Feitosa stond ook wel lekker te vechten inderdaad.quote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef Fugie het volgende:
feitosa kan wel lekker trappen, maar aerts gaf 1x gas en het was afgelopen. Overigens niet vergeten dat aerts ook bijna down ging na een trapje van feitosa.
Schilt kan trouwens goed vechten, maar zonder zijn lengte had hij het echt niet zo ver geschopt. Jammer, want er waren zeker betere vechters en wie had het hoost of aerts niet gegunt
Internet leek me wel logisch ja, maar waar? Nieuwsgroepen?quote:
Alle events worden wel gepost in alt.binaries.mmaquote:Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Internet leek me wel logisch ja, maar waar? Nieuwsgroepen?
Als Hari eerder op was gestaan en zich niet had laten uittellen was Karaev gewoon gediskwalificeerd geweest.quote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben het met je eens dat hij explosief en snel is maar dat heeft hem dit jaar niet aan deze plek geholpen.
De enige reden dat Karaev in de finale stond is omdat hij op een smerige wijze van Hari wist te winnen.
Omdat Nederlanders overal goed in zijn, zolang er goed geld in te verdienen valtquote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef kcin22 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1hNVCZcHncI
Hier het filmpje van Hari - Karaev.
Zoals ik ik het zie zijn de 2 stoten nog voordat Hari op de grond, zit maar die trap werd gegeven toen Badr als met zijn kont de grond raakte. Naar mijn inziens zat hij dus.
Daarnaast was de scheids pas bij de 9 toen Hari alweer recht overeind stond.
Ach ja, wat gebeurd is, is voorbij. Nu moet hij doorgaan want er zit potentie in.
En kan iemand mij vertellen waarom de Nederlanders het zo goed doen in de K1
Ik zie het nu voor het eerst, die 2 klappen kan ik nog in komen ja, maar die trap had natuurlijk nooit gemogen.quote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef kcin22 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1hNVCZcHncI
Hier het filmpje van Hari - Karaev.
Zoals ik ik het zie zijn de 2 stoten nog voordat Hari op de grond, zit maar die trap werd gegeven toen Badr als met zijn kont de grond raakte. Naar mijn inziens zat hij dus.
Daarnaast was de scheids pas bij de 9 toen Hari alweer recht overeind stond.
Ach ja, wat gebeurd is, is voorbij. Nu moet hij doorgaan want er zit potentie in.
Jawel, op foto's was duidelijk te zien dat zijn kont nog niet de grond raakte. Alleen zijn voetzolen dus, wat volgens de regels nog gewoon staande is. Dus mocht die trap wel. Het was wat een vreemd einde, maar op foto's was duidelijk te zien dat hij nog niet down was. En hij had gewoon op moeten staan, zodra de ref aangaf dat de match over was had ie weer een grote bek en was er niks met hem aan de hand.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zie het nu voor het eerst, die 2 klappen kan ik nog in komen ja, maar die trap had natuurlijk nooit gemogen.
Omdat in nederland de beste trainers rondlopen en nederlanders veel gebruik maken van de leg kicks.quote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef kcin22 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |