Vertel, vertel.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kwam net een oude 'scharrel' tegen in de trein. (Die van 't stoomstrijkijzer bij de Aldi.)
*smolt*.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef error het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar GE houdt er wel een lijstje van bijgeheim lijstje
We hebben een lijst ingestuurd voor 't foute uurquote:
Oogcontact in de Aldi. 'k Was eerder klaar met afrekenen, en heb met m'n kratje bier op 'm staan wachten, totdat hij z'n stoomstrijkijzer had afgerekend. Toen gevraagd of dat het laatste exemplaar was, etc etc, en dat ie me moest laten weten of ie goed strijkt. Die avond wat wezen drinken, en daarna nog een half jaar lang regelmatig gezellige dingen gedaan samen. Tot ie een vriendje kreeg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef error het volgende:
Vertel, vertel.....
hoe is dat destijds verlopen?
Ow ben wel erg aagje![]()
maw je hebt hem laten lopen terwijl je hem wel erg leuk vond?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oogcontact in de Aldi. 'k Was eerder klaar met afrekenen, en heb met m'n kratje bier op 'm staan wachten, totdat hij z'n stoomstrijkijzer had afgerekend. Toen gevraagd of dat het laatste exemplaar was, etc etc, en dat ie me moest laten weten of ie goed strijkt. Die avond wat wezen drinken, en daarna nog een half jaar lang regelmatig gezellige dingen gedaan samen. Tot ie een vriendje kreeg.
Niets mis meequote:
Erg leuk is niet gelijk aan leuk genoeg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:03 schreef error het volgende:
maw je hebt hem laten lopen terwijl je hem wel erg leuk vond?
En heeft ie dat vriendje nog?
ik ga gewoon door
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Erg leuk is niet gelijk aan leuk genoeg.. 'k Weet niet of ie dat zou zijn geweest...
M'goed, het moet ook van twee kanten komen uiteraard, en hij had bepaalde eisen waaraan ik niet kon voldoen. Dus dan houdt het ook op. Vriendje heeft ie nog steeds ja.
Maar wat een leuk spontaan mannetje is ie... pretoogjes etc..
We zaten tegenover elkaar in de trein weer diep in elkaars ogen te staren, en hij zei dat m'n stem nog steeds mooi laag was...
Die van de AH Excellence met geitenkaas en walnoten is lekkerrrrrquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:06 schreef wonderer het volgende:
*eerste quiche ever verorber*
Misschien. Maar misschien ook niet.quote:
Ik had die met mediterrane groenten. Ik zag die met geitenkaas staan en moest meteen aan jou denkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van de AH Excellence met geitenkaas en walnoten is lekkerrrrr
Was niet lullig bedoeld, maar een conclusie die ik dacht te kunnen trekken uit je verhaal.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien. Maar misschien ook niet.
Denk niet dat dat hier aan de orde was trouwens.
Ik voldeed iig niet aan zijn eisen. Of hij aan de mijne zou voldoen, was ik nog niet achter..
Ja ik ben een echte geitquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had die met mediterrane groenten. Ik zag die met geitenkaas staan en moest meteen aan jou denken
Ze hebben ook een geitenkaas maaltijdsalade, zag ik... heb je die al es geprobeerd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |