quote:Op woensdag 12 april 2006 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm dus als je daar heel vaak te hard rijdt, krijg je een woonruimte, uitkering, opleiding en drugs?![]()
Ik denk dat ik maar weer ga verhuizen..![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rausje is sinds vanavond weer een stapje dichterbij een KDze begint het nu echt door te krijgen
![]()
had onze banden gemarkeerd met krijt voordat we weggingenze heeft nog maar een halve CM randje over
en het verzitten gaat een heel stuk beter
![]()
was echt lekker vanavondmoesten naar huis omdat de benzine op was
![]()
Min of meer ontopic ookquote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb ik geen problemen mee hoor
Ik was vanavond ook richting Den Bosch gereden maar heb jullie niet gezienquote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rausje is sinds vanavond weer een stapje dichterbij een KDze begint het nu echt door te krijgen
![]()
had onze banden gemarkeerd met krijt voordat we weggingenze heeft nog maar een halve CM randje over
en het verzitten gaat een heel stuk beter
![]()
was echt lekker vanavondmoesten naar huis omdat de benzine op was
![]()
Ik post al vanaf het begin mee maar mijn voornaam blijft lastig he?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
en sinds 3 weken ook weer Hollander.
Mann gegen Mannquote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Min of meer ontopic ook
Benzin !!!
Gib mir Benzin !!!
Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren
Benzin !!!
:headbangsmiley:
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mann gegen Mannis ook tovvvv
![]()
Aber du bist eine frauw!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mann gegen Mannis ook tovvvv
![]()
Dit hele weekend heb ik geen tijdquote:
Ja....undquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Aber du bist eine frauw!
Kommst du auch am der meeting![]()
[afbeelding]
Op Paasmaandag heeft iedereen tijdquote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit hele weekend heb ik geen tijd![]()
Maar daarna aaaaaaaaaaaaalle tijd![]()
Als Mercy, in code, aan kan geven op welk industrieterrein hij en Raus rondrijden
![]()
Alleen de straat is voldoende![]()
![]()
Kan Rebbel je ook wel vertellenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit hele weekend heb ik geen tijd![]()
Maar daarna aaaaaaaaaaaaalle tijd![]()
Als Mercy, in code, aan kan geven op welk industrieterrein hij en Raus rondrijden
![]()
Alleen de straat is voldoende![]()
![]()
Supergeil klasse! Ich hoffe, daß es eine Menge Leute gibtquote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja....und![]()
Als er maandag gemeet gaat worden en het weer is een beetje oké, dann ist Rebbel wieder da![]()
Weet ik wel maar het feit is dat ze zelf uitmaakt of er schade is en dan maar besluit er omheen te rijden en er vandoor te gaan (zo lees ik het dus). Daarvan gaat hij helemaal door het lindtquote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, uitgaande van haar verhaal () komt het mij gewoon over als de zoveelste eikel die zijn oude schade laat oplappen door bij het minste of geringste iemand erbij te kunnen naaien. Dat die eikels bestaan
is ook een goeie reden om nooit zomaar je telefoonnummer onder een ruitenwisser achter te laten als je per ongeluk achteruitrijdend een deuk in een deur rijdt.
Wel als je natuurlijk zelf foto's maakt of de plisie erbij laat komen. Maar door dat gekenker tegenwoordig met no-claim e.d. (verzekering, waar heb je het tegenwoordig voor) loopt alles scheef
Is het voor jou logistiek gezien niet handiger even af te wachten waar er gemeet gaat worden?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Op Paasmaandag heeft iedereen tijd [afbeelding]
Nein! Opbokken, ik ga meetenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is het voor jou logistiek gezien niet handiger even af te wachten waar er gemeet gaat worden?
Jij mag het ook wel vertellenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kan Rebbel je ook wel vertellen![]()
hebben we toch wat leuke rondjes gemaakt![]()
Maarrrrrrrr.....aan Mercy de eer![]()
Hi Ha Ho! de Macquote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er komen veel vrachtwagens en staat in de fik.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kan Rebbel je ook wel vertellen![]()
hebben we toch wat leuke rondjes gemaakt![]()
Maarrrrrrrr.....aan Mercy de eer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |