Live shows al gezien?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
"What a charming smashing blouse you've got on."
Half of themquote:
editert!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef L3IPO het volgende:
I'm an eccentric millionaire
You wishquote:
OOH KIJK DAAR!! een nieuwe gucci winkel!quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:51 schreef davidov het volgende:
[..]
OOH KIJK DAAR!! een nieuwe gucci winkel!
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh wacht, hoorde er een grap in die zin te zitten?
![]()
Ik ga hem niet voorkauwenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh wacht, hoorde er een grap in die zin te zitten?
![]()
Niet nodig. Was meer een teken dat ik hem niet grappig vond.quote:
Heerlijk dat onderlinge respect!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet nodig. Was meer een teken dat ik hem niet grappig vond.
Maar ga vooral door, misschien dat anderen er wel om lachen behalve die imbeciele hetero.![]()
Is dat een vereiste dan?quote:
Voor een gezellige en goed functionerende maatschappij? Lijkt me wel toch? Of ga je liever terug naar 1943 en met de trein naar Polen?quote:
Zolang m'n treinkaartje is betaald, geen probleemquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:56 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Voor een gezellige en goed functionerende maatschappij? Lijkt me wel toch? Of ga je liever terug naar 1943 en met de trein naar Polen?
Tuurlijk is die gratis...zelfs inclusief een lekkere douche!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zolang m'n treinkaartje is betaald, geen probleemZwartrijden is zo duur.
'Eskimos are very interesting people, aren't they? I've always thought it rather fortunate that there isn't an animal called an ig. Cause he'd probably keep going to the toilet in their houses.'quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:58 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Tuurlijk is die gratis...zelfs inclusief een lekkere douche!
Maar genoeg geflamed...
Bottom ftw! Heerlijk die aflevering met Richard die een datevideo heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |