quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In dit apple Centre kan je zelfs extra lang blijven![]()
[[url= http://foto.stroekie.com/(...)el%20in%20Saigon.JPG ]afbeelding[/url]]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:57 schreef HuubTuub het volgende:
ach.. op de foto met (ge)Will(ige) Young...
je moet er wel even 15 uur voor in een vliegtuig zittenquote:
Hopelijk heb je z'n telefoonnummer gekregen en kun je de volgende keer in Londen fijn met hem gaan stappen.quote:
Nope, maar hij weet nog wel wie ik benquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Hopelijk heb je z'n telefoonnummer gekregen en kun je de volgende keer in Londen fijn met hem gaan stappen.
Ik was daar 15.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:11 schreef HuubTuub het volgende:
tja, je kunt niet alles hebben. Will zal wel weer sneller op tour gaan dan die andere 3.
Naast Jim lijk je wel een kindje van 12, hahahaha... sorry
Jij zag er héél erg anders uit toen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was daar 15.en dat weet ik, daarom zit die foto er ook tussen
I know.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij zag er héél erg anders uit toen..
Hoop dat hij er straks hier ook is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:14 schreef HuubTuub het volgende:
nou eens kijken wat voor een boeiends er nog meer instaat...
Ach jah, nu weet ik waarom die Apple shit zo duur isquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet er wel even 15 uur voor in een vliegtuig zitten![]()
Vreemde plek trouwens voor die nieuwe hobby van Steve Jobs het oude Saigon
Als jij dat zo ziet.quote:
't is dan ook Expreszo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:16 schreef HuubTuub het volgende:
Transamerica maar 3 sterren... eikels.
Oh ik dacht dat al die winst in de boot van die meneer Jobs was gaan zittenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach jah, nu weet ik waarom die Apple shit zo duur is
Ik snap niet waarom deze Groningse Grottentrol een homomoeder zou zijn...quote:
maar de alternatieven die ze op de site beschikbaar hadden waren ook niet veel soeps hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:25 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom deze Groningse Grottentrol een homomoeder zou zijn...
Het is maar een grap hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:29 schreef HuubTuub het volgende:
Nederland heeft gewoon geen homomoeder en al zeker niemand van het Expreszo lijstje...
Ja waarom stond Jenny Goeree er ook niet tussenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:29 schreef HuubTuub het volgende:
Nederland heeft gewoon geen homomoeder en al zeker niemand van het Expreszo lijstje...
godsallejezusssss... die?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waarom stond Jenny Goeree er ook niet tussen![]()
al weet natuurlijk niemand hier meer wie dat was![]()
Homomoeder Jenny Goeree, that would be the day.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waarom stond Jenny Goeree er ook niet tussen![]()
al weet natuurlijk niemand hier meer wie dat was![]()
als het dan toch moetquote:
Maar het stemt mij dus wel heel blij dat jullie nog weten wie ze is...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Homomoeder Jenny Goeree, that would be the day.![]()
Rijmt nog ook.
wellicht.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HuubTuub, mijn grote vriend zegt dat hij Transamerica 4 sterren had gegeven...
Ik had haar heeeeeeeeeel diep verdrongen en toen je haar noemde ging er wel een belletje rinkelen. Ik wel ter bevestiging even op haar fijne site gekeken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het stemt mij dus wel heel blij dat jullie nog weten wie ze is...
Of moesten jullie stiekum Google/Wikipedia erbij halen
nou zeg eens eerlijk.......![]()
Nee je moet vast van de Here-liefde zijn en als ze erachter komen dat je van de herenliefde bent mag je niet meedoen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weemz wat ik me afvroeg. Moet je EO lid zijn om kandidaat te worden?
Mag dat wel dan een website??quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:37 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik had haar heeeeeeeeeel diep verdrongen en toen je haar noemde ging er wel een belletje rinkelen. Ik wel ter bevestiging even op haar fijne site gekeken.
Ik weet echt wel wie die muts is hoor... Kom uit een grrrrrristelijke omgevingquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het stemt mij dus wel heel blij dat jullie nog weten wie ze is...
Of moesten jullie stiekum Google/Wikipedia erbij halen
nou zeg eens eerlijk.......![]()
http://www.jennygoeree.com/quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag dat wel dan een website??
da's toch hartstikke verderfelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |