he wat jammer nouquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef snopprinses het volgende:
euj waarom is mn topic dicht![]()
ik ben altijd 3 dagen jarig!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef snopprinses het volgende:
euj waarom is mn topic dicht![]()
ik ben altijd 3 dagen jarig!
Jij hier?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Tiet thee
Bijna ironisch. Bíjna, hè.quote:
Is dat bij elke TT zo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hier zijn ook enkele vergaderingen aan vooraf gegaan, uiteraard.![]()
Nou, jullie doen er meer moeite voor dan de andere SC's. Daar worden dit soort zaken in 5 minuten beslist.quote:
Hier niet he, alles gaat in goed overleg, er zijn nooit twee personen die vechten om hun topic die open moet blijven (quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, jullie doen er meer moeite voor dan de andere SC's. Daar worden dit soort zaken in 5 minuten beslist.
Brainstormsessies, da wil je niet weten!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, jullie doen er meer moeite voor dan de andere SC's. Daar worden dit soort zaken in 5 minuten beslist.
en dan kies ik degene die het meest biedtquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hier niet he, alles gaat in goed overleg, er zijn nooit twee personen die vechten om hun topic die open moet blijven ()
100 berichten voordat het topic vol is!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
Brainstormsessies, da wil je niet weten!
En dat was heel gemeenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
en dan kies ik degene die het meest biedt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |