van welke datum?quote:Op maandag 10 april 2006 19:18 schreef vamperotica het volgende:
Mijn dochter is een leeuw....
nouja..Leeuwin dan
quote:Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Zeker
Sterke beesten, ik zou best mijn hoofd durven te steken in de bek van een leeuw. Heb ik geen moeite mee
Heb altijd een goede band met dieren
08-08quote:Op maandag 10 april 2006 19:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
van welke datum?
Ik ook en EW ook trouwens
Ik weet zeker dat ik meteen een band opbouw met een leeuw, nu misschien niet, maar zodra ik een betere band heb met de natuur kan ik alle dieren aaien.quote:Op maandag 10 april 2006 19:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Na die daad heb je iig wel een sterke band met de eeuwige jachtvelden.
het zijn idd mooie en sterke dieren maar er kan bij tijden een enorme dreiging vanuit gaan.
Midden tussen ons inquote:
dan heb ik nogeen schorpioentje ( 02-11)quote:
En een die een tweeling dreigt te wordenquote:Op maandag 10 april 2006 20:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dan heb ik nogeen schorpioentje ( 02-11)
een weegschaal ( geloof ik....) 926-09
En mezelf als ram 922-03) in de aanbieding
zolang ie dat maar in zn 1tje doet dan!!!quote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En een die een tweeling dreigt te worden
Weet je trouwens al wat het wordt?quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
zolang ie dat maar in zn 1tje doet dan!!!
quote:Op maandag 10 april 2006 20:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Tweeling zijn is geen makkie kan ik je zeggen. Ik ben ook tweeling maar ik word een eenling, ik wil een eenling zijn. En dat komt nog wel. Dat ik tweeling blijf is dan waar, maar ik zal heel worden.
Tweeling zijn heeft ook voordelen, maar de nadelen van tweeling zijn die bestrijdt ik dus wel.....Kinderen voo rkinderen!
Ben even roken.
Heb inzichten opgedaan weer. Over dreiging van buitenaf. Door hier actief op fok! te blijven posten kom ik steeds dichter bij de waarheid te staan. Ik werk echt naar de waarheid toe en richting verlossing.
En dan ben ik geen Christus ofzo, ik verlos alles met mijn verstand en gevoel.
Verlossing komt eraan, en ik doe het via fok! en in het schrift. Alle dreiging gaat eruit. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik ga deze wereld redden
Morgen nieuwe kansenquote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef nokwanda het volgende:
Maar spelen zal ik nu vanavond niet meer doen. Als ik een kussen zie val ik al in slaap.
Heb straks in 3 kwartier tijd een muurschildering op een tuinmuur gekwakt. Een van die foto's die ik ooit nog wel post.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef nokwanda het volgende:Saai en grijs... nee, daar doen we hier niet aan.
Ik lag straks helemaal in een deuk. Mijn moeder kwam hier (en die is keurig) en ik liet haar zien wat ik in de achtertuin had gedaan. Inmiddels hebben ook heel veel stoeptegels een ander kleurtje gekregen en het is een grote kakofonie van kleuren. Ze knipperde wel drie keer toen er een wat lastige "hmmm, leuk" over haar lippen kwam. Echtgenoot (die van mijn moeder) keek wat wijfelend en zei iets over stedelijke schoonheidscommissies die het hier vast niet mee eens zijn.![]()
OKay..... voor keurig komt het vast niet in aanmerking.![]()
En toen......quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:54 schreef coz het volgende:
ill just pop my head arround the corner ....
[afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef draculettetje het volgende:
@ DV eigen tanden kunnen behouden is toch altijd beter, al heb ik niet het idee dat het met je post daar zo zeer over gaat wou ik het toch even kwijt!
een leeuwquote:
Heeft je voetje helemaal geen water meer gevoeld dan sinds je weet dat ie dat niet fijn vindt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef draculettetje het volgende:
@ DV eigen tanden kunnen behouden is toch altijd beter, al heb ik niet het idee dat het met je post daar zo zeer over gaat wou ik het toch even kwijt!
Gister te horen gekregen dat de badkamer met het paasweekend gebruik klaar is!![]()
Dus dan gaan alle spullen (dus ook de pc) mee naar het nieuwe huis!![]()
Dus zal ik jullie hier meer gaan plagen!![]()
vanmorgen weer fysio gehad, ik wist wel dat m'n voetje water niet fijn vond, maar stom hoor wat voor druk je kan voelen als je voet in een bak met water zet!![]()
Op weg naar het zwembad!!!!!! (ha ha ha)
Is jouw wederhelft ook een ram of ook een leeuw?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
een leeuw
* Mirage is een Ram
mijn wederhelft ook trouwens...
Pc niet in de badkamer zetten lijktme...quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef draculettetje het volgende:
Gister te horen gekregen dat de badkamer met het paasweekend gebruik klaar is!![]()
Dus dan gaan alle spullen (dus ook de pc) mee naar het nieuwe huis!![]()
Dus zal ik jullie hier meer gaan plagen!![]()
vanmorgen weer fysio gehad, ik wist wel dat m'n voetje water niet fijn vond, maar stom hoor wat voor druk je kan voelen als je voet in een bak met water zet!![]()
Op weg naar het zwembad!!!!!! (ha ha ha)
tuurlijk welquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeft je voetje helemaal geen water meer gevoeld dan sinds je weet dat ie dat niet fijn vindt?![]()
even 2 hele hectische en wat minder leuke weken gehad, maar nu gaat alles weer goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Marietje,
Ik ben in de hemel beland
Eindelijk ben ik in de hemel
En dat werd tijd ook. Hemel op aarde
En het wordt alleen nog maar beter en mooier en leuker. Ik doe het zo rustig aan allemaal, helemaal lekker. Af en toe een kleine storing nog maar dat komt vanzelf goed. Ik zit nu ver tegen het einde aan en straks is het niet meer dat ik moeite hoef te doen. Dan gaat alles vanzelf.
En het moet ook vanzelf gaan allemaal. Zonder moeite. Zonder inspanning.
Soms denk ik wel eens dat ik de hemel heb uitgevondenDat de hemel mijn grootste uitvinding is ooit
Ik schrijf af en toe een bericht en ga dan weer wat anders doen. Morgen met nieuw geld dus een paar uur eruit. Even helemaal weg in mijn eentje. Kijken of ik wat geld kan sprokkelen of wat anders kan doen. Geld zou een aangename verassing zijn nu
Hoe is het met jou?
Na zware tijden komen vanzelf weer goede tijden. Goede tijden komen vanzelf weer naar voren. Beste zou zijn als er alleen maar goede tijden zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
even 2 hele hectische en wat minder leuke weken gehad, maar nu gaat alles weer goed
Het klinkt iig alsof je in een opperbeste stemming bent
Ja, geld zou voor mij ook wel een aangename verrassing zijnmaar goed, nog ff en het vakantiegeld komt er weer aan
![]()
klinkt aanlokkelijk, maar volgens mij werkt het niet zoquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Na zware tijden komen vanzelf weer goede tijden. Goede tijden komen vanzelf weer naar voren. Beste zou zijn als er alleen maar goede tijden zijn
alleen een beetje jammer dat zeker de helft van mijn vakantiegeld opgaat aan rekeningenquote:Vakantie-geld inderdaadAltijd mooi is dat. Vooral omdat het vakantie-geld heet. Tis niet zomaar geld, tis vakantie-geld
Het woord vakantie maakt vakantie-geld helemaal mooi
Zonder vakantie stelt vakantie-geld niets voor
ok, douche-zequote:Op dinsdag 11 april 2006 14:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Over die gelukkige tijden en ongelukkige tijden. In mijn geval heb ik de ongelukkige tijden gehad. Dus ik ga er vanzelf vanuit dat het vanaf nu alleen nog maar gelukkige tijden worden. Tuurlijk is het zo dat je pas geluk kunt ervaren als je ongeluk hebt gekend en dat de mate van geluk ervaren te maken heeft met de mate van ongeluk ervaren.
Maar ik ga nu dus uit van eeuwig geluk in mijn leven. Dat is wederom de enige manier van denken. Ik ben niet geboren om ongelukkig door het leven te gaan. Genieten van het leven dus, daarom ben ik hier.
Rekeningen betalen, dan kun je nog niets kopen. Maar goed, tis al goed dat je de rekeningen kunt betalen. Kun je de rekeningen niet betalen dan ben je dakloos. Dus dan heeft het vakantie-geld zeker zin
Was net ff buiten aan het schrijven van cijfers weer. Eerst op papier en toen ging ik in mijn hoofd verder. In de zon zitten en proberen de juiste code te krijgen zodat ik contact kan zoeken en vinden en nog meer.
Ik laat dan alle cijfers draaien en als een cijfer goed is dan merk ik dat vanzelf. Is een getal goed en volgt daarna weer een goed getal, dan gaat het echt mega snel allemaal. En komt die hoge toon naar voren.
Ben me nu even douchen, helemaal opfrissen. Tanden poetsen en mond spoelen en dan weer naar buiten.
Ben van plan om echt dit jaar het werk af te ronden helemaal. Het liefst vandaag nog. Maar dat komt vanzelf wel naar voren. Ik ga iedere dag keihard ertegen aan om dit werk voor eens en voor altijd af te ronden.
En dan is een hoofdstuk afgesloten en kunnen eindelijk de mooie verhalen beginnen.
De slechte verhalen hebben ondertussen lang genoeg geduurd denk ik nu.
Ben even douchen nuMet energy-spul. Helemaal opfrissen, haren recht omhoog en dan ga ik lekker door met alles.
Tis nu steeds een stap in de juiste richting. Ik loop maar door en iedere stap is een goede stap.
Net was een duif in de tuin, die kon ik lokken met getallen en gedachtes. Ga ik duiven africhten zodat ze niet meer de bessen opeten die voor andere vogels bedoeld zijn.
Al die duiven hier die gaan nog elders heen. Daar reken ik dus ook mee af. Zoals ik met alles doe afrekenen.
Ik weet nogmaals hoe het spel in elkaar zit, en het is nog niet voorbij. Dit spel ga ik nog naar mijn hand zetten helemaal. Dit spel wordt leuk nog. Heel leuk.
En nu dus ff weg
Douchen en opfrissen zodat ik nog meer bij de les ben straks. En dan ga ik nog meer korte metten maken met alles
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef coz het volgende:
over vakantie gesproken
mijn verlofaanvraag voor rockwerchter is goedgekeurd!
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef coz het volgende:
over vakantie gesproken
mijn verlofaanvraag voor rockwerchter is goedgekeurd!
![]()
Duiven schijten alles vol. Dus die bessen zijn voor andere vogels.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ok, douche-zeIk moet zo vergaderen
dus ben er ook zo weer vandoor.
trouwens, wie zegt dat die bessen niet ook voor die duifjes bestemd zijn ?![]()
Ja joh, ga nou toch eens douchenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Duiven schijten alles vol. Dus die bessen zijn voor andere vogels.
Duiven maken irritante geluiden waardoor ik me niet kan concentreren. Tijden gehad dat er een aantal duiven op het zolderdak zaten mij wakker te maken, dat is niet prettig wakker worden. Een vogel die een ander lied zingt dat afwisselender is, die mag de hele dag fluiten van mijn part.
Als die duif nu eens het Wilhelmus gaat Roe-koe-en. Misschien mag die dan ook proeven aan de bessen.
Post-duiven heb ik niets op tegen. Maar die roe-koe duiven die mijn hele concentratie weghalen die zie ik liever verdwijnen dan verschijnen.
En nu dus echt douchen, anders blijf ik plakken
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja joh, ga nou toch eens douchen![]()
Maar intussen heeft ie wel de halve dag gestaakt. Moet ie de komende nacht zeker de werktijd inhalen. Zweep deroverquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zo, na een heftige discussie, van een uur of drie, met mijn pc, heb ik die dan toch uiteindelijk kunnen overtuigen dat er alleen een snipperdag genomen wordt als ik dat wil
Een goede middag allemaal
Nee, morgenochtend zou hij een paar uur vrij zijn, dat verlof heb ik ingetrokkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar intussen heeft ie wel de halve dag gestaakt. Moet ie de komende nacht zeker de werktijd inhalen. Zweep derover![]()
JA !!! Werken met die harde schijfquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, morgenochtend zou hij een paar uur vrij zijn, dat verlof heb ik ingetrokken![]()
is dit een zelfbanaanvraag?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:28 schreef UncleScorp het volgende:
Haha net ontdekt hoe het komt dat ik de laatste tijd weer over mijn toeren geraak op het forum , redux is back. Da is echt erg , die gast vreet gewoon aan mij , onbegrijpelijk (zal em wel plezier doen als em dat hier leest). Maar ja hij heeft ondertussen backup gekregen dus ben ik de boeman geworden. Mss is het beter dat ze me hier ff de deur dichtdoen want zelf wegblijven lukt me niet.
In die week wil je juist wel kunnen fokken aangezien je je vrouw dan beter kunt ontlopenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:44 schreef UncleScorp het volgende:
Precies wel hé
Ach we zien wel hoe het verloopt
Als het nodig is gebeurt het wel
En rechtvaardig meen ik ook wel
Tenzij ze in dezelfde week als mn vrouw zit![]()
En dan van de regen in de drup terechtkomen of hoe zeggen ze dat op zn nl ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:48 schreef nokwanda het volgende:
In die week wil je juist wel kunnen fokken aangezien je je vrouw dan beter kunt ontlopen![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef UncleScorp het volgende:
Zo ik ben weer ff doodgeknuffeld door de lieverds
loaded with love
zalig
ook al jammie...quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:
hier was het vandaag shoarma. Had ik al dagen zin in.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef UncleScorp het volgende:
Zo ik ben weer ff doodgeknuffeld door de lieverds
loaded with love
zalig
Ex- vriendje als in de pappa van het minimonster? Of de pappa van het miniminimonster?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
was vandaag ff met miniman bij t exvriendje.... Zo dubbel... verdriet, warmet en heeeeeel veel liefde
Heel goed. Maar hoest met jou? Hoe het met ons gaat kun je bijlezen maar hoe het met jou gaat zul je echt moeten vertellenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hallo lieve mensenik dacht, laat ik het fokforum maar weer eens bezoeken...!
![]()
HOE GAAT HET HIER????????????![]()
![]()
![]()
Barb
iig papa van het miniminimonster....quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ex- vriendje als in de pappa van het minimonster? Of de pappa van het miniminimonster?
Excuseer mijn nieuwsgierigheid.
Is het echt "uit" dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
iig papa van het miniminimonster....
op het moment wel... Hij heeft zn rust nodig en ergens kan ik m geen ongelijk gevenquote:
Wat is er gebeurd Vampi?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
op het moment wel... Hij heeft zn rust nodig en ergens kan ik m geen ongelijk geven
er is voor de zwangerschap al een heleboel gebeurd.... En toen de zwangerschapshormonen erbij.....ik kan m eerlijkgezegd geen ongelijk geven....quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd Vampi?![]()
en hoe gaat het met jouw zwangerschap? He bah dat er nu juist zulke dingen moeten gebeuren he...maar je ziet het bij ons, als je door zo'n fase gaat komt het juist weer goed!!
Da's dan heel mooi. En wie steunt jou?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
er is voor de zwangerschap al een heleboel gebeurd.... En toen de zwangerschapshormonen erbij.....ik kan m eerlijkgezegd geen ongelijk geven....
ofhet ooitnog goed komt?
ik weet iig wel dat het een hele goede vader gaat worden....
Mn zoessie...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's dan heel mooi. En wie steunt jou?
En zijn de andere dingen die geregeld moesten worden nu ook inmiddels een beetje op de rit?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mn zoessie...
De kids....
Wat vriendjes envriendinnetjes.....
En hij ook wel een beetje
O jeetje.....nou ja, misschien is het dan idd wel even goed dat jullie tijdelijk uit elkaar gaan...sterkte ermee meisquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
er is voor de zwangerschap al een heleboel gebeurd.... En toen de zwangerschapshormonen erbij.....ik kan m eerlijkgezegd geen ongelijk geven....
ofhet ooitnog goed komt?
ik weet iig wel dat het een hele goede vader gaat worden....
een beetjequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zijn de andere dingen die geregeld moesten worden nu ook inmiddels een beetje op de rit?
tja..... Zo voelt het voor mij helemaaaaaal niet....quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
O jeetje.....nou ja, misschien is het dan idd wel even goed dat jullie tijdelijk uit elkaar gaan...sterkte ermee meis
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mn zoessie...
De kids....
Wat vriendjes envriendinnetjes.....
En hij ook wel een beetje
Even recapituleren.....quote:Op woensdag 12 april 2006 07:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
tja..... Zo voelt het voor mij helemaaaaaal niet....
Maar ik snap het van hem wel
Zoiets jaquote:Op woensdag 12 april 2006 08:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Even recapituleren.....
Voor jouw gevoel is het niet zo geweldig om , al dan niet tijdelijk, uit elkaar te zijn. Maar gezien de eerdere gebeurtenissen snap je wel dat hij ervoor kiest om het niet samen te doen.
Bedoel je dat?
Komt wel goedquote:Op woensdag 12 april 2006 07:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
tja..... Zo voelt het voor mij helemaaaaaal niet....
Maar ik snap het van hem wel
durf er zelf niet echt op te hopen... En de hormonen maken het er natuurlijk ook niet makkelijker op....quote:
Haai Nokquote:
Klinkt goed allemaal Barbquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het gaat goed hierMike heeft werk, hij is bouwopruimer, maar heeft ook gesolliciteerd als computerverkoper bij Saturn, een nieuw onderdeel van gigant Mediamarkt, dat geopend wordt in juni
nu maar hopen dus, want dat is zijn droombaan! Ze hebben hem gemaild dat ze zijn sollicitatie in goede orde hebben ontvangen. Hij is denk ik 1 van de eerste sollicitanten, dus.....
Mike zit nu met een gekneusde hand thuis. Aaaaaaah. Hij is gisteren gevallen en heeft ook schaafwonden. Hij ging zowat door de grond en het was de schuld van de uitvoerder, die had beter op de veiligheid moeten letten! Brrr ik vind het maar niks, werk in de bouw. Ook een reden dat hij gewoon aangenomen moet worden bij Saturn!
Hoe het verder met mij gaat: ik heb weer een echo gehad en alles gaat uitstekend! Gelukkig
M'n beste vriendin komt donderdag slapen en ze neemt haar Dobermann mee (ik heb er ook 1 gehad...)gezellig.
Alles gaat uitstekend, ik ben ook bezig met plannen voor ebay....ik wil ebay helemaal uitpluizen, ik ga een slimme zakenvrouw worden![]()
![]()
Zijn er nog opvallende dingen gebeurd hier, die ik niet direct kan lezen maar die ik MOET weten?![]()
Hoe gaat het met iedereen, gewoon z'n gangetje?
Ik heb jullie wel gemist hoor, ik kom niet voor niks kijken!
Hebben jullie trouwens Joke Schols nog gezien op SBS6 van de week? Wat vinden jullie van haar?
Beetje wel. Of eigenlijk.... heel erg wel. Maar dat is eigenlijk ook niet terecht. Ik bedoel......ze mogen natuurlijk vinden wat ze vinden. Ze zijn me niets verplicht, natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Haai NokIk heb even terug gezocht om te zien hoe het met je baan is afgelopen. Ik vind het een super eikelige reactie van ze als ik eerlijk ben
![]()
Heb je nu niet zoiets van 'stik d'r maar in?'![]()
quote:
Is ook wel zo, dat ze je niks verplicht zijn, maar om nou twijfels te hebben over een 'klik' met de rest van het team omdat jij een dans-en theater achtergrond hebt en de rest van het team een 'literaire achtergrond', is in mijn ogen dus echt bullshit. En als dat idd een reden zou zijn voor een eventueel 'niet klikken' dan krijg ik toch de indruk dat de rest van dat team niet echt sociaal onderlegd is zeg maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beetje wel. Of eigenlijk.... heel erg wel. Maar dat is eigenlijk ook niet terecht. Ik bedoel......ze mogen natuurlijk vinden wat ze vinden. Ze zijn me niets verplicht, natuurlijk.
Vanochtend kreeg ik trouwens nog wat feedback van de onderhandelende partij. Men twijfelde idd aan de klik met het hele team en zeker niet aan mijn capaciteiten of motivatie.
En ik kan wel stellen: stik erin. Maar daarmee heb ik nog steeds geen baan. Als ze nu komen en zeggen: we gaan het maar proberen, ben ik wel minder enthousiast maar kan ik me niet veroorloven om te zeggen: nu hoeft het niet meer.
Tis niet eens een kwestie van aan het lijntje houden. Ik ga verder gewoon mijn goddelijke gang en ga daar natuurlijk niet op zitten wachten.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is ook wel zo, dat ze je niks verplicht zijn, maar om nou twijfels te hebben over een 'klik' met de rest van het team omdat jij een dans-en theater achtergrond hebt en de rest van het team een 'literaire achtergrond', is in mijn ogen dus echt bullshit. En als dat idd een reden zou zijn voor een eventueel 'niet klikken' dan krijg ik toch de indruk dat de rest van dat team niet echt sociaal onderlegd is zeg maar.
Heb je de rest van die lui uberhapt al ontmoet? Als dat niet zo is lijkt me het helemaal voorbarig om dit soort uitspraken te doen en komt het op mij eerder over als een smoes om je nog langer aan het lijntje te houden.
Maar ik begrijp je standpunt wel hoor, en dat dat je gewoon een leuke baan lijkt en daarmee graag aan de slag wilt.
you go girlquote:Op woensdag 12 april 2006 11:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis niet eens een kwestie van aan het lijntje houden. Ik ga verder gewoon mijn goddelijke gang en ga daar natuurlijk niet op zitten wachten.
Mochten ze tot de conclusie komen dat ze me toch willen, dan mogen ze hopen dat ik dan nog beschikbaar ben. En intussen ga ik weer actief zoeken.
Nou, bij mij zit er geen wrok achter en ik constateer hetzelfde. Daarbij, als ze je gelijk hadden aangenomen waren jullie verschillende achtergronden ook geen issue toch? Maar wie weet komen ze nog bij zinnen en bieden je alsnog de baan aan, en dan moeten ze idd maar net het geluk hebben dat jij nog niks anders hebtquote:En dat sociale aspect van de rest van het team..... die gedachte is me ook door het hoofd geschoten. Maar ik ben me er wqel van bewust dat achter die gedachte een beetje wrok zit. Had ik de baan wel zo gekregen dan zou ik dat immers niet gedacht hebben. Wellicht zou ik er later achter zijn gekomen, maar ik zoiu het nu niet gedacht hebben.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
even mezelf op mijn donder geven...
Ik ben ongelooflijk dom geweest![]()
Het is woensdagmiddag... om 12.15 gaat de school uit.............................,
om iets over half 1 belde de juf "wanneer kom je je zoon ophalen ?"
![]()
dat gebeurd mij nooit....
Overkomt iedere moeder weleens hoor, wees gerustquote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het is woensdagmiddag... om 12.15 gaat de school uit.............................,
![]()
Ow... valt best meequote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow jee.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Schiet hier spontaan in een "Neil Diamond" dip![]()
Een dip waardoor manlief en de kids maar besluiten om even te gaan wieberenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ow jee.![]()
wat is een Neil Diamond dip eik?
Oei, klinkt ernstig. Heb je Ben en Jerry's ijs in huis? Of passende muziek om even heel hard op mee te bleren?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een dip waardoor manlief en de kids maar besluiten om even te gaan wieberen![]()
Ja.............Neil Diamond................quote:Op woensdag 12 april 2006 17:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Oei, klinkt ernstig. Heb je Ben en Jerry's ijs in huis? Of passende muziek om even heel hard op mee te bleren?
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja.............Neil Diamond................
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja.............Neil Diamond................
Sja, ws idd nogal een blonde opmerkingquote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Marietje... zei je laatst niet dat je blond was?
![]()
En LW.... Wordt de dip daar niet erger van of is het ook juist bedoeld om in te zwelgen?
Hier alles goed, ben alleen nog op werk en wil naar huis!!! Maar moet nog even telefoon van Baas bemannen want er gaat gebeld worden door bobo's.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen!!!
![]()
Hele dag op de bank gehangen.
Even online zijn en dan weer lekker slapen
Hoe is het met iedereen?
Ben alweer op de bank hangen !!!!!!!!
Bijtanken van uitputting van de afgelopen weken
Ik denk ook dat ze gaan wieberen omdat ik mee zit te blerenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry, dat was wel een beetje een stomme opmerking
![]()
Lekker zwelgenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Marietje... zei je laatst niet dat je blond was?
![]()
En LW.... Wordt de dip daar niet erger van of is het ook juist bedoeld om in te zwelgen?
lekker laten wieberenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze gaan wieberen omdat ik mee zit te bleren![]()
Jij brengt me op een ideequote:Op woensdag 12 april 2006 17:52 schreef Marietje_34 het volgende:
toevoeging: of het op een zuipen zetten
hij is wel enorm groot, maar ik kon het niet laten....quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij is wel enorm groot, maar ik kon het niet laten....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:05 schreef Marietje_34 het volgende:
OK, het spul heeft gebeld, ik kan eindelijk naar huus![]()
LW, succes met je dip! En een eventueel drankfestijn!![]()
En iedereen fijne avond enzo![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ook niet als ik m'n zwaailicht aanzet Mirage?![]()
Gaat wel lukken denk ik hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 18:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat je dipgevoel heerlijk over waait en je je zo weer lekker fit voelt en een heerlijk avondje krijgt.
![]()
Dan moet je al heel wat achterover geslagen hebben inmiddelsquote:Op woensdag 12 april 2006 18:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Gaat wel lukken denk ik hoor![]()
Ben al overgestapt op De Zangeres Zonder Naam "Och moederlief toe drink niet meer"![]()
Liters!!!!!!!!!!!!! (Spa)quote:Op woensdag 12 april 2006 19:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet je al heel wat achterover geslagen hebben inmiddels
Je mag best doordippen....... Mits het in een goeie whisky is![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Liters!!!!!!!!!!!!! (Spa)
Ben gewoon in een melige bui...........zal wel aan het weer liggen denk ik![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
whiskey met water
is ook lekker ja
Ja, tis hier zo stil....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:06 schreef vamperotica het volgende:
ow.....
jawel hoor!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, tis hier zo stil....![]()
Gaat het een beetje met je?
Het goede gevoel proberen vast te houden he, ook al is het maar een klein beetjequote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Het goede gevoel proberen vast te houden he, ook al is het maar een klein beetje![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Volgens mij zit iedereen weer "gezellig op een terrasje"
Kippevel en ow, wat zou ik wensen dat iedereen dat lasquote:Op donderdag 13 april 2006 00:17 schreef Gorian het volgende:
Wie niet?
Ik moest na hier even gelezen te hebben aan deze tekst denken:
Lieverd,
Heeft iemand je wel eens verteld dat je helemaal goed genoeg bent?
Dat je mooi genoeg, lief genoeg, wijs genoeg, sterk en slim genoeg leeft?
Heeft iemand gezien hoe je je best doet te roeien met de riemen die je hebt,
om om te gaan met alles dat het leven je biedt
en dat je met alles dat je nu weet en kunt het best mogelijke doet?
Heeft iemand je al eens gezegd dat je wel even pauze mag nemen;
even rusten, even voldaan zijn omdat je voldoende doet om te voldoen?
Fluistert iemand je steun en bemoediging toe zoals: Goed zo, Toe maar,
Moet je doen, Je mag nee zeggen, Kom op, je kan het, Volhouden,
Je moet niks, Laat maar los. 't is goed, je durft het wel,
wat je ook doet, ik sta achter je
Strijkt er iemand heel zacht langs je wangen als je slaapt
en blijft diegene een tijdje glimlachend van bewondering
en trots bij je bed naar je kijken?
Zingt iemand slaapliedjes wanneer je niet kunt slapen
en kust iemand je wakker als je akelig droomt?
Is er iemand blij als je thuiskomt,
en die je succes wenst als je weg gaat?
Is er iemand die het gefluister van je dromen hoort
en je aanmoedigt ze achterna te gaan
en je bemoedigt wanneer je onderweg obstakels tegen komt?
Is er iemand om je geluk mee te vieren, onbedaarlijk mee te lachen
en ook het zwartste zwart van je depressie mee tegemoet te treden?
Zegt iemand dat ieder gevoel dat je ervaart er mag zijn en dat alles
ook weer voorbij gaat; dat 't na iedere winter ook weer lente wordt?
Houdt er iemand van elke centimeter van je lijf; van ieder vetrolletje
en ieder mager plekje, van alles dat heel en stuk en gezond en ziek is?
Is er iemand die vindt dat je mag luieren, soezen, hangen, lanterfanten,
lummelen, rotzooien, flierefluiten en rommelen zonder dat 'het iets moet worden'?
Is er iemand die je toejuicht en zegt dat je vals mag zingen,
Gekker dan gek mag dansen, Rare kleren mag dragen,
glitters op mag als het jou uitkomt, Je eigen stijl en smaak mag volgen,
Niet mee hoeft in het gareel, Mag gillen en keihard mag lachen,
Af en toe mag spijbelen, Bonbons mag smikkelen,
Luidruchtig, kleurrijk en ongewoon mag zijn?
Is er iemand die zeker weet dat jouw intuïtie altijd het beste met je voorheeft
en dat dit het kompas is waar je wel op vaart?
Is er iemand die blij is dat je bestaat en je nooit zou willen missen
omdat er niemand is zoals jij?
Weet iemand dat je altijd het beste doet dat je (op dat moment) kunt
en is er iemand die dat goed genoeg vindt, ook al kan het morgen misschien beter?
Is er iemand bij wie je tegelijk thuis bent en op avontuur, iemand
op wie je kunt bouwen zonder gevangen te zijn?
Is er iemand die teder fluistert dat je net zo perfect bent als een musje,
een sneeuwvlok, een regendruppel in de lente, een kusje van een kind?
Is er iemand die echt van je houdt?
Ik wens nu dat jij zelf diegene bent.
Ik wens je de ontdekking:
Je was het zelf op wie je wachtte.
Uit: Schrijvend tot jezelf komen, Saskia de Bruin
Is dat zo?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had weer een "gezellige discussie" met mijn vriendin... ik schijn nogal moeilijk te zijn
![]()
errug mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 00:17 schreef Gorian het volgende:
Wie niet?
Lieverd,
lummelen, rotzooien, flierefluiten en rommelen zonder dat 'het iets moet worden'?
en is er iemand die dat goed genoeg vindt, ook al kan het morgen misschien beter?
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
" Wie niet in staat is om een fout te maken is nergens toe in staat"
Goede morgen allemaal
Prachtige tekst Gorian
Op de een of andere manier heb ik het idee dat je dat ook best wel bent. Maar dat wil niet zeggen dat daar niet mee om te gaan is of dat je niet lief bent.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet ik niet kan moeilijk over mezelf oordelen he
Gorianquote:Op donderdag 13 april 2006 00:17 schreef Gorian het volgende:
Wie niet?
Lieverd,
Veeeeel werken, beetje fokken tussendoor, en vanavond lekkerGAMEN!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:18 schreef Marietje_34 het volgende:
Beetje werken, beetje fokken tussendoor, en vanavond lekker helemaal NIKS, op de bank hangen en zappen en genieten van het feit dat ik dan 4 dagen vrij ben![]()
'quote:Op donderdag 13 april 2006 11:19 schreef Dromenvanger het volgende:
4 dagen vrij
En wat ga je in die 4 dagen doen allemaal???
Naakt in de tuin liggen ????
Zolang je maar een beetje werkt is het goed, niet te hard werken, beetje werken en fokken
Ik heb zin om muziek te maken, keiharde muziek, dwars door de hersenpan heen. En dan keihard signalen uitzenden in het universum
Ik kan mezelf niet onder controle houden, mijn hele lichaam wilt bewegen. Zometeen maar ff alles los gooien![]()
Gisteren trouwens een staatslot gekocht, en mijn pa heeft een hele straat. Hopelijk zit er een winnend lot tussen. Kan wel wat geld gebruiken![]()
Ook leukquote:Op donderdag 13 april 2006 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Veeeeel werken, beetje fokken tussendoor, en vanavond lekkerGAMEN!!!
Is maar een geintjequote:Op donderdag 13 april 2006 11:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
'
waarom wil jij mij toch altijd naakt in de tuin laten liggen!?!
Ga ff lekker een stuk rennen of dansen op je bed ofzo, dan kun je je energie een beetje kwijt
Ja, ik moet ook maar weer es een lot gaan kopen, kan ik die 7 ton winnen waar ik laatst over droomde![]()
CS: Sourcequote:Op donderdag 13 april 2006 11:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor game ga je gamen?????????
Ik dacht dat jij niet mee kon naar de Solsegat meetquote:Op donderdag 13 april 2006 11:18 schreef Marietje_34 het volgende:
Beetje werken, beetje fokken tussendoor, en vanavond lekker helemaal NIKS, op de bank hangen en zappen en genieten van het feit dat ik dan 4 dagen vrij ben![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet mee kon naar de Solsegat meet![]()
Ken ik niet helemaal.quote:
nog nooit van counter strike source gehoord?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ken ik niet helemaal.
Toch eens zoeken op internet waar het over gaat. Waar gaat het over dat spel?
Ik moet even alle energie kwijt want het ging net van alle kanten tegelijk op. Ik wilde bijna met mijn hoofd tegen de muur slaan.
Ik wil even toch bij deze een voorspelling doen, er komen 4D tijden aan, en grotere 3D tijden. Maar dat weet iedereen al.
Nieuwe werelden zoals ik vaak zeg. Vandaar ga ik vandaag lekker cijfers schrijven in combinatie met witte en blauwe baarden
Counter Strike heb ik zeker van gehoordquote:Op donderdag 13 april 2006 11:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nog nooit van counter strike source gehoord?
het is gewoon DE online multiplayer FPS game!
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet mee kon naar de Solsegat meet![]()
weet ik wel hoor, dat het een geitnje wasquote:Op donderdag 13 april 2006 11:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is maar een geintjeDat van naakt buiten liggen dus
Ik was net even buiten aan het dansen en op de tuintafel aan het springen.
7 ton is netjes
Ik ga voor de 15 miljoen en dan ga ik idioot doen, allemaal idiote spullen kopen.
Ik zit weer vol energie, sporten komt nog wel !!!!!!
Nu probeer ik het te doseren en cijfers te krijgen en letters te combineren. Kan ook zinnig zijn![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
weet ik wel hoor, dat het een geitnje was![]()
Leuk, op de tuintafel dansen![]()
Met mij goed iig.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:06 schreef draculettetje het volgende:
Hallo allemaal!
ben weer veels te weinig achter de pc! dus loop beetje achter met dingen die hier gebeuren!
tis telkens veel bij lezen! (en dat kost bij mij gewoon even wat tijd)
Dus doe ik het gewoon even zo: hoe is het met iedereen?
draakje
Je hoeft je toch niet te verontschuldigenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:06 schreef draculettetje het volgende:
Hallo allemaal!
ben weer veels te weinig achter de pc! dus loop beetje achter met dingen die hier gebeuren!
tis telkens veel bij lezen! (en dat kost bij mij gewoon even wat tijd)
Dus doe ik het gewoon even zo: hoe is het met iedereen?
draakje
is dat morgen alweer?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met mij goed iig.
Morgen het gat?? Ga je nou nog mee of gaat het niet lukken?
Leek toen nog heel erg ver weg, he....14 aprilquote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat morgen alweer?
pfff ik zou echt wel heeeeel graag willen,
maar ik denk dat het echt nog niet haalbaar is!![]()
![]()
Maakt niet hoor, wij spoken gewoon vanaf thuis meequote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat morgen alweer?
pfff ik zou echt wel heeeeel graag willen,
maar ik denk dat het echt nog niet haalbaar is!![]()
![]()
ja en had gehoopt dat ik inderdaad nu dan al veel meer konquote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leek toen nog heel erg ver weg, he....14 april
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maakt niet hoor, wij spoken gewoon vanaf thuis mee![]()
ja en dat kunnen wij heeeeeeeeeeel goed, ik heb al een laken klaar liggen of m'n verkleed spullen (zie fotoboek)quote:Op donderdag 13 april 2006 16:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maakt niet hoor, wij spoken gewoon vanaf thuis mee![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:06 schreef vamperotica het volgende:
en de volgende keer gaan we gewoon wel mee
ow dat vind ik ook een heeeeeeeeel goed plan!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef nokwanda het volgende:
We kunnen ook gewoon een keer een Truth ouwehoer meet organiseren. Daar kunnen rolstoelers ook makkelijker komen zonder dat er door allerlei moddertroep gebaggerd hoeft te worden.
Gaan we gewoon een of andere kroeg beheksen![]()
Ja!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef nokwanda het volgende:
We kunnen ook gewoon een keer een Truth ouwehoer meet organiseren. Daar kunnen rolstoelers ook makkelijker komen zonder dat er door allerlei moddertroep gebaggerd hoeft te worden.
Ja!!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef nokwanda het volgende:
ligt er aan.... wat voor stijl...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja!!!!
En dan allemaal in stijl gekleed he![]()
* nokwanda steekt neus omhoogquote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja!!!!
iets waar dikke buiken ook in passen......quote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ligt er aan.... wat voor stijl...
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
iets waar dikke buiken ook in passen......
ondanks dat ik hier vaak kom spoor ik nog wel hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja!!!!
doe gewoon mn blauw paarse jurk ding aanquote:Op donderdag 13 april 2006 17:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nie zeuren... die snoerden ze vroeger ook in met een corset (de zondige status moest wel onzichtbaar blijven, hey )
*denkt na: vamperotica................uuhhhh................jij als vampier misschien*quote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ligt er aan.... wat voor stijl...
hi hiquote:Op donderdag 13 april 2006 17:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
*denkt na: vamperotica................uuhhhh................jij als vampier misschien*
nee hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 17:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hi hi
zolang ik niet in een vleermuisje hoef teveranderen
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
nee hoor![]()
En die dikke buik maakt ook niets uit; we zeggen gewoon "dat je je buik vol hebt van je slachtoffers"![]()
Nee.. Ligt opde rommelkamer...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die vind ik echt geweldig!
en zoessie heb je de vleerbeer nog? of was ie al eens kwijtgeraakt?
en ergens isdat ookzo natuurlijk!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
nee hoor![]()
En die dikke buik maakt ook niets uit; we zeggen gewoon "dat je je buik vol hebt van je slachtoffers"![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:08 schreef Mirage het volgende:
Nou nou...
ik heb hier toch opeens een paniekerige peuter !
Hij heeft zijn neus pijn gedaan (met zijn eigen autootje zelf tegenaan gestoten)
"ikke niet kukje geven.. kan nieeeeeeeeet... ikke kan niet kukje op mijn neus !!"
hij kan zijn neus geen kus geven![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:08 schreef Mirage het volgende:
Nou nou...
Hij heeft zijn neus pijn gedaan (met zijn eigen autootje zelf tegenaan gestoten)
"ikke niet kukje geven.. kan nieeeeeeeeet... ikke kan niet kukje op mijn neus !!"
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
en ergens isdat ookzo natuurlijk!
Ach gossiequote:Op donderdag 13 april 2006 18:08 schreef Mirage het volgende:
Nou nou...
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
en ergens isdat ookzo natuurlijk!
heerlijkdiepeutertaalquote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage... Een kusje is bij jullie een kukje?
Lovely
heb net nog sportje gedaan... volgens mij loop ik morgen een beetje mankquote:Op donderdag 13 april 2006 22:19 schreef gaai het volgende:
Dussssss......kom ik weer welterusten tikken.......ga maar een beetje vroeg slapen, want ik wil morgenochtend nog 'een sportje doen', de kindertjes zijn vrij natuurlijk en 's avonds een fijn stukje wandelen........heb ik m'n rust wel nodig![]()
ik word immers ook een dagje ouder![]()
welterustenen tot morgen !
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:19 schreef gaai het volgende:
Dussssss......kom ik weer welterusten tikken.......ga maar een beetje vroeg slapen, want ik wil morgenochtend nog 'een sportje doen', de kindertjes zijn vrij natuurlijk en 's avonds een fijn stukje wandelen........heb ik m'n rust wel nodig![]()
ik word immers ook een dagje ouder![]()
welterustenen tot morgen !
Slaap lekker en droom mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 23:05 schreef vamperotica het volgende:
slaap lekker allemaal
Tegen die tijd zijn wij al aan het solse gatten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:32 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen allemaal!
zo lekker inkopen doen voor het paasweekend, dan fysio, dan al voorbereiden van eten voor paasweekend, dan slapen en dan weet ik het nog niet, zal ik waarschijnlijk m'n neus hier wel even laten zien
fijne dag allemaal!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:36 schreef displission het volgende:
mergen nokje.., mergen draculettetje..en anderen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:17 schreef nokwanda het volgende:
En ik hoop dat dat laatste gelukt is. Goeiemorgen allemaal.
weer niet dusquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:05 schreef nokwanda het volgende:
Het ijs zal onderweg wel smelten. Het vriest niet
Ik lijn nooit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pffff vrouwen met hun maandelijke probleempjes...
als jullie eens niet zouden lijnen... normaal zouden eten. dan hoeven jullie tijdens die bloederige periode ook niet al die vette meuk te eten. onder het mom van we zijn zo zielig
dan val je veeeeeeel sneller af
Ik ben niét zieligquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pffff vrouwen met hun maandelijke probleempjes...
als jullie eens niet zouden lijnen... normaal zouden eten. dan hoeven jullie tijdens die bloederige periode ook niet al die vette meuk te eten. onder het mom van we zijn zo zielig
dan val je veeeeeeel sneller af
maar nu vreet je erbij aan wat je er de hele tijd afgelijnt hebt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik ben niét zieligik heb gewoon zo'n dag verdiend, met al m'n gesport en ge-dieet en toevállig ben ik óók ongesteld, dus heb ik er extra zin in.......
![]()
Met al dat gevreet kan dat beetje happen er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef gaai het volgende:
[..]
en jah ik ben weer ongelooflijk aan het 'happen'( ik kan het niet laten )
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar nu vreet je erbij aan wat je er de hele tijd afgelijnt hebt.
het aanzetten van voedsel draait om gewenning. als je maag iedere dag dezelfde hoeveelheid krijgt zal hij het netjes verteren. wanneer je daarna gaat lijnen begint je lichaam een beetje te zeuren.. oew minder eten... damn ... t gaat niet zo goed want ik krijg niet zoveel voedingswaarde binnen.
en als je dan zoals vandaag meer eet (en vetter) gaat je lichaam ALLES omzetten in vet als reserve voor de toekomst zodat je nog veel te verteren hebt.
Ik ga er ook gewoon nog even mee doorquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met al dat gevreet kan dat beetje happen er ook nog wel bij
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:29 schreef gaai het volgende:
[..]
ik weet hoe mijn lichaam werkt mbt voedsel ( lees edit van vorige post )
en daarbij vreet ik in 1 dag écht niet al die kilo's er weer aan die er af zijn, daarvoor moet ik minstens 3500 calorieën per kilo meer eten dan ik nodig heb om te functioneren en ik kom nu niet eens aan de 3500, laat staan éxtra..........
Dat doet een mens wanneer ongesteldquote:
Ach dat weet ik eigenlijk ook wel.....ligt alleen een beetje gevoelig hierquote:
Dat ligt helemaal aan de oorzaak waarom je in de eerste plaats dikker bent geworden, denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar nu vreet je erbij aan wat je er de hele tijd afgelijnt hebt.
het aanzetten van voedsel draait om gewenning. als je maag iedere dag dezelfde hoeveelheid krijgt zal hij het netjes verteren. wanneer je daarna gaat lijnen begint je lichaam een beetje te zeuren.. oew minder eten... damn ... t gaat niet zo goed want ik krijg niet zoveel voedingswaarde binnen.
en als je dan zoals vandaag meer eet (en vetter) gaat je lichaam ALLES omzetten in vet als reserve voor de toekomst zodat je nog veel te verteren hebt.
Als de foto's uit je fotoboek representatief zijn voor je bouw/gewicht nu, dan heb ik wel een vraagteken bij je motivatie om te lijnen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:41 schreef gaai het volgende:
[..]
Ach dat weet ik eigenlijk ook wel.....ligt alleen een beetje gevoelig hier![]()
(dan moet je het ook niet tikken, hé gaai !, jaja, dat weet ik ook wel
)
![]()
gesprekje met hemvangister... En ogendie om 4.30 open gingen en nietmeerdicht wildequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
weer niet dus![]()
Tis kut met peren met dat slapen van je, he!
Wat deej het em deze keer?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:15 schreef Mirage het volgende:
Ze zijn een beetje groot, maar speciaal voor natalie en nokwanda ]
Allemaal in het schemer/donker genomen door iemand die de instellingen niet goed heeft gezet.
Maar het is hetzelfde ventje !![]()
![]()
één
twee
drie
lieverd......quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:41 schreef gaai het volgende:
[..]
Ach dat weet ik eigenlijk ook wel.....ligt alleen een beetje gevoelig hier![]()
(dan moet je het ook niet tikken, hé gaai !, jaja, dat weet ik ook wel
)
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
gesprekje met hemvangister... En ogendie om 4.30 open gingen en nietmeerdicht wilde
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:57 schreef gaai het volgende:
'k heb zojuist m'n allereerste topic geopend.........![]()
Weliswaar gewoon een nieuw deel in een reeks, maar tóch.......![]()
Good job.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:57 schreef gaai het volgende:
'k heb zojuist m'n allereerste topic geopend.........![]()
Weliswaar gewoon een nieuw deel in een reeks, maar tóch.......![]()
Een beetjequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:40 schreef displission het volgende:
leeft het hier nog een beetje?
Had je net zo goed mee kunnen gaan naar het gatquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:50 schreef vamperotica het volgende:
En weer wakker... (voor de zoveelste x al vandaag, maar dat went!)
en kouderquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had je net zo goed mee kunnen gaan naar het gat
Was wel een stuk gezelliger nachtelijk wakker zijn voor je geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |