Ja, ja Marijke is ook echt een aanwinst voor onsquote:
Jij bent walgelijk.quote:Op zondag 9 april 2006 22:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
om met de onsterfelijke woorden van JD te spreken
eigenlijk boeit dat niemand
Donderdag.quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En daarom moet jij vrijdag op therapiereis ?

How gay.quote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
shopping/spending is the cure for almost everything![]()
en heb je de lijst van See Buy Fly al uitgespit wat je allemaal al op schiphol gaat aanschaffen, of moet het echt allemaal made in de USA zijn ?quote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Donderdag. [afbeelding]
Ik heb er zo'n zin in..
I beg to differ.quote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Rocky is toch helemaal niet gay ????![]()
Ik ben lesbisch.quote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Rocky is toch helemaal niet gay ????![]()
mooie foto van jou? of van jou & Brad, mooi lijstje.. persoonlijk berichtje op achterkant..quote:Op maandag 10 april 2006 15:53 schreef wonderer het volgende:
Dammit... mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en ik weet niet wat ik moet geven. Mijn broertje en zijn vriendin hebben een weekendje weg gegeven, dus daar kom ik never nooit niet overheen. Ik heb sowieso weinig geld dus iets vergelijkbaars zit er niet in...
Kut
Van Donderdag tot Maandag.quote:Op maandag 10 april 2006 15:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
Lesbiënistissch-o-seksuhoéélt
dus..
maar Rocky, hoelang moeten we je missen?
Hmmm... ja. Zoiets is ook leuk natuurlijk. Waarom dacht ik daar niet zelf aanquote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
mooie foto van jou? of van jou & Brad, mooi lijstje.. persoonlijk berichtje op achterkant..
hebben ze iets om jou aan te herinneren als je over de zee zit
of een fotocollage van je ouders, de kids + aanhang ?
Foto van vriendin?quote:Op zondag 9 april 2006 13:54 schreef creno het volgende:
Goeiemorgen
Het was gezellig in de gaypalace !
vlarp je nieuwe kapsel isen gezellig met XMN8R gekletst
blubberzijn: een vriendin van me vond het wel leuk dat er 2 hetero's bij waren.
En davidov in het echt gezien![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En wel van de A&F reclame meneren afblijven hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |