Wees eens lief voor mn buurmanquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef HuubTuub het volgende:
Ruud de Wild is helemaal niet meer grappig sinds hij op 538 zit, of ligt dat aan mij. Toch staat hij hier weer op. Maar dat komt omdat ik die zender alleen maar kan ontvangen.
Lelijk haar, lelijk hoofd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Schaar...nu....hebben...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Netwerkkabel, niet zo duur toch? en koop je die met stekkers of moet je die zelf monteren
Oh boy...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:25 schreef HuubTuub het volgende:
Netwerkkabel kun je zo kopen en is niet duur. Let op dat je wel de goeie koopt.
+nachtrust+nachtcrème tegen de wallenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Schaar...nu....hebben...
Zal ik dan maar ook alvast een glaasje warme melk met honing klaarzetten ter bevordering van een verkwikkende nachtrust ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
+nachtrust+nachtcrème tegen de wallen
da's toch niet bevordelijk voor een verkwikkende nachtrust?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava schenkt zich nog even een lekker bakje koffie in
Kom je vanavond nog terug, of moet ik nu al zwaaien en roepen tot morgen ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef HuubTuub het volgende:
Nou ik ga hier opruimen en dan snel naar huis.
Uhm, hij zat aan z'n broek .. zo'n grote heeft ie nietquote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als een barman opelijk aan zijn lul gaat zitten met de wetenschap dat ie daarna mijn bier tapt, mag hij en de tent waarin ie werk in vlammen opgaan.
Jeuj, betrouwbare informatie uit de 1e handquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, hij zat aan z'n broek .. zo'n grote heeft ie niet
Ik ken Patrick, die barman die zogenaamd aan z'n piemel zat, al 5 jaar..quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeuj, betrouwbare informatie uit de 1e hand![]()
Ik ken een aantal mensen wel langer dan vijf jaar maar ik weet nog steeds niet hoe groot hun pik is...quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken Patrick, die barman die zogenaamd aan z'n piemel zat, al 5 jaar..
For that I am gayquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen wel langer dan vijf jaar maar ik weet nog steeds niet hoe groot hun pik is...
die kan ik ook beantwoorden hoor. Je moet eerst het plastic erafhalen en dan pas uitrollenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:32 schreef BB_Koning het volgende:
Wand, kun je even online komen, ik heb een vraagje![]()
Ik gebruik geen condoomsquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:33 schreef error het volgende:
[..]
die kan ik ook beantwoorden hoor. Je moet eerst het plastic erafhalen en dan pas uitrollen![]()
De grootte van andermans gereedschap is een vaak terugkerend onderwerp?quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
De grootte van andermans gereedschap is een vaak terugkerend onderwerp?
Vertel, vertel.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kwam net een oude 'scharrel' tegen in de trein. (Die van 't stoomstrijkijzer bij de Aldi.)
*smolt*.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef error het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar GE houdt er wel een lijstje van bijgeheim lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |