Oh?quote:Op maandag 10 april 2006 19:30 schreef wonderer het volgende:
Hey Dennis... eigenlijk heb jij wel wat weg van Hugh Laurie, zoals ie in je avatar staat
quote:After much fan-driven petition, the first series of A Bit of Fry and Laurie, plus the pilot, was released on DVD on 3 April 2006 in Region 2. Series two is due to be released on June 19.
Mijn iPod komt uit de UK, je hebt alleen een probleem met de stekker van de apater. Je kunt meteen een setje europees stekkers kopen dan kun je de iPod hier opladen. Of je koopt hier in Nederland gewoon een nieuwe adapter.quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
Stel dat ik daar ( in New York) een iPod koop, werkt dat ding dan gewoon hier?
Die foto in het vorige topic... je kijkt daar hetzelfdequote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh?
Nouja, die grote ogen (in de avatar) en 't kuiltje in m'n kin ofzo..
Deze (live) sketch is echt geweldig.
'k Zag dat de afleveringen op dvd verschijnen..
[..]
Teveel om te kopen nog. Wordt tijd dat ik eens om opslag ga vragen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef DennisMoore het volgende:
Ze zijn goed bezig met dvd's de laatste tijd..
Zelfs dingen als The Smell Of Reeves & Mortimer komen uit op dvd..
quote:Op maandag 10 april 2006 19:44 schreef wonderer het volgende:
Die foto in het vorige topic... je kijkt daar hetzelfde
Eerste seizoen is net uit. Wordt misschien nog wel iets goedkoper.quote:En misschien moet ik die DVDs ook maar es halen dan....
welke?quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Weemz het volgende:
Jeej, de musical zit er (qua zang) bijna helemaal in!!!
Zelfs de dirigent was verbaasd over het resultaat van de repetitiedag gister...
nooit van gehoordquote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Weemz het volgende:
Jeej, de musical zit er (qua zang) bijna helemaal in!!!
Zelfs de dirigent was verbaasd over het resultaat van de repetitiedag gister...
Umh. Neequote:Op maandag 10 april 2006 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
Da's toch een musical van Faithless?
waarom wil je dan solliciteren?quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga intern solliciteren.. maar ik vind de brief/ motivatie nog moeilijker om te schrijven als dat je ergens nieuw solliciteert
quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
It's nude day today
Dat ziet er gezelli uit!quote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef Vlarp het volgende:
Foto's van afgelopen weekend
http://gallery.vlarp.nl/rotterdam-080406
boeit dat?quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef creno het volgende:
cairon ? waar heb je het over ?
Nederland 2...quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet gemasseerd worden
Zie je wel!quote:Op maandag 10 april 2006 21:32 schreef error het volgende:
[..]
Dat ziet er gezelli uit!![]()
En Blub en Davidov vond ik wel schattig met zijn 2en![]()
Ik was erbij (PLZ VLARP FOTOSHOP ME UIT DIE FOTO'squote:
woorden die ik nu wil intypen zouden me een permban bezorgen dus ik houd het simpel..quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik was erbij (PLZ VLARP FOTOSHOP ME UIT DIE FOTO's![]()
![]()
) en het is best een leuk stelletje hoor!
![]()
Jaloers dat ie lekker bij mij op de kamer heeft geslapen ipv bij jou?quote:Op maandag 10 april 2006 23:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
woorden die ik nu wil intypen zouden me een permban bezorgen dus ik houd het simpel..
STERF ranzige kutjood![]()
Het liefste zou ik wensen dat je eeuwig zou branden in de hel, maar wetende dat dat toch gaat gebeuren vind ik het maar zonde van m'n wensquote:Op maandag 10 april 2006 23:10 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Jaloers dat ie lekker bij mij op de kamer heeft geslapen ipv bij jou?![]()
Hoezo, ga je me daar anders missen dan?quote:Op maandag 10 april 2006 23:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Het liefste zou ik wensen dat je eeuwig zou branden in de hel, maar wetende dat dat toch gaat gebeuren vind ik het maar zonde van m'n wens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |