is jaco90 niet wat voor jou?quote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw, een meisje.
Wat brengt jou hier?quote:Op zondag 9 april 2006 20:43 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Heuj, ik ben hetero hoor!Maar jullie zijn wel lief.
Een van de weinig actieve reeksen, en ik hou van reeksen. En homosexualiteit intrigeert me.quote:
toch niet Dimitri he???quote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
En zomaar spontaan kwamen Rik en de belgische TMF meneer langs en die laatste heeft haske stoer mijn schuifdeur gefixed
Dan ga ik maar ff naar de buren...quote:
Je bent 16 jaar of 15...quote:Op zondag 9 april 2006 22:00 schreef Jaco90 het volgende:
Een van de weinig actieve reeksen, en ik hou van reeksen. En homosexualiteit intrigeert me.Waarom weet ik niet, ik ben nogal zeker van mijn hetero zijn enzo en toch elke keer als ik een homo tegen kom wil ik hem uithoren over zijn sexualiteit.
Maakt mij dit een homo-foob of juist niet?
quote:Op zondag 9 april 2006 22:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
Je bent 16 jaar of 15...
me dunkt dat je homosexuele gevoelens hebt ontwikkelt tijdens je pubertijd en je een zekere uitlaatklep zoekt voor je nieuwsgierigheid, voor die kant van je sexuele identiteit. Je vraagt en zoekt het op, omdat je interesse dieper gaat dan gewoon een drang naar het vergaren van kennis. Je speurt naar herkenning in de verhalen van anderen, om zo te kunnen beoordelen of je gevoelens kloppen, of dat ze niet kloppen, of je homosexueel bent, of juist niet. Je bent niet homofoob, maar je experimenteert met je seksualiteit.
Ik heb vanavond weer gezopen in de kroeg.. duh!quote:Op zondag 9 april 2006 22:28 schreef Cybart het volgende:
look, there's a Vlarp who seems to be happy?
mmm that reminds me... I'm still sober...quote:Op zondag 9 april 2006 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb vanavond weer gezopen in de kroeg.. duh!natuurlijk ben ik dan happy
En heb ook even de finish van de Rotterdam Marathon gekeken, erg kewl!
Ik ken een Jeroen jaquote:Op zondag 9 april 2006 22:37 schreef Cairon het volgende:
hey CB jij kent Jeroen?
om met de onsterfelijke woorden van JD te sprekenquote:Op zondag 9 april 2006 22:53 schreef wonderer het volgende:
Gerard Reve is doodJa, ik loop achter, ik weet het.
Zal wat worden, met al die fagsquote:Op zondag 9 april 2006 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Just-Dennis gaat een hele Fok {HOMO] sjouwploeg regelen voor de verhuizing![]()
Alle amateurs kwamen na 5 uur lopen zo'n beetje gebroken binnen. Sommigen onder begeleidng van familie of kinderen. Erg mooi om die mensen de laatste loodjes te zien leggen. Helemaal gebroken van het rennen. En dan knoeihard "We are the champions" en "Simply the best" door de speakers op de coolsingel. Mooi momentquote:Op zondag 9 april 2006 22:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
mmm that reminds me... I'm still sober...
en ik had mn eerste alchol toch echt voor 17.00...
ja, hoezo cool dan?
Ik hoor hier niet te zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 23:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zal wat worden, met al die fags
Sorry, te makkelijk
er stond toch echt sjouw en niet SHOW dude!!!quote:Op zondag 9 april 2006 23:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zal wat worden, met al die fags
Sorry, te makkelijk
quote:Op zondag 9 april 2006 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Just-Dennis gaat een hele Fok {HOMO] sjouwploeg regelen voor de verhuizing![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 23:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
I know
Als ik kan dan wil ik best komen hoor. Truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |