van welke datum?quote:Op maandag 10 april 2006 19:18 schreef vamperotica het volgende:
Mijn dochter is een leeuw....
nouja..Leeuwin dan
quote:Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Zeker
Sterke beesten, ik zou best mijn hoofd durven te steken in de bek van een leeuw. Heb ik geen moeite mee
Heb altijd een goede band met dieren
08-08quote:Op maandag 10 april 2006 19:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
van welke datum?
Ik ook en EW ook trouwens
Ik weet zeker dat ik meteen een band opbouw met een leeuw, nu misschien niet, maar zodra ik een betere band heb met de natuur kan ik alle dieren aaien.quote:Op maandag 10 april 2006 19:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Na die daad heb je iig wel een sterke band met de eeuwige jachtvelden.
het zijn idd mooie en sterke dieren maar er kan bij tijden een enorme dreiging vanuit gaan.
Midden tussen ons inquote:
dan heb ik nogeen schorpioentje ( 02-11)quote:
En een die een tweeling dreigt te wordenquote:Op maandag 10 april 2006 20:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dan heb ik nogeen schorpioentje ( 02-11)
een weegschaal ( geloof ik....) 926-09
En mezelf als ram 922-03) in de aanbieding
zolang ie dat maar in zn 1tje doet dan!!!quote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En een die een tweeling dreigt te worden
Weet je trouwens al wat het wordt?quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
zolang ie dat maar in zn 1tje doet dan!!!
quote:Op maandag 10 april 2006 20:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Tweeling zijn is geen makkie kan ik je zeggen. Ik ben ook tweeling maar ik word een eenling, ik wil een eenling zijn. En dat komt nog wel. Dat ik tweeling blijf is dan waar, maar ik zal heel worden.
Tweeling zijn heeft ook voordelen, maar de nadelen van tweeling zijn die bestrijdt ik dus wel.....Kinderen voo rkinderen!
Ben even roken.
Heb inzichten opgedaan weer. Over dreiging van buitenaf. Door hier actief op fok! te blijven posten kom ik steeds dichter bij de waarheid te staan. Ik werk echt naar de waarheid toe en richting verlossing.
En dan ben ik geen Christus ofzo, ik verlos alles met mijn verstand en gevoel.
Verlossing komt eraan, en ik doe het via fok! en in het schrift. Alle dreiging gaat eruit. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik ga deze wereld redden
Morgen nieuwe kansenquote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef nokwanda het volgende:
Maar spelen zal ik nu vanavond niet meer doen. Als ik een kussen zie val ik al in slaap.
Heb straks in 3 kwartier tijd een muurschildering op een tuinmuur gekwakt. Een van die foto's die ik ooit nog wel post.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef nokwanda het volgende:Saai en grijs... nee, daar doen we hier niet aan.
Ik lag straks helemaal in een deuk. Mijn moeder kwam hier (en die is keurig) en ik liet haar zien wat ik in de achtertuin had gedaan. Inmiddels hebben ook heel veel stoeptegels een ander kleurtje gekregen en het is een grote kakofonie van kleuren. Ze knipperde wel drie keer toen er een wat lastige "hmmm, leuk" over haar lippen kwam. Echtgenoot (die van mijn moeder) keek wat wijfelend en zei iets over stedelijke schoonheidscommissies die het hier vast niet mee eens zijn.![]()
OKay..... voor keurig komt het vast niet in aanmerking.![]()
En toen......quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:54 schreef coz het volgende:
ill just pop my head arround the corner ....
[afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef draculettetje het volgende:
@ DV eigen tanden kunnen behouden is toch altijd beter, al heb ik niet het idee dat het met je post daar zo zeer over gaat wou ik het toch even kwijt!
een leeuwquote:
Heeft je voetje helemaal geen water meer gevoeld dan sinds je weet dat ie dat niet fijn vindt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef draculettetje het volgende:
@ DV eigen tanden kunnen behouden is toch altijd beter, al heb ik niet het idee dat het met je post daar zo zeer over gaat wou ik het toch even kwijt!
Gister te horen gekregen dat de badkamer met het paasweekend gebruik klaar is!![]()
Dus dan gaan alle spullen (dus ook de pc) mee naar het nieuwe huis!![]()
Dus zal ik jullie hier meer gaan plagen!![]()
vanmorgen weer fysio gehad, ik wist wel dat m'n voetje water niet fijn vond, maar stom hoor wat voor druk je kan voelen als je voet in een bak met water zet!![]()
Op weg naar het zwembad!!!!!! (ha ha ha)
Is jouw wederhelft ook een ram of ook een leeuw?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
een leeuw
* Mirage is een Ram
mijn wederhelft ook trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |