Live shows al gezien?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
"What a charming smashing blouse you've got on."
Half of themquote:
editert!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef L3IPO het volgende:
I'm an eccentric millionaire
You wishquote:
OOH KIJK DAAR!! een nieuwe gucci winkel!quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:51 schreef davidov het volgende:
[..]
OOH KIJK DAAR!! een nieuwe gucci winkel!
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh wacht, hoorde er een grap in die zin te zitten?
![]()
Ik ga hem niet voorkauwenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Niet nodig. Was meer een teken dat ik hem niet grappig vond.quote:
Heerlijk dat onderlinge respect!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet nodig. Was meer een teken dat ik hem niet grappig vond.
Maar ga vooral door, misschien dat anderen er wel om lachen behalve die imbeciele hetero.![]()
Is dat een vereiste dan?quote:
Voor een gezellige en goed functionerende maatschappij? Lijkt me wel toch? Of ga je liever terug naar 1943 en met de trein naar Polen?quote:
Zolang m'n treinkaartje is betaald, geen probleemquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:56 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Voor een gezellige en goed functionerende maatschappij? Lijkt me wel toch? Of ga je liever terug naar 1943 en met de trein naar Polen?
Tuurlijk is die gratis...zelfs inclusief een lekkere douche!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zolang m'n treinkaartje is betaald, geen probleemZwartrijden is zo duur.
'Eskimos are very interesting people, aren't they? I've always thought it rather fortunate that there isn't an animal called an ig. Cause he'd probably keep going to the toilet in their houses.'quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:58 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Tuurlijk is die gratis...zelfs inclusief een lekkere douche!
Maar genoeg geflamed...
Bottom ftw! Heerlijk die aflevering met Richard die een datevideo heeft gemaakt
If there is anything that this horrible tragedy can teach us, it's that a male model's life is a precious, precious commodity. Just because we have chiseled abs and stunning features, it doesn't mean that we too cannot die in a freak gasoline fight accident.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:19 schreef davidov het volgende:
[..]
'Eskimos are very interesting people, aren't they? I've always thought it rather fortunate that there isn't an animal called an ig. Cause he'd probably keep going to the toilet in their houses.'
Super ver gezocht, maar wel geniaal
Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:38 schreef L3IPO het volgende:
[..]
If there is anything that this horrible tragedy can teach us, it's that a male model's life is a precious, precious commodity. Just because we have chiseled abs and stunning features, it doesn't mean that we too cannot die in a freak gasoline fight accident.![]()
*telt de zes dagen tot musical-paas-weekend af*quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nog 2 weken en een dagdan is het weer een week gezelligheid
Welke rang heb jij gezeten bij Cabaret?quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
*telt de zes dagen tot musical-paas-weekend af*
Eerste, Loge 3.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welke rang heb jij gezeten bij Cabaret?
Ja, je bent te arm voor gucci-smucci.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
ochtendhumeurtje?quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, je bent te arm voor gucci-smucci.![]()
![]()
![]()
_o-
we vroegen ons af of je al een lijstje ingevuld had ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:54 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Morgend, pffff ben nog steeds moe, heb althans alleen geslapen.![]()
Op het ogenblik nog niet nee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we vroegen ons af of je al een lijstje ingevuld had ?
http://www.vlarp.nl/etc/lijstje_homotopic.txt
Café-uitbater.quote:eerste vraag mijner zijds wat voor werk doe je?
Zeg, spreek voor jezelf. Ik hoef niet overal bij te zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 03:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[HOMO]#1662 Oeps! Vergeten!
waarom waren Ang3l en ik niet uitgenodigd?
Wááááácht, ik ga met je mee!quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga toekijken hoe jullie werken.
En hoe is het gesteld met de arbeidsethos alhier ??quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Streng doch rechtvaardig hé?
Zo was het. Streng, rechtvaardig en besparendquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Streng doch rechtvaardig hé?
Ja die had ik zaterdag middag gezienquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welke rang heb jij gezeten bij Cabaret?
131 nummers van Madge???, da's ongeveer 10 CD'squote:Op dinsdag 11 april 2006 10:38 schreef HuubTuub het volgende:
ow gelukkig maar.
Ik heb een aantal nummers op de iPod staan (131 nummers) en die staan op shuffle. Dus het gaat van oud naar nieuw en weer terug.
(nu: Frozen)
Ja dat kan op de iPod, dat maakt zo'n ding nou juist zo handig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
131 nummers van Madge???, da's ongeveer 10 CD's
Ik ben wel bejaard, maar ken het Ipod systeem wel hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja dat kan op de iPod, dat maakt zo'n ding nou juist zo handig.
In totaal staan er 3973 nummers op![]()
Ik was alleen aan Threshold begonnen, die werd gecanceldquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:51 schreef HuubTuub het volgende:
gelukkig ben ik nooit aan die andere begonnen.
Ja, ik heb de Madonna collectie compleet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben wel bejaard, maar ken het Ipod systeem wel hoor![]()
Maar dan heb je dus volgens mij dus vrijwel haar gehele collectie dus verzameld![]()
Treshold wilde ik aan gaan beginnen en toen las ik ergens dat die alweer gestopt was. Dus ik ben er niet aan begonnen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was alleen aan Threshold begonnen, die werd gecanceld
en Reunion ook
quote:"so you're not going to the meeting which means you'll be fired? That means i can finally forfill my lifelong destiny to become a crystal meth hooker. Watch for me on HBO!"
quote:"Any messages "?
"oh yes, my adoption agency called. They narrowed my place of birth down to 3 regions. One of them is Asia. I think i'll do a fly-by to see if anyone looks like me."
"So no messages for me?"
"No."
Ik moest 16 nog zienquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef HuubTuub het volgende:
dat had ik ook al ergens gelezen. Dus vanaaf toch maar 1 x PB?
Amerikaanse comedy, beetje studenten achtig maar sommige opmerkingen zijn echtquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:02 schreef HuubTuub het volgende:
The Loop is nieuw?
ik heb hopelijk nog lang geen nieuwe nodig maar ik zit ook erg te denken aan een Apple iMac of iBook.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:28 schreef Sunjammer het volgende:
Nieuwe PC binnenkort... *serieus een iMac overweeg*
Vind het echt überg**le machines. Wel een aanslag op m'n budget... maar ok.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:38 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ik heb hopelijk nog lang geen nieuwe nodig maar ik zit ook erg te denken aan een Apple iMac of iBook.
Nog maar eens goed over nadenken.
Heb nog wat van m'n ouders tegoed... maar dan nog is de 20" versie duur. Maar dan heb je ook wel wat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:45 schreef HuubTuub het volgende:
Dat is het enige nadeel.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:51 schreef HuubTuub het volgende:
Ik zelf zit te denken aan de 17" mac Powerbook met alle toeters en bellen...
(Hee, de nieuwe Expreszo valt op de deurmat van kantoor... effe kijken wat CDP nu weer voor een fijne plaatjes heeft...)
grrr....quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:54 schreef HuubTuub het volgende:
tot nu toe ben ik het nog niet tegen gekomen.
In dit apple Centre kan je zelfs extra lang blijvenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:53 schreef Sunjammer het volgende:
Whehe... Nou goed... *nog even verder kwijl*
Zo ff de Apple Centre bezoeken
nee Trent van PinkIsTheNewBlog..quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef HuubTuub het volgende:
Tenzij je met Trent, Terence Shreurs bedoelt. Jesus wat stinkt dat blad weer![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In dit apple Centre kan je zelfs extra lang blijven![]()
[[url= http://foto.stroekie.com/(...)el%20in%20Saigon.JPG ]afbeelding[/url]]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:57 schreef HuubTuub het volgende:
ach.. op de foto met (ge)Will(ige) Young...
je moet er wel even 15 uur voor in een vliegtuig zittenquote:
Hopelijk heb je z'n telefoonnummer gekregen en kun je de volgende keer in Londen fijn met hem gaan stappen.quote:
Nope, maar hij weet nog wel wie ik benquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Hopelijk heb je z'n telefoonnummer gekregen en kun je de volgende keer in Londen fijn met hem gaan stappen.
Ik was daar 15.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:11 schreef HuubTuub het volgende:
tja, je kunt niet alles hebben. Will zal wel weer sneller op tour gaan dan die andere 3.
Naast Jim lijk je wel een kindje van 12, hahahaha... sorry
Jij zag er héél erg anders uit toen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was daar 15.en dat weet ik, daarom zit die foto er ook tussen
I know.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij zag er héél erg anders uit toen..
Hoop dat hij er straks hier ook is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:14 schreef HuubTuub het volgende:
nou eens kijken wat voor een boeiends er nog meer instaat...
Ach jah, nu weet ik waarom die Apple shit zo duur isquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet er wel even 15 uur voor in een vliegtuig zitten![]()
Vreemde plek trouwens voor die nieuwe hobby van Steve Jobs het oude Saigon
Als jij dat zo ziet.quote:
't is dan ook Expreszo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:16 schreef HuubTuub het volgende:
Transamerica maar 3 sterren... eikels.
Oh ik dacht dat al die winst in de boot van die meneer Jobs was gaan zittenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach jah, nu weet ik waarom die Apple shit zo duur is
Ik snap niet waarom deze Groningse Grottentrol een homomoeder zou zijn...quote:
maar de alternatieven die ze op de site beschikbaar hadden waren ook niet veel soeps hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:25 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom deze Groningse Grottentrol een homomoeder zou zijn...
Het is maar een grap hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:29 schreef HuubTuub het volgende:
Nederland heeft gewoon geen homomoeder en al zeker niemand van het Expreszo lijstje...
Ja waarom stond Jenny Goeree er ook niet tussenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:29 schreef HuubTuub het volgende:
Nederland heeft gewoon geen homomoeder en al zeker niemand van het Expreszo lijstje...
godsallejezusssss... die?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waarom stond Jenny Goeree er ook niet tussen![]()
al weet natuurlijk niemand hier meer wie dat was![]()
Homomoeder Jenny Goeree, that would be the day.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waarom stond Jenny Goeree er ook niet tussen![]()
al weet natuurlijk niemand hier meer wie dat was![]()
als het dan toch moetquote:
Maar het stemt mij dus wel heel blij dat jullie nog weten wie ze is...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Homomoeder Jenny Goeree, that would be the day.![]()
Rijmt nog ook.
wellicht.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HuubTuub, mijn grote vriend zegt dat hij Transamerica 4 sterren had gegeven...
Ik had haar heeeeeeeeeel diep verdrongen en toen je haar noemde ging er wel een belletje rinkelen. Ik wel ter bevestiging even op haar fijne site gekeken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het stemt mij dus wel heel blij dat jullie nog weten wie ze is...
Of moesten jullie stiekum Google/Wikipedia erbij halen
nou zeg eens eerlijk.......![]()
Nee je moet vast van de Here-liefde zijn en als ze erachter komen dat je van de herenliefde bent mag je niet meedoen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weemz wat ik me afvroeg. Moet je EO lid zijn om kandidaat te worden?
Mag dat wel dan een website??quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:37 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik had haar heeeeeeeeeel diep verdrongen en toen je haar noemde ging er wel een belletje rinkelen. Ik wel ter bevestiging even op haar fijne site gekeken.
Ik weet echt wel wie die muts is hoor... Kom uit een grrrrrristelijke omgevingquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het stemt mij dus wel heel blij dat jullie nog weten wie ze is...
Of moesten jullie stiekum Google/Wikipedia erbij halen
nou zeg eens eerlijk.......![]()
http://www.jennygoeree.com/quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag dat wel dan een website??
da's toch hartstikke verderfelijk![]()
Je kunt in elk geval bellen en zeggen dat je dus zaterdag gereageerd hebt en vragen of ze je reaktie in goede orde ontvangen hebben. Daarnaast kan je dan direct ook vragen hoe de verdere procedure gaat lopen..quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Okay: Help
Ik heb zaterdagnacht mn sollicitatie gemaild n.a.v. een leuke vacature.
Nu wil ik vandaag even geinteresseerd overkomen en een vinger a.d. pols houden door even te bellen met de contactpersoon.
Wat vraag ik?
Is mijn sollicitatie aangekomen?
Heeft u mijn sollicitatie gelezen?
Is de vacature nog open?
Wanneer is er mogelijkheid tot gesprek?
Kom ik in aanmerking voor de baan?
IK WEET HET NIET NAMELIJK
medewerker bij Famequote:Op dinsdag 11 april 2006 14:47 schreef HuubTuub het volgende:
en wat is het voor een baan?
Reeperbahn???quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:47 schreef Sunjammer het volgende:
Landingsbaan? Bowlingbaan? Weet ik veel...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:56 schreef HuubTuub het volgende:
Werken in een muziekzaak kost klauwen met geld. Ik kan het weten. Ik heb het ook gedaan, maar dan wel bij een echte muziekzaak, Virgin Megastore![]()
Maar wat als ik dan voor beide op gesprek moet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:57 schreef HuubTuub het volgende:
Gewoon doen, Van Leest kun je ook nog bekijken. Die is ook van Hans en Con.
Ja stel dat je op korte termijn een gesprek bij de FRS hebt en je wordt daar aangenomen en je begint er. Net nadat je begonnen bent kun je op gesprek bij Fame en je zou daar ook aangenomen worden dan kun je nog altijd bijde FRS weg. Je eerste maand is proeftijd en dan kunnen jij of je werkgever zonder reden de arbeidsovereenkomst beeindigen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Da's waar. Maar ik heb liever Fame, dat lijkt me een interessantere werkomgeving.
en die staan op het filmfestival waar ik dus ga werken vanaf de 19e, dus als Fame niets word ga ik daar eens vissen bij Plato/Concerto!quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:02 schreef Sunjammer het volgende:
I prefer Plato, maar dat heeft weer andere redenen
Nu prefereer ik Sounds in Delft. Het is zo jammer dat Virgin weg uit Nederland is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:02 schreef Sunjammer het volgende:
I prefer Plato, maar dat heeft weer andere redenen
Hier in Amersfoort heb je de Nootzaak... Ook erg goed gesorteerd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:04 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nu prefereer ik Sounds in Delft. Het is zo jammer dat Virgin weg uit Nederland is.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:04 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nu prefereer ik Sounds in Delft. Het is zo jammer dat Virgin weg uit Nederland is.
Waarom zijn ze toen weggegaan uit Magna Plaza? Niet winstgevend?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:08 schreef HuubTuub het volgende:
Ja dat zou het toen helemaal gaan worden en Sega wilde er erg investeren. Ik geloof dat ik ooit 1 keer een dreamcast heb verkocht... aan een collega.
dat is Kari, de babysitter uit The Incredibles.quote:
Eensch. En ze hadden als eerste die luisterpalen waar je een cd kon scannen en luisteren, tenminste i/d UK..nu heeft de Mediamarkt ze ook met minder functies.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:16 schreef HuubTuub het volgende:
De winkel had tenimste iets op voorraad en niet alleen "uitverkoop-items" en alleen de laatste nieuwe van... zoals bij de FRS
Lekker een breed assortiment.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:11 schreef TehRockstar het volgende:
Zometeen wat dollartjes ophalen, die dingen zijn groot!
Dinges.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:18 schreef HuubTuub het volgende:
En die van jouw Rock?
Virgin had ook de hele album top50 in luisterpalen, 12 nieuwe singles en nog eens een album of 40 door de rest van de zaak.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eensch. En ze hadden als eerste die luisterpalen waar je een cd kon scannen en luisteren, tenminste i/d UK..nu heeft de Mediamarkt ze ook met minder functies.
HMV Oxford Street is ook tof met bv altijd alle singles van Madonna/Micheal Jackson op voorraad.
Die van mij zijn kreukeliger?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
http://foto.stroekie.com/(...)0geen%20vakantie.JPG
hier kan je alvast de verschillen tussen de biljetten zien
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:20 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Virgin had ook de hele album top50 in luisterpalen, 12 nieuwe singles en nog eens een album of 40 door de rest van de zaak.
nee dat denk ik niet, deze hadden er net 20 uur reizen opzittenquote:
Geen vaste winkels meer, wat losse winkels...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:24 schreef HuubTuub het volgende:
Wat zit er nu op hun plek in Magna Plaza?
Krijg nou wat! Ze zijn eindelijk van dat stomme groen af!quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
http://foto.stroekie.com/(...)0geen%20vakantie.JPG
hier kan je alvast de verschillen tussen de biljetten zien
Ik heb nu een grote zak met propjes, ik ga ze straks tussen de bladzijdes in de bijbel leggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet, deze hadden er net 20 uur reizen opzitten
nee ik bedoel de verschillen in de diverse coupures![]()
nee hoor, als je op de volgende foto kijkt zie dat ook nog steeds gewerkt wordt met de Green Buckquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Krijg nou wat! Ze zijn eindelijk van dat stomme groen af!
gewoon gladstrijken met strijkijzer op de lichte standquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb nu een grote zak met propjes, ik ga ze straks tussen de bladzijdes in de bijbel leggen.
Ja, oude biljetten. Maar blijkbaar zijn de nieuwe biljetten licht gekleurd. Eindelijk niet meer in de war raken en makkelijker tellen hoeveel er nog in je portemonnee zit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, als je op de volgende foto kijkt zie dat ook nog steeds gewerkt wordt met de Green Buck
Het gaat je wel lukken! Ik moet trouwens komende maand ff langs bij de IBgroep in Amsterdamquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:35 schreef HuubTuub het volgende:
bah... nog 1,5uur
ja time goes by,,,,,, so slowlyquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:35 schreef HuubTuub het volgende:
bah... nog 1,5uur
Waar vlieg je mee?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:36 schreef TehRockstar het volgende:
Donderdagochtend om half 10 kunnen jullie duimen dat ik neerstort.
Vanaf 1 mei kun je ook bij mij langskomen, maar dan wel in Den Haag.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat je wel lukken! Ik moet trouwens komende maand ff langs bij de IBgroep in Amsterdam
Kan ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:39 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Vanaf 1 mei kun je ook bij mij langskomen, maar dan wel in Den Haag.
Wat moet je weten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan ook
Want de website helpt me echt voor geen meter![]()
nee, maar zou eventueel wel je op kutstoelen kwijt kunnenquote:
Lang verhaal met veel termen die per instelling verschillen..quote:
wel direct je frequent flyer card aanvragen hoorquote:
Wat?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee, maar zou eventueel wel je op kutstoelen kwijt kunnen![]()
Die verwezen me door naar t Amsterdamse spreekuur...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:48 schreef HuubTuub het volgende:
Waarom bel je dan niet effe met IBG?
Heb je entertainment mee voor op de vlucht?quote:
Ik heb een boek. En ik neem dat ding, hoeheethet, die mini-Playstation mee. En m'n crappy mp3-speler.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je entertainment mee voor op de vlucht?
Je plempt je PSP niet vol met mp3s?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb een boek. En ik neem dat ding, hoeheethet, die mini-Playstation mee. En m'n crappy mp3-speler.
Kan dat ook?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je plempt je PSP niet vol met mp3s?
Tuut, tuut, je hebt de Overtoom methode toegepast ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:01 schreef HuubTuub het volgende:
zo die is weer weg...
Er zit toch een memorystick in?quote:
Nee gewoon hard schreeuwen. Dat schrikt af.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuut, tuut, je hebt de Overtoom methode toegepast ?![]()
Stond hier ook altijd erop, maar al mijn jongere collega's hebben democratisch besloten om te switchen naar radio Veronicaquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef HuubTuub het volgende:
Ruud de Wild is helemaal niet meer grappig sinds hij op 538 zit, of ligt dat aan mij. Toch staat hij hier weer op. Maar dat komt omdat ik die zender alleen maar kan ontvangen.
Jeroen is een held!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
doe mij Jeroen KidV maaren MiddenindenachtRick
en heeft een schattig vriendje en dito pupquote:
Wees eens lief voor mn buurmanquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef HuubTuub het volgende:
Ruud de Wild is helemaal niet meer grappig sinds hij op 538 zit, of ligt dat aan mij. Toch staat hij hier weer op. Maar dat komt omdat ik die zender alleen maar kan ontvangen.
Lelijk haar, lelijk hoofd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Schaar...nu....hebben...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Netwerkkabel, niet zo duur toch? en koop je die met stekkers of moet je die zelf monteren
Oh boy...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:25 schreef HuubTuub het volgende:
Netwerkkabel kun je zo kopen en is niet duur. Let op dat je wel de goeie koopt.
+nachtrust+nachtcrème tegen de wallenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Schaar...nu....hebben...
Zal ik dan maar ook alvast een glaasje warme melk met honing klaarzetten ter bevordering van een verkwikkende nachtrust ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
+nachtrust+nachtcrème tegen de wallen
da's toch niet bevordelijk voor een verkwikkende nachtrust?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava schenkt zich nog even een lekker bakje koffie in
Kom je vanavond nog terug, of moet ik nu al zwaaien en roepen tot morgen ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef HuubTuub het volgende:
Nou ik ga hier opruimen en dan snel naar huis.
Uhm, hij zat aan z'n broek .. zo'n grote heeft ie nietquote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als een barman opelijk aan zijn lul gaat zitten met de wetenschap dat ie daarna mijn bier tapt, mag hij en de tent waarin ie werk in vlammen opgaan.
Jeuj, betrouwbare informatie uit de 1e handquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, hij zat aan z'n broek .. zo'n grote heeft ie niet
Ik ken Patrick, die barman die zogenaamd aan z'n piemel zat, al 5 jaar..quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeuj, betrouwbare informatie uit de 1e hand![]()
Ik ken een aantal mensen wel langer dan vijf jaar maar ik weet nog steeds niet hoe groot hun pik is...quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken Patrick, die barman die zogenaamd aan z'n piemel zat, al 5 jaar..
For that I am gayquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen wel langer dan vijf jaar maar ik weet nog steeds niet hoe groot hun pik is...
die kan ik ook beantwoorden hoor. Je moet eerst het plastic erafhalen en dan pas uitrollenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:32 schreef BB_Koning het volgende:
Wand, kun je even online komen, ik heb een vraagje![]()
Ik gebruik geen condoomsquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:33 schreef error het volgende:
[..]
die kan ik ook beantwoorden hoor. Je moet eerst het plastic erafhalen en dan pas uitrollen![]()
De grootte van andermans gereedschap is een vaak terugkerend onderwerp?quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
De grootte van andermans gereedschap is een vaak terugkerend onderwerp?
Vertel, vertel.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kwam net een oude 'scharrel' tegen in de trein. (Die van 't stoomstrijkijzer bij de Aldi.)
*smolt*.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef error het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar GE houdt er wel een lijstje van bijgeheim lijstje
We hebben een lijst ingestuurd voor 't foute uurquote:
Oogcontact in de Aldi. 'k Was eerder klaar met afrekenen, en heb met m'n kratje bier op 'm staan wachten, totdat hij z'n stoomstrijkijzer had afgerekend. Toen gevraagd of dat het laatste exemplaar was, etc etc, en dat ie me moest laten weten of ie goed strijkt. Die avond wat wezen drinken, en daarna nog een half jaar lang regelmatig gezellige dingen gedaan samen. Tot ie een vriendje kreeg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef error het volgende:
Vertel, vertel.....
hoe is dat destijds verlopen?
Ow ben wel erg aagje![]()
maw je hebt hem laten lopen terwijl je hem wel erg leuk vond?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oogcontact in de Aldi. 'k Was eerder klaar met afrekenen, en heb met m'n kratje bier op 'm staan wachten, totdat hij z'n stoomstrijkijzer had afgerekend. Toen gevraagd of dat het laatste exemplaar was, etc etc, en dat ie me moest laten weten of ie goed strijkt. Die avond wat wezen drinken, en daarna nog een half jaar lang regelmatig gezellige dingen gedaan samen. Tot ie een vriendje kreeg.
Niets mis meequote:
Erg leuk is niet gelijk aan leuk genoeg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:03 schreef error het volgende:
maw je hebt hem laten lopen terwijl je hem wel erg leuk vond?
En heeft ie dat vriendje nog?
ik ga gewoon door
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Erg leuk is niet gelijk aan leuk genoeg.. 'k Weet niet of ie dat zou zijn geweest...
M'goed, het moet ook van twee kanten komen uiteraard, en hij had bepaalde eisen waaraan ik niet kon voldoen. Dus dan houdt het ook op. Vriendje heeft ie nog steeds ja.
Maar wat een leuk spontaan mannetje is ie... pretoogjes etc..
We zaten tegenover elkaar in de trein weer diep in elkaars ogen te staren, en hij zei dat m'n stem nog steeds mooi laag was...
Die van de AH Excellence met geitenkaas en walnoten is lekkerrrrrquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:06 schreef wonderer het volgende:
*eerste quiche ever verorber*
Misschien. Maar misschien ook niet.quote:
Ik had die met mediterrane groenten. Ik zag die met geitenkaas staan en moest meteen aan jou denkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van de AH Excellence met geitenkaas en walnoten is lekkerrrrr
Was niet lullig bedoeld, maar een conclusie die ik dacht te kunnen trekken uit je verhaal.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien. Maar misschien ook niet.
Denk niet dat dat hier aan de orde was trouwens.
Ik voldeed iig niet aan zijn eisen. Of hij aan de mijne zou voldoen, was ik nog niet achter..
Ja ik ben een echte geitquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had die met mediterrane groenten. Ik zag die met geitenkaas staan en moest meteen aan jou denken
Ze hebben ook een geitenkaas maaltijdsalade, zag ik... heb je die al es geprobeerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |