je kan in elk tabblaadje toch de setup aanpassen.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Dank dank dankMaar ik pleur die zooi er toch vanaf, werkende crack of niet. Ik vind het programma veel te brutaal. Sommige dingen die ik wil uitschakelen kunnen niet eens uitgeschakeld worden
Euh .. ik had het over Nortonquote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoezo ? je kan in elk tabblaadje toch de setup aanpassen.
Ik heb er geen klagen over, het bemoeit zich met veel minder dingen dan Norton en en vreet ook nog eens veel minder geheugen.
pfff het is vandaag "jaag iedereen in de boom dag"
die ik per ongeluk had ge-uploadquote:Op woensdag 12 april 2006 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Euh .. ik had het over Norton![]()
Over welk programma heb jij het?
NOD32 zal wel niet voor Norton .... Windows32 staan dan?
Wat bedoel je daar trouwens mee, het lijkt wel alsof je hier alleen komt als je chagrijnig bentquote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
pfff het is vandaag "jaag iedereen in de boom dag"
lijkt wel ?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef hicham het volgende:
Ok, ik begrijp het alMiscommunicatie
[..]
Wat bedoel je daar trouwens mee, het lijkt wel alsof je hier alleen komt als je chagrijnig bent
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Gelukkig hebben we Bazzie en Kratjuh, en sinds 3 weken ook weer Hollander.
heb ik geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef kratjuh het volgende:
Pas maar op, straks ga ik Rammstein citeren ...
Mjah, uitgaande van haar verhaal (quote:Op woensdag 12 april 2006 19:24 schreef Gawaine het volgende:
tja wat moet ik er van zeggen, ze is er wél tegenaan gereden. Dat geeft ze zelf toe (al was het een tikje) De man in kwestie is terecht boos want omdat zij vind dat er geen schade is rijdt ze doodleuk door naar huis. Ik had minstens de plezie gebeld om te melden dat ze doorreed na een aanrijding.
Nu liggen janken en een kerel zo gek zien te krijgen om haar tank gratissss te fixen. Zielig figuur.
Hmm dus als je daar heel vaak te hard rijdt, krijg je een woonruimte, uitkering, opleiding en drugs?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nijmegen in het nieuws:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C65E485679C109.html![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm dus als je daar heel vaak te hard rijdt, krijg je een woonruimte, uitkering, opleiding en drugs?![]()
Ik denk dat ik maar weer ga verhuizen..![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rausje is sinds vanavond weer een stapje dichterbij een KDze begint het nu echt door te krijgen
![]()
had onze banden gemarkeerd met krijt voordat we weggingenze heeft nog maar een halve CM randje over
en het verzitten gaat een heel stuk beter
![]()
was echt lekker vanavondmoesten naar huis omdat de benzine op was
![]()
Min of meer ontopic ookquote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb ik geen problemen mee hoor
Ik was vanavond ook richting Den Bosch gereden maar heb jullie niet gezienquote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rausje is sinds vanavond weer een stapje dichterbij een KDze begint het nu echt door te krijgen
![]()
had onze banden gemarkeerd met krijt voordat we weggingenze heeft nog maar een halve CM randje over
![]()
was echt lekker vanavondmoesten naar huis omdat de benzine op was
![]()
Ik post al vanaf het begin mee maar mijn voornaam blijft lastig he?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
en sinds 3 weken ook weer Hollander.
Mann gegen Mannquote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Min of meer ontopic ook
Benzin !!!
Gib mir Benzin !!!
Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren
Benzin !!!
:headbangsmiley:
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mann gegen Mannis ook tovvvv
![]()
Aber du bist eine frauw!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Dit hele weekend heb ik geen tijdquote:
Ja....undquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Aber du bist eine frauw!
Kommst du auch am der meeting![]()
[afbeelding]
Op Paasmaandag heeft iedereen tijdquote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit hele weekend heb ik geen tijd![]()
Maar daarna aaaaaaaaaaaaalle tijd![]()
Als Mercy, in code, aan kan geven op welk industrieterrein hij en Raus rondrijden
![]()
Alleen de straat is voldoende![]()
![]()
Kan Rebbel je ook wel vertellenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit hele weekend heb ik geen tijd![]()
Maar daarna aaaaaaaaaaaaalle tijd![]()
Als Mercy, in code, aan kan geven op welk industrieterrein hij en Raus rondrijden
![]()
Alleen de straat is voldoende![]()
![]()
Supergeil klasse! Ich hoffe, daß es eine Menge Leute gibtquote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja....und![]()
Als er maandag gemeet gaat worden en het weer is een beetje oké, dann ist Rebbel wieder da![]()
Weet ik wel maar het feit is dat ze zelf uitmaakt of er schade is en dan maar besluit er omheen te rijden en er vandoor te gaan (zo lees ik het dus). Daarvan gaat hij helemaal door het lindtquote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, uitgaande van haar verhaal () komt het mij gewoon over als de zoveelste eikel die zijn oude schade laat oplappen door bij het minste of geringste iemand erbij te kunnen naaien. Dat die eikels bestaan
is ook een goeie reden om nooit zomaar je telefoonnummer onder een ruitenwisser achter te laten als je per ongeluk achteruitrijdend een deuk in een deur rijdt.
Wel als je natuurlijk zelf foto's maakt of de plisie erbij laat komen. Maar door dat gekenker tegenwoordig met no-claim e.d. (verzekering, waar heb je het tegenwoordig voor) loopt alles scheef
Is het voor jou logistiek gezien niet handiger even af te wachten waar er gemeet gaat worden?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Op Paasmaandag heeft iedereen tijd [afbeelding]
Nein! Opbokken, ik ga meetenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is het voor jou logistiek gezien niet handiger even af te wachten waar er gemeet gaat worden?
Jij mag het ook wel vertellenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kan Rebbel je ook wel vertellen![]()
hebben we toch wat leuke rondjes gemaakt![]()
Maarrrrrrrr.....aan Mercy de eer![]()
Hi Ha Ho! de Macquote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er komen veel vrachtwagens en staat in de fik.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kan Rebbel je ook wel vertellen![]()
hebben we toch wat leuke rondjes gemaakt![]()
Maarrrrrrrr.....aan Mercy de eer![]()
Meet meneer Hollander123 ook meequote:Op woensdag 12 april 2006 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is het voor jou logistiek gezien niet handiger even af te wachten waar er gemeet gaat worden?
Ik weet niet of die meet?quote:
Yvonne haal je toch nooit meer in.quote:of ben je alleen in de race @ Fok!!! op de No.1 poster te worden![]()
![]()
Daarom ook aan jou de eerquote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben bang dat jij het niet weet
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef hicham het volgende:
Ey Mercy / bwt / kratjuh, jullie zijn toch van die kneuzen die veel van windows afweten?Ik heb sinds een tijdje dat mijn netwerkverbindingen heel traag laden. Als ik thuis ben (wired) dan kan ik gewoon internetten. Maar het netwerkicoon voor mijn wireless verschijnt pas heel laat in de system tray (twee beeldschermpjes met een kruisje erdoorheen). Als ik op school wil internetten dan moet ik een hele tijd wachten voordat ik wireless kan activeren. Pas als er twee netwerk icoontjes (1 voor wireless, ander wired) in mijn system tray staan kan ik mijn wireless activeren. Enig idee waar het aan ligt of is mijn verhaal ook traag
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet niet of die meet?Rijd die ook motor dan?
Wie is dat eigenlijk?
[..]
Yvonne haal je toch nooit meer in.![]()
Nee dus.![]()
Ik weet het! Ik weet het!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef hicham het volgende:
Ey Mercy / bwt / kratjuh, jullie zijn toch van die kneuzen die veel van windows afweten?Ik heb sinds een tijdje dat mijn netwerkverbindingen heel traag laden. Als ik thuis ben (wired) dan kan ik gewoon internetten. Maar het netwerkicoon voor mijn wireless verschijnt pas heel laat in de system tray (twee beeldschermpjes met een kruisje erdoorheen). Als ik op school wil internetten dan moet ik een hele tijd wachten voordat ik wireless kan activeren. Pas als er twee netwerk icoontjes (1 voor wireless, ander wired) in mijn system tray staan kan ik mijn wireless activeren. Enig idee waar het aan ligt of is mijn verhaal te vaag
He thanks, die waar ik zit doet niet aan online vertegenwoordiging.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef richardgie het volgende:
Lars:er is een E-Mail naar je onderweg.
Tering zeg, geef die gastten nog ff een schouderklopje ookquote:Op woensdag 12 april 2006 21:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nijmegen in het nieuws:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C65E485679C109.html![]()
![]()
Is het daar waar Worldpimber zegt dat het is?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben bang dat jij het niet weet
![]()
Jij hebt de videoclip er zeker bij gekeken .. ?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Tell me tell me tell me iedereen die het weet mag het zeggenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik weet het!![]()
Maar mij werd niks gevraagd.![]()
Als je er met bovenstaande drie heren niet uitkomt ga ik wel inspringen.
