abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:23:57 #51
139452 gaai
zwarte poes
pi_36851551
Mooie leeuw in de OP

'k heb er ook 1 in huis.....die lange......nog nét.....22-08

G'middag overigens.....
*I just realized.....i don't care*
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:26:08 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36851631
Dus die leeuw is een goede keuze geweest

Weet je waar ik zin in heb nu???

Om eens flink met een credit-card te wapperen

Gewoon een hele dag kopen, alleen maar kopen. Lekker de hele dag kopen wat ik zie

Een credit-card met onbeperkt veel saldo en alles kopen wat te kopen valt

Ik heb een grijs op mijn gezicht nu

Gewoon eens kopen, lekker kopen. Ik vind kopen leuk

De hele dag kopen, en dan meteen dezelfde dag alles bezorgd krijgen. Kopen en dan met een stoet zoals een begrafenis stoet richting een vers gekocht huis rijden met al die leverings-wagens van de winkels, en alles laten bezorgen dezelfde dag

De economie gaat nog omhoog

Weet je dat er gouden economische tijden aankomen nog

Dit worden tijden, plantina tijden. Ik heb vaker rtl-z opstaan en de beurs is niet je van het, maar dit jaar nog en anders volgend jaar gaan de beurs-koersen massaal de lucht in

Alles wordt welvarend

En dan ga ik vrolijk verder met codes ook

Heb er zin in

En deze post zorgt voor geen afwijking, ik blijf rechtlijnig nu. Een mini-scule afwijking maar die herstel ik vanzelf wel nog.

Mijn pa is vaak aan het zeuren dat ik de badkamer moet poetsen, weet je wat ik dan zeg. Ik win straks een paar miljoen en huur iemand in die het voor 20,000 euro doet. Daar heb ik 20,000 euro voor over.

Heb echt geen zin om met een tanden-borstel de voegen te gaan schoon maken

Laat mij maar lekker codes opschrijven, dan werk ik tenminste met plezier

[ Bericht 36% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-04-2006 12:32:19 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:28:39 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36851717
Heb echt zo'n brede grijns op mijn gezicht, ik krijg bijna spierpijn in het gezicht van het lachen

Good times

Laatste tijd komt het vaker voor dat ik een grijns heb waar geen einde aan komt.

Alsof ik een Jolly Joker ben

I am a man of wealth and taste Ik wil mezelf voorstellen maar doe het niet, ik kan mezelf voorstellen maar ik doe het niet meer. Ik weet het niet eens zeker maar volgens mij...........

Nu al multi-miljardair terwijl ik 500 euro in het rood sta

Morgen dus een gokje wagen, en kijken wat het toeval doet

Mocht ik multi-miljardair worden wat zeker gaat gebeuren, dan geef ik hier ook een paar miljoen weg. Sowieso wil ik de hele wereld laten mee profiteren van rijkdom

[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-04-2006 12:34:47 ]
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:35:56 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36851922
Nu weer rustig.

Ben ff weg

Jullie worden ook nog miljonair, net zoals de rest van de wereld

Mijn 1e psychose was waarheid. Iedereen een dikke auto, iedereen een vet huis. Iedereen spellen spelen. Paradijs op aarde.

Het is gelopen zoals het moest lopen

En het gaat alleen maar beter lopen nog. Of moet ik zeggen draaien

Een economie draait. Dus lopen is foutief. Het gaat draaien zoals het moet draaien. Het staat geschreven in de boeken allemaal.

En nu ga ik buiten genieten van alle overwinningen die ik nog ga boeken
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:37:24 #55
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36851959
Ga je gokken dromenvanger?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:50:57 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36852357
Winnen

Roulette spelen dus en lotto. Maar eerst helder worden. Ik ben nog niet helemaal helder zoals het moet.

Ik ga poen scheppen nog. Ik doe vaker een gokje wagen en roulette bevalt wel.

Toevals-karakter is niet te beinvloeden maar je kunt wel weten welke getallen vallen.

Geld verdienen ga ik dus Keiharde euro's en dollars. En geld vermenigvuldigen. Investeren. Investeren en nog eens investeren. En er valt altijd te investeren.

Ik denk dus echt dat ik in staat ben om miljarden te verdienen, meer dan miljarden.

En dan pomp ik vanzelf miljarden in het kanker-fonds en aids-fonds.

Heb zelf niet zo heel veel nodig. 100 miljoen ben ik tevreden mee Of 500 miljoen. De rest van de miljarden investeer ik in goede doelen en opbouwen van de rest van alles.

Ik ga het geld goed besteden dus. Wereld natuur fonds krijgt dan ook miljarden te besteden.

Maar het worden gouden tijden. Ik kan in de toekomst kijken.

Vannacht probeerde ik 1 miljoen jaar verder te kijken maar dat was iets te heftig.

Daarom doe ik het iets rustiger aan.

Ik wilde net mezelf een gokkast noemen die altijd op geven staat. Maar dan put ik mezelf uit. Ik moet nog steeds de grens bewaren.
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:53:14 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36852428
Even handen wassen, nieuw toetsenbord heb ik nodig. Een schoon vers toetsenbord. Logitech heeft een toetsenbord in de aanbieding die codeert wat je schrijft. Dus al zitten ze mee te lezen die hackers, dan zorgt dat toetsenbord ervoor dat ze wartaal zien.

Dat toetsenbord ga ik nog halen

Maar zo komt alles goed. Het overzicht is aanwezig. En met overzicht kun je de wereld helemaal verbeteren en optimaliseren.

Keiharde business

En dat is geen grootspraak

Ik weet nu waar ik toe in staat ben, en ben super blij met mijn opleiding

Die opleiding is veelzijdig uitgevallen

Metro hoe is het met je Pa nu?? Even wat anders dus. Heb het vaak over wat ik doe, maar ik wil gewoon alles kwijt wat erin zit. Door het kwijt te raken ontstaat plaats voor iets nieuws.

Ben heel ff rusten weer. Ik ben nog erg snel maar soms is dat nodig, gaat helemaal vanzelf en soms is dat dus nodig om de limieten te pushen, rust neem ik vanzelf wel als het nodig is.

Dus dan neem ik nu even rust

Alles valt uit elkaar en valt op de plek. En wie weet valt de ziekte kanker weg, dat kanker gaat verdwijnen. En dan schrijf ik daar ook wel een code voor als het moet

Wie weet valt het allemaal op de plek door eerst alles te kraken

Het zit allemaal daarboven, en door juist weten te handelen, kun je alles bepalen dus.

Ik kraak dus alles, ik maak alles los Dat doe ik in mijn schrift. Ik gooi alle getallen los van elkaar. Ik laat getallen voor zichzelf werken als het ware. Getallen werken graag voor zichzelf

Letters ook. Letters vinden het ook fijn dat ze lekker kunnen bezig zijn

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-04-2006 12:58:16 ]
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:08:04 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36852803
Was even aan het praten met mijn gidsen, die helpen dus op weg

Die kalmeren me indien nodig en zo kom ik tot rust Die gidsen praten echt met rustige stem, die weten precies wat ze tegen mij moeten zeggen en geven me advies. Alsof ik een staf naast me heb staan ook. Een belangrijke staf waar ik naar luister

Hulp is prettig

Juiste hulp van bovenaf ook.

En dan ga ik nu muziek luisteren, money money money. Het gaat niet alleen om het geld natuurlijk. Het gaat om veel meer zaken.

Geld is een bijzaak maar kan wel gelukkiger maken. Geld kan voor meer mogelijkheden zorgen.

Wie wilt er nu geen wereld-reis maken met optimale gezondheid? Wie wilt nu niet in een 5 sterren-hotel zitten?

Sowieso 2 sterren-hotels. Die moeten nog afgebroken worden. Op deze wereld is alleen plek voor 5 sterren hotels.

Nog sterker 6 sterren hotels.

6 is the magic number

En zo ga ik mijn dromen verwezenlijken dus

Ik breek alles af wat niet optimaal is en bouw iets wat staat voor kwaliteit en garantie.

Dan moeten dus sowieso alle ziektes weg, en dat komt ook nog. Eerst maar eens werken aan gezondheid overal, daarna wegen bouwen en bruggen bouwen en nog meer bouwen.

Afbreken van alles wat ongewenst is dus En daarna richting een nieuw rijk. Een paradijs

Zometeen schrijf ik nog wat codes op. In de toekomst nog meer dingen aanschaffen ook. Lijnen trekken, voor architect spelen op hoger niveau en ga zo door

En ik ben de rust zelver nog. Ik heb dit nodig, ik ben ondernemer in hart en nieren

Kan overkomen dat ik druk ben maar dat valt mee, ik zit nu in de trein richting het paradijs en alles wat ik schrijf dat komt eruit alsof het water is. Het is water dat stroomt en blijft stromen. Ik zit niet meer te wachten op de trein, de trein daar zit ik in en de trein stopt niet meer. De trein zal nooit meer stoppen

En iedereen zal in de trein plaats nemen nog

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-04-2006 13:13:23 ]
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:16:14 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36853016
Zo

Ik ga even rustig aandoen, ik voel me prettiger dan prettig en beter dan goed

Mijn dromen komen uit nogmaals.

En ik ga binnenkort op vakantie, even rusten en dan neem ik internet mee nog. Ik ga naar Miami toe een paar weken en daar eens rustig bijkomen van de afgelopen jaren.

Lap-top op het strand, internet erbij, en dan gewoon verder fokken

Fok blijf ik dus sowieso aanwezig op

Schrijven daar zal ik nooit mee stoppen. Never!!!

Want er is een belangrijk motto.

Wie schrijft, die blijft!!!

In cijfers en letters. En straks symbolen.

We zijn er bijna, we zijn er bijna. Maar nog niet helemaal
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:25:11 #60
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36853217
Hallo truth'ertjes
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_36853226
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef draculettetje het volgende:
@ DV eigen tanden kunnen behouden is toch altijd beter, al heb ik niet het idee dat het met je post daar zo zeer over gaat wou ik het toch even kwijt!

Gister te horen gekregen dat de badkamer met het paasweekend gebruik klaar is!
Dus dan gaan alle spullen (dus ook de pc) mee naar het nieuwe huis!
Dus zal ik jullie hier meer gaan plagen!

vanmorgen weer fysio gehad, ik wist wel dat m'n voetje water niet fijn vond, maar stom hoor wat voor druk je kan voelen als je voet in een bak met water zet!
Op weg naar het zwembad!!!!!! (ha ha ha)
Pc niet in de badkamer zetten lijktme...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36853273
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heeft je voetje helemaal geen water meer gevoeld dan sinds je weet dat ie dat niet fijn vindt?
tuurlijk wel alleen onder de douche pootje zo ver mogelijk naar buiten steken, snel inzepen en nog sneller weer afspoelen, in bad pootje op de rand!
maar ik wil graag zwemmen dus heb nog wat geduld, ga straks wel oefenen in het bubbelbad!
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:57:51 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36854098

Was even buiten met Engelen aan het praten. Alle engelen zullen vrij worden en zullen waarschijnlijk hun werk beter kunnen gaan doen nog En of ze moeten werken is maar de vraag, ik heb een hekel aan werken dus werken is klote en stinkt.

Engelen praten echt terug en geven me allemaal lieve namen

Ik ga engelen vrij laten.

Ik weet niet hoe of wat en hoe ik het doe, maar engelen verdienen ook aandacht. Ze hebben mij altijd beschermd en nu is het tijd om wat terug te doen

In huis hier is het zo helder als maar zijn kan. Hond ligt lekker rustig te relaxen. Even the box gekeken en toen kwam Gwen Stefani langs met Luxurious en zo ben ik hier aan het wachten op het moment om actie te ondernemen.

Ik neem actie als ik denk dat het tijd is voor actie.

Ook dit bericht is geschreven omdat het tijd was voor dit bericht. En zo doe ik alles wanneer de tijd klaar is.

Als ik morgen nieuw geld heb dan weet ik niet wat ik ga doen, wie weet niets. Wie weet wel wat. Ik zie wel. Ik volg mijn intuitie gewoon.

Engelen Lieve engelen. Heilige engelen

Mijn pa had gisteren 550 euro gewonnen ongeveer, eindcijfer 0101 in de staatsloterij.

Een mooi begin
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:59:12 #64
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36854130
Hee DV

how is life?
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:00:55 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36854175
Hallo Marietje,

Ik ben in de hemel beland

Eindelijk ben ik in de hemel

En dat werd tijd ook. Hemel op aarde

En het wordt alleen nog maar beter en mooier en leuker. Ik doe het zo rustig aan allemaal, helemaal lekker. Af en toe een kleine storing nog maar dat komt vanzelf goed. Ik zit nu ver tegen het einde aan en straks is het niet meer dat ik moeite hoef te doen. Dan gaat alles vanzelf.

En het moet ook vanzelf gaan allemaal. Zonder moeite. Zonder inspanning.

Soms denk ik wel eens dat ik de hemel heb uitgevonden Dat de hemel mijn grootste uitvinding is ooit

Ik schrijf af en toe een bericht en ga dan weer wat anders doen. Morgen met nieuw geld dus een paar uur eruit. Even helemaal weg in mijn eentje. Kijken of ik wat geld kan sprokkelen of wat anders kan doen. Geld zou een aangename verassing zijn nu

Zometeen nog een luchtige code schrijven, denk dat ik nu even een luchtige code ga schrijven nog. Kan zijn dat het goed helpt. Ben gezond en goed in orde, maar het kan iets beter nog. Puntjes op de " i " zetten nog.

Weet je wat ook goed doet, dat ik altijd gelijk heb gehad, vanaf 2000 heb ik gelijk gehad. En dat is ook leuk. Dat je ondanks alles gelijk hebt

Hoe is het met jou?

Tot zo
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:04:55 #66
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36854286
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Marietje,

Ik ben in de hemel beland

Eindelijk ben ik in de hemel

En dat werd tijd ook. Hemel op aarde

En het wordt alleen nog maar beter en mooier en leuker. Ik doe het zo rustig aan allemaal, helemaal lekker. Af en toe een kleine storing nog maar dat komt vanzelf goed. Ik zit nu ver tegen het einde aan en straks is het niet meer dat ik moeite hoef te doen. Dan gaat alles vanzelf.

En het moet ook vanzelf gaan allemaal. Zonder moeite. Zonder inspanning.

Soms denk ik wel eens dat ik de hemel heb uitgevonden Dat de hemel mijn grootste uitvinding is ooit

Ik schrijf af en toe een bericht en ga dan weer wat anders doen. Morgen met nieuw geld dus een paar uur eruit. Even helemaal weg in mijn eentje. Kijken of ik wat geld kan sprokkelen of wat anders kan doen. Geld zou een aangename verassing zijn nu

Hoe is het met jou?
even 2 hele hectische en wat minder leuke weken gehad, maar nu gaat alles weer goed

Het klinkt iig alsof je in een opperbeste stemming bent

Ja, geld zou voor mij ook wel een aangename verrassing zijn maar goed, nog ff en het vakantiegeld komt er weer aan
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:06:37 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36854341
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:04 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

even 2 hele hectische en wat minder leuke weken gehad, maar nu gaat alles weer goed

Het klinkt iig alsof je in een opperbeste stemming bent

Ja, geld zou voor mij ook wel een aangename verrassing zijn maar goed, nog ff en het vakantiegeld komt er weer aan
Na zware tijden komen vanzelf weer goede tijden. Goede tijden komen vanzelf weer naar voren. Beste zou zijn als er alleen maar goede tijden zijn

Vakantie-geld inderdaad Altijd mooi is dat. Vooral omdat het vakantie-geld heet. Tis niet zomaar geld, tis vakantie-geld

Het woord vakantie maakt vakantie-geld helemaal mooi

Zonder vakantie stelt vakantie-geld niets voor

Ik wil eeuwige vakantie. En dat ga ik krijgen ook Nooit meer hoeven werken.

En als ik het goed aanvoel krijgt iedereen in de toekomst eeuwige vakantie.

Zo is de wereld bedoeld, om vakantie te vieren dus. Er is geen ander bestaan mogelijk in de toekomst. Het is vakantie, vakantie en nog eens vakantie. Met onbeperkt saldo op de credit-card.

Dat is de toekomst, en niet anders
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:12:04 #68
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36854498
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Na zware tijden komen vanzelf weer goede tijden. Goede tijden komen vanzelf weer naar voren. Beste zou zijn als er alleen maar goede tijden zijn
klinkt aanlokkelijk, maar volgens mij werkt het niet zo geen goede tijden zonder slechte tijden, geen geluk zonder ongeluk Persoonlijk denk ik dat geen mens echt gelukkig kan zijn als hij/zij geen ongeluk heeft gekend.
quote:
Vakantie-geld inderdaad Altijd mooi is dat. Vooral omdat het vakantie-geld heet. Tis niet zomaar geld, tis vakantie-geld

Het woord vakantie maakt vakantie-geld helemaal mooi

Zonder vakantie stelt vakantie-geld niets voor
alleen een beetje jammer dat zeker de helft van mijn vakantiegeld opgaat aan rekeningen Maar goed, ook fijn als de rekeningen betaald kunnen worden
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:29:33 #69
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36855029
Over die gelukkige tijden en ongelukkige tijden. In mijn geval heb ik de ongelukkige tijden gehad. Dus ik ga er vanzelf vanuit dat het vanaf nu alleen nog maar gelukkige tijden worden. Tuurlijk is het zo dat je pas geluk kunt ervaren als je ongeluk hebt gekend en dat de mate van geluk ervaren te maken heeft met de mate van ongeluk ervaren.

Maar ik ga nu dus uit van eeuwig geluk in mijn leven. Dat is wederom de enige manier van denken. Ik ben niet geboren om ongelukkig door het leven te gaan. Genieten van het leven dus, daarom ben ik hier.

Rekeningen betalen, dan kun je nog niets kopen. Maar goed, tis al goed dat je de rekeningen kunt betalen. Kun je de rekeningen niet betalen dan ben je dakloos. Dus dan heeft het vakantie-geld zeker zin

Was net ff buiten aan het schrijven van cijfers weer. Eerst op papier en toen ging ik in mijn hoofd verder. In de zon zitten en proberen de juiste code te krijgen zodat ik contact kan zoeken en vinden en nog meer.

Ik laat dan alle cijfers draaien en als een cijfer goed is dan merk ik dat vanzelf. Is een getal goed en volgt daarna weer een goed getal, dan gaat het echt mega snel allemaal. En komt die hoge toon naar voren. Zodra er getallen zijn die goed zijn en juist zijn, dan ben ik een processor als het ware. Ik ben ook een processor Een mega processor die nog steeds bezig is met zichzelf te verbeteren.

Ben me nu even douchen, helemaal opfrissen. Tanden poetsen en mond spoelen en dan weer naar buiten.

Ben van plan om echt dit jaar het werk af te ronden helemaal. Het liefst vandaag nog. Maar dat komt vanzelf wel naar voren. Ik ga iedere dag keihard ertegen aan om dit werk voor eens en voor altijd af te ronden.

En dan is een hoofdstuk afgesloten en kunnen eindelijk de mooie verhalen beginnen.

De slechte verhalen hebben ondertussen lang genoeg geduurd denk ik nu.

Ben even douchen nu Met energy-spul. Helemaal opfrissen, haren recht omhoog en dan ga ik lekker door met alles.

Tis nu steeds een stap in de juiste richting. Ik loop maar door en iedere stap is een goede stap.

Net was een duif in de tuin, die kon ik lokken met getallen en gedachtes. Ga ik duiven africhten zodat ze niet meer de bessen opeten die voor andere vogels bedoeld zijn.

Al die duiven hier die gaan nog elders heen. Daar reken ik dus ook mee af. Zoals ik met alles doe afrekenen.

Ik weet nogmaals hoe het spel in elkaar zit, en het is nog niet voorbij. Dit spel ga ik nog naar mijn hand zetten helemaal. Dit spel wordt leuk nog. Heel leuk.

En nu dus ff weg

Douchen en opfrissen zodat ik nog meer bij de les ben straks. En dan ga ik nog meer korte metten maken met alles
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:31:37 #70
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_36855093
over vakantie gesproken

mijn verlofaanvraag voor rockwerchter is goedgekeurd !
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:33:57 #71
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36855146
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Over die gelukkige tijden en ongelukkige tijden. In mijn geval heb ik de ongelukkige tijden gehad. Dus ik ga er vanzelf vanuit dat het vanaf nu alleen nog maar gelukkige tijden worden. Tuurlijk is het zo dat je pas geluk kunt ervaren als je ongeluk hebt gekend en dat de mate van geluk ervaren te maken heeft met de mate van ongeluk ervaren.

Maar ik ga nu dus uit van eeuwig geluk in mijn leven. Dat is wederom de enige manier van denken. Ik ben niet geboren om ongelukkig door het leven te gaan. Genieten van het leven dus, daarom ben ik hier.

Rekeningen betalen, dan kun je nog niets kopen. Maar goed, tis al goed dat je de rekeningen kunt betalen. Kun je de rekeningen niet betalen dan ben je dakloos. Dus dan heeft het vakantie-geld zeker zin

Was net ff buiten aan het schrijven van cijfers weer. Eerst op papier en toen ging ik in mijn hoofd verder. In de zon zitten en proberen de juiste code te krijgen zodat ik contact kan zoeken en vinden en nog meer.

Ik laat dan alle cijfers draaien en als een cijfer goed is dan merk ik dat vanzelf. Is een getal goed en volgt daarna weer een goed getal, dan gaat het echt mega snel allemaal. En komt die hoge toon naar voren.

Ben me nu even douchen, helemaal opfrissen. Tanden poetsen en mond spoelen en dan weer naar buiten.

Ben van plan om echt dit jaar het werk af te ronden helemaal. Het liefst vandaag nog. Maar dat komt vanzelf wel naar voren. Ik ga iedere dag keihard ertegen aan om dit werk voor eens en voor altijd af te ronden.

En dan is een hoofdstuk afgesloten en kunnen eindelijk de mooie verhalen beginnen.

De slechte verhalen hebben ondertussen lang genoeg geduurd denk ik nu.

Ben even douchen nu Met energy-spul. Helemaal opfrissen, haren recht omhoog en dan ga ik lekker door met alles.

Tis nu steeds een stap in de juiste richting. Ik loop maar door en iedere stap is een goede stap.

Net was een duif in de tuin, die kon ik lokken met getallen en gedachtes. Ga ik duiven africhten zodat ze niet meer de bessen opeten die voor andere vogels bedoeld zijn.

Al die duiven hier die gaan nog elders heen. Daar reken ik dus ook mee af. Zoals ik met alles doe afrekenen.

Ik weet nogmaals hoe het spel in elkaar zit, en het is nog niet voorbij. Dit spel ga ik nog naar mijn hand zetten helemaal. Dit spel wordt leuk nog. Heel leuk.

En nu dus ff weg

Douchen en opfrissen zodat ik nog meer bij de les ben straks. En dan ga ik nog meer korte metten maken met alles
ok, douche-ze Ik moet zo vergaderen dus ben er ook zo weer vandoor.

trouwens, wie zegt dat die bessen niet ook voor die duifjes bestemd zijn ?
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:34:27 #72
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36855161
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef coz het volgende:
over vakantie gesproken

Das super!!!!!!!

Ik wil ook eens zoiets gaan doen nog. Ben nog nooit naar een festival geweest.

Ben nu echt ff douchen, heb nog de hele dag om te fokken.

Ik ga even weg dus

En dan ga ik na het douchen even naar buiten, verder kijken hoe snel de getallen kunnen gaan en dan kom ik vanzelf weer terug en het gaat dan vanzelf weer beter ook.

Tot zo dan maar weer.

Ik geef graag een update van wat ik doe.

Houdt mijn hoofd leeg ook.
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:34:39 #73
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36855172
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef coz het volgende:
over vakantie gesproken

gelukkig maar, anders had je je ziek moeten melden
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:35:33 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36855195
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:33 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ok, douche-ze Ik moet zo vergaderen dus ben er ook zo weer vandoor.

trouwens, wie zegt dat die bessen niet ook voor die duifjes bestemd zijn ?
Duiven schijten alles vol. Dus die bessen zijn voor andere vogels.

Duiven maken irritante geluiden waardoor ik me niet kan concentreren. Tijden gehad dat er een aantal duiven op het zolderdak zaten mij wakker te maken, dat is niet prettig wakker worden. Een vogel die een ander lied zingt dat afwisselender is, die mag de hele dag fluiten van mijn part.

Als die duif nu eens het Wilhelmus gaat Roe-koe-en. Misschien mag die dan ook proeven aan de bessen.

Post-duiven heb ik niets op tegen. Maar die roe-koe duiven die mijn hele concentratie weghalen die zie ik liever verdwijnen dan verschijnen.

En nu dus echt douchen, anders blijf ik plakken
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:41:02 #75
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36855360
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:35 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Duiven schijten alles vol. Dus die bessen zijn voor andere vogels.

Duiven maken irritante geluiden waardoor ik me niet kan concentreren. Tijden gehad dat er een aantal duiven op het zolderdak zaten mij wakker te maken, dat is niet prettig wakker worden. Een vogel die een ander lied zingt dat afwisselender is, die mag de hele dag fluiten van mijn part.

Als die duif nu eens het Wilhelmus gaat Roe-koe-en. Misschien mag die dan ook proeven aan de bessen.

Post-duiven heb ik niets op tegen. Maar die roe-koe duiven die mijn hele concentratie weghalen die zie ik liever verdwijnen dan verschijnen.

En nu dus echt douchen, anders blijf ik plakken
Ja joh, ga nou toch eens douchen
  dinsdag 11 april 2006 @ 15:36:28 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36857025
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja joh, ga nou toch eens douchen

Ben al gedouched

Meteen croissants gegeten en codes opgeschreven en verse koffie gezet

En zo ga ik weer naar buiten. Heb niets te zeggen ff. Dus ik ga naar buiten zometeen.

Tis a beautifull day, the sun is shining
pi_36859317
Zo, na een heftige discussie, van een uur of drie, met mijn pc, heb ik die dan toch uiteindelijk kunnen overtuigen dat er alleen een snipperdag genomen wordt als ik dat wil

Een goede middag allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_36861181
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zo, na een heftige discussie, van een uur of drie, met mijn pc, heb ik die dan toch uiteindelijk kunnen overtuigen dat er alleen een snipperdag genomen wordt als ik dat wil

Een goede middag allemaal
Maar intussen heeft ie wel de halve dag gestaakt. Moet ie de komende nacht zeker de werktijd inhalen. Zweep derover
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36861274
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar intussen heeft ie wel de halve dag gestaakt. Moet ie de komende nacht zeker de werktijd inhalen. Zweep derover
Nee, morgenochtend zou hij een paar uur vrij zijn, dat verlof heb ik ingetrokken
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:57:23 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36861369
Gelukkig dat de pc weer braaf luisterd Lilith

Mijne luisterd ook niet altijd even goed, maar de zweep helpt dan inderdaad.

Ben uitgepraat weer, heb me voorgenomen om heel stil te zijn vandaag verder. Heeeel stil, fluister-stil. Praten kost veel energie dus ik ga fluisteren voortaan. Heeeel zacht fluisteren

Als jullie me niet verstaan dan kan ik daar niets aandoen, ik ga op fluister-mode vanaf nu.

Iedere inspanning is teveel inspanning, ik bedoel, iedere vorm van onnodige inspanning

Ik blijf wel aanwezig en schrijven, maar het gaat zacht en langzaam en op fluister-mode. Zo zacht dat het niet waar te nemen is met het blote oor
pi_36861621
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Nee, morgenochtend zou hij een paar uur vrij zijn, dat verlof heb ik ingetrokken
JA !!! Werken met die harde schijf
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36862222
Haha net ontdekt hoe het komt dat ik de laatste tijd weer over mijn toeren geraak op het forum , redux is back. Da is echt erg , die gast vreet gewoon aan mij , onbegrijpelijk (zal em wel plezier doen als em dat hier leest). Maar ja hij heeft ondertussen backup gekregen dus ben ik de boeman geworden. Mss is het beter dat ze me hier ff de deur dichtdoen want zelf wegblijven lukt me niet.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36862605
Vrouwen

Cicciolina: "Als Bin Laden stopt met tirannie, mag hij me hebben"

Italiës beroemdste pornoster Cicciolina werpt zich in de strijd tegen terrorisme. En dat mag u letterlijk nemen: de 55-jarige actrice biedt niets minder dan haar lichaam aan aan Bin Laden.

"Het wordt tijd dat iemand iets onderneemt tegen die wreedaard", vertelde ze tijdens een eroticabeurs in Boekarest. "Ik wil een overeenkomst met hem bereiken. Als hij een einde maakt aan zijn tirannie, mag hij me hebben. Bin Laden heeft al duizenden onschuldige slachtoffers op zijn geweten, terwijl mijn borsten enkel maar mensen geholpen hebben."

De blonde seksbabe, die in het echte leven Anna Ilona Staller heet, hoopt dat Bin Laden zal leren uit de fouten van Saddam Hoessein. Als die in de jaren '90 ingegaan was op haar voorstel en de dictatuur in Irak opgegeven zou hebben, zou zijn toekomst er nu misschien heel wat rooskleuriger uitgezien hebben...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36864269
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:28 schreef UncleScorp het volgende:
Haha net ontdekt hoe het komt dat ik de laatste tijd weer over mijn toeren geraak op het forum , redux is back. Da is echt erg , die gast vreet gewoon aan mij , onbegrijpelijk (zal em wel plezier doen als em dat hier leest). Maar ja hij heeft ondertussen backup gekregen dus ben ik de boeman geworden. Mss is het beter dat ze me hier ff de deur dichtdoen want zelf wegblijven lukt me niet.
is dit een zelfbanaanvraag?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36864809
Precies wel hé
Ach we zien wel hoe het verloopt
Als het nodig is gebeurt het wel
En rechtvaardig meen ik ook wel
Tenzij ze in dezelfde week als mn vrouw zit
pi_36864948
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:44 schreef UncleScorp het volgende:
Precies wel hé
Ach we zien wel hoe het verloopt
Als het nodig is gebeurt het wel
En rechtvaardig meen ik ook wel
Tenzij ze in dezelfde week als mn vrouw zit
In die week wil je juist wel kunnen fokken aangezien je je vrouw dan beter kunt ontlopen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36865101
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:48 schreef nokwanda het volgende:
In die week wil je juist wel kunnen fokken aangezien je je vrouw dan beter kunt ontlopen
En dan van de regen in de drup terechtkomen of hoe zeggen ze dat op zn nl ?
Nu naar mn kids
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:59:44 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36865321
Ben ik weer heel ff, ik heb mezelf een beetje liggen analyseren en ik ga gas terug nemen weer

FF pizza eten nu. Stappen terug toch wel weer.
pi_36865613
jammie.... Pizza
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:09:41 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36865690
Is alweer op

Was een kleine pizza.

Ik ga weer offline, kan zijn dat ik een paar dagen niet online kom. Ik ga helemaal rusten van alles en bijkomen voorlopig. Even geen pc meer en helemaal bijkomen en dan weer verder.

Zal 100 keer rustiger moeten worden.
pi_36865697
hier was het vandaag shoarma. Had ik al dagen zin in.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36866309
Zo ik ben weer ff doodgeknuffeld door de lieverds
loaded with love
zalig
pi_36866706
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef UncleScorp het volgende:
loaded with love
zalig
Dus het is jouw geest die tot ons typt?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36866722
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:
hier was het vandaag shoarma. Had ik al dagen zin in.
ook al jammie...
pi_36866761
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef UncleScorp het volgende:
loaded with love
zalig

was vandaag ff met miniman bij t exvriendje.... Zo dubbel... verdriet, warmet en heeeeeel veel liefde
pi_36867087
Hallo lieve mensen ik dacht, laat ik het fokforum maar weer eens bezoeken...!

HOE GAAT HET HIER????????????

Barb
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_36867191
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:36 schreef vamperotica het volgende:

[..]

was vandaag ff met miniman bij t exvriendje.... Zo dubbel... verdriet, warmet en heeeeeel veel liefde
Ex- vriendje als in de pappa van het minimonster? Of de pappa van het miniminimonster?
Excuseer mijn nieuwsgierigheid.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36867242
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hallo lieve mensen ik dacht, laat ik het fokforum maar weer eens bezoeken...!

HOE GAAT HET HIER????????????

Barb
Heel goed. Maar hoest met jou? Hoe het met ons gaat kun je bijlezen maar hoe het met jou gaat zul je echt moeten vertellen Zo helderziend zijn we hier nou ook weer niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36867276
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ex- vriendje als in de pappa van het minimonster? Of de pappa van het miniminimonster?
Excuseer mijn nieuwsgierigheid.
iig papa van het miniminimonster....
pi_36867360
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef vamperotica het volgende:

[..]

iig papa van het miniminimonster....
Is het echt "uit" dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')