Ja, ja Marijke is ook echt een aanwinst voor onsquote:
Jij bent walgelijk.quote:Op zondag 9 april 2006 22:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
om met de onsterfelijke woorden van JD te spreken
eigenlijk boeit dat niemand
Donderdag.quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En daarom moet jij vrijdag op therapiereis ?

How gay.quote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
shopping/spending is the cure for almost everything![]()
en heb je de lijst van See Buy Fly al uitgespit wat je allemaal al op schiphol gaat aanschaffen, of moet het echt allemaal made in de USA zijn ?quote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Donderdag. [afbeelding]
Ik heb er zo'n zin in..
I beg to differ.quote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Rocky is toch helemaal niet gay ????![]()
Ik ben lesbisch.quote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Rocky is toch helemaal niet gay ????![]()
mooie foto van jou? of van jou & Brad, mooi lijstje.. persoonlijk berichtje op achterkant..quote:Op maandag 10 april 2006 15:53 schreef wonderer het volgende:
Dammit... mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en ik weet niet wat ik moet geven. Mijn broertje en zijn vriendin hebben een weekendje weg gegeven, dus daar kom ik never nooit niet overheen. Ik heb sowieso weinig geld dus iets vergelijkbaars zit er niet in...
Kut
Van Donderdag tot Maandag.quote:Op maandag 10 april 2006 15:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
Lesbiėnistissch-o-seksuhoéélt
dus..
maar Rocky, hoelang moeten we je missen?
Hmmm... ja. Zoiets is ook leuk natuurlijk. Waarom dacht ik daar niet zelf aanquote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
mooie foto van jou? of van jou & Brad, mooi lijstje.. persoonlijk berichtje op achterkant..
hebben ze iets om jou aan te herinneren als je over de zee zit
of een fotocollage van je ouders, de kids + aanhang ?
Foto van vriendin?quote:Op zondag 9 april 2006 13:54 schreef creno het volgende:
Goeiemorgen
Het was gezellig in de gaypalace !
vlarp je nieuwe kapsel isen gezellig met XMN8R gekletst
blubberzijn: een vriendin van me vond het wel leuk dat er 2 hetero's bij waren.
En davidov in het echt gezien![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En wel van de A&F reclame meneren afblijven hoor![]()
Je zal even moeten informeren of de adapter om hem op te laden kan switchen tussen 220 Volt zolas we dat hier in Europa uit het stopkontact krijgen en 110 Volt zoals ze dat in USA hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
Stel dat ik daar ( in New York) een iPod koop, werkt dat ding dan gewoon hier?
De oplader niet (andere stekker, ander voltage, hoewel op de transformator meestal wel staat wat die dingen aankunnen). Je hebt dus of een nieuwe oplader nodig, of een verloopstekkertje, en die dingen zijn niet zo duur. Verder zou hij het gewoon moeten doen, ja.quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
zonealarm ( zonelabs) ?quote:Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand een goede gratis firewall?
ik ben erg tevereden over avastquote:Op maandag 10 april 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
avast maar proberen! thnx peet
foto's genoeg, kijk maar hierquote:Op maandag 10 april 2006 16:08 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Foto van vriendin?Misschien heb ik er wel gezien!
En wat als ie kapot gaat? Kun je 'm dan in NL inleveren voor garantie, of verwijzen ze je naar de VS?quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
quote:Op maandag 10 april 2006 18:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vandaag in 2 fasen al 8 keer overgegeven
quote:Lelijkerds mogen spookhuis gratis in
AMSTERDAM - Lelijke mensen mogen woensdag gratis naar binnen bij de Amsterdam Dungeon. Rechters van de horrorattractie beoordelen bij de deur of iemand lelijk genoeg is. Als iemand is 'goedgekeurd', krijgt die een speciaal op maat gemaakte papieren zak over zijn hoofd om de attractie binnen te gaan.
"We verwachten dat minstens de helft van de mensen die dag voor niets naar binnen mag", aldus een woordvoerster van de Amsterdam Dungeon maandag. "Amsterdam en omstreken telt genoeg lelijke mensen." Iemand die "net zo lelijk is als bijvoorbeeld mr Bean of Ozzy Osborne" komt zo binnen.
Het spookhuis rekent op veel stellen, waarbij één iemand tot lelijkerd wordt benoemd. De Amsterdam Dungeon wil met de stunt laten zien dat het in de wereld niet alleen om knappe mensen draait. "We hopen wel dat mensen het met een korrel zout nemen. Het is niet onze bedoeling mensen te beledigen."
Wees blij dat je werk hebt.quote:Op maandag 10 april 2006 18:42 schreef Waxxer het volgende:
Hallo, mijn naam is Waxxer en ik ben hersendood.
Heej ik heb met haar (en haar 2 vriendinnen) nog fftjes staan praten! Was wel gezellig eigenlijk!quote:
Oh?quote:Op maandag 10 april 2006 19:30 schreef wonderer het volgende:
Hey Dennis... eigenlijk heb jij wel wat weg van Hugh Laurie, zoals ie in je avatar staat
quote:After much fan-driven petition, the first series of A Bit of Fry and Laurie, plus the pilot, was released on DVD on 3 April 2006 in Region 2. Series two is due to be released on June 19.
Mijn iPod komt uit de UK, je hebt alleen een probleem met de stekker van de apater. Je kunt meteen een setje europees stekkers kopen dan kun je de iPod hier opladen. Of je koopt hier in Nederland gewoon een nieuwe adapter.quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
Die foto in het vorige topic... je kijkt daar hetzelfdequote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh?
Nouja, die grote ogen (in de avatar) en 't kuiltje in m'n kin ofzo..
Deze (live) sketch is echt geweldig.
'k Zag dat de afleveringen op dvd verschijnen..
[..]
Teveel om te kopen nog. Wordt tijd dat ik eens om opslag ga vragen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef DennisMoore het volgende:
Ze zijn goed bezig met dvd's de laatste tijd..
Zelfs dingen als The Smell Of Reeves & Mortimer komen uit op dvd..
quote:Op maandag 10 april 2006 19:44 schreef wonderer het volgende:
Die foto in het vorige topic... je kijkt daar hetzelfde
Eerste seizoen is net uit. Wordt misschien nog wel iets goedkoper.quote:En misschien moet ik die DVDs ook maar es halen dan....
welke?quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Weemz het volgende:
Jeej, de musical zit er (qua zang) bijna helemaal in!!!
Zelfs de dirigent was verbaasd over het resultaat van de repetitiedag gister...
nooit van gehoordquote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Weemz het volgende:
Jeej, de musical zit er (qua zang) bijna helemaal in!!!
Zelfs de dirigent was verbaasd over het resultaat van de repetitiedag gister...
Umh. Neequote:Op maandag 10 april 2006 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
Da's toch een musical van Faithless?
waarom wil je dan solliciteren?quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga intern solliciteren.. maar ik vind de brief/ motivatie nog moeilijker om te schrijven als dat je ergens nieuw solliciteert
quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
It's nude day today
Dat ziet er gezelli uit!quote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef Vlarp het volgende:
Foto's van afgelopen weekend
http://gallery.vlarp.nl/rotterdam-080406
boeit dat?quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef creno het volgende:
cairon ? waar heb je het over ?
Nederland 2...quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet gemasseerd worden
Zie je wel!quote:Op maandag 10 april 2006 21:32 schreef error het volgende:
[..]
Dat ziet er gezelli uit!![]()
En Blub en Davidov vond ik wel schattig met zijn 2en![]()
Ik was erbij (PLZ VLARP FOTOSHOP ME UIT DIE FOTO'squote:
woorden die ik nu wil intypen zouden me een permban bezorgen dus ik houd het simpel..quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik was erbij (PLZ VLARP FOTOSHOP ME UIT DIE FOTO's![]()
![]()
) en het is best een leuk stelletje hoor!
![]()
Jaloers dat ie lekker bij mij op de kamer heeft geslapen ipv bij jou?quote:Op maandag 10 april 2006 23:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
woorden die ik nu wil intypen zouden me een permban bezorgen dus ik houd het simpel..
STERF ranzige kutjood![]()
Het liefste zou ik wensen dat je eeuwig zou branden in de hel, maar wetende dat dat toch gaat gebeuren vind ik het maar zonde van m'n wensquote:Op maandag 10 april 2006 23:10 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Jaloers dat ie lekker bij mij op de kamer heeft geslapen ipv bij jou?![]()
Hoezo, ga je me daar anders missen dan?quote:Op maandag 10 april 2006 23:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Het liefste zou ik wensen dat je eeuwig zou branden in de hel, maar wetende dat dat toch gaat gebeuren vind ik het maar zonde van m'n wens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |