Deze toch? Zitten wel mooie partijen tussen, maar wat doet die verdomde Bob Sapp daarquote:
Das wat je wil. Gefeliciteerd dan maarquote:Op woensdag 19 april 2006 16:05 schreef LuNaTiC het volgende:
Net definitief gehoord dat ik een perskaart krijg
Nou, ik heb van Dam nog nooit onderuit zien gaan, maar ik ben mee eens dat Semmy letterlijk en figuurlijk een maatje te groot voor hem is.quote:
Bob Sappquote:Op woensdag 19 april 2006 19:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Das wat je wil. Gefeliciteerd dan maar![]()
Doe je iedereen de groeten ...behalve Bob Sapp dan
Ja same here, ik dacht ik tvp hem ff.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:48 schreef Dacide het volgende:
owja.. k1 topic.
helemaal vergeten dat ie er is
achja.. tis nog vroeg in het k1 seizoen. de beste evenementen moeten nog allemaal komen.
Misschien verdient ie dat wel? Als je opkomt als een halfgod en je verliest bijna elke partij, dan vraag je er zelf om he.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Lloyd van Dams kan echt wel knokken, ik durf te wedden dat Schilt hem niet KO krijgt.
En over Sapp, tja ik ben ook geen fan van hem maar een beetje respect is wel op zn plaats.
Ik weet nu al dat hij constant uitgefloten gaat worden morgen, dat is gewoon te triest voor woorden.
Ik zie het nu inderdaad op mixfight staan..dan had Dekkers ook niet gevochten. Maar gelukkig is het niet zover gekomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Dan nog, hij komt wel vanuit het niets en probeert het wel.
Er zijn weinig mensen die dat kunnen.
Het maakt niet uit hoe iemand zich gedraagt of hoe hij opkomt, een vechter verdiend gewoon respect en die hoor je niet uit te fluiten!
Dat is het jammere van het publiek hier, er zijn zoveel mensen die totaal geen respect tonen.![]()
Btw: over die partij van Schilt.
Het klopt dat Schilt niet wou vechten, maar toen heeft Simon Rutz gezegd dat als hij niet vecht, het hele Golden Glory team niet welkom was.
Die hebben er vervolgens voor gezorgd dat Schilt dus wel vecht.
http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=21650quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:32 schreef versteegrob het volgende:
Tering die wedstrijden zien er op 13mei echt vet uit zeg! Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Is er ook nog iets te bezoeken tussen juni en september? Had gisteren mijn eerste gevecht wedstrijd gezien namelijk 10 wedstrijden Thaiboksen in Bangkok. Echt vet, goede sfeer ook.
Ignashov zag er zwaar afgetrained uit...ben benieuwd wat hij er van bakt. Stond op mixfight.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Voor info over de persconferentie moeten we ook op mixfight zijn.
Staan 2 leuke topics over.
damm...die hebben er zin inquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Als dit geen leuke partij wordt
Wat een kennerquote:K1 de ultieme vechtsport
Door KRIS SPIERINGS
De Amsterdam Arena vormt vandaag het decor van It's Showtime. Voor het eerst zijn de sterkste vechters...
It's Showtime... uit het K1-circus in Nederland te aanschouwen. De grootste helden in deze Oosters georiënteerde krachtpatserij? Hollandse jongens.
De Hollandse helden heten Peter Aerts, Remy Bonjasky, Ernesto Hoost en Sem Schilt. Ze zijn in eigen land niet beroemd, maar wonnen de afgelopen jaren alle vier een wereldtitel. Dat gebeurde in een kolkend Tokyo Dome met 18.000 toeschouwers.
Thuis in Zuidlaren maakt Schilt moeiteloos een ommetje naar de dichtstbijzijnde supermarkt, Bonjaski strijkt even onopvallend neer op een terras in Amsterdam. Die gewone dagelijkse dingen zijn in Japan, het Mekka van de K1, onmogelijk voor de sterren.
K1 is glamour. K1, dat betekent in Japan glimmende badjassen, daverende aankondigingen, brullende spreekstalmeesters en krijsende, altijd op bloed beluste menigten.
In Japan reizen de Hollandse toppers per limousine, slapen ze in exclusieve hotels en dineren ze in de hipste restaurants. En als een Japanse bewonderaar het dan aandurft een Hollandse held aan te schieten voor een foto en een handtekening, dan kan die gerust een half uur uittrekken voor het leger volgelingen.
Lukt het de fans niet een krabbel te bemachtigen van hun favoriete Nederlandse K1-topper: geen nood. In speelgoedzaken zijn altijd de mokken-met-afbeelding en de zeer behoorlijk gelijkende action-figures van plastic royaal voorhanden.
Sinds in 1993 de eerste K1 World Grand Prix Final werd uitgevochten, greep tien keer een Nederlander de wereldtitel.
Amsterdammer Ernesto Hoost, die aan alle dertien toernooien deelnam, is met vier titels recordhouder. In de finale strijden de matadoren om 400.000 dollar aan prijzengeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door cultheld op 13-05-2006 18:22:15 ]God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
Inderdaad.quote:
bregt walles? die heb ik 1 keer zien vechten tegen mo, en hij verloor jammer genoeg.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:15 schreef R81 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jammer al dat gefluit.
Ook vechtpartijen op de tribune... Tijdens die partij van Bregy.
Verder was het wel een mooi gala.
vechtpartijen op de tribune? welk gevecht van Breggy? en waar was dat dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:15 schreef R81 het volgende:
[..]
Ook vechtpartijen op de tribune... Tijdens die partij van Bregy.
Of toen Bonjasky nog vroeg aan het publiek om aub niet te fluiten of boe te roepen, dat er gelijk een aantal van die kneusjes gelijk begonnen te fluiten enzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:25 schreef Ronno het volgende:
[..]
vechtpartijen op de tribune? welk gevecht van Breggy? en waar was dat dan?
hoewel wij behoorlijk klote plaatsen hadden, was het toch een superavond
zeer jammer van Bob Sapp en inderdaad dat supertrieste gefluit en boe-geroep de hele tijd... vooral tegenover Jerome LeBanner vond ik dat totaal respectloos![]()
was dat wel bekend bij het publiek?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:51 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Of toen Bonjasky nog vroeg aan het publiek om aub niet te fluiten of boe te roepen, dat er gelijk een aantal van die kneusjes gelijk begonnen te fluiten enzo.
Hetzelfde met de partij van Hoost tegen Aerts.
Omdat het op een gegeven moment niet echt meer hard ging begonnen er ook weer van die zielepoten te fluiten.
Dan denk ik echt bij mezelf.. damn man wees blij dat Aerts (1 hour notice) de wedstrijd wel wou vechten.
Hij zat daar gewoon eigenlijk in het publiek net zoals ons de genieten van het tournooi.
Respect hoor je voor zo'n iemand te hebben.
Yupquote:Op zondag 14 mei 2006 20:11 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand hier behoefte aan filmpjes?
Ik zie dat je de linkjes van K-1Fans hebt gekopieerd?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:04 schreef cultheld het volgende:
Van Dams - Schilt http://download.yousendit.com/D5C2B61373109508
Ignashov - Vondracek http://www.megaupload.com/?d=CW68BC2Z
Manhoef - Tomihira http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=E76A9B426623558B
Bregy - Kemayo http://download.yousendit.com/06C7007E64FC09AC
Le Banner - Bonjasky http://download.yousendit.com/026401FA1EED8098
Aerts - Hoost http://rapidshare.de/file(...)_PVT_Yassuo.wmv.html
halve finale 1 http://download.yousendit.com/2B497C61291A9EBE
halve finale 2 http://download.yousendit.com/DAB789E32005B226
finale http://download.yousendit.com/97C4089D1F2E8A2C
Karracs - Benazzouz http://download.yousendit.com/A12B527C096BDF46
Groot filmpje:
alle partijen, behalve die van Dekkers en Drago (die moet ik nog ff vinden)
http://www.transferbigfil(...)ba-a556-e43e8c2622e7
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, als hij mensen keihard gaat lopen rammen op de grond. En er springt zo'n miezer scheidsrechtertje tussen, en hij gaat door zonder te stoppen.......... Of hij draait iemand zijn hoofd/arm/been eraf als ie het vast krijgt.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef SimtekF1 het volgende:
Ivosnivo>> Ja, dat werd verteld toen ze zeiden dat Aerts ging vechten.
Dacide>> Waarom zouden er doden gaan vallen als Sapp voor Pride gaat vechten?
Hij heeft al zo vaak voor Pride gevochten.
