SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jep is alweer een tijdje geleden. Zo even snel uit mijn hoofd toch zeker uhm maandje of drie (wilde gok).quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:42 schreef t0n het volgende:
Is dit lang geleden dat Hari zich zo misdroeg?
http://www.youtube.com/watch?v=QG7z9qQ7oqY&mode=related&search=
Ik ben wel lid, maar ik post er zelden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:22 schreef tritri het volgende:
misschien nog een paar fighttalk leden te vinden hier?
username?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben wel lid, maar ik post er zelden.
Grand prix wel, maar max zit toch meer in de thaise handen van buakaw.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:27 schreef sanni het volgende:
Tussen dit alles door: Ik blijf het geweldig vinden dat de Nederlanders de hele K-1 domineren!
Waar een klein land groot in kan zijn![]()
ik moest lachenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:51 schreef t0n het volgende:
Dat denk ik niet.
Ik zie Sem dit jaar daar wel verandering in brengen.
En nog iets, Hij heeft al 2 keer achter elkaar de k-1 gp gewonnen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:51 schreef t0n het volgende:
Dat denk ik niet.
Ik zie Sem dit jaar daar wel verandering in brengen.
Thxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:05 schreef Oma het volgende:
Vanavond is er om 23:15 weer K-1 te zien bij SBS6.
Haki Haki weg zakkiequote:Op zondag 11 maart 2007 01:29 schreef Unstoppable het volgende:
Saki kickte hem echt de vernieling in
Het hangt natuurlijk altijd af van hoeveel ronden het duurt. Maar zelfs met vroege beslissingen ben je vaak wel een paar uur onder de pannen.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:40 schreef daNpy het volgende:
Alle gevechten in de 2e ronde beslist. Ik neem aan dat als je naar zo'n avond gaat (23 juni A'dam Arena) er toch wel meer te doen is?
Zei Fredje volgens mij bij het commentaar, nog nooit een knock-down gehad en nog nooit op KO verloren.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:34 schreef SimtekF1 het volgende:
Niet voor het eerst hoor, maar wel sinds een hele lange tijd.
Allright, zoiets dacht ik ook al.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:55 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk altijd af van hoeveel ronden het duurt. Maar zelfs met vroege beslissingen ben je vaak wel een paar uur onder de pannen.
En meer te doen tsjah... ik weet niet of jij zit te wachten op optredens van b-artiesten ofzo, ik kom voor het vechten en vind dat dat altijd het belangrijkst. Vaak wordt er wel iets aan show gedaan, dat kan van alles betekenen. Wat ik tot nu toe bij gala's heb meegemaakt:
- Een optreden van een B-artiest
- Een Surinaamse trommelband
- Rappers van THC (ontieglijk slecht overigens)
- Een martial arts show met allemaal fancy moves
- Videocompilaties
- Een DJ-battle
Nouja zoiets dus. Daarnaast zijn sommige entrees van vechters al een show op zich (Faldir Chahbari op zijn kameel![]()
).
Punt is, dat als je zoals ik al vroeg aanwezig bent bij gala's om ook het een en ander op te pikken van het voorprogramma, dus c/b/damespartijen, dat je het liefst wil dat alles met een beetje vaart langskomt, dat alle partijen snel aansluiten etc. Laat voor mij al die franje en shows maar weg, ik kom voor de gevechten.
Toppunt wat ik heb meegemaakt was in Tilburg, waar ik volgens mij al 17.00u binnen was, en pas tegen 02.00 uur 's-nachts!!!! wegkon nadat de laatste (en tevens hoofdpartij) partij afgelopen was... Nou dan heb je het wel gehad hoor! (topgala overigens, met topnamen, toppartijen... maar daar hadden die trommelband, THC en weet ik het allemaal van mij niet tussendoor gehoeven).
Hij deed het commentaar niet alleen deze keer volgens mij, dus kan ook best zijn dat ik het zo'n SBS gast heb horen zeggen (en het geluid van het commentaar was vaak vrij slecht).quote:Op maandag 12 maart 2007 08:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Hmm dan zat Fredje er naast, iets wat hij niet vaak zit overigens.
Wat ik zo kan herinneren is dat Sefo een KD kreeg van Le Banner, Hug en Aerts.
Zal ff het lijstje erbij pakken.
Die partij tegen Le Banner won hij trouwens wel op echt een brutal KO.
Check, hij heeft best vaak verloren op TKO.
http://k-1sport.de/en/database/show_fighter.php?id=26
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |