weet ik wel hoor, dat het een geitnje wasquote:Op donderdag 13 april 2006 11:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is maar een geintjeDat van naakt buiten liggen dus
Ik was net even buiten aan het dansen en op de tuintafel aan het springen.
7 ton is netjes
Ik ga voor de 15 miljoen en dan ga ik idioot doen, allemaal idiote spullen kopen.
Ik zit weer vol energie, sporten komt nog wel !!!!!!
Nu probeer ik het te doseren en cijfers te krijgen en letters te combineren. Kan ook zinnig zijn![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
weet ik wel hoor, dat het een geitnje was![]()
Leuk, op de tuintafel dansen![]()
Met mij goed iig.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:06 schreef draculettetje het volgende:
Hallo allemaal!
ben weer veels te weinig achter de pc! dus loop beetje achter met dingen die hier gebeuren!
tis telkens veel bij lezen! (en dat kost bij mij gewoon even wat tijd)
Dus doe ik het gewoon even zo: hoe is het met iedereen?
draakje
Je hoeft je toch niet te verontschuldigenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:06 schreef draculettetje het volgende:
Hallo allemaal!
ben weer veels te weinig achter de pc! dus loop beetje achter met dingen die hier gebeuren!
tis telkens veel bij lezen! (en dat kost bij mij gewoon even wat tijd)
Dus doe ik het gewoon even zo: hoe is het met iedereen?
draakje
is dat morgen alweer?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met mij goed iig.
Morgen het gat?? Ga je nou nog mee of gaat het niet lukken?
Leek toen nog heel erg ver weg, he....14 aprilquote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat morgen alweer?
pfff ik zou echt wel heeeeel graag willen,
maar ik denk dat het echt nog niet haalbaar is!![]()
![]()
Maakt niet hoor, wij spoken gewoon vanaf thuis meequote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat morgen alweer?
pfff ik zou echt wel heeeeel graag willen,
maar ik denk dat het echt nog niet haalbaar is!![]()
![]()
ja en had gehoopt dat ik inderdaad nu dan al veel meer konquote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leek toen nog heel erg ver weg, he....14 april
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maakt niet hoor, wij spoken gewoon vanaf thuis mee![]()
ja en dat kunnen wij heeeeeeeeeeel goed, ik heb al een laken klaar liggen of m'n verkleed spullen (zie fotoboek)quote:Op donderdag 13 april 2006 16:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maakt niet hoor, wij spoken gewoon vanaf thuis mee![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:06 schreef vamperotica het volgende:
en de volgende keer gaan we gewoon wel mee
ow dat vind ik ook een heeeeeeeeel goed plan!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef nokwanda het volgende:
We kunnen ook gewoon een keer een Truth ouwehoer meet organiseren. Daar kunnen rolstoelers ook makkelijker komen zonder dat er door allerlei moddertroep gebaggerd hoeft te worden.
Gaan we gewoon een of andere kroeg beheksen![]()
Ja!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef nokwanda het volgende:
We kunnen ook gewoon een keer een Truth ouwehoer meet organiseren. Daar kunnen rolstoelers ook makkelijker komen zonder dat er door allerlei moddertroep gebaggerd hoeft te worden.
Ja!!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef nokwanda het volgende:
ligt er aan.... wat voor stijl...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja!!!!
En dan allemaal in stijl gekleed he![]()
* nokwanda steekt neus omhoogquote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja!!!!
iets waar dikke buiken ook in passen......quote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ligt er aan.... wat voor stijl...
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
iets waar dikke buiken ook in passen......
ondanks dat ik hier vaak kom spoor ik nog wel hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja!!!!
doe gewoon mn blauw paarse jurk ding aanquote:Op donderdag 13 april 2006 17:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nie zeuren... die snoerden ze vroeger ook in met een corset (de zondige status moest wel onzichtbaar blijven, hey )
*denkt na: vamperotica................uuhhhh................jij als vampier misschien*quote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ligt er aan.... wat voor stijl...
hi hiquote:Op donderdag 13 april 2006 17:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
*denkt na: vamperotica................uuhhhh................jij als vampier misschien*
nee hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 17:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hi hi
zolang ik niet in een vleermuisje hoef teveranderen
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
nee hoor![]()
En die dikke buik maakt ook niets uit; we zeggen gewoon "dat je je buik vol hebt van je slachtoffers"![]()
Nee.. Ligt opde rommelkamer...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die vind ik echt geweldig!
en zoessie heb je de vleerbeer nog? of was ie al eens kwijtgeraakt?
en ergens isdat ookzo natuurlijk!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
nee hoor![]()
En die dikke buik maakt ook niets uit; we zeggen gewoon "dat je je buik vol hebt van je slachtoffers"![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:08 schreef Mirage het volgende:
Nou nou...
ik heb hier toch opeens een paniekerige peuter !
Hij heeft zijn neus pijn gedaan (met zijn eigen autootje zelf tegenaan gestoten)
"ikke niet kukje geven.. kan nieeeeeeeeet... ikke kan niet kukje op mijn neus !!"
hij kan zijn neus geen kus geven![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:08 schreef Mirage het volgende:
Nou nou...
Hij heeft zijn neus pijn gedaan (met zijn eigen autootje zelf tegenaan gestoten)
"ikke niet kukje geven.. kan nieeeeeeeeet... ikke kan niet kukje op mijn neus !!"
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
en ergens isdat ookzo natuurlijk!
Ach gossiequote:Op donderdag 13 april 2006 18:08 schreef Mirage het volgende:
Nou nou...
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
en ergens isdat ookzo natuurlijk!
heerlijkdiepeutertaalquote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage... Een kusje is bij jullie een kukje?
Lovely
heb net nog sportje gedaan... volgens mij loop ik morgen een beetje mankquote:Op donderdag 13 april 2006 22:19 schreef gaai het volgende:
Dussssss......kom ik weer welterusten tikken.......ga maar een beetje vroeg slapen, want ik wil morgenochtend nog 'een sportje doen', de kindertjes zijn vrij natuurlijk en 's avonds een fijn stukje wandelen........heb ik m'n rust wel nodig![]()
ik word immers ook een dagje ouder![]()
welterustenen tot morgen !
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:19 schreef gaai het volgende:
Dussssss......kom ik weer welterusten tikken.......ga maar een beetje vroeg slapen, want ik wil morgenochtend nog 'een sportje doen', de kindertjes zijn vrij natuurlijk en 's avonds een fijn stukje wandelen........heb ik m'n rust wel nodig![]()
ik word immers ook een dagje ouder![]()
welterustenen tot morgen !
Slaap lekker en droom mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 23:05 schreef vamperotica het volgende:
slaap lekker allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |