abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 december 2006 @ 14:34:44 #201
82589 S-Two
barba macacu
pi_44102937
quote:
Op zondag 3 december 2006 02:01 schreef Unstoppable het volgende:
Ik heb net het event op SBS6 gekeken. En ik moet zeggen, het was geweldig.
Slechts twee keer reclame, Fred Roijers gaf commentaar, geen belspellen. En wat een event om K-1 wat meer mainstream te maken in Nederland. SBS6 had geen beter event kunnen kiezen.
Ik zag het niet helemaal zitten van tevoren, dacht word een F1 achtig circus met allemaal zooi er omheen. Maar het waren gewoon alle 7 matches, wat introfilmpjes over de nederlanders voor de nieuwkomers, goed commentaar, zogoed als live (beter nog eigenlijk, liever s avonds dan 's ochtends kijken ), maar 2 keer reclame in dik anderhalf uur.

Goed gedaan SBS6
Was inderdaad erg mooi gedaan. Gelukkig ook dat Edward van Cuilenborg haast niets vertelde maar vooral Roijers. Enig minpuntje vond ik wel dat ze al zeiden wie de partij Musashi - Aerts gewonnen had voordat ze die hadden uitgezonden. En ook jammer dat ze die andere reservepartijen niet hebben uigezonden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44105663
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:00 schreef Panick het volgende:
Badr komt op met muziek van Hazes, briljant .
[edit]
Hij zingt nog mee ook, uit volle borst. Kijk, dat is nou integratie .
Waar heb je dat gezien dan?
Heb nog geen filmpje van zijn intro kunnen vinden.

edit: ik heb hem gezien hehe, dat was wel weer eens wat anders dan zijn andere intro's.
Waar sloeg die tekst op zijn shirt op dan, weet iemand dat?

Er stond "Gwenette for ever" op

[ Bericht 16% gewijzigd door SimtekF1 op 03-12-2006 16:24:53 ]
pi_44107850
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Waar heb je dat gezien dan?
Heb nog geen filmpje van zijn intro kunnen vinden.

edit: ik heb hem gezien hehe, dat was wel weer eens wat anders dan zijn andere intro's.
Waar sloeg die tekst op zijn shirt op dan, weet iemand dat?

Er stond "Gwenette for ever" op
Dat vroeg ik mij ook al af. Misschien een vriendin van hem die is overleden? Hoe heet 't nummer trouwens? Super intro .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 3 december 2006 @ 17:22:47 #204
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_44108056
hij was gelukkig eindelijk weer eens geconcentreerd, geen bullshit, gewoon je ding doen. Hopelijk zet hij deze lijn voort, want dan is ie toch op zn best.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 3 december 2006 @ 18:23:50 #205
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_44109593
mee eens.. heb een hekel aan badr, niet vanwege zijn vechtstijl, die is gewoon mooi, snel en hard. Maar die hele setting om zich heen, beetje dat bad boy gebeuren.. bleh, soms te arrogant voor woorden.

maar tijdens de k1 finals liet hij zich van een andere kant zien. gewoon knokken en doen wat je moet doen. winnen.
pi_44116536
Hiervolgend puur me mening, vind Schilt geen goede 'posterboy' voor t ned K1-circus teneerste vind ik zijn vechtstijl niet om aan te zien, onorthodox maar wel effectief, maar dat laatste komt puur door dat postuur van hem, was ie een kopje kleiner geweest dan had Aerts gehakt van hem gemaakt. Hoera enzo dat t weer een nederlander is maar mag t aub iemand anders zijn volgend keer ??!! Bonjasky of Aerts bv. en die kop van hem Ik baal ontzettend dat Aerts niet (terecht) gewonnen heeft , want hij verdient het meer dan wie ook aangezien hij tot nu toe de enige blijkt te zijn die het Schilt écht moeilijk maakt, de rest die dartelt maar wat angstig om hem heen zonder wat aan te richten.
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  zondag 3 december 2006 @ 23:29:37 #207
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_44119342
Helemaal mee eens ja..
schilt ziet eruit en heeft de uitstraling van een houten klaas.

maar, hoe je t ook wend of keert.. hij heeft wel tig vechtervaring, pancrase, karate, pride... niet verkeerd hoor.. maar t ziet er gewoon niet uit bij hem.

de emotie is weg vind ik. voor mij mag er volgend jaar een andere winnaar komen... maar ik heb wel respect voor hetgeen dat schilt doet. begrijp me niet verkeerd.
pi_44119620
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:11 schreef Razz_Gul het volgende:
Hiervolgend puur me mening, vind Schilt geen goede 'posterboy' voor t ned K1-circus teneerste vind ik zijn vechtstijl niet om aan te zien, onorthodox maar wel effectief, maar dat laatste komt puur door dat postuur van hem, was ie een kopje kleiner geweest dan had Aerts gehakt van hem gemaakt. Hoera enzo dat t weer een nederlander is maar mag t aub iemand anders zijn volgend keer ??!! Bonjasky of Aerts bv. en die kop van hem Ik baal ontzettend dat Aerts niet (terecht) gewonnen heeft , want hij verdient het meer dan wie ook aangezien hij tot nu toe de enige blijkt te zijn die het Schilt écht moeilijk maakt, de rest die dartelt maar wat angstig om hem heen zonder wat aan te richten.
Aerts was de enige die het hem moeilijk maakte inderdaad, zonder die knockdown in R2 zou het misschien een extra ronde zijn geweest. Schilt heeft JLB, Hoost en Aerts op 1 avond verslagen, dan ben je gewoon de beste die avond. Ik vind dat Schilt het zeker verdient heeft. Hij is misschien (nog) niet zo populair als de andere toppers, hij is misschien niet de spectaculairste vechter om naar te kijken, maar wel gewoon de beste op dit moment.

Je kunt wel aankomen zetten met zaken "als hij een kopje kleiner was geweest dan had Aerts gehakt van hem gemaakt" maar dat slaat natuurlijk nergens op. Als Aerts 1 poot had, betwijfel ik het of hij ooit K-1 champ was geworden

Schilt is groot, en hij maakt daar optimaal gebruik van. Een vechter past zijn strategie/vechtstijl natuurlijk aan op de dingen waar hij goed in is of waar hij voordeel uit kan halen. Voor zijn size heeft hij ook een uitstekend uithoudingsvermogen.

Ik heb er geen problemen mee dat hij nu weer K-1 WGP champ is, hij was gewoon de beste.

Trouwens, die tweede kick in Bonjasky's ballen, die was hard
pi_44123467
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:11 schreef Razz_Gul het volgende:
Tja, er zijn zat grote vechters zoals Schilt, maar hij is de enige die goed kan vechten en daarom heeft hij de titel verdient.
Wat moet een vechter nog meer presteren dan hij heeft gedaan?

Vond het jammer van Bonjasky dat hij niet verder kon, hij ging net weer zo lekker maargoed, Aerts gunde ik het ook wel.

Ook leuk om te zien dat Karaev kreeg wat hij verdiende hehe.
  maandag 4 december 2006 @ 12:34:39 #210
82589 S-Two
barba macacu
pi_44128177
Ik had ook liever dat bijv. Aerts had gewonnen, maar Schilt was gewoon duidelijk de beste, dus heeft het volkomen terecht verdiend.
  maandag 4 december 2006 @ 12:53:02 #211
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_44128713
feitosa kan wel lekker trappen, maar aerts gaf 1x gas en het was afgelopen. Overigens niet vergeten dat aerts ook bijna down ging na een trapje van feitosa.

Schilt kan trouwens goed vechten, maar zonder zijn lengte had hij het echt niet zo ver geschopt. Jammer, want er waren zeker betere vechters en wie had het hoost of aerts niet gegunt
  maandag 4 december 2006 @ 12:55:59 #212
82589 S-Two
barba macacu
pi_44128807
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef Fugie het volgende:
feitosa kan wel lekker trappen, maar aerts gaf 1x gas en het was afgelopen. Overigens niet vergeten dat aerts ook bijna down ging na een trapje van feitosa.

Schilt kan trouwens goed vechten, maar zonder zijn lengte had hij het echt niet zo ver geschopt. Jammer, want er waren zeker betere vechters en wie had het hoost of aerts niet gegunt
Feitosa stond ook wel lekker te vechten inderdaad.

En nog even een vraagje: ik heb het een tijd niet meer gevolgd, en afgelopen zaterdag dus weer eens gezien omdat het op sbs was, waar is het anders te volgen (de andere toernooien e.d.)?
pi_44128836
Eurosport en internet.
  maandag 4 december 2006 @ 12:59:58 #214
82589 S-Two
barba macacu
pi_44128934
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Eurosport en internet.
Internet leek me wel logisch ja, maar waar? Nieuwsgroepen?
pi_44129120
Youtube bijvoorbeeld, maar er zijn ook fora's waar je filmpjes kan vinden.
K-1fans.com is een hele goede site alleen ben je daar eigenlijk wel verplicht om filmpjes te reposten. (via yousendit) enz.

Op de laatst genoemde zit ik ook, echt een super site.
  maandag 4 december 2006 @ 13:10:43 #216
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_44129292
ik vind nog steeds dat Schilt totaal super saai is om na te kijken, wat een kut style heeft die gast ..
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_44129377
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef S-Two het volgende:

[..]

Internet leek me wel logisch ja, maar waar? Nieuwsgroepen?
Alle events worden wel gepost in alt.binaries.mma
Het duurt trouwens altijd een maand ofzo voordat de USA PPV uit word gezonden volgens mij, dus zal het eerst nog met koreaans of japans commentaar zijn. Maar als de USA PPV is geweest word die ook wel gepost.
Maar in vergelijking met de amerikanen hebben wij dus snel het event gezien, normaal gesproken duurt Eurosport ook wel een tijdje voordat het word uitgezonden.
  maandag 4 december 2006 @ 13:15:04 #218
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_44129444
komt er trouwens nog een herhaling ofzo van zaterdag? heb t gemist
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_44142099
Feitosa heeft een briljante trap , prachtige KO op Karaev, Aerts trapte er ook bijna in, maar wat was die woest bezig . Lekker voor die Musashi . Hij ging er elke match vol voor, hield zich totaal niet in en had bijna Schilt te pakken. Ik hoop dat ie volgend jaar nog zo mee kan doen. En ja, op de sexreclames na heeft SBS het prima verzorgd .

Overigens wil ik volgend jaar Karaev in de finale, liefst tegen een fitte Aerts of Bonjasky.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_44144214
Karaev is een geweldig mooie speler om te zien. Sterk, gespierd, maar tegelijkertijd explosief en snel. Mooi om te zien dat iemand die toch nog best veel zwakheden kent, toch zover kan komen hierdoor. Zeker weten een aankomend K-1 kampioen. En de highkick van Feitosa is inderdaad machtig
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_44145089
Ik ben het met je eens dat hij explosief en snel is maar dat heeft hem dit jaar niet aan deze plek geholpen.
De enige reden dat Karaev in de finale stond is omdat hij op een smerige wijze van Hari wist te winnen.
pi_44145168
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben het met je eens dat hij explosief en snel is maar dat heeft hem dit jaar niet aan deze plek geholpen.
De enige reden dat Karaev in de finale stond is omdat hij op een smerige wijze van Hari wist te winnen.
Als Hari eerder op was gestaan en zich niet had laten uittellen was Karaev gewoon gediskwalificeerd geweest.
pi_44145628
Hij had eerder op moeten staan maarja wat Karaev deed was gewoon fout en daar had hij gelijk een straf voor moeten hebben.

Kakuda heeft later nog gezegd dat als ze door waren gegaan, Karaev sowieso -1 zou krijgen.
Als je dat zegt als scheids, hoe kun je dan iemand 8 tellen geven en hem vervolgens niet verder laten gaan en de boel afblazen.
Dat snap ik nog steeds niet maar goed, als er ooit een rematch komt ben ik er zeker van dat Hari hem sloopt.
pi_44147615
Die hele wedstrijd was een rare situatie. Ik heb me laten vertellen dat wat Karaev deed volgens de regels was, omdat Hari gehurkt was, en niet op de grond lag (beide voeten op de grond, en geen ander deel van het lichaam) en je daarom door mag gaan. Verder zie ik het vaker dat vechters doorgaan terwijl iemand op het punt staat KO te gaan, dat ze onder het vallen nog een trap geven ofzo.

Ik heb verder geen idee van die regels, maar Hari had gewoon op kunnen staan, want zo aangeslagen was hij niet. Daar staat tegenover dat hij wel erg snel uitgeteld werd terwijl (ik geloof) Gary Goodridge tegen de 12 tellen kreeg toen hij nog een keer door mocht gaan, terwijl hij keek alsof hij helemaal z'n verstand kwijt was. Het blijft nog steeds een rare beslissing, maar ik wil Karaev niet direct voor smerig uitmaken.

Hij had zeker een zware kluif gehad aan Hari, en beide vechters hadden van mij door mogen gaan. Ik zie ze beide graag vechten
  maandag 4 december 2006 @ 22:42:26 #225
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_44148454
Aerts - Mushasi
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Schilt - le Banner

Hoost - die Faust

Feitosa - Ruslan

Bonjasky - Leko part1

Bonjasky - Leko part 2

Sefo - Manhoef

schilt - hoost

freitosa - aerts

Badr Hari vs Paul Slowinski

Aerts - Schilt

Te openen met winamp.
  maandag 4 december 2006 @ 22:56:47 #226
142185 kcin22
Koekje derbij?
pi_44148973
http://www.youtube.com/watch?v=1hNVCZcHncI
Hier het filmpje van Hari - Karaev.

Zoals ik ik het zie zijn de 2 stoten nog voordat Hari op de grond, zit maar die trap werd gegeven toen Badr als met zijn kont de grond raakte. Naar mijn inziens zat hij dus.
Daarnaast was de scheids pas bij de 9 toen Hari alweer recht overeind stond.

Ach ja, wat gebeurd is, is voorbij. Nu moet hij doorgaan want er zit potentie in.

En kan iemand mij vertellen waarom de Nederlanders het zo goed doen in de K1
  maandag 4 december 2006 @ 23:27:46 #227
140141 ivosnivo
pi_44150082
Heb (nu pas) alles gekeken. En ik van Aerts echt super goed vechten, tegen iedereen. Zeker ook tegen Schilt, Schilt had een gele kaart moeten krijgen voor die knie, en Aerts geen 8 tellen.
Dan was het een heel ander verhaal geweest. Bob Sap kreeg ook een gele kaart als ie iemand neersloeg en daarna nog is sloeg. Ik zou Aerts en Schilt wel is tegen elkaar zien vechten als ze nog niet gevochten hebben.

[ Bericht 19% gewijzigd door ivosnivo op 05-12-2006 00:00:38 ]
pi_44151795
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef kcin22 het volgende:

Zoals ik ik het zie zijn de 2 stoten nog voordat Hari op de grond, zit maar die trap werd gegeven toen Badr als met zijn kont de grond raakte. Naar mijn inziens zat hij dus.

Ach ja, wat gebeurd is, is voorbij. Nu moet hij doorgaan want er zit potentie in.

Omdat Nederlanders overal goed in zijn, zolang er goed geld in te verdienen valt .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 5 december 2006 @ 00:19:06 #229
82589 S-Two
barba macacu
pi_44151832
quote:

Ik zie het nu voor het eerst, die 2 klappen kan ik nog in komen ja, maar die trap had natuurlijk nooit gemogen.
pi_44152927
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 00:19 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik zie het nu voor het eerst, die 2 klappen kan ik nog in komen ja, maar die trap had natuurlijk nooit gemogen.
Jawel, op foto's was duidelijk te zien dat zijn kont nog niet de grond raakte. Alleen zijn voetzolen dus, wat volgens de regels nog gewoon staande is. Dus mocht die trap wel. Het was wat een vreemd einde, maar op foto's was duidelijk te zien dat hij nog niet down was. En hij had gewoon op moeten staan, zodra de ref aangaf dat de match over was had ie weer een grote bek en was er niks met hem aan de hand.

Was natuurlijk geen leuk einde, maar het was zijn eigen schuld.

Zelfs bij filmpje dat je als link gaf is het te zien,rond de 4.23 zie je een replay. Je ziet duidelijk dat hij nog verder zakt na de kick. Hij zat dus nog niet.
pi_44154502
Het was iig een twijfelgeval, in veel van zulke gevallen trapt een vechter niet door en gaan ze gewoon verder.
Badr had gewoon op moeten staan, Karaev had gestraft moeten worden en de scheids had gelijk ontslagen moeten worden.

Ivosnivo>> Hoezo had Schilt een gele kaart moeten krijgen?
Aerts zat niet op de grond dus dat is zijn eigen schuld.
Dat deed Le Banner wel slim na die highkick van Schilt, hij zag hem in zn ooghoeken aankomen en ging gelijk zitten.
Dat koste hem dan wel 8 tellen maarja beter dan een aantal knieeen van Schilt te ontvangen.
  dinsdag 5 december 2006 @ 08:53:30 #232
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_44154989
quote:

Omdat in nederland de beste trainers rondlopen en nederlanders veel gebruik maken van de leg kicks.
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:48:08 #233
140141 ivosnivo
pi_44156852
pi_44242321
Het gerucht gaat dat Hari met oud en nieuw tegen Goodridge moet vechten.
Dat gaat een leuke partij worden met sowieso een KO denk ik.
pi_44244560
kwestie van de haymakers van Goodridge vermijden. Als Hari dat lukt (en dat moet kunnen als ie net zo geconcentreerd en zonder bullshit vecht zoals tegen Slowinski. Sowieso is ie al sneller dan Goodridge), dan maakt ie een hele gedegen kans.

Sowieso kan ie hem dan winnen op punten (Goodridge heeft na al die jaren nog steeds een zuigende lowkickdefense en wil ook nog wel eens het eea incasseren om de grote KO te kunnen forceren) of op KO. Tegen Bonjasky hebben we al gezien dat zijn dekking door het midden nog weleens te wensen overlaat. Hari is lang en heeft ook goede knieen, dus het zou me niets verbazen als er een goede knie door Goodridge's dekking glipt en de partij eindigt...

(maar goed, je hoeft maar een goede stoot van Goodridge te krijgen en dan ben je zelf ook de sjaak. En Hari heeft ook de bouw niet om 3 ronden lang constante punishment op het lichaam te kunnen incasseren... moet ie voor uitkijken dus).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_44248355
Ik denk dat Hari hem op KO verslaat. Ik ben niet zo kapot van die clown.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:28:49 #237
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_44248939
wat dacht je van zijn corner dan
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:12:24 #238
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_44256670
Ja, de supersized Semurai is groot maar om daar nou zo lullig over te doen. Hij vecht goed, was ook wereldkampioen karate. Heeft zich in de K1 ontwikkeld. Was dit jaar beter dan vorig jaar, completer.

Dat het er allemaal minder spectaculair uitziet dan bijv. Bonjasky is vrij logisch. Mensen die zo lang zijn hebben vaak een mindere coordinatie. Als je Schilt vergelijkt met andere grote (Choi) of zware (Sapp, Goodridge) vechters is Semmy echt heel atletisch.

Denk dat als je tegen 'm mag sparren je verbaasd bent over hoe snel en compleet hij is.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_44500415
Ik weet niet of het een rerun was of niet, maar ik kwam net op ESPN2 een finale match tegen van Aerts tegen Leko... die Aerts kreeg me toch een pak rammel zeg. De klap die hem uiteindelijk velde is waarschijnlijk het hardste dat ik ooit iemand een dreun zag krijgen Echt ongelofelijk. Pwnt x 10
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44507482
Aerts was al gehavend na 2 wedstrijden. Hij zei ook dat ie die finale eigenlijk ook niet had moeten vechten in de staat waarin ie was. Maarja, het is dan ook een vechter pur sang he
pi_44832680
Mischien wat laat en offtopic: Ik vond het eerbetoon aan Ernesto met al die oud-
Kampioenen in de ring geweldig! Meer mensen die dat hebben gezien?
Helaas dat dit soort sportmensen in Nederland ongeacht wat je van de sport vindt
niet meer erkenning krijgen zoals voetballers.
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_44832744
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:10 schreef editor2 het volgende:
Mischien wat laat en offtopic: Ik vond het eerbetoon aan Ernesto met al die oud-
Helaas dat dit soort sportmensen in Nederland ongeacht wat je van de sport vindt
Ja een beetje jammer is dat, hoewel het Noordhollands Dagblad (toch een grote krant) er regelmatig wel aandacht aan schenkt, zoals interviews met Hoost enzo.
pi_44856732
quote:
Zeker jammer, mischien dat het nog komt aangezien de sport alsmaar populairder wordt.
2 jaar geleden had ik er nog nooit van gehoord of gezien en nu komt het elke maandag op Eurosport, dus het gaat de goede kant op.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_44860431
Nah, ik kan me herinneren dat het 2 jaar geleden nog in de krant verscheen wanneer Bonjasky de GP had gewonnen, bij Schilt heb ik er niks van gelezen (of ik heb eroverheen gekeken, want zo groot waren de krantenartikelen toch al niet...)
pi_44860665
In zowel de Telegraaf als Algemeen Dagblad stond er een bericht over. Telegraaf stuurt nu elk jaar zelfs een verslaggever ter plaatse.

In het AD zelfs een twee grote pagina item over Schilt van tevoren (waar ik zelf aan mee heb gewerkt, maar dat heb ik al te vaak gespammed )
pi_44860791
Mja, ik bedenk me nu ook dat ik alleen maar de spits en de metro lees, dus zo betrouwbaar is t bericht van mij ook weer niet
pi_44861195
Zelfs in de Spits stond het dit jaar
pi_44864097
k, dan heb ik niks gezegd
pi_44876633
quote:
Dat heb ik dus niet gezien, is er misschien ergens een filmpje van te vinden ofzo|?
pi_44876678
Trouwens morgen moet Badr Hari tegen Nicolas Pettas vechten en Schilt tegen Graham.
Ik ga er vanuit dat beide Nederlanders winnen, 't zal niet al te moeilijk worden denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')