quote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier dan maar vast de eerste breezer foto![]()
Van ene NATURALWOMEN op Sugababes
[afbeelding]
![]()
Die is nog best lekkerquote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[afbeelding]
![]()
Mischien als ze normale kleren aan heeftquote:
wat is er mis met die kleren ?quote:Op maandag 10 april 2006 23:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien als ze normale kleren aan heeftDie zonnebril, die jas en die sjaal
![]()
Hier niet, ik vind het niet echt mooi ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 23:11 schreef spenky het volgende:
[..]
wat is er mis met die kleren ?
vind het wel cheil.. zo loopt iedereen hier hoor
Heb je meer van hen? Lijken wel wat op mijn overbuurmeisjes...quote:Op maandag 10 april 2006 23:13 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Mên wat heb ik genoten van die reeks
Ware poezie.quote:Op maandag 10 april 2006 23:20 schreef Mojave het volgende:
juSst mii
benn Je een haterr .? Dan ben Je vOor miJ een verlaterr .! JarlOerSz .? Dan Zit Je Op de verkeerde kOerSz .! Kan Je niiet teGenn miJn GedraG .? Dan zeGh ik Je nu netjeSz Gedag .! Staat miJn manier van praten Je niet Aan .? Dan kan Je wederOm Gaan .! Ben Je respeCt-vOl dan wens ik Je hier veel pleZiier !
quote:Op maandag 10 april 2006 23:20 schreef Mojave het volgende:
juSst mii
benn Je een haterr .? Dan ben Je vOor miJ een verlaterr .! JarlOerSz .? Dan Zit Je Op de verkeerde kOerSz .! Kan Je niiet teGenn miJn GedraG .? Dan zeGh ik Je nu netjeSz Gedag .! Staat miJn manier van praten Je niet Aan .? Dan kan Je wederOm Gaan .! Ben Je respeCt-vOl dan wens ik Je hier veel pleZiier !
[afbeelding]
daar gaan we weer![]()
Neequote:Op maandag 10 april 2006 23:19 schreef typhoon het volgende:
[..]
Heb je meer van hen? Lijken wel wat op mijn overbuurmeisjes...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Boeman het volgende:
LiieFe Vriiend.. =)
iiemAnd WAar iiK over NA deNK
alS iik iin ME bed Liig..
iiK kEn je NOh maaR nEt en
iiK hoU nu Al VAn je..
etc etc...
het enige breezerplaatje in mn archiefquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor de verandering maar weer eens hetzelfde plaatje?
He, ga jij je eens inlikken bij Lottequote:
Lottequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:25 schreef Chanandler het volgende:
[..]
He, ga jij je eens inlikken bij Lotte![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lotte![]()
FuCkiNG drUgsVerSlaaFduHhh!!~11
Eentje voor S&Gquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb hem nog ergens, ff checken...
[afbeelding]
Zie daar
een tepelquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb hem nog ergens, ff checken...
[afbeelding]
Zie daar
tuurlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:27 schreef Relneger18 het volgende:
YESze luisteren naar mij....de reeks is herboren
[afbeelding]
The horror.....
tuurlijkquote:
Rescept!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
tuurlijk
[afbeelding]
damn
[afbeelding]
Sinds wanneer mogen varkens alcohol drinken ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:41 schreef Mojave het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En geloof het of niet, het is een meisje:
[afbeelding]
Maar goed, ze hoeft niet bang te zijn want met haar zou ik zeker niet willen 'fucken'.
nee johquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Al die wijve kijken een beetje raar.
Als je een beetje de topics volgt op Sugababes (quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:27 schreef Scorpie het volgende:
Damn, too young maar looking fine sommige van die dames![]()
is het een Vogel?! Is het een plumeau!? Wát is het!?quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:45 schreef EsDe het volgende:
[..]
is het een Vogel?! Is het een plumeau!? Wát is het!?![]()
![]()
quote:me tutje mandy op vrijdag
Het is Kelly met een dooie kalkoen op d'r hoofdquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:45 schreef EsDe het volgende:
[..]
is het een Vogel?! Is het een plumeau!? Wát is het!?![]()
![]()
quote:
Quick kill itquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:53 schreef cerror het volgende:
[..]![]()
![]()
something died in her hair! Probably a possum or a beaver.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:39 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
En dan ook een harry potter lettertype gebruiken, mijn maag, wat doe je![]()
ik mis je standaard onderschrift bij fotoquote:
Misschien?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:08 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Misschien wel de beste reeks ooit.
heeft ze nou een snor?quote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[afbeelding]
![]()
Die zijn echt voor de volle 100%quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:14 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga trouwens ff foto's van vriendinnen van me zoeken, ik ken wel aardig wat Breezah's![]()
Merk en type: Man (Type XY 0.05), Vrouw (Type XX 0.32)quote:
Wat is er mis met die 2 middelste foto'squote:Op dinsdag 11 april 2006 18:21 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze foto's hebben enige tijd de OP mogen sieren toen deze reeks nog in GC liep.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat is er mis met die 2 middelste foto's![]()
Ja, precies, maar vond toen ook al dat er niks mis mee wasquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
Deze foto's hebben enige tijd de OP mogen sieren toen deze reeks nog in GC liep.
Ik dacht... ik post ze nog eens.
't Zijn geen verkeerde foto's, die middelste 2
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:09 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
en een schattig everzwijn met neusgaten waar een sri lankaan een jaar lang uit kan eten.
Is dat niet Wendy, die rechter?quote:
*iets met nare woorden over imageshackquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Onderschrift bij die foto op haar Suagababes profiel:
ik ben geen gangstah, maar ik kan zeggen dat ik kom van de straat!![]()
![]()
[afbeelding]
whahaha ja Tijs is een uitstekende bronquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:09 schreef Koenholio het volgende:
YES! Hij is weer open!![]()
![]()
![]()
*Surft naar Tijs
[afbeelding]
Jeweettog![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]
Heb je de complete link naar dat 2e wijf toevallig?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:14 schreef Mojave het volgende:
[..]
whahaha ja Tijs is een uitstekende bron![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Joaaaah, dit is ze in 't geheelquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heeftdie 2e nou dikke jetsers of niet
Daarom vroeg ik die link dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heeftdie 2e nou dikke jetsers of niet
hahaha, ik hou vol spanning d'r 'PrOw' in de gatenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:22 schreef leolinedance het volgende:
Het kind is trouwens pas 14, beloofd wat voor de toekomst![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:15 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
En dan zegt ze dat die gast daarachter de foto wil verpesten. Wat dacht je van dat chagrijnige geval op de voorgrond?
en dat zegt:quote:
mee eens(tss)
Zo'n foto heb ik ook nog op m'n computer van een gast uit me klasquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
en dat zegt:
[afbeelding]
ja wat wil je ook met zo'n kop(die linker he)
http://www.sugababes.nl/%5B*_MaxiiMe_*%5D/
Alsof ze met een sledgehammer bewerkt zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zo'n foto heb ik ook nog op m'n computer van een gast uit me klas
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Waarom heb jij die foto, idioot doe weg!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zo'n foto heb ik ook nog op m'n computer van een gast uit me klas
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
lol, juist niet. Hoe veel lachvoer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:43 schreef Zuen het volgende:
Damn, sommige foto's hier... ik schaam me soms een beetje dat ik Nederlander ben als ik dit zie.
goed dat je ff quote! had die foto nog nietgezienquote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
The 80's called, they wan't their hair back
Die lach je toch keihard uit als je die tegen zou komenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
goed dat je ff quote! had die foto nog nietgezien
Jaaazeekkeeer!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die lach je toch keihard uit als je die tegen zou komen
Er zaten wel heel behoorlijk (lelijke) breezersletten tussen de Engelsen in ons hotel tijdens het skieën.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jaaazeekkeeer!
Zoveel van die lui hebben ze hier niet in UK. Ik wil naar nederland
ff buikpijn van het lachen krijgen!
Dan moet k maar gaan skieenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Er zaten wel heel behoorlijk (lelijke) breezersletten tussen de Engelsen in ons hotel tijdens het skieën.
Ze dat volgens mij bij mij op school, mandy heet ze volgens mij.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die lach je toch keihard uit als je die tegen zou komen
Lol, geef hem de volgende x ff een klap tegen z'n harses van MMaRsuquote:Op woensdag 12 april 2006 11:14 schreef spenky het volgende:
[..]
deze gozer ziek wellus lopen alsk uit ga
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol, geef hem de volgende x ff een klap tegen z'n harses van MMaRsu![]()
probalyquote:Op woensdag 12 april 2006 12:59 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wedden dat die dan maar mama roept.
quote:
Mijn broer < 3quote:
Haten is een afweersysteem, ontwikkelt door de zogenaamde modepopjes van 14 jaar en ouder, om zelfverzekerd over te komen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef leolinedance het volgende:
wat is dat met dat haten voortaan toch?
Ze hebben het er allemaal over.
Zou dat kudoz systeem trouwens niks voor Fok! zijn? Als je een vette post maakt krijg je kudoz van andere users. En als je dan veel kudoz hebt ben je de man![]()
Oke. Dus als ik zeg: "Je moet niet haten" dan bedoel ik dat ik zelfverzekerd benquote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Haten is een afweersysteem, ontwikkelt door de zogenaamde modepopjes van 14 jaar en ouder, om zelfverzekerd over te komen.
iets met marokkanen of straattaal ofzo. stom woord. haten heeft al een betekenisquote:Op woensdag 12 april 2006 15:26 schreef leolinedance het volgende:
Oh nee, er staat: "Ga niet haten meisje" bij een foto...
Ik geloof dat die linker achter de kassa van de lokale C1000 zit...quote:
http://www.sugababes.nl/Stylic_chick/picsquote:Op woensdag 12 april 2006 16:07 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Ik geloof dat die linker achter de kassa van de lokale C1000 zit...Heb je daar de complete URL van?
Thanks. Dat wordt m'n lach inhouden de volgende keer bij de C1000.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/Stylic_chick/pics![]()
Kleine geile breezerslet die over 4 jaar meer pikken heeft gehad dan ik frikandellen op mn 19e..quote:
rekt het niet dan scheurt het wel...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kleine geile breezerslet die over 4 jaar meer pikken heeft gehad dan ik frikandellen op mn 19e..
Als ze kunnen schommelen, kunnen ze ook wippenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
rekt het niet dan scheurt het wel...
Best friends for livequote:Op woensdag 12 april 2006 16:10 schreef Maisnon het volgende:
Dat is al beter, hou het maar bij Paint.. NIET TE BREKUUUUUUUUUH
Die heeft zich er wel ff de moeite voor genomen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:57 schreef B_BOY het volgende:
lap tekst
\quote:Op woensdag 12 april 2006 18:22 schreef Plupke het volgende:
[..]
Die heeft zich er wel ff de moeite voor genomen.![]()
Dat is toch wel een lekkere slet, niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:24 schreef Molluck het volgende:
Die *RoXy zit trouwens bij mij op school![]()
Die kende ik al. Echt grappig om te lezen.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
\
heb het uit een ander topic gejat hoor.
OEPSquote:
WAAaaahquote:
Wat een hoertje!! Ze heeft ineens nog maar twee foto'squote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja en ik ben 72Geloof er niets van.
Plaatje is een fake. Kijk ook naar haar album en dan die foto van haar zogenaamde zus, vergroot 'm en kijk linksboven.quote:
Hehe, heeft zij pech dat die foto van hierboven niet meer via sugerbabes is gehostquote:Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een hoertje!! Ze heeft ineens nog maar twee foto's![]()
hahah nu alleen nog van die zogenaamde 'andere zus'quote:Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan zal ze ook wel een Fokbabe zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het niveau van een gemiddeld topique hier op fok al laag wasquote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef tonks het volgende:
http://www.sugababes.nl/showtopic/108755
Vet topic
phat topic jaquote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef tonks het volgende:
Vet topic
Die 1equote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef MrSASO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef tonks het volgende:
Vet topic
wow men! Die bovenste heeft een dik hoofd!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:26 schreef Mojave het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
die zelfde van net![]()
![]()
Hoevaak zou ze daar wel niet voor gepijpt hebbenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:34 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Die grafkist hoort bij deze:
[afbeelding]
Daar zou ik um dan waarschijnlijk wel weer binnen kunnen gooien...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:34 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Die grafkist hoort bij deze:
[afbeelding]
Die rechter is over 5 jaar mooi voer.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:44 schreef mister_dog het volgende:
[..]
hee die ken iksilke enneeee ehh ehh weet ik niet
lekkere kontquote:Op woensdag 12 april 2006 23:48 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Die rechter is over 5 jaar mooi voer.
Eensquote:
Opzich niet verkeerdquote:Op donderdag 13 april 2006 00:11 schreef spenky het volgende:
[afbeelding]
dat vind ik wel een lekkerding
+2 scherpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |