abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37952161
Hij zou zijn eigen naam echt niet verkeerd onder een brief zetten denk ik .... boB SapP
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:55:00 #102
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37952198
whahahahaahahha wat een grap. Alsof iemand dat gelooft.
pi_37952374
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij is het niet serieus

Kan het me niet voorstellen dat het de echte Bob Sapp is.
Joh
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:09:09 #104
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_37952578
waardeloze hoax...
pi_37952664
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:09 schreef Dacide het volgende:
waardeloze hoax...
Ik vond hem wel geestig

Afwachten is op de echte verklaring. Ik heb wat roddels gelezen op mixfight. En het schijnt dat de Hells Angels zich er die avond mee bemoeit hebben.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:16:23 #106
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_37952778
dalik is ie nog absucted by aliens ook
pi_37954053
Gewoon ff lekker

http://video.google.com/videoplay?docid=-3771733224933364626&q=bob+sapp

Le Banner vs Bob "Ik ben stoned man" Sapp
pi_37954380
Ik geloof er geen zak van.
Check die foto's van de persconferentie eens, als hij echt zo stoned als een aap was dan had hij er stukken anders uit gezien op die foto's.
pi_37954473
Het is ook vette onzin...vooralsnog ga ik uit van de verklaring van Rutz, die op zijn site te lezen is.
pi_37955375
Grap a beer, and lean back...

http://video.google.com/videoplay?docid=6215092128332081974&q=bob+sapp

Heerlijk matpartij tussen Remy Bonsasky vs Sapp
pi_38506801
Zeer verassende uitslag van de K-1GP Korea.
Ik heb alleen de partij van Aerts tegen Hori gezien. Was een mooie partij waarin er aanvallend werd gevochten, en beiden veelal de aanval kozen, ipv de counter en veel te blokken. Dat Fujimoto heeft gewonnen, verbaast me zeer. Ik kon er iig nooit van onder de indruk zijn. Kennelijk viel het niveau zwaar tegen, deze GP. Al heeft Fujimoto wel van de winnaar van Nakasako die op zijn beurt weer van Kaennorsing won. Deze laatste sla ik toch best hoog aan. Al komt hij wel in moeilijkheden, wanneer zijn zwakte, zijn fysiek, wordt uitgebuit.
Eveneens verassend was de winst van Choi op Schilt. Het schijnt nog terecht te zijn geweest ook. Al waren hier de meningen over verdeeld.
B.S.U.R.
  zondag 4 juni 2006 @ 04:09:41 #112
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_38521747
dan moet je toch nog maar eens de gevechten van Fujimoto bekijken, want IMO je onderschat hem zeer. En daarnaast overschat je Kaoklai schromelijk. Geen slecht vechter, maar hij heeft de pech dat ie in een moeilijke gewichtsklasse zit. Hij is te groot voor de K-1 Max (haalt de 70 KG wel, maar dat kost hem veels te veel kracht, en daar merk je dat ie niet tot de toppers van de Max behoort, want zijn snelheid haalt daar niks meer uit), en is natuurlijk veels te licht voor de K-1.

Laat voorop staan dat je ballen moet hebben om tegen toppers van 100+ kilo te staan met dat gewicht, en ja de KO tegen Mighty Mo was prachtig. Maar zeg zelf, verder is zijn spelletje toch alleen maar 'hit and run'. Het is de enige manier om te blijven overleven en punten te scoren. Daar ben ik dan weer totaal niet onder de indruk.

Conclusie: het is te begrijpen dat ie voor het grote geld gaat en dus moet kiezen voor een van de twee aangezien er nog geen divisie is voor deze gewichtsklasse in K-1, maar hij hoort IMO in geen van beiden thuis. Lekker op je eigen gewicht blijven, en gaan shoppen bij Superleague of wachten tot Pride met zijn standup divisie komt (maarja heeft ie nu niets aan )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_38523572
Im die partij van Choi tegen Schilt was Choi dus echt niet beter.
Schilt was de gene die constant aanviel en Choi, zoals gewoonlijk bleef alleen maar een beetje staan en stond te counteren. (zelfs die slagen gingen 9 van de 10 keer mis)
Het valt echter wel op dat Schilt niet meer zo gedreven is als vorig jaar.
Ik ga er eigenlijk ook niet vanuit dat hij dit jaar weer kampioen word.

Dit was weer een knap staaltje werk van de scheidsrechters, maarja, grote Koreaan, tournooi in Korea, dan moet hij wel winnen he.

Check it yourself:

Schilt vs. Choi
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=14FCE2F40C98D059

De mooiste partijen waren toch wel ]die van Sefo die weer van Karaev won met een zware KO en Aerts die echt een killer highkick uitvoerde bij Hori. (die weg gedragen werd op een brancard)

edit: heb de spoiler weggehaald, de uitslag staat hier onder ook dus.

[ Bericht 4% gewijzigd door SimtekF1 op 04-06-2006 13:40:58 ]
  zondag 4 juni 2006 @ 12:47:21 #114
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_38525847
ik heb alleen sefo-karaev gezien... ontzettende mooie wedstrijd.. veel aktie maar helaas van korte duur.

aerts-hori : pracht van een KO... toppertje
  zondag 4 juni 2006 @ 22:21:19 #115
140141 ivosnivo
pi_38543545
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Im die partij van Choi tegen Schilt was Choi dus echt niet beter.
Schilt was de gene die constant aanviel en Choi, zoals gewoonlijk bleef alleen maar een beetje staan en stond te counteren. (zelfs die slagen gingen 9 van de 10 keer mis)
Het valt echter wel op dat Schilt niet meer zo gedreven is als vorig jaar.
Ik ga er eigenlijk ook niet vanuit dat hij dit jaar weer kampioen word.

Dit was weer een knap staaltje werk van de scheidsrechters, maarja, grote Koreaan, tournooi in Korea, dan moet hij wel winnen he.

Check it yourself:

Schilt vs. Choi
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=14FCE2F40C98D059

De mooiste partijen waren toch wel ]die van Sefo die weer van Karaev won met een zware KO en Aerts die echt een killer highkick uitvoerde bij Hori. (die weg gedragen werd op een brancard)

edit: heb de spoiler weggehaald, de uitslag staat hier onder ook dus.
Vet gevecht zeg, schilt laat ook wel zijn techniek zien. Telkens lowkick op het zelfde scheentje.

Maar die uitslag sloeg weer helemaal nergens op natuurlijk.
  zondag 4 juni 2006 @ 23:10:26 #116
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_38545636
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:21 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Vet gevecht zeg, schilt laat ook wel zijn techniek zien. Telkens lowkick op het zelfde scheentje.
huh?

edit: oh je was sarcastisch
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_38584729
Ik heb inmiddels de partij van Schilt tegen Choi ook gezien. Tjsa, tegen vechters uit het land waarin het afspeelt moet je gewoon òf veel beter zijn, of zelfs winnen met een KO. Anders win je gewoon niet. Dat is zo in de V.S., en Japan hebben we het gezien, en nu dus ook in Korea. Het is overigens duidelijk dat Schilt maar een beerkte vechter is, en het vooral moet hebben van zijn lengte, waarmee hij makkelijk zijn knie bij iemand op zijn hoofd legt. Tegen Choi zag ik er nimmer een KO uit komen. Choi is natuurlijk helemaal een beperkte vechter, maar Schilt wist ook niet echt veel schade toe te brengen en voch achteruit. Daarbij liep hij meermaals tegen een stoot van Choi op. Wel nam hij veel meer het initiatief en kon Choi weinig meer dan naar voren stormen en wat stoten. Onterechte verliespartij van Schilt dus, maar echt rouwig kan ik er neit om zijn. Al is het zijn goed recht dat hij op deze manier zijn partijen wint, blijft Schilt een beperkte vechter (relatief aan de echte K1-toppers dan) die er niet uit ziet zoals hij vecht.
Ik ben nu de partij Sefo - Karaev aan het downen. Ik ben benieuwd.
B.S.U.R.
pi_38620705
Die KO's van Sefo en van Aerts waren wel bruut

Aardige gevechten verder
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:26:01 #119
140141 ivosnivo
pi_38623168
quote:
Op zondag 4 juni 2006 23:10 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

huh?

edit: oh je was sarcastisch
Nee waarom zou ik, en ik kan me niet voorstellen dat je vind dat hongman de terrechte winaar is.
pi_38623898
Choi was ook niet de winnaar.
Maar de Schilt die tegen Choi vocht was geen schim van de Schilt die vorig jaar kampioen werd.
Ik ben er ook van overtuigd dat als Schilt zo door gaat hij zijn titel nooit kan verdedigen.
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:34:11 #121
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_38634331
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:26 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Nee waarom zou ik, en ik kan me niet voorstellen dat je vind dat hongman de terrechte winaar is.
ik doelde meer op dat 'Telkens lowkick op het zelfde scheentje.'

bedoel je dat sarcastisch, of meende je dat? (als het dat laatste is, moet je nog maar eens goed verdiepen waar je op richt met lowkicks en waar je lowkicks mee blockt (juist ))
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:40:35 #122
140141 ivosnivo
pi_38637420
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

ik doelde meer op dat 'Telkens lowkick op het zelfde scheentje.'

bedoel je dat sarcastisch, of meende je dat? (als het dat laatste is, moet je nog maar eens goed verdiepen waar je op richt met lowkicks en waar je lowkicks mee blockt (juist ))
Op hetzelfde kuitje dan. Maar dat bedoel ik niet met technisch. Normaal wordt hem altijd verweten dat ie niet kan vechten en dat ie alleen maar lang is. Maar ik vond dat ie goed vocht tegen choi.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:06:01 #123
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_38639949
schilt zuigde harder dan een baby op een speen
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:13:56 #124
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_38640251
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:40 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Op hetzelfde kuitje dan. Maar dat bedoel ik niet met technisch. Normaal wordt hem altijd verweten dat ie niet kan vechten en dat ie alleen maar lang is. Maar ik vond dat ie goed vocht tegen choi.
Ook niet op de kuiten dus.

Lowkicks --> op het dijbeen. Scheenbeen wordt juist gebruikt om te blocken. Idee erachter: scheenbeen is een van de hardste onderdelen in je lichaam, daar keihard op trappen is meestal: au.

Je dij echter heeft vlees en spiermassa. Elke keer dat daar een lowkick op komt, wordt je vlees/spiermassa tussen twee benen geplet (je eigen dijbeen en zijn scheenbeen). En dat doet steeds meer au tot je niet meer lekker kan bewegen of zelfs niet meer kan staan. Door je scheenbeen op te trekken als block voorkom je dit dus (niet dat dat geen pijn doet, maar theoretisch zijn je schenen geconditioneerd en dus minder pijnlijk).

Op je kuiten proberen te trappen is pas helemaal absurd (en als je dat geleerd is, moet je snel een andere sportschool zoeken ) Dat zie je echt niemand doen.

Dit komt trouwens ook terug in de scorecards. Trap op de scheen== geen punten (want geblocked).

Conclusie: alles wat op de schenen van Choi belandde is goed werk van Choi.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 01:04:58 #125
82589 S-Two
barba macacu
pi_38906542
Ik weet niet of dit herhalingen zijn ofso (volg het de laatste tijd niet meer ech) maar net op Eurosport echt een geweldige partij. Die boomlange Choi tegen een Amerikaan "The Predator". Echt mooi man!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')