Ik heb ze van partyflock. Sorry hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 22:46 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik zie dat je de linkjes van K-1Fans hebt gekopieerd?
Zullen ze leuk vinden dat jij de links van andere mensen op een ander forum gaat posten terwijl zij ze allemaal uploaden.
Aardig dat je iedereen van filmpjes wil voorzien maar upload ze dan zelf.
Zo zie ik het dus ookquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef ivosnivo het volgende:
Boeiend, wat maakt dat nou uit? Ze gaan toch niet ineens offline als ze te vaak gedownload zijn. Een beetje fan wil dat zoveel mogelijk mensen ervan kunnen genieten lijkt me.
Ik heb sapp een paar keer zien vechten. Het is heel leuk voor sapp dat ie de kracht en het formaat heeft om iemand perfect te kunnen powerbomben (of piledriver)... maar zo'n wildebras kan zo'n move niet toepassen op een goeie manier.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef SimtekF1 het volgende:
Dacide>> Waarom zouden er doden gaan vallen als Sapp voor Pride gaat vechten?
Hij heeft al zo vaak voor Pride gevochten.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:37 schreef BobRooney het volgende:
van de kops site:
To All Press,
In regards to the incident in which Mr. Bob Sapp didn’t fight in the Amsterdam Arena on May 13th, there have been conflicting reports including that he had been unwell. The K-1 organization would like to set the record straight regarding the no-show:
Mr. Bob Sapp still has the exclusive long-term fighting contract with the K-1 organization. Based on the contract, Mr. Sapp arrived in The Netherlands on May 10th, attended the event press conference, the Fuji Television event promotion, and the event opening ceremony. However, before the event Mr. Sapp made demands which were absolutely impossible to meet. Even though we did everything possible to persuade him to stay, he suddenly left the venue just before his fight sporting a bandage.
We consider his behavior as both unprofessional and disappointing. In order to prevent such incidents, we will do our best to handle our fighters better and arrange fights more carefully.
Lastly, we would like to express our great appreciation to Mr. Peter Aerts and his devotion to K-1 as he did us the greatest favor of accepting the fight against Mr. Hoost with only one hour's notice before the fight. And also we would like to extend our most sincere apologies to the 20,000 fans who came to see the Ernesto Hoost versus Bob Sapp bout, and to the millions of fans around the world who were looking forward to this match-up.
Sincerely,
K-1 Event Producer
Sadaharu Tanikawa
Ik heb dit weer van mixfight, en daar gaan de geruchten dat Bob Sapp een release form van de K1 wilde hebben, zodat hij voor Pride kon gaan vechten. Dit wilde ze niet geven aan hem, en daardoor is hij hem gesmeerd.
Heel veel respect voor Peter, vooral omdat hij Hoost zijn laatste gevecht gunde. Als het bij iemand anders was geweest had ie vast wel getwijfeld. Eerst gewoon normaal eten, en dan een ring onvoorbereid instappen. En het is maar weer is duidelijk waarom Bob Sap vecht, puur voor de doekoes.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:19 schreef Dacide het volgende:
zoals ik al zei.. respect voor peter...
helaas vond het publiek de hele partij maar matjes.. dus begonnen ze boe te roepen en te fluiten.. typisch nederlands. In plaats van dat ze blij zijn dat er uberhaubt een gevecht kwam.
Schilt vecht niet voor het geld zegt ie, hij heeft respect hoog in het vaandel staan. Maarja, als het allemaal niks zou opleveren zou het een stuk rustiger in de vechtsport zijn lijkt me.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:14 schreef BobRooney het volgende:
In principe vechten ze allemaal voor geld, alleen bij Sapp is loyaliteit ver te zoeken blijkbaar.
Die vechtpartij was op de 2e ring, volgens mij was dat vak 410...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:25 schreef Ronno het volgende:
[..]
vechtpartijen op de tribune? welk gevecht van Breggy? en waar was dat dan?
Er werd ook flink geblowed heb ik gehoord. Zelfs door security. Maar of dat waar is, weet ik niet, ben er zelf niet geweest.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:58 schreef Dacide het volgende:
ik vind dat ze geen alcoholische dranken meer mogen schenken op vechtsportgala's...
er is toch gebleken dat veel vechtpartijen op gala's veroorzaakt worden door dronken mensen...
uitbannen die zooi..
Ik hoor van alles maar zie geen reet!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:31 schreef BobRooney het volgende:
Voor de liefhebbers...
http://player.narrowstep.(...)player=MartialArtsTV
werkt perfect![]()
Okay..werkt niet perfectquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Ik hoor van alles maar zie geen reet!
Ik denk niet dat dat veel helpt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:58 schreef Dacide het volgende:
ik vind dat ze geen alcoholische dranken meer mogen schenken op vechtsportgala's...
er is toch gebleken dat veel vechtpartijen op gala's veroorzaakt worden door dronken mensen...
uitbannen die zooi..
blablablabla.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:16 schreef BobRooney het volgende:
Verklaring Bob Sapp
To all my fans:
To put an end all rumours surrounding my K-1 Superbout in Amsterdam here is my version of events:
First of all I am a professional athlete who doesn't drink any alcohol, just coffee. So when I got off the plane in Amsterdam I decided to go for a cup near the hotel. There was no Starbucks in sight so we entered a local coffee chain with a dog logo. Once inside I noticed quickly that, unlike the States, there was no smoking ban. When I ordered my coffee the waitress said it would come with a piece of cake. When in Rome do as the Romans do, so I went for it. We had our coffee and cake and I took an extra piece back to the hotel for Saturday morning breakfast to serve as a mental motivator reminding me how easily I was going to beat my opponent. Hoost? Piece of cake! However after a few hours I started feeling wobbly, having clear visons of Hoost hitting me with heavy lowkicks. Ouch! It felt so real I did not feel like going to the press conference but after some pressure from the promoter people I decided to go anyway and once there, thank God, I started feeling better.
At Saturday morning breakfast I had my usual cup of coffee with the remaining piece of cake as mental motivator. Then it was time to head for the stadium to take care of Ernesto "piece of cake" Hoost whom I have beaten twice before. Not exactly. Somebody must have contaminated the cake because by the time I got to the stadium I felt even worse then Thursday. I was completely paranoid and could not stand the large crowd at all. No way I was going fight in this condition. I told the K-1 people but they wouldn't have any of it. Instead they put pressure on me to fight anyway. In a state of panic all I could think of was asking for more money. I was so out of it I even started seeing angels. That was it for me. Time to head for the exit and get some fresh air. That is what I did and it made me feel better then any money could have.
What can I saÿ other then that I am sorry. It wasn't me, it was the cake.
Last but not least one free piece of advice for all my fans out there:
Visting Amsterdam? Stay away from the cake!
Yours martialy,
Bobb Sap
bron: Mixfight.nl
Jezusmina man, wat een onwijs triest verhaal, deze gozer moeten ze laten oprotten en nooit meer met K-1 mee laten doen.quote:In a state of panic all I could think of was asking for more money.
Johquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij is het niet serieus![]()
Kan het me niet voorstellen dat het de echte Bob Sapp is.
Ik vond hem wel geestigquote:
Vet gevecht zeg, schilt laat ook wel zijn techniek zien. Telkens lowkick op het zelfde scheentje.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Im die partij van Choi tegen Schilt was Choi dus echt niet beter.
Schilt was de gene die constant aanviel en Choi, zoals gewoonlijk bleef alleen maar een beetje staan en stond te counteren. (zelfs die slagen gingen 9 van de 10 keer mis)
Het valt echter wel op dat Schilt niet meer zo gedreven is als vorig jaar.
Ik ga er eigenlijk ook niet vanuit dat hij dit jaar weer kampioen word.
Dit was weer een knap staaltje werk van de scheidsrechters, maarja, grote Koreaan, tournooi in Korea, dan moet hij wel winnen he.
Check it yourself:
Schilt vs. Choi
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=14FCE2F40C98D059
De mooiste partijen waren toch wel ]die van Sefo die weer van Karaev won met een zware KO en Aerts die echt een killer highkick uitvoerde bij Hori. (die weg gedragen werd op een brancard)
edit: heb de spoiler weggehaald, de uitslag staat hier onder ook dus.
huh?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Vet gevecht zeg, schilt laat ook wel zijn techniek zien. Telkens lowkick op het zelfde scheentje.
Nee waarom zou ik, en ik kan me niet voorstellen dat je vind dat hongman de terrechte winaar is.quote:
ik doelde meer op dat 'Telkens lowkick op het zelfde scheentje.'quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:26 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik, en ik kan me niet voorstellen dat je vind dat hongman de terrechte winaar is.
Op hetzelfde kuitje dan. Maar dat bedoel ik niet met technisch. Normaal wordt hem altijd verweten dat ie niet kan vechten en dat ie alleen maar lang is. Maar ik vond dat ie goed vocht tegen choi.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik doelde meer op dat 'Telkens lowkick op het zelfde scheentje.'
bedoel je dat sarcastisch, of meende je dat? (als het dat laatste is, moet je nog maar eens goed verdiepen waar je op richt met lowkicks en waar je lowkicks mee blockt (juist))
Ook niet op de kuiten dus.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Op hetzelfde kuitje dan. Maar dat bedoel ik niet met technisch. Normaal wordt hem altijd verweten dat ie niet kan vechten en dat ie alleen maar lang is. Maar ik vond dat ie goed vocht tegen choi.
Dat was idd een fijn partijtje K-1 fighting! Geweldige techniek en stamina ook! Vooral de snelheid die beide vechters hadden, ongelovelijk, nauwelijks te volgen !!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:04 schreef S-Two het volgende:
Ik weet niet of dit herhalingen zijn ofso (volg het de laatste tijd niet meer ech) maar net op Eurosport echt een geweldige partij. Die boomlange Choi tegen een Amerikaan "The Predator". Echt mooi man!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:33 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat was idd een fijn partijtje K-1 fighting! Geweldige techniek en stamina ook! Vooral de snelheid die beide vechters hadden, ongelovelijk, nauwelijks te volgen !!Ach lekker boeiend, een potje kansloos rammen op z'n tijd is ook best tof om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
Ach, écht clinchen (wat Pramuk zo goed kan) mag toch al niet, dus wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:34 schreef ivosnivo het volgende:
Belachelijkste is nog wel dat ze nou de sem schilt regel hebben ingevoerd. Je mag iemand niet meer vast houden en een knie geven. Slaat werkelijk waar nergens op.
Dat dan maar ff kijken of opnemenquote:Op maandag 27 november 2006 14:58 schreef Unstoppable het volgende:
Even een flinke trap omhoog met een heel goed bericht.
SBS6 gaat zaterdag 2 December om 23.50 de K-1 WGP Finals uitzenden!
Meer info op SBS6 text pagina 830.
Dat zou ook mijn droomscenario geweest zijn, ware het niet dat dit jaar niet de winnaar van het reservegevecht mag invallen bij een evt blessure, maar de verliezer van dat gevecht. (kortom, stel Hoost wint van Arrab maar raakt geblesseerd, mag Arrab verder ipv bijv Aerts)quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:36 schreef Dacide het volgende:
Zo, morgen is de grote finale weer....
wat zijn jullie vooorspellingen?
ik hoop dat aerts kan invallen ivm een blessure van een andere vechter... (mits hij kan winnen van musashi)
Ik hoop dat Leko ver komt, al zag Bonjasky er dit jaar ook weer redelijk uit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:36 schreef Dacide het volgende:
Zo, morgen is de grote finale weer....
wat zijn jullie vooorspellingen?
ik hoop dat aerts kan invallen ivm een blessure van een andere vechter... (mits hij kan winnen van musashi)
quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:55 schreef Dacide het volgende:
[edit]
http://www.planetdust.nl/listen.rar
dit is de goeie link... heb hem op mijn eigen domein gezet zolang. heb geen idee hoe lang het evenement duurt. nu komt bonjasky vs leko.
Gewelidg hequote:Op zaterdag 2 december 2006 13:00 schreef Panick het volgende:
Badr komt op met muziek van Hazes, briljant.
[edit]
Hij zingt nog mee ook, uit volle borst. Kijk, dat is nou integratie.
Ja, echt te vet gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:33 schreef sjimz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:35 schreef Panick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:42 schreef sjimz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:46 schreef sjimz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
SBS6quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:16 schreef versteegrob het volgende:
Waarom de link het niet, ik wil ook kijken! En komt het vanavond op eurosport, dat hoorde ik.
sbs6 om 12 uurquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:16 schreef versteegrob het volgende:
Waarom de link het niet, ik wil ook kijken! En komt het vanavond op eurosport, dat hoorde ik.
Was inderdaad erg mooi gedaan. Gelukkig ook dat Edward van Cuilenborg haast niets vertelde maar vooral Roijers. Enig minpuntje vond ik wel dat ze al zeiden wie de partij Musashi - Aerts gewonnen had voordat ze die hadden uitgezonden. En ook jammer dat ze die andere reservepartijen niet hebben uigezonden.quote:Op zondag 3 december 2006 02:01 schreef Unstoppable het volgende:
Ik heb net het event op SBS6 gekeken. En ik moet zeggen, het was geweldig.
Slechts twee keer reclame, Fred Roijers gaf commentaar, geen belspellen. En wat een event om K-1 wat meer mainstream te maken in Nederland. SBS6 had geen beter event kunnen kiezen.
Ik zag het niet helemaal zitten van tevoren, dacht word een F1 achtig circus met allemaal zooi er omheen. Maar het waren gewoon alle 7 matches, wat introfilmpjes over de nederlanders voor de nieuwkomers, goed commentaar, zogoed als live (beter nog eigenlijk, liever s avonds dan 's ochtends kijken), maar 2 keer reclame in dik anderhalf uur.
Goed gedaan SBS6![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
Waar heb je dat gezien dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:00 schreef Panick het volgende:
Badr komt op met muziek van Hazes, briljant.
[edit]
Hij zingt nog mee ook, uit volle borst. Kijk, dat is nou integratie.
Dat vroeg ik mij ook al af. Misschien een vriendin van hem die is overleden? Hoe heet 't nummer trouwens? Super introquote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien dan?
Heb nog geen filmpje van zijn intro kunnen vinden.
edit: ik heb hem gezien hehe, dat was wel weer eens wat anders dan zijn andere intro's.
Waar sloeg die tekst op zijn shirt op dan, weet iemand dat?
Er stond "Gwenette for ever" op
Aerts was de enige die het hem moeilijk maakte inderdaad, zonder die knockdown in R2 zou het misschien een extra ronde zijn geweest. Schilt heeft JLB, Hoost en Aerts op 1 avond verslagen, dan ben je gewoon de beste die avond. Ik vind dat Schilt het zeker verdient heeft. Hij is misschien (nog) niet zo populair als de andere toppers, hij is misschien niet de spectaculairste vechter om naar te kijken, maar wel gewoon de beste op dit moment.quote:Op zondag 3 december 2006 22:11 schreef Razz_Gul het volgende:
Hiervolgend puur me mening, vind Schilt geen goede 'posterboy' voor t ned K1-circusteneerste vind ik zijn vechtstijl niet om aan te zien, onorthodox maar wel effectief, maar dat laatste komt puur door dat postuur van hem, was ie een kopje kleiner geweest dan had Aerts gehakt van hem gemaakt. Hoera enzo dat t weer een nederlander is maar mag t aub iemand anders zijn volgend keer ??!! Bonjasky of Aerts bv. en die kop van hem
Ik baal ontzettend dat Aerts niet (terecht) gewonnen heeft , want hij verdient het meer dan wie ook aangezien hij tot nu toe de enige blijkt te zijn die het Schilt écht moeilijk maakt, de rest die dartelt maar wat angstig om hem heen zonder wat aan te richten.
Tja, er zijn zat grote vechters zoals Schilt, maar hij is de enige die goed kan vechten en daarom heeft hij de titel verdient.quote:Op zondag 3 december 2006 22:11 schreef Razz_Gul het volgende:
Hiervolgend puur me mening, vind Schilt geen goede 'posterboy' voor t ned K1-circusteneerste vind ik zijn vechtstijl niet om aan te zien, onorthodox maar wel effectief, maar dat laatste komt puur door dat postuur van hem, was ie een kopje kleiner geweest dan had Aerts gehakt van hem gemaakt. Hoera enzo dat t weer een nederlander is maar mag t aub iemand anders zijn volgend keer ??!! Bonjasky of Aerts bv. en die kop van hem
Ik baal ontzettend dat Aerts niet (terecht) gewonnen heeft , want hij verdient het meer dan wie ook aangezien hij tot nu toe de enige blijkt te zijn die het Schilt écht moeilijk maakt, de rest die dartelt maar wat angstig om hem heen zonder wat aan te richten.
Feitosa stond ook wel lekker te vechten inderdaad.quote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef Fugie het volgende:
feitosa kan wel lekker trappen, maar aerts gaf 1x gas en het was afgelopen. Overigens niet vergeten dat aerts ook bijna down ging na een trapje van feitosa.
Schilt kan trouwens goed vechten, maar zonder zijn lengte had hij het echt niet zo ver geschopt. Jammer, want er waren zeker betere vechters en wie had het hoost of aerts niet gegunt
Internet leek me wel logisch ja, maar waar? Nieuwsgroepen?quote:
Alle events worden wel gepost in alt.binaries.mmaquote:Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Internet leek me wel logisch ja, maar waar? Nieuwsgroepen?
Als Hari eerder op was gestaan en zich niet had laten uittellen was Karaev gewoon gediskwalificeerd geweest.quote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben het met je eens dat hij explosief en snel is maar dat heeft hem dit jaar niet aan deze plek geholpen.
De enige reden dat Karaev in de finale stond is omdat hij op een smerige wijze van Hari wist te winnen.
Omdat Nederlanders overal goed in zijn, zolang er goed geld in te verdienen valtquote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef kcin22 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1hNVCZcHncI
Hier het filmpje van Hari - Karaev.
Zoals ik ik het zie zijn de 2 stoten nog voordat Hari op de grond, zit maar die trap werd gegeven toen Badr als met zijn kont de grond raakte. Naar mijn inziens zat hij dus.
Daarnaast was de scheids pas bij de 9 toen Hari alweer recht overeind stond.
Ach ja, wat gebeurd is, is voorbij. Nu moet hij doorgaan want er zit potentie in.
En kan iemand mij vertellen waarom de Nederlanders het zo goed doen in de K1
Ik zie het nu voor het eerst, die 2 klappen kan ik nog in komen ja, maar die trap had natuurlijk nooit gemogen.quote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef kcin22 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1hNVCZcHncI
Hier het filmpje van Hari - Karaev.
Zoals ik ik het zie zijn de 2 stoten nog voordat Hari op de grond, zit maar die trap werd gegeven toen Badr als met zijn kont de grond raakte. Naar mijn inziens zat hij dus.
Daarnaast was de scheids pas bij de 9 toen Hari alweer recht overeind stond.
Ach ja, wat gebeurd is, is voorbij. Nu moet hij doorgaan want er zit potentie in.
Jawel, op foto's was duidelijk te zien dat zijn kont nog niet de grond raakte. Alleen zijn voetzolen dus, wat volgens de regels nog gewoon staande is. Dus mocht die trap wel. Het was wat een vreemd einde, maar op foto's was duidelijk te zien dat hij nog niet down was. En hij had gewoon op moeten staan, zodra de ref aangaf dat de match over was had ie weer een grote bek en was er niks met hem aan de hand.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zie het nu voor het eerst, die 2 klappen kan ik nog in komen ja, maar die trap had natuurlijk nooit gemogen.
Omdat in nederland de beste trainers rondlopen en nederlanders veel gebruik maken van de leg kicks.quote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef kcin22 het volgende:
Ja een beetje jammer is dat, hoewel het Noordhollands Dagblad (toch een grote krant) er regelmatig wel aandacht aan schenkt, zoals interviews met Hoost enzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:10 schreef editor2 het volgende:
Mischien wat laat en offtopic: Ik vond het eerbetoon aan Ernesto met al die oud-
Kampioenen in de ring geweldig! Meer mensen die dat hebben gezien?
Helaas dat dit soort sportmensen in Nederland ongeacht wat je van de sport vindt
niet meer erkenning krijgen zoals voetballers.
Zeker jammer, mischien dat het nog komt aangezien de sport alsmaar populairder wordt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:10 schreef editor2 het volgende:
Mischien wat laat en offtopic: Ik vond het eerbetoon aan Ernesto met al die oud-
Helaas dat dit soort sportmensen in Nederland ongeacht wat je van de sport vindt
Dat heb ik dus niet gezien, is er misschien ergens een filmpje van te vinden ofzo|?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:10 schreef editor2 het volgende:
jep is alweer een tijdje geleden. Zo even snel uit mijn hoofd toch zeker uhm maandje of drie (wilde gok).quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:42 schreef t0n het volgende:
Is dit lang geleden dat Hari zich zo misdroeg?
http://www.youtube.com/watch?v=QG7z9qQ7oqY&mode=related&search=
Ik ben wel lid, maar ik post er zelden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:22 schreef tritri het volgende:
misschien nog een paar fighttalk leden te vinden hier?
username?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben wel lid, maar ik post er zelden.
Grand prix wel, maar max zit toch meer in de thaise handen van buakaw.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:27 schreef sanni het volgende:
Tussen dit alles door: Ik blijf het geweldig vinden dat de Nederlanders de hele K-1 domineren!
Waar een klein land groot in kan zijn![]()
ik moest lachenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:51 schreef t0n het volgende:
Dat denk ik niet.
Ik zie Sem dit jaar daar wel verandering in brengen.
En nog iets, Hij heeft al 2 keer achter elkaar de k-1 gp gewonnen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:51 schreef t0n het volgende:
Dat denk ik niet.
Ik zie Sem dit jaar daar wel verandering in brengen.
Thxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:05 schreef Oma het volgende:
Vanavond is er om 23:15 weer K-1 te zien bij SBS6.
Haki Haki weg zakkiequote:Op zondag 11 maart 2007 01:29 schreef Unstoppable het volgende:
Saki kickte hem echt de vernieling in
Het hangt natuurlijk altijd af van hoeveel ronden het duurt. Maar zelfs met vroege beslissingen ben je vaak wel een paar uur onder de pannen.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:40 schreef daNpy het volgende:
Alle gevechten in de 2e ronde beslist. Ik neem aan dat als je naar zo'n avond gaat (23 juni A'dam Arena) er toch wel meer te doen is?
Zei Fredje volgens mij bij het commentaar, nog nooit een knock-down gehad en nog nooit op KO verloren.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:34 schreef SimtekF1 het volgende:
Niet voor het eerst hoor, maar wel sinds een hele lange tijd.
Allright, zoiets dacht ik ook al.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:55 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk altijd af van hoeveel ronden het duurt. Maar zelfs met vroege beslissingen ben je vaak wel een paar uur onder de pannen.
En meer te doen tsjah... ik weet niet of jij zit te wachten op optredens van b-artiesten ofzo, ik kom voor het vechten en vind dat dat altijd het belangrijkst. Vaak wordt er wel iets aan show gedaan, dat kan van alles betekenen. Wat ik tot nu toe bij gala's heb meegemaakt:
- Een optreden van een B-artiest
- Een Surinaamse trommelband
- Rappers van THC (ontieglijk slecht overigens)
- Een martial arts show met allemaal fancy moves
- Videocompilaties
- Een DJ-battle
Nouja zoiets dus. Daarnaast zijn sommige entrees van vechters al een show op zich (Faldir Chahbari op zijn kameel![]()
).
Punt is, dat als je zoals ik al vroeg aanwezig bent bij gala's om ook het een en ander op te pikken van het voorprogramma, dus c/b/damespartijen, dat je het liefst wil dat alles met een beetje vaart langskomt, dat alle partijen snel aansluiten etc. Laat voor mij al die franje en shows maar weg, ik kom voor de gevechten.
Toppunt wat ik heb meegemaakt was in Tilburg, waar ik volgens mij al 17.00u binnen was, en pas tegen 02.00 uur 's-nachts!!!! wegkon nadat de laatste (en tevens hoofdpartij) partij afgelopen was... Nou dan heb je het wel gehad hoor! (topgala overigens, met topnamen, toppartijen... maar daar hadden die trommelband, THC en weet ik het allemaal van mij niet tussendoor gehoeven).
Hij deed het commentaar niet alleen deze keer volgens mij, dus kan ook best zijn dat ik het zo'n SBS gast heb horen zeggen (en het geluid van het commentaar was vaak vrij slecht).quote:Op maandag 12 maart 2007 08:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Hmm dan zat Fredje er naast, iets wat hij niet vaak zit overigens.
Wat ik zo kan herinneren is dat Sefo een KD kreeg van Le Banner, Hug en Aerts.
Zal ff het lijstje erbij pakken.
Die partij tegen Le Banner won hij trouwens wel op echt een brutal KO.
Check, hij heeft best vaak verloren op TKO.
http://k-1sport.de/en/database/show_fighter.php?id=26
Die TKO's waren meestal door lowkicks, vooral in het begin van zijn carrière.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Check, hij heeft best vaak verloren op TKO.
http://k-1sport.de/en/database/show_fighter.php?id=26
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |