Wat een vette bikequote:Op woensdag 12 april 2006 12:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding]
best wel een leuk ding
quote:Net van een Supersport afgestapt omdat dat teveel staatsbijdrage kostte? Inmiddels ook van de SM af omdat dat aan artikel 5 bijna net zo veel kostte? Bedenk je dan nog maar een keer voor je een “rustige toerbak” als deze naakte 1000 aanschaft, zeker in de stad is de FZ1 minstens zo kostbaar.
Ja, ik kan niet mee ...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Al details over de meet van a.s. maandag?![]()
Ik zou zeggen, organiseer eens watquote:Op woensdag 12 april 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Al details over de meet van a.s. maandag?![]()
ik heb alleen maar de plaatjes gekeken, en ff de specificaties bekekenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een vette bikeHeb net die review gelezen op motorfreaks
[..]
Alleen jammer van die dikke demper wat Mercy zegt, maar goed dat is toch het eerste wat je vervangt. Je zit dan nog wel met een exup-klep, wat moet je daarmee doen?
Maar ja, zo een splinternieuwe bike is toch niet zo geschikt als stuntbike dus laat maar zitten
dat is wel lache denk ik.... en je kan beter daar zitten als gewoon op de tribune natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 14:39 schreef Makster het volgende:
Midadg
Ik mag zo naar Eindhoven toe, vreten in de Skybox en met mijn schrale aars op een ledere stoel in een skybox naar PSV - Feyenoord kijken![]()
Beter als plinten plakken dunkt mij![]()
En die Exup klep moet je er gewoon uit pleuren, das voor homo's
Ik heb niks met voetbal, maar zelfs ik vind dat klinken als goed geregeld ...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:39 schreef Makster het volgende:
Midadg
Ik mag zo naar Eindhoven toe, vreten in de Skybox en met mijn schrale aars op een ledere stoel in een skybox naar PSV - Feyenoord kijken![]()
Beter als plinten plakken dunkt mij![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] ik heb al meer huiswerk gedaan als het afgelopen jaar [afbeelding]
en ik heb nu misschien 1/3 van de lesstof van 1 vak doorgelezen![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 08:41 schreef kratjuh het volgende:
Ik heb mijn techniek geperfectioneerd ... Ik kan rechtop slapen met mijn rechteroog open (die kant zit naar de deur) ..
:^quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij bent vd touringservice
quote:
ABN?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef Faithy het volgende:
das snel!
ligt dat aan de verbinding van de ABN of ben je gewoon zo snel Fulcrum?![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef Faithy het volgende:
ik ga al mee op een route bij Utrecht in de buurt met MF
Wat ik heb nou met de ABN te makenquote:
Feliquote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef Faithy het volgende:
oh, ik heb overigens een geile jas gekocht![]()
40 euri, twee keer gedragen, van IXS, zwart met rood..
zal eens kijken of ik maandag foto's maken
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij bent vd touringservice
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat ik heb nou met de ABN te maken![]()
Ah vandaarquote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
oh, en jij niets, tenzij je iets met mij te maken hebt, want ik werk er![]()
Lekken jullie keerringen al weer bijna?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef worldpimber het volgende:
Ontopic mensen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn keerringen hebben zwaarder te lijden onder de drempels dan van de wheelies.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Lekken jullie keerringen al weer bijna?![]()
Ontopic zegt ie toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lekken jullie keerringen al weer bijna?![]()
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 12 april 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mijn keerringen hebben zwaarder te lijden onder de drempels dan van de wheelies.![]()
Waar heb jij het nu weer overquote:Op woensdag 12 april 2006 15:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb jij/hebben jullie trouwens keerringen met dubbele veertjes? of enkel
Mijn keerringen zijn wel aan vervanging toe jaquote:Op woensdag 12 april 2006 15:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van![]()
Heb jij/hebben jullie trouwens keerringen met dubbele veertjes? of enkel
nog zo een overloperquote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef Faithy het volgende:
ik ga al mee op een route bij Utrecht in de buurt met MF
feliquote:oh, ik heb overigens een geile jas gekocht![]()
40 euri, twee keer gedragen, van IXS, zwart met rood..
zal eens kijken of ik maandag foto's maken
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
hey, sorry..
ik beloof heilig hier weer meer te posten
De toorn van de Fok!stok daalt op je neerquote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef stinkie het volgende:
nog steeds geen motor. Revisiekit voor de rem is nog niet binnen
Waar heb je remmen voor nodig dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef stinkie het volgende:
nog steeds geen motor. Revisiekit voor de rem is nog niet binnen
1 van de twee werkend is wel zo fijnquote:Op woensdag 12 april 2006 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar heb je remmen voor nodig dan?
Om z'n wheelies te kunnen balanserenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar heb je remmen voor nodig dan?
Ja, goed!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:13 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe'st met je lessen dan
zou bijna vrolijk worden van zo'n postquote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja, goed!!!
Zaterdag voor 't eerst op zwaar gelest (Kawa ER 500 )![]()
heerlijk
wegrijden gaat goed, tempo met ABV aan het opvoeren,
heerlijk, geniet van elke les
doe 't lekkerr rustig aan, en zodra de tijd daar is, evenals het geld, ga ik een examentje aanvragenverslaafd
Je kan toch gewoon met je voeten remmen?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
1 van de twee werkend is wel zo fijn
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
hey, sorry..
ik beloof heilig hier weer meer te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk, zonder tanden
Die banden waren inderdaad aan vervanging toe [afbeelding]
Dus dit is ook niet echt een spontaan bezoek?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef Faithy het volgende:
ja, ik las het, nare man
*gaat in hoekje zitten snuffen*![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef Faithy het volgende:
ja, ik las het, nare man
*gaat in hoekje zitten snuffen*![]()
![]()
jawel!!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus dit is ook niet echt een spontaan bezoek?![]()
Waar reed je eerst op danquote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
Zaterdag voor 't eerst op zwaar gelest (Kawa ER 500 )![]()
heerlijk
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:29 schreef Faithy het volgende:
[..]
jawel!!!!
want ik kwam hier even langs, toen checkte ik mijn fotoboek, en toen stond dat er ineens
*overstuur is*
ik heb nog steeds mijn zoolloze ratbike laarzen van de soes hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 16:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon met je voeten remmen?
Alpje ging toch niet harder dan 30?![]()
NEIN!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jij bent hard aan het studeren
ja, pdf'jes staan op laptop, die staat hier voor m'n neus, maar dan wel dicht geklaptquote:Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar reed je eerst op danZal je ongetwijfeld al een keer hebben gezegd in de vorm van 'een rode'
![]()
Ondeugend!!! [afbeelding]
En Roderick, kneus, ben je onderhand al gestopt met leren want dit kan zo niet he? [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding] Neem eens een icon, lul!![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Shit joh, had net wat voorbeeldicoontjes voor je gemaakt
1, 2, 3
Maar dit is ook goed hoor
damn, zitten best wel veel gele motoren tussenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:39 schreef worldpimber het volgende:
Al die ongelukken bij elkaar zijn best triest om te zien.
Filmpjes zitten ook wel een paar onbekende tussen
http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:34 schreef bwt het volgende:
is het nu zo stil hier of lijkt dat zo?
Oh ja eten, moeten we ook even gaan doen.quote:
Antivir.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en maar ff op zoek naar een ander anti virus progje... norton kapt er weer mee...
Potverdikkie, hier ookquote:Op woensdag 12 april 2006 18:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en maar ff op zoek naar een ander anti virus progje... norton kapt er weer mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |