op het moment wel... Hij heeft zn rust nodig en ergens kan ik m geen ongelijk gevenquote:
Wat is er gebeurd Vampi?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
op het moment wel... Hij heeft zn rust nodig en ergens kan ik m geen ongelijk geven
er is voor de zwangerschap al een heleboel gebeurd.... En toen de zwangerschapshormonen erbij.....ik kan m eerlijkgezegd geen ongelijk geven....quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd Vampi?![]()
en hoe gaat het met jouw zwangerschap? He bah dat er nu juist zulke dingen moeten gebeuren he...maar je ziet het bij ons, als je door zo'n fase gaat komt het juist weer goed!!
Da's dan heel mooi. En wie steunt jou?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
er is voor de zwangerschap al een heleboel gebeurd.... En toen de zwangerschapshormonen erbij.....ik kan m eerlijkgezegd geen ongelijk geven....
ofhet ooitnog goed komt?
ik weet iig wel dat het een hele goede vader gaat worden....
Mn zoessie...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's dan heel mooi. En wie steunt jou?
En zijn de andere dingen die geregeld moesten worden nu ook inmiddels een beetje op de rit?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mn zoessie...
De kids....
Wat vriendjes envriendinnetjes.....
En hij ook wel een beetje
O jeetje.....nou ja, misschien is het dan idd wel even goed dat jullie tijdelijk uit elkaar gaan...sterkte ermee meisquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
er is voor de zwangerschap al een heleboel gebeurd.... En toen de zwangerschapshormonen erbij.....ik kan m eerlijkgezegd geen ongelijk geven....
ofhet ooitnog goed komt?
ik weet iig wel dat het een hele goede vader gaat worden....
een beetjequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zijn de andere dingen die geregeld moesten worden nu ook inmiddels een beetje op de rit?
tja..... Zo voelt het voor mij helemaaaaaal niet....quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
O jeetje.....nou ja, misschien is het dan idd wel even goed dat jullie tijdelijk uit elkaar gaan...sterkte ermee meis
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mn zoessie...
De kids....
Wat vriendjes envriendinnetjes.....
En hij ook wel een beetje
Even recapituleren.....quote:Op woensdag 12 april 2006 07:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
tja..... Zo voelt het voor mij helemaaaaaal niet....
Maar ik snap het van hem wel
Zoiets jaquote:Op woensdag 12 april 2006 08:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Even recapituleren.....
Voor jouw gevoel is het niet zo geweldig om , al dan niet tijdelijk, uit elkaar te zijn. Maar gezien de eerdere gebeurtenissen snap je wel dat hij ervoor kiest om het niet samen te doen.
Bedoel je dat?
Komt wel goedquote:Op woensdag 12 april 2006 07:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
tja..... Zo voelt het voor mij helemaaaaaal niet....
Maar ik snap het van hem wel
durf er zelf niet echt op te hopen... En de hormonen maken het er natuurlijk ook niet makkelijker op....quote:
Haai Nokquote:
Klinkt goed allemaal Barbquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het gaat goed hierMike heeft werk, hij is bouwopruimer, maar heeft ook gesolliciteerd als computerverkoper bij Saturn, een nieuw onderdeel van gigant Mediamarkt, dat geopend wordt in juni
nu maar hopen dus, want dat is zijn droombaan! Ze hebben hem gemaild dat ze zijn sollicitatie in goede orde hebben ontvangen. Hij is denk ik 1 van de eerste sollicitanten, dus.....
Mike zit nu met een gekneusde hand thuis. Aaaaaaah. Hij is gisteren gevallen en heeft ook schaafwonden. Hij ging zowat door de grond en het was de schuld van de uitvoerder, die had beter op de veiligheid moeten letten! Brrr ik vind het maar niks, werk in de bouw. Ook een reden dat hij gewoon aangenomen moet worden bij Saturn!
Hoe het verder met mij gaat: ik heb weer een echo gehad en alles gaat uitstekend! Gelukkig
M'n beste vriendin komt donderdag slapen en ze neemt haar Dobermann mee (ik heb er ook 1 gehad...)gezellig.
Alles gaat uitstekend, ik ben ook bezig met plannen voor ebay....ik wil ebay helemaal uitpluizen, ik ga een slimme zakenvrouw worden![]()
![]()
Zijn er nog opvallende dingen gebeurd hier, die ik niet direct kan lezen maar die ik MOET weten?![]()
Hoe gaat het met iedereen, gewoon z'n gangetje?
Ik heb jullie wel gemist hoor, ik kom niet voor niks kijken!
Hebben jullie trouwens Joke Schols nog gezien op SBS6 van de week? Wat vinden jullie van haar?
Beetje wel. Of eigenlijk.... heel erg wel. Maar dat is eigenlijk ook niet terecht. Ik bedoel......ze mogen natuurlijk vinden wat ze vinden. Ze zijn me niets verplicht, natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Haai NokIk heb even terug gezocht om te zien hoe het met je baan is afgelopen. Ik vind het een super eikelige reactie van ze als ik eerlijk ben
![]()
Heb je nu niet zoiets van 'stik d'r maar in?'![]()
quote:
Is ook wel zo, dat ze je niks verplicht zijn, maar om nou twijfels te hebben over een 'klik' met de rest van het team omdat jij een dans-en theater achtergrond hebt en de rest van het team een 'literaire achtergrond', is in mijn ogen dus echt bullshit. En als dat idd een reden zou zijn voor een eventueel 'niet klikken' dan krijg ik toch de indruk dat de rest van dat team niet echt sociaal onderlegd is zeg maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beetje wel. Of eigenlijk.... heel erg wel. Maar dat is eigenlijk ook niet terecht. Ik bedoel......ze mogen natuurlijk vinden wat ze vinden. Ze zijn me niets verplicht, natuurlijk.
Vanochtend kreeg ik trouwens nog wat feedback van de onderhandelende partij. Men twijfelde idd aan de klik met het hele team en zeker niet aan mijn capaciteiten of motivatie.
En ik kan wel stellen: stik erin. Maar daarmee heb ik nog steeds geen baan. Als ze nu komen en zeggen: we gaan het maar proberen, ben ik wel minder enthousiast maar kan ik me niet veroorloven om te zeggen: nu hoeft het niet meer.
Tis niet eens een kwestie van aan het lijntje houden. Ik ga verder gewoon mijn goddelijke gang en ga daar natuurlijk niet op zitten wachten.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is ook wel zo, dat ze je niks verplicht zijn, maar om nou twijfels te hebben over een 'klik' met de rest van het team omdat jij een dans-en theater achtergrond hebt en de rest van het team een 'literaire achtergrond', is in mijn ogen dus echt bullshit. En als dat idd een reden zou zijn voor een eventueel 'niet klikken' dan krijg ik toch de indruk dat de rest van dat team niet echt sociaal onderlegd is zeg maar.
Heb je de rest van die lui uberhapt al ontmoet? Als dat niet zo is lijkt me het helemaal voorbarig om dit soort uitspraken te doen en komt het op mij eerder over als een smoes om je nog langer aan het lijntje te houden.
Maar ik begrijp je standpunt wel hoor, en dat dat je gewoon een leuke baan lijkt en daarmee graag aan de slag wilt.
you go girlquote:Op woensdag 12 april 2006 11:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis niet eens een kwestie van aan het lijntje houden. Ik ga verder gewoon mijn goddelijke gang en ga daar natuurlijk niet op zitten wachten.
Mochten ze tot de conclusie komen dat ze me toch willen, dan mogen ze hopen dat ik dan nog beschikbaar ben. En intussen ga ik weer actief zoeken.
Nou, bij mij zit er geen wrok achter en ik constateer hetzelfde. Daarbij, als ze je gelijk hadden aangenomen waren jullie verschillende achtergronden ook geen issue toch? Maar wie weet komen ze nog bij zinnen en bieden je alsnog de baan aan, en dan moeten ze idd maar net het geluk hebben dat jij nog niks anders hebtquote:En dat sociale aspect van de rest van het team..... die gedachte is me ook door het hoofd geschoten. Maar ik ben me er wqel van bewust dat achter die gedachte een beetje wrok zit. Had ik de baan wel zo gekregen dan zou ik dat immers niet gedacht hebben. Wellicht zou ik er later achter zijn gekomen, maar ik zoiu het nu niet gedacht hebben.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
even mezelf op mijn donder geven...
Ik ben ongelooflijk dom geweest![]()
Het is woensdagmiddag... om 12.15 gaat de school uit.............................,
om iets over half 1 belde de juf "wanneer kom je je zoon ophalen ?"
![]()
dat gebeurd mij nooit....
Overkomt iedere moeder weleens hoor, wees gerustquote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het is woensdagmiddag... om 12.15 gaat de school uit.............................,
![]()
Ow... valt best meequote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow jee.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Schiet hier spontaan in een "Neil Diamond" dip![]()
Een dip waardoor manlief en de kids maar besluiten om even te gaan wieberenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ow jee.![]()
wat is een Neil Diamond dip eik?
Oei, klinkt ernstig. Heb je Ben en Jerry's ijs in huis? Of passende muziek om even heel hard op mee te bleren?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een dip waardoor manlief en de kids maar besluiten om even te gaan wieberen![]()
Ja.............Neil Diamond................quote:Op woensdag 12 april 2006 17:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Oei, klinkt ernstig. Heb je Ben en Jerry's ijs in huis? Of passende muziek om even heel hard op mee te bleren?
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja.............Neil Diamond................
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja.............Neil Diamond................
Sja, ws idd nogal een blonde opmerkingquote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Marietje... zei je laatst niet dat je blond was?
![]()
En LW.... Wordt de dip daar niet erger van of is het ook juist bedoeld om in te zwelgen?
Hier alles goed, ben alleen nog op werk en wil naar huis!!! Maar moet nog even telefoon van Baas bemannen want er gaat gebeld worden door bobo's.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen!!!
![]()
Hele dag op de bank gehangen.
Even online zijn en dan weer lekker slapen
Hoe is het met iedereen?
Ben alweer op de bank hangen !!!!!!!!
Bijtanken van uitputting van de afgelopen weken
Ik denk ook dat ze gaan wieberen omdat ik mee zit te blerenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry, dat was wel een beetje een stomme opmerking
![]()
Lekker zwelgenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Marietje... zei je laatst niet dat je blond was?
![]()
En LW.... Wordt de dip daar niet erger van of is het ook juist bedoeld om in te zwelgen?
lekker laten wieberenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze gaan wieberen omdat ik mee zit te bleren![]()
Jij brengt me op een ideequote:Op woensdag 12 april 2006 17:52 schreef Marietje_34 het volgende:
toevoeging: of het op een zuipen zetten
hij is wel enorm groot, maar ik kon het niet laten....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |