he wat jammer nouquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef snopprinses het volgende:
euj waarom is mn topic dicht![]()
ik ben altijd 3 dagen jarig!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef snopprinses het volgende:
euj waarom is mn topic dicht![]()
ik ben altijd 3 dagen jarig!
Jij hier?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Tiet thee
Bijna ironisch. Bíjna, hè.quote:
Is dat bij elke TT zo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hier zijn ook enkele vergaderingen aan vooraf gegaan, uiteraard.![]()
Nou, jullie doen er meer moeite voor dan de andere SC's. Daar worden dit soort zaken in 5 minuten beslist.quote:
Hier niet he, alles gaat in goed overleg, er zijn nooit twee personen die vechten om hun topic die open moet blijven (quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, jullie doen er meer moeite voor dan de andere SC's. Daar worden dit soort zaken in 5 minuten beslist.
Brainstormsessies, da wil je niet weten!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, jullie doen er meer moeite voor dan de andere SC's. Daar worden dit soort zaken in 5 minuten beslist.
en dan kies ik degene die het meest biedtquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hier niet he, alles gaat in goed overleg, er zijn nooit twee personen die vechten om hun topic die open moet blijven ()
100 berichten voordat het topic vol is!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
Brainstormsessies, da wil je niet weten!
En dat was heel gemeenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
en dan kies ik degene die het meest biedt![]()
Nee, tssk, in BeF ook niet. Daar is de LaPo'er tevens de TS van het volgende topic. Goede organisatie, creatief bedachte OP, je weet. BeF is niet te evenaren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hier niet he, alles gaat in goed overleg, er zijn nooit twee personen die vechten om hun topic die open moet blijven ()
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
Brainstormsessies, da wil je niet weten!
das Boe Man, onze modquote:
PUBquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, tssk, in BeF ook niet. Daar is de LaPo'er tevens de TS van het volgende topic. Goede organisatie, creatief bedachte OP, je weet. BeF is niet te evenaren.
Waarom zijn er tegenwoordig zoveel mods die ik niet of nauwelijks zie posten? Terwijl ik toch wel in elk sub kom, dacht ik zo.quote:
Een goede mod heeft controle over de posters en hoeft zelf niet zoveel actie te ondernemen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zijn er tegenwoordig zoveel mods die ik niet of nauwelijks zie posten? Terwijl ik toch wel in elk sub kom, dacht ik zo.
Geen ideequote:Op dinsdag 11 april 2006 17:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zijn er tegenwoordig zoveel mods die ik niet of nauwelijks zie posten? Terwijl ik toch wel in elk sub kom, dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |