Was inderdaad erg mooi gedaan. Gelukkig ook dat Edward van Cuilenborg haast niets vertelde maar vooral Roijers. Enig minpuntje vond ik wel dat ze al zeiden wie de partij Musashi - Aerts gewonnen had voordat ze die hadden uitgezonden. En ook jammer dat ze die andere reservepartijen niet hebben uigezonden.quote:Op zondag 3 december 2006 02:01 schreef Unstoppable het volgende:
Ik heb net het event op SBS6 gekeken. En ik moet zeggen, het was geweldig.
Slechts twee keer reclame, Fred Roijers gaf commentaar, geen belspellen. En wat een event om K-1 wat meer mainstream te maken in Nederland. SBS6 had geen beter event kunnen kiezen.
Ik zag het niet helemaal zitten van tevoren, dacht word een F1 achtig circus met allemaal zooi er omheen. Maar het waren gewoon alle 7 matches, wat introfilmpjes over de nederlanders voor de nieuwkomers, goed commentaar, zogoed als live (beter nog eigenlijk, liever s avonds dan 's ochtends kijken), maar 2 keer reclame in dik anderhalf uur.
Goed gedaan SBS6![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
Waar heb je dat gezien dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:00 schreef Panick het volgende:
Badr komt op met muziek van Hazes, briljant.
[edit]
Hij zingt nog mee ook, uit volle borst. Kijk, dat is nou integratie.
Dat vroeg ik mij ook al af. Misschien een vriendin van hem die is overleden? Hoe heet 't nummer trouwens? Super introquote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien dan?
Heb nog geen filmpje van zijn intro kunnen vinden.
edit: ik heb hem gezien hehe, dat was wel weer eens wat anders dan zijn andere intro's.
Waar sloeg die tekst op zijn shirt op dan, weet iemand dat?
Er stond "Gwenette for ever" op
Aerts was de enige die het hem moeilijk maakte inderdaad, zonder die knockdown in R2 zou het misschien een extra ronde zijn geweest. Schilt heeft JLB, Hoost en Aerts op 1 avond verslagen, dan ben je gewoon de beste die avond. Ik vind dat Schilt het zeker verdient heeft. Hij is misschien (nog) niet zo populair als de andere toppers, hij is misschien niet de spectaculairste vechter om naar te kijken, maar wel gewoon de beste op dit moment.quote:Op zondag 3 december 2006 22:11 schreef Razz_Gul het volgende:
Hiervolgend puur me mening, vind Schilt geen goede 'posterboy' voor t ned K1-circusteneerste vind ik zijn vechtstijl niet om aan te zien, onorthodox maar wel effectief, maar dat laatste komt puur door dat postuur van hem, was ie een kopje kleiner geweest dan had Aerts gehakt van hem gemaakt. Hoera enzo dat t weer een nederlander is maar mag t aub iemand anders zijn volgend keer ??!! Bonjasky of Aerts bv. en die kop van hem
Ik baal ontzettend dat Aerts niet (terecht) gewonnen heeft , want hij verdient het meer dan wie ook aangezien hij tot nu toe de enige blijkt te zijn die het Schilt écht moeilijk maakt, de rest die dartelt maar wat angstig om hem heen zonder wat aan te richten.
Tja, er zijn zat grote vechters zoals Schilt, maar hij is de enige die goed kan vechten en daarom heeft hij de titel verdient.quote:Op zondag 3 december 2006 22:11 schreef Razz_Gul het volgende:
Hiervolgend puur me mening, vind Schilt geen goede 'posterboy' voor t ned K1-circusteneerste vind ik zijn vechtstijl niet om aan te zien, onorthodox maar wel effectief, maar dat laatste komt puur door dat postuur van hem, was ie een kopje kleiner geweest dan had Aerts gehakt van hem gemaakt. Hoera enzo dat t weer een nederlander is maar mag t aub iemand anders zijn volgend keer ??!! Bonjasky of Aerts bv. en die kop van hem
Ik baal ontzettend dat Aerts niet (terecht) gewonnen heeft , want hij verdient het meer dan wie ook aangezien hij tot nu toe de enige blijkt te zijn die het Schilt écht moeilijk maakt, de rest die dartelt maar wat angstig om hem heen zonder wat aan te richten.
Feitosa stond ook wel lekker te vechten inderdaad.quote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef Fugie het volgende:
feitosa kan wel lekker trappen, maar aerts gaf 1x gas en het was afgelopen. Overigens niet vergeten dat aerts ook bijna down ging na een trapje van feitosa.
Schilt kan trouwens goed vechten, maar zonder zijn lengte had hij het echt niet zo ver geschopt. Jammer, want er waren zeker betere vechters en wie had het hoost of aerts niet gegunt
Internet leek me wel logisch ja, maar waar? Nieuwsgroepen?quote:
Alle events worden wel gepost in alt.binaries.mmaquote:Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Internet leek me wel logisch ja, maar waar? Nieuwsgroepen?
Als Hari eerder op was gestaan en zich niet had laten uittellen was Karaev gewoon gediskwalificeerd geweest.quote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben het met je eens dat hij explosief en snel is maar dat heeft hem dit jaar niet aan deze plek geholpen.
De enige reden dat Karaev in de finale stond is omdat hij op een smerige wijze van Hari wist te winnen.
Omdat Nederlanders overal goed in zijn, zolang er goed geld in te verdienen valtquote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef kcin22 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1hNVCZcHncI
Hier het filmpje van Hari - Karaev.
Zoals ik ik het zie zijn de 2 stoten nog voordat Hari op de grond, zit maar die trap werd gegeven toen Badr als met zijn kont de grond raakte. Naar mijn inziens zat hij dus.
Daarnaast was de scheids pas bij de 9 toen Hari alweer recht overeind stond.
Ach ja, wat gebeurd is, is voorbij. Nu moet hij doorgaan want er zit potentie in.
En kan iemand mij vertellen waarom de Nederlanders het zo goed doen in de K1
Ik zie het nu voor het eerst, die 2 klappen kan ik nog in komen ja, maar die trap had natuurlijk nooit gemogen.quote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef kcin22 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1hNVCZcHncI
Hier het filmpje van Hari - Karaev.
Zoals ik ik het zie zijn de 2 stoten nog voordat Hari op de grond, zit maar die trap werd gegeven toen Badr als met zijn kont de grond raakte. Naar mijn inziens zat hij dus.
Daarnaast was de scheids pas bij de 9 toen Hari alweer recht overeind stond.
Ach ja, wat gebeurd is, is voorbij. Nu moet hij doorgaan want er zit potentie in.
Jawel, op foto's was duidelijk te zien dat zijn kont nog niet de grond raakte. Alleen zijn voetzolen dus, wat volgens de regels nog gewoon staande is. Dus mocht die trap wel. Het was wat een vreemd einde, maar op foto's was duidelijk te zien dat hij nog niet down was. En hij had gewoon op moeten staan, zodra de ref aangaf dat de match over was had ie weer een grote bek en was er niks met hem aan de hand.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zie het nu voor het eerst, die 2 klappen kan ik nog in komen ja, maar die trap had natuurlijk nooit gemogen.
Omdat in nederland de beste trainers rondlopen en nederlanders veel gebruik maken van de leg kicks.quote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef kcin22 het volgende:
Ja een beetje jammer is dat, hoewel het Noordhollands Dagblad (toch een grote krant) er regelmatig wel aandacht aan schenkt, zoals interviews met Hoost enzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:10 schreef editor2 het volgende:
Mischien wat laat en offtopic: Ik vond het eerbetoon aan Ernesto met al die oud-
Kampioenen in de ring geweldig! Meer mensen die dat hebben gezien?
Helaas dat dit soort sportmensen in Nederland ongeacht wat je van de sport vindt
niet meer erkenning krijgen zoals voetballers.
Zeker jammer, mischien dat het nog komt aangezien de sport alsmaar populairder wordt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:10 schreef editor2 het volgende:
Mischien wat laat en offtopic: Ik vond het eerbetoon aan Ernesto met al die oud-
Helaas dat dit soort sportmensen in Nederland ongeacht wat je van de sport vindt
Dat heb ik dus niet gezien, is er misschien ergens een filmpje van te vinden ofzo|?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:10 schreef editor2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |