Pc niet in de badkamer zetten lijktme...quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef draculettetje het volgende:
@ DV eigen tanden kunnen behouden is toch altijd beter, al heb ik niet het idee dat het met je post daar zo zeer over gaat wou ik het toch even kwijt!
Gister te horen gekregen dat de badkamer met het paasweekend gebruik klaar is!![]()
Dus dan gaan alle spullen (dus ook de pc) mee naar het nieuwe huis!![]()
Dus zal ik jullie hier meer gaan plagen!![]()
vanmorgen weer fysio gehad, ik wist wel dat m'n voetje water niet fijn vond, maar stom hoor wat voor druk je kan voelen als je voet in een bak met water zet!![]()
Op weg naar het zwembad!!!!!! (ha ha ha)
tuurlijk welquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeft je voetje helemaal geen water meer gevoeld dan sinds je weet dat ie dat niet fijn vindt?![]()
even 2 hele hectische en wat minder leuke weken gehad, maar nu gaat alles weer goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Marietje,
Ik ben in de hemel beland
Eindelijk ben ik in de hemel
En dat werd tijd ook. Hemel op aarde
En het wordt alleen nog maar beter en mooier en leuker. Ik doe het zo rustig aan allemaal, helemaal lekker. Af en toe een kleine storing nog maar dat komt vanzelf goed. Ik zit nu ver tegen het einde aan en straks is het niet meer dat ik moeite hoef te doen. Dan gaat alles vanzelf.
En het moet ook vanzelf gaan allemaal. Zonder moeite. Zonder inspanning.
Soms denk ik wel eens dat ik de hemel heb uitgevondenDat de hemel mijn grootste uitvinding is ooit
Ik schrijf af en toe een bericht en ga dan weer wat anders doen. Morgen met nieuw geld dus een paar uur eruit. Even helemaal weg in mijn eentje. Kijken of ik wat geld kan sprokkelen of wat anders kan doen. Geld zou een aangename verassing zijn nu
Hoe is het met jou?
Na zware tijden komen vanzelf weer goede tijden. Goede tijden komen vanzelf weer naar voren. Beste zou zijn als er alleen maar goede tijden zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
even 2 hele hectische en wat minder leuke weken gehad, maar nu gaat alles weer goed
Het klinkt iig alsof je in een opperbeste stemming bent
Ja, geld zou voor mij ook wel een aangename verrassing zijnmaar goed, nog ff en het vakantiegeld komt er weer aan
![]()
klinkt aanlokkelijk, maar volgens mij werkt het niet zoquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Na zware tijden komen vanzelf weer goede tijden. Goede tijden komen vanzelf weer naar voren. Beste zou zijn als er alleen maar goede tijden zijn
alleen een beetje jammer dat zeker de helft van mijn vakantiegeld opgaat aan rekeningenquote:Vakantie-geld inderdaadAltijd mooi is dat. Vooral omdat het vakantie-geld heet. Tis niet zomaar geld, tis vakantie-geld
Het woord vakantie maakt vakantie-geld helemaal mooi
Zonder vakantie stelt vakantie-geld niets voor
ok, douche-zequote:Op dinsdag 11 april 2006 14:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Over die gelukkige tijden en ongelukkige tijden. In mijn geval heb ik de ongelukkige tijden gehad. Dus ik ga er vanzelf vanuit dat het vanaf nu alleen nog maar gelukkige tijden worden. Tuurlijk is het zo dat je pas geluk kunt ervaren als je ongeluk hebt gekend en dat de mate van geluk ervaren te maken heeft met de mate van ongeluk ervaren.
Maar ik ga nu dus uit van eeuwig geluk in mijn leven. Dat is wederom de enige manier van denken. Ik ben niet geboren om ongelukkig door het leven te gaan. Genieten van het leven dus, daarom ben ik hier.
Rekeningen betalen, dan kun je nog niets kopen. Maar goed, tis al goed dat je de rekeningen kunt betalen. Kun je de rekeningen niet betalen dan ben je dakloos. Dus dan heeft het vakantie-geld zeker zin
Was net ff buiten aan het schrijven van cijfers weer. Eerst op papier en toen ging ik in mijn hoofd verder. In de zon zitten en proberen de juiste code te krijgen zodat ik contact kan zoeken en vinden en nog meer.
Ik laat dan alle cijfers draaien en als een cijfer goed is dan merk ik dat vanzelf. Is een getal goed en volgt daarna weer een goed getal, dan gaat het echt mega snel allemaal. En komt die hoge toon naar voren.
Ben me nu even douchen, helemaal opfrissen. Tanden poetsen en mond spoelen en dan weer naar buiten.
Ben van plan om echt dit jaar het werk af te ronden helemaal. Het liefst vandaag nog. Maar dat komt vanzelf wel naar voren. Ik ga iedere dag keihard ertegen aan om dit werk voor eens en voor altijd af te ronden.
En dan is een hoofdstuk afgesloten en kunnen eindelijk de mooie verhalen beginnen.
De slechte verhalen hebben ondertussen lang genoeg geduurd denk ik nu.
Ben even douchen nuMet energy-spul. Helemaal opfrissen, haren recht omhoog en dan ga ik lekker door met alles.
Tis nu steeds een stap in de juiste richting. Ik loop maar door en iedere stap is een goede stap.
Net was een duif in de tuin, die kon ik lokken met getallen en gedachtes. Ga ik duiven africhten zodat ze niet meer de bessen opeten die voor andere vogels bedoeld zijn.
Al die duiven hier die gaan nog elders heen. Daar reken ik dus ook mee af. Zoals ik met alles doe afrekenen.
Ik weet nogmaals hoe het spel in elkaar zit, en het is nog niet voorbij. Dit spel ga ik nog naar mijn hand zetten helemaal. Dit spel wordt leuk nog. Heel leuk.
En nu dus ff weg
Douchen en opfrissen zodat ik nog meer bij de les ben straks. En dan ga ik nog meer korte metten maken met alles
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef coz het volgende:
over vakantie gesproken
mijn verlofaanvraag voor rockwerchter is goedgekeurd!
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef coz het volgende:
over vakantie gesproken
mijn verlofaanvraag voor rockwerchter is goedgekeurd!
![]()
Duiven schijten alles vol. Dus die bessen zijn voor andere vogels.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ok, douche-zeIk moet zo vergaderen
dus ben er ook zo weer vandoor.
trouwens, wie zegt dat die bessen niet ook voor die duifjes bestemd zijn ?![]()
Ja joh, ga nou toch eens douchenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Duiven schijten alles vol. Dus die bessen zijn voor andere vogels.
Duiven maken irritante geluiden waardoor ik me niet kan concentreren. Tijden gehad dat er een aantal duiven op het zolderdak zaten mij wakker te maken, dat is niet prettig wakker worden. Een vogel die een ander lied zingt dat afwisselender is, die mag de hele dag fluiten van mijn part.
Als die duif nu eens het Wilhelmus gaat Roe-koe-en. Misschien mag die dan ook proeven aan de bessen.
Post-duiven heb ik niets op tegen. Maar die roe-koe duiven die mijn hele concentratie weghalen die zie ik liever verdwijnen dan verschijnen.
En nu dus echt douchen, anders blijf ik plakken
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja joh, ga nou toch eens douchen![]()
Maar intussen heeft ie wel de halve dag gestaakt. Moet ie de komende nacht zeker de werktijd inhalen. Zweep deroverquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zo, na een heftige discussie, van een uur of drie, met mijn pc, heb ik die dan toch uiteindelijk kunnen overtuigen dat er alleen een snipperdag genomen wordt als ik dat wil
Een goede middag allemaal
Nee, morgenochtend zou hij een paar uur vrij zijn, dat verlof heb ik ingetrokkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar intussen heeft ie wel de halve dag gestaakt. Moet ie de komende nacht zeker de werktijd inhalen. Zweep derover![]()
JA !!! Werken met die harde schijfquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, morgenochtend zou hij een paar uur vrij zijn, dat verlof heb ik ingetrokken![]()
is dit een zelfbanaanvraag?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:28 schreef UncleScorp het volgende:
Haha net ontdekt hoe het komt dat ik de laatste tijd weer over mijn toeren geraak op het forum , redux is back. Da is echt erg , die gast vreet gewoon aan mij , onbegrijpelijk (zal em wel plezier doen als em dat hier leest). Maar ja hij heeft ondertussen backup gekregen dus ben ik de boeman geworden. Mss is het beter dat ze me hier ff de deur dichtdoen want zelf wegblijven lukt me niet.
In die week wil je juist wel kunnen fokken aangezien je je vrouw dan beter kunt ontlopenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:44 schreef UncleScorp het volgende:
Precies wel hé
Ach we zien wel hoe het verloopt
Als het nodig is gebeurt het wel
En rechtvaardig meen ik ook wel
Tenzij ze in dezelfde week als mn vrouw zit![]()
En dan van de regen in de drup terechtkomen of hoe zeggen ze dat op zn nl ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:48 schreef nokwanda het volgende:
In die week wil je juist wel kunnen fokken aangezien je je vrouw dan beter kunt ontlopen![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef UncleScorp het volgende:
Zo ik ben weer ff doodgeknuffeld door de lieverds
loaded with love
zalig
ook al jammie...quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:
hier was het vandaag shoarma. Had ik al dagen zin in.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef UncleScorp het volgende:
Zo ik ben weer ff doodgeknuffeld door de lieverds
loaded with love
zalig
Ex- vriendje als in de pappa van het minimonster? Of de pappa van het miniminimonster?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
was vandaag ff met miniman bij t exvriendje.... Zo dubbel... verdriet, warmet en heeeeeel veel liefde
Heel goed. Maar hoest met jou? Hoe het met ons gaat kun je bijlezen maar hoe het met jou gaat zul je echt moeten vertellenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hallo lieve mensenik dacht, laat ik het fokforum maar weer eens bezoeken...!
![]()
HOE GAAT HET HIER????????????![]()
![]()
![]()
Barb
iig papa van het miniminimonster....quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ex- vriendje als in de pappa van het minimonster? Of de pappa van het miniminimonster?
Excuseer mijn nieuwsgierigheid.
Is het echt "uit" dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
iig papa van het miniminimonster....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |