Tegen die tijd zijn wij al aan het solse gatten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:32 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen allemaal!
zo lekker inkopen doen voor het paasweekend, dan fysio, dan al voorbereiden van eten voor paasweekend, dan slapen en dan weet ik het nog niet, zal ik waarschijnlijk m'n neus hier wel even laten zien
fijne dag allemaal!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:36 schreef displission het volgende:
mergen nokje.., mergen draculettetje..en anderen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:17 schreef nokwanda het volgende:
En ik hoop dat dat laatste gelukt is. Goeiemorgen allemaal.
weer niet dusquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:05 schreef nokwanda het volgende:
Het ijs zal onderweg wel smelten. Het vriest niet
Ik lijn nooit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pffff vrouwen met hun maandelijke probleempjes...
als jullie eens niet zouden lijnen... normaal zouden eten. dan hoeven jullie tijdens die bloederige periode ook niet al die vette meuk te eten. onder het mom van we zijn zo zielig
dan val je veeeeeeel sneller af
Ik ben niét zieligquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pffff vrouwen met hun maandelijke probleempjes...
als jullie eens niet zouden lijnen... normaal zouden eten. dan hoeven jullie tijdens die bloederige periode ook niet al die vette meuk te eten. onder het mom van we zijn zo zielig
dan val je veeeeeeel sneller af
maar nu vreet je erbij aan wat je er de hele tijd afgelijnt hebt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik ben niét zieligik heb gewoon zo'n dag verdiend, met al m'n gesport en ge-dieet en toevállig ben ik óók ongesteld, dus heb ik er extra zin in.......
![]()
Met al dat gevreet kan dat beetje happen er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef gaai het volgende:
[..]
en jah ik ben weer ongelooflijk aan het 'happen'( ik kan het niet laten )
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar nu vreet je erbij aan wat je er de hele tijd afgelijnt hebt.
het aanzetten van voedsel draait om gewenning. als je maag iedere dag dezelfde hoeveelheid krijgt zal hij het netjes verteren. wanneer je daarna gaat lijnen begint je lichaam een beetje te zeuren.. oew minder eten... damn ... t gaat niet zo goed want ik krijg niet zoveel voedingswaarde binnen.
en als je dan zoals vandaag meer eet (en vetter) gaat je lichaam ALLES omzetten in vet als reserve voor de toekomst zodat je nog veel te verteren hebt.
Ik ga er ook gewoon nog even mee doorquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met al dat gevreet kan dat beetje happen er ook nog wel bij
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:29 schreef gaai het volgende:
[..]
ik weet hoe mijn lichaam werkt mbt voedsel ( lees edit van vorige post )
en daarbij vreet ik in 1 dag écht niet al die kilo's er weer aan die er af zijn, daarvoor moet ik minstens 3500 calorieën per kilo meer eten dan ik nodig heb om te functioneren en ik kom nu niet eens aan de 3500, laat staan éxtra..........
Dat doet een mens wanneer ongesteldquote:
Ach dat weet ik eigenlijk ook wel.....ligt alleen een beetje gevoelig hierquote:
Dat ligt helemaal aan de oorzaak waarom je in de eerste plaats dikker bent geworden, denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar nu vreet je erbij aan wat je er de hele tijd afgelijnt hebt.
het aanzetten van voedsel draait om gewenning. als je maag iedere dag dezelfde hoeveelheid krijgt zal hij het netjes verteren. wanneer je daarna gaat lijnen begint je lichaam een beetje te zeuren.. oew minder eten... damn ... t gaat niet zo goed want ik krijg niet zoveel voedingswaarde binnen.
en als je dan zoals vandaag meer eet (en vetter) gaat je lichaam ALLES omzetten in vet als reserve voor de toekomst zodat je nog veel te verteren hebt.
Als de foto's uit je fotoboek representatief zijn voor je bouw/gewicht nu, dan heb ik wel een vraagteken bij je motivatie om te lijnen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:41 schreef gaai het volgende:
[..]
Ach dat weet ik eigenlijk ook wel.....ligt alleen een beetje gevoelig hier![]()
(dan moet je het ook niet tikken, hé gaai !, jaja, dat weet ik ook wel
)
![]()
gesprekje met hemvangister... En ogendie om 4.30 open gingen en nietmeerdicht wildequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
weer niet dus![]()
Tis kut met peren met dat slapen van je, he!
Wat deej het em deze keer?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:15 schreef Mirage het volgende:
Ze zijn een beetje groot, maar speciaal voor natalie en nokwanda ]
Allemaal in het schemer/donker genomen door iemand die de instellingen niet goed heeft gezet.
Maar het is hetzelfde ventje !![]()
![]()
één
twee
drie
lieverd......quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:41 schreef gaai het volgende:
[..]
Ach dat weet ik eigenlijk ook wel.....ligt alleen een beetje gevoelig hier![]()
(dan moet je het ook niet tikken, hé gaai !, jaja, dat weet ik ook wel
)
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
gesprekje met hemvangister... En ogendie om 4.30 open gingen en nietmeerdicht wilde
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:57 schreef gaai het volgende:
'k heb zojuist m'n allereerste topic geopend.........![]()
Weliswaar gewoon een nieuw deel in een reeks, maar tóch.......![]()
Good job.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:57 schreef gaai het volgende:
'k heb zojuist m'n allereerste topic geopend.........![]()
Weliswaar gewoon een nieuw deel in een reeks, maar tóch.......![]()
Een beetjequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:40 schreef displission het volgende:
leeft het hier nog een beetje?
Had je net zo goed mee kunnen gaan naar het gatquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:50 schreef vamperotica het volgende:
En weer wakker... (voor de zoveelste x al vandaag, maar dat went!)
en kouderquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had je net zo goed mee kunnen gaan naar het gat
Was wel een stuk gezelliger nachtelijk wakker zijn voor je geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |