![]()
En dan rook ik af en toe een sigaretje en laat ik alles stromen en dan valt het op de plek en dan komt er weer rust en komt er weer overzicht
![]()
En zo herstel ik mezelf vanzelf
![]()
Dat ik gisteren in bed even in stroomversnelling ging dat ging vanzelf, dat moest ook gebeuren. Ik handel vaak op intuitie en doe waarvan ik denk dat het nodig is. En het loopt vanzelf wel goed af allemaal
![]()
Heb niet 100 procent goed geslapen maar het moest gebeuren, dat slapen gaat nog wel goed lopen. Heb gelukkig geslapen. Heb niet de hele nacht wakker gelegen dus. Die gevechten in de dromen moesten ook gebeuren, en dan kan ik maar beter 1 nacht uitzoeken om te vechten dan dat ik 100 dagen een beetje moet vechten. Dus ik rond dan het gevecht liever sneller af.
Maar goed, hoe nu verder
![]()
Dat komt vanzelf wel, ik ga me niet druk maken.
Even gapen
![]()
Ben moe toch wel, maar ik tank wel bij nog. Koffie erbij
![]()
En internet en nog meer.
Morgen nieuw geld en dan ga ik wat inkopen doen, lekker een paar uur dingen kopen en wie weet voor 20-30 euro roulette spelen. Zet ik meteen de juiste getallen in, dan kom ik terug met 10,000 euro
![]()
En dan zet ik niet meer dan 30 euro in. Zodat ik niet mezelf op spel ga zetten.
10,000 euro vervolgens besteden aan een breed-beeld monitor, nieuwe bril en ga zo door.
En als ik 50,000 euro heb dan neem ik alsnog een beugel voor mijn tanden
![]()
Een plaatjes-beugel, zo'n witte. Tanden zijn niet extreem scheef maar ik ben perfectionist en wil ze kaarsrecht hebben in de toekomst en dan doet zo'n beugel voor een paar jaar niet ertoe. Voorheen schaamde ik me voor een beugel maar dat doet me niets meer. Wilde eerst implantaten voor de tanden maar ik wil de originele tanden behouden dus dan loop ik gewoon een paar jaar met een beugel. Een paar jaar op een eeuwig leven stelt niets voor
![]()
Ben toch volwassen of niet soms?
Zo en nu weer rust. De rechte lijn moet terug komen. Als ik een bericht schrijf dan komt er even een piek, zo zie ik het als ik op fok! bezig ben. Als ik bezig ben met schrijven of getallen dan treedt er een piek op. En om dan terug te komen op een rechte lijn. ( weet niet of je die lijn als trend kunt zien) dan komt die rust weer.
Daar heb ik dus ook die medicatie voor. Depakine zorgt er ook voor dat die rechte lijn blijft. Zonder depakine was het moeilijker. Dus die medicatie is echt een uitvinding
![]()
Een virus-scanner en stabilisator. Het systeem beter maken hier
![]()
En nu ga ik even rusten.
Mirage
Bedankt voor de bezorgdheid, toch fijn als mensen een oogje in het zeil houden. Ik zie dat als aangename back-up. Heb dat ook bij de zorg. Die laten me doen wat ik wil, ze geloven in wat ik zeg en doe. Maar houden in de gaten dat ik niet verdwaal.
Over 2 weken ga ik met mijn broer daarheen weer en dan neem ik een doos bonbons mee voor die dame die me al 5 jaar doet begeleiden, en dan voeg ik een kaartje bij met bedankt en dan schrijf ik iets erop
![]()
Psychiater koop ik een fles goede whiskey of wijn. Als hij het niet lust dan geeft hij hem maar aan iemand anders
[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-04-2006 12:06:17 ]