quote:
![]()
Ik maak af en toe geintjes. En af en toe heb ik zoveel energie, dan sta ik buiten met mp3-speler echt bijna te springen van energie
Ik zit soms ook op andere onderdelen van fok! te schrijven dus ik ben niet altijd hier in deze topic. Ik wil zoveel mogelijk mijn gebied uitbreiden. Mijn zicht en overzicht ook, ik wil een overzicht hebben van alles dat je maar kunt indenken, mijn zicht is goed, maar het zicht is niet ruim genoeg. Ik wil alles weten nogmaals. Alles in mijn hoofd en zo puzzelen zodat alles op de plek valt
Tis een pure hobby en verslaving, en als het een keer niet gaat zoals het moet gaan, dan moet ik in het achterhoofd houden dat ik alles wil en moet weten en beleven. Ben ik dood van inspiratie dan moet ik terug kijken naar de tijden dat ik zoals nu ben
![]()
En inspiratie en hoop putten uit de tijden dat ik vol zat van inspiratie en energie, en niet denken dat ik geestelijk dood blijf tot het einde der tijden. Dat er altijd tijden komen zoals nu
![]()
Dat de trein steeds sneller zal gaan ook.
Net nog een stuk geschreven over levenswijsheid en het belang van een goed afgebakend domein in je leven. Dat je een fort moet bouwen waar je zelf koning of koningin van bent. En als ieder mens nu een fort heeft en met het fort in het leven staat, dat het leven dan beter gaat
![]()
En zo heb ik altijd een bepaalde manier van kijken naar de wereld.
Ik bouw mijn fort verder op nog
![]()
En zo hoop ik dat ieder mens ooit een zeker fort heeft, en als we allemaal een goed, stevig en betrouwbaar fort hebben dan is het echt mooi
![]()
Ik ga in ieder geval verder met uitbouwen. Soms ben ik een grapjas maar niet altijd hoor. Ik barst gewoon van de energie en moet dat kwijt en soms is het niet te houden. Alsof er iets in de lucht hangt dat mij volmaakt van energie.
Het ligt aan de dag, soms zeggen ze wel eens het is een dag om moe te zijn. En dat is ook zo. Alleen is het hier meestal een dag om vol energie en druk te zijn
![]()
Dus ik ga verder, ik wil doorschrijven. Ik wil doorzoeken. Als ik stop en dood ben van inspiratie dan word ik helemaal gek
Ik zal ook nooit stoppen met doorgaan
![]()
Ik kan niet stoppen, als er ooit een week komt van dood zijn, dan word ik gek en moet ik verder zoeken. De trein dus weer. De trein die door moet blijven gaan.
Dat werken komt nog wel hier een keer, ik word nog een harde goede werker. Ben nu aan mezelf aan het werken nogmaals. Het UWV geeft me die tijd nog. 1 1/2 jaar verder bouwen aan mezelf en dan ga ik werken, voor mezelf of voor anderen.
En zo ga ik ook serieus door. Ik heb nog veel te doen
![]()
1934259083290.
Zomaar ff geschreven omdat ik teveel energie heb
![]()
Ik ga even verder zoeken op fok!.
Misschien nog wat schrijven in het filosofie topic hier, hoewel daar weinig mensen meedenken en posten. Kijken wat er nog te doen valt, er valt altijd wat te doen.
Dromenvanger in bedrijf
Ik zie mezelf als een onderneming
![]()
Ik ben een lopend bedrijf, en zo zie ik andere mensen ook in principe. Ik zie ieder mens als lopende fabriek