Kratjuh is online.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Tell me tell me tell me iedereen die het weet mag het zeggen [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jij hebt de videoclip er zeker bij gekeken .. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Nou ja we kennen elkaar niet dus ik ga maar weer een poging doen.quote:
Ik, bagger, op mijn compie, waar zie je mij voor aan?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef bwt het volgende:
Maar ik zou het niet zo weten
ik gok dat je teveel bagger op je compie heb zitten
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Van mij mogen er inderdaad wel een hoop vrouwtjes bijkomen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst beginnen met services eruit gooien.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef bwt het volgende:
Maar ik zou het niet zo weten
quote:
Ze gaat nogal eens vooruitquote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik, bagger, op mijn compie, waar zie je mij voor aan? [afbeelding]
Hier staat trouwens hetzelfde probleem omschreven > klik. Alleen werken de oplossingen nietIk kom wel ff op MSN
Grappige is dus dat FireFox het wel doet als de icoontjes er nog niet zijn, maar Internet Explorer niet
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is het daar waar Worldpimber zegt dat het is?
Makkelijk standaard antwoord bij de gemiddelde breezerjosti. Spyware/infecties/virussen. U heeft een herinstallatie nodigquote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef bwt het volgende:
Ik neem aan dat je de verzekering zolang had opgeschort totdat je je TLR in de verzekering deed ? Dus KNMV weet toch wat jouw no-claim isquote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
KNMV verzekeringen.![]()
![]()
Heb het hele huis overhoop gehaald, en morgen verder. Moet eigenlijk al maffen.![]()
In december de verzekering van de KLX opgezegd, in februari de TLR in de verzekering gezet.
Krijg ik vorige week een briefje dat ik met een week mijn no claim verklaring van januari moet opsturen, anders verlies ik de 75% procent korting.![]()
Verzeker dat spul toch via hun... al de vierde motor achter elkaar..nou ja met een maand pauze.![]()
Ik vond wel dit onbelangrijke papiertje.. kan ze ook wel schieten onderhand.![]()
[..]
![]()
[..]
Ze gaat nogal eens vooruit, k'lees het nu al 2 jaar regelmatig, zelfs voordat ze haar rijbewijs had.
![]()
wat ik in jouw situatie zou doen, is Bootvis downloaden, en die eens draaienquote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik, bagger, op mijn compie, waar zie je mij voor aan? [afbeelding]
Hier staat trouwens hetzelfde probleem omschreven > klik. Alleen werken de oplossingen nietIk kom wel ff op MSN
Grappige is dus dat FireFox het wel doet als de icoontjes er nog niet zijn, maar Internet Explorer niet
Bouwjaar 07-03-1972quote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
KNMV verzekeringen.![]()
![]()
Heb het hele huis overhoop gehaald, en morgen verder. Moet eigenlijk al maffen.![]()
In december de verzekering van de KLX opgezegd, in februari de TLR in de verzekering gezet.
Krijg ik vorige week een briefje dat ik met een week mijn no claim verklaring van januari moet opsturen, anders verlies ik de 75% procent korting.![]()
Verzeker dat spul toch via hun... al de vierde motor achter elkaar..nou ja met een maand pauze.![]()
Ik vond wel dit onbelangrijke papiertje.. kan ze ook wel schieten onderhand.![]()
[..]
![]()
[..]
Ze gaat nogal eens vooruit, k'lees het nu al 2 jaar regelmatig, zelfs voordat ze haar rijbewijs had.
![]()
Die was ik al weer bijna vergetenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ik in jouw situatie zou doen, is Bootvis downloaden, en die eens draaien
die zet alle opstartende drivers in de meest gunstigste volgorde![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef kratjuh het volgende:
ej pimber .. wanneer gaan we mini-meeten met onze ninjaaaaaa's ?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Met droog weer zal ik daar, na het eten, ook aanwezig zijn
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Min of meer ontopic ook
Benzin !!!
Gib mir Benzin !!!
Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren
Benzin !!!
:headbangsmiley:
Ok, na volgende week dan.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:48 schreef kratjuh het volgende:
Tja ik zeg: een keertje 's avonds doordeweeks ...![]()
Ciao señores e señoritas
TVP????quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou ja we kennen elkaar niet dus ik ga maar weer een poging doen.<-favoriete smilie.
Ik heb en geen waterdichte handschoenen, geen waterdicht pak (want leer) en geen waterdichte rijlaarzen. Mocht het weer het toelaten ben ik daarintegen wel geneigd te meetenmaar ik ga niet als een bevroren visstick op de motor zitten en in zo'n geval al helemaal niet mijn piemel eraf vriezen door veel snelweg kilometers richting bijv. groningen oid te maken.
Dus?Meeten ja!
Is het erg koud, ver en nat?
Nee.
![]()
Ik had hem opgezegd, met dat opschorten kwamen ze pas toen ik de TLR had gekocht binnen 2 maanden. Maar de auto liep ondertussen ook gewoon door bij de KNMV, en al vanaf 2004. Dus.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik neem aan dat je de verzekering zolang had opgeschort totdat je je TLR in de verzekering deed ? Dus KNMV weet toch wat jouw no-claim isOf ben je meanwhile geswitched
![]()
Stelletje boeven in die verzekeringswereld.![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |