Joaaaah, dit is ze in 't geheelquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heeftdie 2e nou dikke jetsers of niet
Daarom vroeg ik die link dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heeftdie 2e nou dikke jetsers of niet
hahaha, ik hou vol spanning d'r 'PrOw' in de gatenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:22 schreef leolinedance het volgende:
Het kind is trouwens pas 14, beloofd wat voor de toekomst![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:15 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
En dan zegt ze dat die gast daarachter de foto wil verpesten. Wat dacht je van dat chagrijnige geval op de voorgrond?
en dat zegt:quote:
mee eens(tss)
Zo'n foto heb ik ook nog op m'n computer van een gast uit me klasquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
en dat zegt:
[afbeelding]
ja wat wil je ook met zo'n kop(die linker he)
http://www.sugababes.nl/%5B*_MaxiiMe_*%5D/
Alsof ze met een sledgehammer bewerkt zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zo'n foto heb ik ook nog op m'n computer van een gast uit me klas
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Waarom heb jij die foto, idioot doe weg!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zo'n foto heb ik ook nog op m'n computer van een gast uit me klas
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
lol, juist niet. Hoe veel lachvoer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:43 schreef Zuen het volgende:
Damn, sommige foto's hier... ik schaam me soms een beetje dat ik Nederlander ben als ik dit zie.
goed dat je ff quote! had die foto nog nietgezienquote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
The 80's called, they wan't their hair back
Die lach je toch keihard uit als je die tegen zou komenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
goed dat je ff quote! had die foto nog nietgezien
Jaaazeekkeeer!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die lach je toch keihard uit als je die tegen zou komen
Er zaten wel heel behoorlijk (lelijke) breezersletten tussen de Engelsen in ons hotel tijdens het skieën.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jaaazeekkeeer!
Zoveel van die lui hebben ze hier niet in UK. Ik wil naar nederland
ff buikpijn van het lachen krijgen!
Dan moet k maar gaan skieenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Er zaten wel heel behoorlijk (lelijke) breezersletten tussen de Engelsen in ons hotel tijdens het skieën.
Ze dat volgens mij bij mij op school, mandy heet ze volgens mij.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die lach je toch keihard uit als je die tegen zou komen
Lol, geef hem de volgende x ff een klap tegen z'n harses van MMaRsuquote:Op woensdag 12 april 2006 11:14 schreef spenky het volgende:
[..]
deze gozer ziek wellus lopen alsk uit ga
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol, geef hem de volgende x ff een klap tegen z'n harses van MMaRsu![]()
probalyquote:Op woensdag 12 april 2006 12:59 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wedden dat die dan maar mama roept.
quote:
Mijn broer < 3quote:
Haten is een afweersysteem, ontwikkelt door de zogenaamde modepopjes van 14 jaar en ouder, om zelfverzekerd over te komen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef leolinedance het volgende:
wat is dat met dat haten voortaan toch?
Ze hebben het er allemaal over.
Zou dat kudoz systeem trouwens niks voor Fok! zijn? Als je een vette post maakt krijg je kudoz van andere users. En als je dan veel kudoz hebt ben je de man![]()
Oke. Dus als ik zeg: "Je moet niet haten" dan bedoel ik dat ik zelfverzekerd benquote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Haten is een afweersysteem, ontwikkelt door de zogenaamde modepopjes van 14 jaar en ouder, om zelfverzekerd over te komen.
iets met marokkanen of straattaal ofzo. stom woord. haten heeft al een betekenisquote:Op woensdag 12 april 2006 15:26 schreef leolinedance het volgende:
Oh nee, er staat: "Ga niet haten meisje" bij een foto...
Ik geloof dat die linker achter de kassa van de lokale C1000 zit...quote:
http://www.sugababes.nl/Stylic_chick/picsquote:Op woensdag 12 april 2006 16:07 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Ik geloof dat die linker achter de kassa van de lokale C1000 zit...Heb je daar de complete URL van?
Thanks. Dat wordt m'n lach inhouden de volgende keer bij de C1000.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/Stylic_chick/pics![]()
Kleine geile breezerslet die over 4 jaar meer pikken heeft gehad dan ik frikandellen op mn 19e..quote:
rekt het niet dan scheurt het wel...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kleine geile breezerslet die over 4 jaar meer pikken heeft gehad dan ik frikandellen op mn 19e..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |