abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37823331
van de kops site:

To All Press,

In regards to the incident in which Mr. Bob Sapp didn’t fight in the Amsterdam Arena on May 13th, there have been conflicting reports including that he had been unwell. The K-1 organization would like to set the record straight regarding the no-show:

Mr. Bob Sapp still has the exclusive long-term fighting contract with the K-1 organization. Based on the contract, Mr. Sapp arrived in The Netherlands on May 10th, attended the event press conference, the Fuji Television event promotion, and the event opening ceremony. However, before the event Mr. Sapp made demands which were absolutely impossible to meet. Even though we did everything possible to persuade him to stay, he suddenly left the venue just before his fight sporting a bandage.
We consider his behavior as both unprofessional and disappointing. In order to prevent such incidents, we will do our best to handle our fighters better and arrange fights more carefully.
Lastly, we would like to express our great appreciation to Mr. Peter Aerts and his devotion to K-1 as he did us the greatest favor of accepting the fight against Mr. Hoost with only one hour's notice before the fight. And also we would like to extend our most sincere apologies to the 20,000 fans who came to see the Ernesto Hoost versus Bob Sapp bout, and to the millions of fans around the world who were looking forward to this match-up.

Sincerely,

K-1 Event Producer
Sadaharu Tanikawa

Ik heb dit weer van mixfight, en daar gaan de geruchten dat Bob Sapp een release form van de K1 wilde hebben, zodat hij voor Pride kon gaan vechten. Dit wilde ze niet geven aan hem, en daardoor is hij hem gesmeerd.
pi_37824311
Heeft iemand hier behoefte aan filmpjes?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37825494
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:11 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand hier behoefte aan filmpjes?
Yup
  zondag 14 mei 2006 @ 20:55:32 #54
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_37825574
neuh niet echt

just kidding, hier met die hap
pi_37825854
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 14 mei 2006 @ 21:10:39 #56
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37826091
vet man, dat ga ik morgen is op me gemak bekijken.
  zondag 14 mei 2006 @ 21:48:37 #57
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_37827427
me2...

en over bob sabb.... ik hoop dat ie snel weg is bij de k1, want daar hoort ie gewoon niet thuis...

pride daarentegen.. tja.. hoe moet ik het zeggen... hij zal daar beter op zijn plaats zijn dan bij k1... maar met hem in pride... kan er nog wel eens een dode gaan vallen...

en dat laatste meen ik heel serieus.
  zondag 14 mei 2006 @ 22:22:16 #58
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_37828853
ik denk dat je dekkers en drago niet gaat vinden cult, die zijn namelijk niet live uitgezonden in Japan en Korea (ik denk dat je even moet wachten tot ie op de DVD komt, of misschien op de site van rutzpromotions.nl (ofwel freefightmovies.nl
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_37829785
Ivosnivo>> Ja, dat werd verteld toen ze zeiden dat Aerts ging vechten.

Dacide>> Waarom zouden er doden gaan vallen als Sapp voor Pride gaat vechten?
Hij heeft al zo vaak voor Pride gevochten.
pi_37829983
quote:
Ik zie dat je de linkjes van K-1Fans hebt gekopieerd?
Zullen ze leuk vinden dat jij de links van andere mensen op een ander forum gaat posten terwijl zij ze allemaal uploaden.
Aardig dat je iedereen van filmpjes wil voorzien maar upload ze dan zelf.

zondag 14 mei 2006 @ 22:52:06 #61
140141 ivosnivo
pi_37830252
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef SimtekF1 het volgende:
Ivosnivo>> Ja, dat werd verteld toen ze zeiden dat Aerts ging vechten.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen, als hij mensen keihard gaat lopen rammen op de grond. En er springt zo'n miezer scheidsrechtertje tussen, en hij gaat door zonder te stoppen.......... Of hij draait iemand zijn hoofd/arm/been eraf als ie het vast krijgt.
pi_37830393
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:46 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ik zie dat je de linkjes van K-1Fans hebt gekopieerd?
Zullen ze leuk vinden dat jij de links van andere mensen op een ander forum gaat posten terwijl zij ze allemaal uploaden.
Aardig dat je iedereen van filmpjes wil voorzien maar upload ze dan zelf.

Ik heb ze van partyflock. Sorry hoor
  zondag 14 mei 2006 @ 22:58:11 #63
140141 ivosnivo
pi_37830541
Boeiend, wat maakt dat nou uit? Ze gaan toch niet ineens offline als ze te vaak gedownload zijn. Een beetje fan wil dat zoveel mogelijk mensen ervan kunnen genieten lijkt me.
pi_37830664
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef ivosnivo het volgende:
Boeiend, wat maakt dat nou uit? Ze gaan toch niet ineens offline als ze te vaak gedownload zijn. Een beetje fan wil dat zoveel mogelijk mensen ervan kunnen genieten lijkt me.
Zo zie ik het dus ook .
  zondag 14 mei 2006 @ 23:02:48 #65
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_37830783
was dat bij yousendit juist niet _wel_ het geval? Of is dat tegenwoordig alweer veranderd?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 14 mei 2006 @ 23:50:35 #66
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_37832641
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef SimtekF1 het volgende:

Ik heb sapp een paar keer zien vechten. Het is heel leuk voor sapp dat ie de kracht en het formaat heeft om iemand perfect te kunnen powerbomben (of piledriver)... maar zo'n wildebras kan zo'n move niet toepassen op een goeie manier.

hij heeft een keer gevochten tegen ik dacht noguira. Hij voerde toen een piledriver op hem uit.. geen enkel normaal denkend mens voert een piledriver uit in pride....

neemt niet weg dat pride gewoonweg hard is, maar toch, met iemand als sapp.... tja... ik weet t niet.

tijd zal t leren...
pi_37835844
De yousendit.com links verlopen dus wel na 20 keer downloaden, vandaar.

Over dat van Sapp, misschien is dat ook wel een beetje een risico dat je neemt als je een gevecht met hem aangaat.
Maar hij is vaak genoeg verslagen met MMA.
  maandag 15 mei 2006 @ 08:32:16 #68
140141 ivosnivo
pi_37836034
Ik zag bob sap er niet tussenstaan boven.
  maandag 15 mei 2006 @ 10:35:54 #69
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_37838037
nee, omdat ie niet heeft gevochten... Aerts is op het laatste moment uit het publiek gehaald om in te vallen
  maandag 15 mei 2006 @ 11:03:33 #70
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_37838742
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:37 schreef BobRooney het volgende:
van de kops site:

To All Press,

In regards to the incident in which Mr. Bob Sapp didn’t fight in the Amsterdam Arena on May 13th, there have been conflicting reports including that he had been unwell. The K-1 organization would like to set the record straight regarding the no-show:

Mr. Bob Sapp still has the exclusive long-term fighting contract with the K-1 organization. Based on the contract, Mr. Sapp arrived in The Netherlands on May 10th, attended the event press conference, the Fuji Television event promotion, and the event opening ceremony. However, before the event Mr. Sapp made demands which were absolutely impossible to meet. Even though we did everything possible to persuade him to stay, he suddenly left the venue just before his fight sporting a bandage.
We consider his behavior as both unprofessional and disappointing. In order to prevent such incidents, we will do our best to handle our fighters better and arrange fights more carefully.
Lastly, we would like to express our great appreciation to Mr. Peter Aerts and his devotion to K-1 as he did us the greatest favor of accepting the fight against Mr. Hoost with only one hour's notice before the fight. And also we would like to extend our most sincere apologies to the 20,000 fans who came to see the Ernesto Hoost versus Bob Sapp bout, and to the millions of fans around the world who were looking forward to this match-up.

Sincerely,

K-1 Event Producer
Sadaharu Tanikawa

Ik heb dit weer van mixfight, en daar gaan de geruchten dat Bob Sapp een release form van de K1 wilde hebben, zodat hij voor Pride kon gaan vechten. Dit wilde ze niet geven aan hem, en daardoor is hij hem gesmeerd.
pi_37840473
http://www.telesport.nl/article275466.ece

Ernesto Hoost kon zijn oren niet geloven. Terwijl hij de laatste voorbereidingen trof voor het supergevecht tegen Bob Sapp tijdens de K-1 World Grand Prix bereikte hem het bericht dat de Amerikaanse gigant rennend de Amsterdam ArenA had verlaten.

The Beast weigerde zaterdagavond vanwege een financieel conflict met de K-1-organisatie de ring te betreden en voegde dus de daad bij het woord door ruim een half uur voor aanvang van de titanenstrijd zijn biezen te pakken. Peter Aerts, als co-commentator voor een televisiestation aanwezig, nam nagenoeg ongetraind de plaats van Sapp in. "Ik dacht dat ik alles in mijn carrière al meegemaakt had. Dit is een grote teleurstelling", aldus een verontwaardigde Hoost, die op punten won van zijn landgenoot.

Maandenlang keek de 40-jarige Nederlander uit naar zijn laatste partij op Nederlandse bodem. Hij wilde per se wraak nemen op Sapp, die in 2002 tweemaal op discutabele wijze te sterk was voor Mister Perfect.

De kans om die smet op zijn carrière weg te poetsen, werd de viervoudig K-1-wereldkampioen echter onverwachts ontnomen. Zijn Amerikaanse opponent ging, ondanks dat hij een meerjarig contract heeft bij de K-1-organisatie, niet akkoord met de financiële voorwaarden om te vechten in Nederland. En dat terwijl hij gewoon aanwezig was bij de persconferenties en ook verscheen tijdens de openingsceremonie. "Ongelofelijk. Ik zag het helemaal niet aankomen en had me echt wat anders voorgesteld van het laatste optreden in mijn thuisland. Ik wilde dolgraag iets rechtzetten tegen Sapp, want onze onderlinge verhoudingen kloppen van geen kant", somberde Hoost.

Met dank aan Aerts, die net weer in training was voor een tweekamp op 3 juni in Seoel, werd een nog groter fiasco voorkomen. Doordat de Dutch Lumberjack

in allerijl instemde met een gevecht tegen Hoost stonden opeens de twee grootste Nederlandse K-1-vechters uit de geschiedenis tegenover elkaar in de ring. Hoost: "Mijn hele voorbereiding was afgestemd op Sapp. Peter heeft andere kwaliteiten. Ik zie hem nog steeds als een van de beste en lastigste vechters in het K-1-circuit en heb daarom op safe gespeeld." Voor Aerts gold hetzelfde: "Ik nam geen enkel risico, want mijn conditie was eigenlijk maar goed genoeg voor een ronde. Bovendien ging ik bijna over mijn nek, want ik had net het eten op." Saillant detail was trouwens dat Aerts in de broek vocht van Sem Schilt, die eerder op de avond afrekende met Lloyd van Dams. "Hij was een taaie tegenstander, maar ik ben geen moment in de problemen geweest", blikte de regerend K-1-wereldkampioen tevreden terug. Winnaar van de K-1 World Grand Prix in Amsterdam werd overigens Björn Bregy. Remy Bonjasky lijkt een punt te hebben gezet achter een moeilijke periode in zijn carrière. Eind vorig jaar moest hij zijn wereldtitel afstaan aan Sem Schilt, scheidde hij van zijn vrouw en verbrak hij de samenwerking met trainer André Mannaart. De tweevoudig K-1-wereldkampioen bezorgde zichzelf een grote opsteker door een overwinning op de Fransman Jerome Le Banner.
  maandag 15 mei 2006 @ 12:19:44 #72
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_37840876
zoals ik al zei.. respect voor peter...

helaas vond het publiek de hele partij maar matjes.. dus begonnen ze boe te roepen en te fluiten.. typisch nederlands. In plaats van dat ze blij zijn dat er uberhaubt een gevecht kwam.
pi_37841304
Ja dat is zeker jammer als het publiek inderdaad zo hun blijk van waardering geven.
Tis al tijden minder.. Moet je eens om je heen kijken als je bij de ingang staat wat er volk er eigenlijk op af komt....
Die gasten verneuken het voor de rest.
  maandag 15 mei 2006 @ 13:04:41 #74
140141 ivosnivo
pi_37842199
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:19 schreef Dacide het volgende:
zoals ik al zei.. respect voor peter...

helaas vond het publiek de hele partij maar matjes.. dus begonnen ze boe te roepen en te fluiten.. typisch nederlands. In plaats van dat ze blij zijn dat er uberhaubt een gevecht kwam.
Heel veel respect voor Peter, vooral omdat hij Hoost zijn laatste gevecht gunde. Als het bij iemand anders was geweest had ie vast wel getwijfeld. Eerst gewoon normaal eten, en dan een ring onvoorbereid instappen. En het is maar weer is duidelijk waarom Bob Sap vecht, puur voor de doekoes.

sowieso is het not done mensen uit te fluiten bij hun laatste gevecht.

[ Bericht 5% gewijzigd door ivosnivo op 15-05-2006 13:14:16 ]
pi_37842452
In principe vechten ze allemaal voor geld, alleen bij Sapp is loyaliteit ver te zoeken blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')