Tuut, tuut, je hebt de Overtoom methode toegepast ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:01 schreef HuubTuub het volgende:
zo die is weer weg...
Er zit toch een memorystick in?quote:
Nee gewoon hard schreeuwen. Dat schrikt af.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuut, tuut, je hebt de Overtoom methode toegepast ?![]()
Stond hier ook altijd erop, maar al mijn jongere collega's hebben democratisch besloten om te switchen naar radio Veronicaquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef HuubTuub het volgende:
Ruud de Wild is helemaal niet meer grappig sinds hij op 538 zit, of ligt dat aan mij. Toch staat hij hier weer op. Maar dat komt omdat ik die zender alleen maar kan ontvangen.
Jeroen is een held!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
doe mij Jeroen KidV maaren MiddenindenachtRick
en heeft een schattig vriendje en dito pupquote:
Wees eens lief voor mn buurmanquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef HuubTuub het volgende:
Ruud de Wild is helemaal niet meer grappig sinds hij op 538 zit, of ligt dat aan mij. Toch staat hij hier weer op. Maar dat komt omdat ik die zender alleen maar kan ontvangen.
Lelijk haar, lelijk hoofd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Schaar...nu....hebben...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Netwerkkabel, niet zo duur toch? en koop je die met stekkers of moet je die zelf monteren
Oh boy...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:25 schreef HuubTuub het volgende:
Netwerkkabel kun je zo kopen en is niet duur. Let op dat je wel de goeie koopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |