quote:Op donderdag 13 april 2006 17:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
iets waar dikke buiken ook in passen......
ondanks dat ik hier vaak kom spoor ik nog wel hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja!!!!
En dan allemaal in stijl gekleed he![]()
doe gewoon mn blauw paarse jurk ding aanquote:Op donderdag 13 april 2006 17:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nie zeuren... die snoerden ze vroeger ook in met een corset (de zondige status moest wel onzichtbaar blijven, hey )
*denkt na: vamperotica................uuhhhh................jij als vampier misschien*quote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ligt er aan.... wat voor stijl...
hi hiquote:Op donderdag 13 april 2006 17:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
*denkt na: vamperotica................uuhhhh................jij als vampier misschien*
nee hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 17:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hi hi
zolang ik niet in een vleermuisje hoef teveranderen
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
nee hoor![]()
En die dikke buik maakt ook niets uit; we zeggen gewoon "dat je je buik vol hebt van je slachtoffers"![]()
Nee.. Ligt opde rommelkamer...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die vind ik echt geweldig!
en zoessie heb je de vleerbeer nog? of was ie al eens kwijtgeraakt?
en ergens isdat ookzo natuurlijk!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
nee hoor![]()
En die dikke buik maakt ook niets uit; we zeggen gewoon "dat je je buik vol hebt van je slachtoffers"![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:08 schreef Mirage het volgende:
Nou nou...
ik heb hier toch opeens een paniekerige peuter !
Hij heeft zijn neus pijn gedaan (met zijn eigen autootje zelf tegenaan gestoten)
"ikke niet kukje geven.. kan nieeeeeeeeet... ikke kan niet kukje op mijn neus !!"
hij kan zijn neus geen kus geven![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:08 schreef Mirage het volgende:
Nou nou...
Hij heeft zijn neus pijn gedaan (met zijn eigen autootje zelf tegenaan gestoten)
"ikke niet kukje geven.. kan nieeeeeeeeet... ikke kan niet kukje op mijn neus !!"
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
en ergens isdat ookzo natuurlijk!
Ach gossiequote:Op donderdag 13 april 2006 18:08 schreef Mirage het volgende:
Nou nou...
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
en ergens isdat ookzo natuurlijk!
heerlijkdiepeutertaalquote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage... Een kusje is bij jullie een kukje?
Lovely
heb net nog sportje gedaan... volgens mij loop ik morgen een beetje mankquote:Op donderdag 13 april 2006 22:19 schreef gaai het volgende:
Dussssss......kom ik weer welterusten tikken.......ga maar een beetje vroeg slapen, want ik wil morgenochtend nog 'een sportje doen', de kindertjes zijn vrij natuurlijk en 's avonds een fijn stukje wandelen........heb ik m'n rust wel nodig![]()
ik word immers ook een dagje ouder![]()
welterustenen tot morgen !
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:19 schreef gaai het volgende:
Dussssss......kom ik weer welterusten tikken.......ga maar een beetje vroeg slapen, want ik wil morgenochtend nog 'een sportje doen', de kindertjes zijn vrij natuurlijk en 's avonds een fijn stukje wandelen........heb ik m'n rust wel nodig![]()
ik word immers ook een dagje ouder![]()
welterustenen tot morgen !
Slaap lekker en droom mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 23:05 schreef vamperotica het volgende:
slaap lekker allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |