Je kunt in elk geval bellen en zeggen dat je dus zaterdag gereageerd hebt en vragen of ze je reaktie in goede orde ontvangen hebben. Daarnaast kan je dan direct ook vragen hoe de verdere procedure gaat lopen..quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Okay: Help
Ik heb zaterdagnacht mn sollicitatie gemaild n.a.v. een leuke vacature.
Nu wil ik vandaag even geinteresseerd overkomen en een vinger a.d. pols houden door even te bellen met de contactpersoon.
Wat vraag ik?
Is mijn sollicitatie aangekomen?
Heeft u mijn sollicitatie gelezen?
Is de vacature nog open?
Wanneer is er mogelijkheid tot gesprek?
Kom ik in aanmerking voor de baan?
IK WEET HET NIET NAMELIJK
medewerker bij Famequote:Op dinsdag 11 april 2006 14:47 schreef HuubTuub het volgende:
en wat is het voor een baan?
Reeperbahn???quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:47 schreef Sunjammer het volgende:
Landingsbaan? Bowlingbaan? Weet ik veel...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:56 schreef HuubTuub het volgende:
Werken in een muziekzaak kost klauwen met geld. Ik kan het weten. Ik heb het ook gedaan, maar dan wel bij een echte muziekzaak, Virgin Megastore![]()
Maar wat als ik dan voor beide op gesprek moet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:57 schreef HuubTuub het volgende:
Gewoon doen, Van Leest kun je ook nog bekijken. Die is ook van Hans en Con.
Ja stel dat je op korte termijn een gesprek bij de FRS hebt en je wordt daar aangenomen en je begint er. Net nadat je begonnen bent kun je op gesprek bij Fame en je zou daar ook aangenomen worden dan kun je nog altijd bijde FRS weg. Je eerste maand is proeftijd en dan kunnen jij of je werkgever zonder reden de arbeidsovereenkomst beeindigen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Da's waar. Maar ik heb liever Fame, dat lijkt me een interessantere werkomgeving.
en die staan op het filmfestival waar ik dus ga werken vanaf de 19e, dus als Fame niets word ga ik daar eens vissen bij Plato/Concerto!quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:02 schreef Sunjammer het volgende:
I prefer Plato, maar dat heeft weer andere redenen
Nu prefereer ik Sounds in Delft. Het is zo jammer dat Virgin weg uit Nederland is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:02 schreef Sunjammer het volgende:
I prefer Plato, maar dat heeft weer andere redenen
Hier in Amersfoort heb je de Nootzaak... Ook erg goed gesorteerd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:04 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nu prefereer ik Sounds in Delft. Het is zo jammer dat Virgin weg uit Nederland is.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:04 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nu prefereer ik Sounds in Delft. Het is zo jammer dat Virgin weg uit Nederland is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |