Johquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij is het niet serieus![]()
Kan het me niet voorstellen dat het de echte Bob Sapp is.
Ik vond hem wel geestigquote:
Vet gevecht zeg, schilt laat ook wel zijn techniek zien. Telkens lowkick op het zelfde scheentje.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Im die partij van Choi tegen Schilt was Choi dus echt niet beter.
Schilt was de gene die constant aanviel en Choi, zoals gewoonlijk bleef alleen maar een beetje staan en stond te counteren. (zelfs die slagen gingen 9 van de 10 keer mis)
Het valt echter wel op dat Schilt niet meer zo gedreven is als vorig jaar.
Ik ga er eigenlijk ook niet vanuit dat hij dit jaar weer kampioen word.
Dit was weer een knap staaltje werk van de scheidsrechters, maarja, grote Koreaan, tournooi in Korea, dan moet hij wel winnen he.
Check it yourself:
Schilt vs. Choi
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=14FCE2F40C98D059
De mooiste partijen waren toch wel ]die van Sefo die weer van Karaev won met een zware KO en Aerts die echt een killer highkick uitvoerde bij Hori. (die weg gedragen werd op een brancard)
edit: heb de spoiler weggehaald, de uitslag staat hier onder ook dus.
huh?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Vet gevecht zeg, schilt laat ook wel zijn techniek zien. Telkens lowkick op het zelfde scheentje.
Nee waarom zou ik, en ik kan me niet voorstellen dat je vind dat hongman de terrechte winaar is.quote:
ik doelde meer op dat 'Telkens lowkick op het zelfde scheentje.'quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:26 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik, en ik kan me niet voorstellen dat je vind dat hongman de terrechte winaar is.
Op hetzelfde kuitje dan. Maar dat bedoel ik niet met technisch. Normaal wordt hem altijd verweten dat ie niet kan vechten en dat ie alleen maar lang is. Maar ik vond dat ie goed vocht tegen choi.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik doelde meer op dat 'Telkens lowkick op het zelfde scheentje.'
bedoel je dat sarcastisch, of meende je dat? (als het dat laatste is, moet je nog maar eens goed verdiepen waar je op richt met lowkicks en waar je lowkicks mee blockt (juist))
Ook niet op de kuiten dus.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Op hetzelfde kuitje dan. Maar dat bedoel ik niet met technisch. Normaal wordt hem altijd verweten dat ie niet kan vechten en dat ie alleen maar lang is. Maar ik vond dat ie goed vocht tegen choi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |