zo, dat is idd niet prettig om je hond zo 's ochtends aan te treffenquote:Op maandag 10 april 2006 17:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben altijd de foto's nog.
Heb ze maar even onder een linkje gedaan voor de tere zieltjes onder ons.![]()
Voor de tondeuse
Na de tondeuse + schoonmaakbeurt
Oh en voor BazzieK dit is onze gemuteerde cavia:
[afbeelding]
bij die van ons lukt het met mij en de assistent (misschien mijn ma erbij) nog welquote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is dus bij die van ons niet te doen, vorige keer moesten we hem met zijn drieen vasthouden gemuilkorfd en wel.
Happen doet ie niet maar hij slaat je gewoon nokkie met zijn kop, vorige keer ook een "duwtje" gehad van hem, scheelde weinig of mijn lampie ging even uit.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:02 schreef nevetS het volgende:
Gezellige shit, meld me ook even als mottadfahrer.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:02 schreef nevetS het volgende:
Gezellige shit, meld me ook even als mottadfahrer.![]()
Bij mij is ie onlinequote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef Gawaine het volgende:
Mercy kom even op MSN
Nope, je schrikt je de tyfus.quote:Op maandag 10 april 2006 17:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo, dat is idd niet prettig om je hond zo 's ochtends aan te treffen
Het is puur dat slaan met zijn kop als je hem vasthoudt, dierenarts is wel bang dat ie bijt.quote:bij die van ons lukt het met mij en de assistent (misschien mijn ma erbij) nog welmaar volgens mij is die van jou ook wel ff wat groter...
Argentina VS Germanyquote:Op maandag 10 april 2006 17:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je een grotere foto van de hele hond, ben wel benieuwd hoe groot hij dan is![]()
Foto voor OP is verplicht dus dan zie je dat toch?quote:
Yes, hoopte al dat dit een goed pimp topic wasquote:
Yeah.quote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef nevetS het volgende:
[..]
Yes, hoopte al dat dit een goed pimp topic was
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda CB360 uit '74 met wat extra gepimpte features![]()
Inderdaad flink beestquote:Op maandag 10 april 2006 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, je schrikt je de tyfus.![]()
[..]
Het is puur dat slaan met zijn kop als je hem vasthoudt, dierenarts is wel bang dat ie bijt.![]()
Is gewoon een grote lompe sul die erg gesteld is op zijn "private space".![]()
[..]
Argentina VS Germany
3 maanden oud
Samen met een beagle
Clueless...
Zo even onder linkjes voor de hondenhaters hier.![]()
Nice racegaas @ spatbord en gepimpte spaakvelgen. Uitlaatbeugel is ook mooi in de blanke lak gezet net als bij Mercyquote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef nevetS het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb zo'n idee dat de enige lak die erbij komt kijken matzwart is.quote:Op maandag 10 april 2006 18:13 schreef worldpimber het volgende:
Uitlaatbeugel is ook mooi in de blanke lak gezet net als bij Mercy![]()
![]()
Tenminste netter gepoetst dan die van OPMquote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef nevetS het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hij is hartstikke lief alleen gelooft niemand dat als ze hem zien.quote:
Ach meeste grote honden die ik ken zijn zachtaardiger dan van die kleine keffersquote:Op maandag 10 april 2006 18:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En hij is hartstikke lief alleen gelooft niemand dat als ze hem zien.![]()
Of hij was vergeten jou ook te blockenquote:Op maandag 10 april 2006 18:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm vroeg of ie je wilde deblocken en toen ging ie meteen offline![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, je schrikt je de tyfus.![]()
[..]
Het is puur dat slaan met zijn kop als je hem vasthoudt, dierenarts is wel bang dat ie bijt.![]()
Is gewoon een grote lompe sul die erg gesteld is op zijn "private space".![]()
[..]
Argentina VS Germany
3 maanden oud
Samen met een beagle
Clueless...
Zo even onder linkjes voor de hondenhaters hier.![]()
Stijl !quote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef nevetS het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over stijl gesproken...hoe oud ben je nu geworden ?quote:
36, maar ik heb 8 jaar geleden al besloten een tijdje 28 te blijven.quote:Op maandag 10 april 2006 18:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Over stijl gesproken...hoe oud ben je nu geworden ?![]()
De pot met inleg is al aardig opgelopen en ik kan wel een extraatje gebruiken![]()
Jij bent goed bezig, met al die tie-wrapsquote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef nevetS het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikquote:Op maandag 10 april 2006 18:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
36, maar ik heb 8 jaar geleden al besloten een tijdje 28 te blijven.
Bevalt ook prima en zo wordt mijn vriendje vanzelf ook ouder dan ik ben.
Ben beniewd wie de pot nu heeft gewonnen.
Net zoals in Der Blechtrommelquote:Op maandag 10 april 2006 18:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
2 x moiquote:Op maandag 10 april 2006 18:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ben beniewd wie de pot nu heeft gewonnen.
2 keer de inzet ?quote:
Dat is die van mijn huisgenoot, RB, met die mooie zwarte te grote motor.quote:Op maandag 10 april 2006 18:35 schreef Gawaine het volgende:
ik dacht ergens bouwjaar '63 gezien te hebben![]()
Bassie heeft inderdaad gewonnen![]()
Je bent ook zo'n lief ventje.quote:Op maandag 10 april 2006 18:33 schreef hicham het volgende:
Magoed, die mid-life crisis kom je wel overheen hoor
aha ok, volgende keer zal ik beter opletten.quote:Op maandag 10 april 2006 18:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is die van mijn huisgenoot, RB, met die mooie zwarte te grote motor.
Faithyquote:Op maandag 10 april 2006 18:38 schreef kratjuh het volgende:
Het gaat over een pot en ik mis compleet waar het over gaat ...
18 jarigen.... de meest beroerde sekspartners.quote:Op maandag 10 april 2006 18:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
2x de leeftijd![]()
* BazzieK rent hard weg![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
18 jarigen.... de meest beroerde sekspartners.![]()
En dat al 8 keer ?quote:Op maandag 10 april 2006 18:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
28 jarigen.... de meest beroerde sekspartners.![]()
Lijkt een beetje op een 24 uurs economiequote:Op maandag 10 april 2006 18:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Overdag ja, terwijl jij slaapt ben ik bezig en terwijl ik slaap ben jij op je werk![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Overdag ja, terwijl jij werkt ben ik aan het slapen en terwijl ik slaap op mijn werk![]()
![]()
Mwah zit denk ik gemiddeld aan de 10 uur slaap per dagquote:Op maandag 10 april 2006 19:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een 24 uurs economie![]()
Hm dan slaap je best lang op een dag![]()
Dan mag je zelfs nog een uurtje langer slapenquote:Op maandag 10 april 2006 19:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah zit denk ik gemiddeld aan de 10 uur slaap per dag![]()
![]()
Thanks.quote:Op maandag 10 april 2006 18:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]!!!
Beterschap voor het hondenbeest !
Hier is ze.quote:Op maandag 10 april 2006 19:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks.
Hoe gaat het met jouw puppekind eigenlijk?![]()
Heb ik iets gemist of sowieso al nooit begrepen?quote:Op maandag 10 april 2006 18:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sinds 2 weken en is tijdelijk tot hij zijn eigen hut koopt... ik ben mijn bovenverdieping kwijt.quote:Op maandag 10 april 2006 19:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of sowieso al nooit begrepen?![]()
Jij bent toch niet aan het koken hequote:Op maandag 10 april 2006 19:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Zie nu dat er kaas inzit
Maar is gewoon gehakt in kubusje met 2 open vlakken proppen hoor.
quote:Op maandag 10 april 2006 18:42 schreef Gawaine het volgende:
Je bedoelt te groot omdat jij er niet op kan ?
Ze hebben toch verlaagde zitjes van Suzuki![]()
Grappig maar wat is het eigenlijk?quote:Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hier is ze.
[Honden] Centraal topic mét foto's *deel 6*
Nee natuurlijk niet, mijn mannelijkheid wat doe jequote:
quote:Op maandag 10 april 2006 18:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En hij is hartstikke lief alleen gelooft niemand dat als ze hem zien.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef nevetS het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
RB had laatst een filmpje gepost, was ie met de poes aan het spelenquote:Op maandag 10 april 2006 19:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks.
Hoe gaat het met jouw puppekind eigenlijk?![]()
toevallig.... maar natuurlijkquote:Op maandag 10 april 2006 19:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, mijn mannelijkheid wat doe je
Was alleen een toevallig getuige van het tafereel.![]()
Wat voor merk heb jij rondlopen?quote:Op maandag 10 april 2006 19:27 schreef Roderick2085 het volgende:
leuke foto's
en dat probleem is bekend, alleen is die van ons een beetje druk, waardoor sommige mensen die in eerste instantie denken dat ie lief is, toch nog van mening veranderen
en dat terwijl hij alleen maar wil spelen
Toch wel rundergehakt he?quote:Op maandag 10 april 2006 19:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was alleen een toevallig getuige van het tafereel.![]()
mijn grote vriendquote:Op maandag 10 april 2006 19:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat voor merk heb jij rondlopen?
Eerste wat me te binnen schiet bij de omschrijving is een russeltje.![]()
Zo veel joh?Met een beetje mazzel haal ik de 7 uur per etmaalquote:Op maandag 10 april 2006 19:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah zit denk ik gemiddeld aan de 10 uur slaap per dag![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2006 19:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
mijn grote vriend![]()
en het andere hondenbeest wat hier rondloopt![]()
zal nog wel eens wat betere foto's zoeken, deze zijn niet zo bijzonder
2 boxers dus![]()
Als ik moe ben dan haal ik wel 14 uur hoorquote:Op maandag 10 april 2006 19:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zo veel joh?Met een beetje mazzel haal ik de 7 uur per etmaal.
Ik dacht dat ie het over de X-Box had.quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef richardgie het volgende:
Mooie motoren he?Boxer motoren(of zie ik het nu verkeerd?)
Hoe kan je nou moe zijn als je zoveel slaaptquote:Op maandag 10 april 2006 19:42 schreef BazzieK het volgende:
Als ik moe ben dan haal ik wel 14 uur hoorMaarja ik ben ook lui en werkeloos
quote:Op maandag 10 april 2006 19:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik moe ben dan haal ik wel 14 uur hoorMaarja ik ben ook lui en werkeloos
quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mooie motoren he?Boxer motoren(of zie ik het nu verkeerd?)
ik ben ook blij als ik de 7 uur per nacht haal, alleen dan wel in 1 keerquote:Op maandag 10 april 2006 19:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zo veel joh?Met een beetje mazzel haal ik de 7 uur per etmaal.
Verdeeld over een etappe van 4 uur en een van 3 uur.
dat snap ik ook niet helemaal....quote:Op maandag 10 april 2006 19:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe kan je nou moe zijn als je zoveel slaapt
Daar hadden we het net nog overquote:Op maandag 10 april 2006 19:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach ja ik kan ook met minder af maar waarom zou ikquote:Op maandag 10 april 2006 19:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat eerste dan.Het tweede is wat minder
.
Trouwens als je de 30 gepasserd bent,schijn je minder slaap nodig te hebben.Heb ik horen vertellen.
Ik kan wel proberen meer te slapen,maar dan ben ik er 's nacht helemaal om de haverklap uit.Effe wat drinken,toch maar effe tv kijken,dingen doen die ik eigenlijk uitgesteld had tot de volgende dag etc.quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja ik kan ook met minder af maar waarom zou ik![]()
dan herken je het verschil tussen moe en zwaar lui niet meer zo goed.quote:Op maandag 10 april 2006 19:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2006 19:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
mijn grote vriend![]()
en het andere hondenbeest wat hier rondloopt![]()
zal nog wel eens wat betere foto's zoeken, deze zijn niet zo bijzonder
2 boxers dus![]()
Als ik eenmaal slaap moet je me echt met een koevoet wakker slaanquote:Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik kan wel proberen meer te slapen,maar dan ben ik er 's nacht helemaal om de haverklap uit.Effe wat drinken,toch maar effe tv kijken,dingen doen die ik eigenlijk uitgesteld had tot de volgende dag etc..
Ben 's morgens alleen wel een slechte starter.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef hollander172 het volgende:
Men zoekt op boxer en dan komt google hiermee:![]()
[afbeelding]
maar ook hiermee?
[afbeelding]
Hehe gevonden!
[afbeelding]
hehe, toch niet verkeerdquote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef hollander172 het volgende:
Men zoekt op boxer en dan komt google hiermee:![]()
[afbeelding]
maar ook hiermee?
[afbeelding]
Hehe gevonden!
[afbeelding]
Van oma gehad?quote:Op maandag 10 april 2006 20:19 schreef Roderick2085 het volgende:
hehe, toch niet verkeerd
[afbeelding]
![]()
nee, van oma kreeg ik nog een envelopje, nog voor m'n verjaardagquote:
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee, van oma kreeg ik nog een envelopje, nog voor m'n verjaardag![]()
Geboortedatum: 12-12-1985quote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee, van oma kreeg ik nog een envelopje, nog voor m'n verjaardag![]()
Weet ik wel zeker dat ik je nog niet gefeliciteerd had ...quote:Op maandag 10 april 2006 20:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tnx, is inmiddels al wel 4 maanden geleden hoor
ag ja, ze komt dus alleen met verjaardagen niet zo gek, is iets van 84 en komt met het ov vanuit den haagquote:Op maandag 10 april 2006 20:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geboortedatum: 12-12-1985Bijna 4 maanden te laat.
![]()
![]()
En toen deed ze er bijna 4 maanden over om het weerbericht van Piet te ontcijferen?quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ag ja, ze komt dus alleen met verjaardagen niet zo gek, is iets van 84 en komt met het ov vanuit den haagen mijn verjaardag was er erg slecht weer voorspeld enzo, dus was ze toen niet gekomen...
Achterop de GS?quote:Op maandag 10 april 2006 20:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En toen deed ze er bijna 4 maanden over om het weerbericht van Piet te ontcijferen?![]()
![]()
Waarom haal je zo'n mensje dan niet gewoon even op?![]()
Ben (helaas) echt een lichte slaperquote:Op maandag 10 april 2006 20:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik eenmaal slaap moet je me echt met een koevoet wakker slaan
Ach ja, door je wekker op vol volume heen slapen is ook niet altijd even handigquote:Op maandag 10 april 2006 20:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben (helaas) echt een lichte slaper![]()
.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En toen deed ze er bijna 4 maanden over om het weerbericht van Piet te ontcijferen?![]()
![]()
sja, mijn ma gaat af en toe daar nog wel naar toe, maar verder hebben we niet zo veel contact...quote:Waarom haal je zo'n mensje dan niet gewoon even op?![]()
quote:
Jack Russel terroristquote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Grappig maar wat is het eigenlijk?
Zal hier ook eens foto's opzoeken van de onze in een poezenmand.Na het slaapje moest je altijd zeker 5 minuten kloppen om die randen weer overeind te krijgen.
![]()
Is nog veel beroerder als je door de wekker van je buurman van twee deuren verderop wakker wordtquote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, door je wekker op vol volume heen slapen is ook niet altijd even handig![]()
Gaaf! Zou er nooit eentje in huis halen maar ik heb wel een zwak voor russeltjes.quote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jack Russel terrorist
Een mix tussen een voornamelijk zwarte en een vooramelijk witte. Moeder ruwharig hoogbenig en vader gladharig en laagbenig. Dan krijg je dus dit hondje.
Egohondjes zijn het.quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaaf! Zou er nooit eentje in huis halen maar ik heb wel een zwak voor russeltjes.![]()
Moet je hier op het dorpsfeest de Jack Russel race zien.Tering wat een drukte makertjes zeg,die hondjes.quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaaf! Zou er nooit eentje in huis halen maar ik heb wel een zwak voor russeltjes.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is nog veel beroerder als je door de wekker van je buurman van twee deuren verderop wakker wordt.
Hoeft niet hoor... al blijven ze wel lang speels.quote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moet je hier op het dorpsfeest de Jack Russel race zien.Tering wat een drukte makertjes zeg,die hondjes.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Egohondjes zijn het.
Ik zal dat filmpje even weer zoeken.
http://media.putfile.com/Krols
Heb hem er al een keer over aangesproken,maar anders slaapt hij er zelf doorquote:
Huskies schijnen ook van die fantastische honden te zijn om op een flat te houden.Heb zoiets ooit een keer overwogen,maar een maatje van me die wel verstand van honden had,heeft me dat toch maar afgeraden.Schijnen honden te zijn die alleen maar willen rennen en niet echt geschikt zijn om binnen te houden.En Jack Russels zijn in princiepe ook jachthondjes natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2006 20:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor... al blijven ze wel lang speels.
In drukke gezinnen worden honder drukker ... in rustige gezinnen zijn ze vaak ook minder druk.
Die van mij heeft buien maar is normaal gesproken rustig te noemen.
Heb mijn wekker nu aangesloten op mijn speakers, kan em alleen gebruiken als het echt nodig is want niet alleen ik maar ook mijn ouders en de buren worden er wakker van iddquote:Op maandag 10 april 2006 21:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb hem er al een keer over aangesproken,maar anders slaapt hij er zelf door.Kan het me niet voorstellen,maar goed
.
Welke mannelijkheidquote:Op maandag 10 april 2006 19:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jack Russels hebben alle karaktereigenschappen die grote killerhonden ook hebben inderdaad. Hazenvangers zeggen ze ook wel.quote:Op maandag 10 april 2006 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
.En Jack Russels zijn in princiepe ook jachthondjes natuurlijk.
Nou ja ik hoef voor me zelf in ieder geval geen wekker meer te zetten,met alleen maar middagdiensten.Maar dat wil niet zeggen dat ik wil weten wanneer de rest de deur uit gaat.quote:Op maandag 10 april 2006 21:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb mijn wekker nu aangesloten op mijn speakers, kan em alleen gebruiken als het echt nodig is want niet alleen ik maar ook mijn ouders en de buren worden er wakker van idd![]()
Tja ik laat me meestal door mijn moeder wakkerschudden om niemand anders lastig te vallen maar als het moet dan gaat het geluid hard aan s'ochtendsquote:Op maandag 10 april 2006 21:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja ik hoef voor me zelf in ieder geval geen wekker meer te zetten,met alleen maar middagdiensten.Maar dat wil niet zeggen dat ik wil weten wanneer de rest de deur uit gaat.
Nog een bekend jachthondje is de tackel.Iedereen lacht er om,maar dit is een hondje wat "ontwikkeld"is om achter de prooi aan het konijnenhol in te kruipen.Ja inderdaad richardgie zou graag een jachtvergunning hebben.quote:Op maandag 10 april 2006 21:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jack Russels hebben alle karaktereigenschappen die grote killerhonden ook hebben inderdaad. Hazenvangers zeggen ze ook wel.
Het grote voordeel daarentegen is dat je ze gewoon onder je arm kunt pakken.
onze vorige hond kwam toen ik 3 was ofzo, die was behoorlijk was rustiger als deze hond die kwam toen ik 14 was ofzo...quote:Op maandag 10 april 2006 20:59 schreef ondeugend het volgende:
In drukke gezinnen worden honder drukker ... in rustige gezinnen zijn ze vaak ook minder druk.
Me moeder ziet me aankomen als ik d'r vraag of ze me wakker wil maken.Ma zou je me wakker willen maken?Nee natuurlijk niet,jij moest toch zo nodig 13 jaar geleden op je zelf.quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja ik laat me meestal door mijn moeder wakkerschudden om niemand anders lastig te vallen maar als het moet dan gaat het geluid hard aan s'ochtends
Jij over een aantal jaar.... let maar op !quote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef BazzieK het volgende:
RTL5 schoonmoeder in huis ofzo. Wat een engelse graftak zeg en welke vent laat zich nou afbekken door zijn schoonmoeder...
En voor hoe lang ga je deze houden?quote:Op maandag 10 april 2006 18:31 schreef ondeugend het volgende:
Alsof ik ze verslind.quote:Op maandag 10 april 2006 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En voor hoe lang ga je deze houden?![]()
Je hebt het wel vaak over ém.![]()
![]()
En waarom post Hollander ineens zoveel na maanden stilte?![]()
Ligt eraan, collegaatje gehad met een behoorlijk en Spikey pakte je echt niet zomaar even op.quote:Op maandag 10 april 2006 21:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jack Russels hebben alle karaktereigenschappen die grote killerhonden ook hebben inderdaad. Hazenvangers zeggen ze ook wel.
Het grote voordeel daarentegen is dat je ze gewoon onder je arm kunt pakken.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij over een aantal jaar.... let maar op !
Ik kan ze niet tellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En al (proef)ritten gemaakt?![]()
Ik zou het niet weten?quote:Op maandag 10 april 2006 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
En waarom is Hollander ineens de nummer 1 poster na zoveel maanden stilte?![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef Makster het volgende:
Avond
Tering wat kost een nieuw huis veel tijd![]()
Nog dingen gemist hier
quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja ik laat me meestal door mijn moeder wakkerschudden om niemand anders lastig te vallen maar als het moet dan gaat het geluid hard aan s'ochtends
uhm, juist ja....quote:Op maandag 10 april 2006 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
Wisten jullie dat het etenstijd is?Niet vergeten, want ook jullie moeten goed eten.
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Me moeder ziet me aankomen als ik d'r vraag of ze me wakker wil maken.Ma zou je me wakker willen maken?Nee natuurlijk niet,jij moest toch zo nodig 13 jaar geleden op je zelf..
Ik weet wel wat voor je hoor, kan je twee hobbies tegelijkertijd uitoefenen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:12 schreef richardgie het volgende:
Ja inderdaad richardgie zou graag een jachtvergunning hebben.
Mijn inmiddels ex'schoonmoeder sloeg mijn mobiel uit mijn handen toen ze op bezoek kwam.quote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef BazzieK het volgende:
RTL5 schoonmoeder in huis ofzo. Wat een engelse graftak zeg en welke vent laat zich nou afbekken door zijn schoonmoeder...
Geluid moet toch wel bovenmenselijk niveau hebben om me wakker te makenquote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]niet wakkerschudden, in de deuropening ff een paar keer zeggen hoe laat het is enzo werkt bij mij ook
Met een Sten Gun voor op m'n stuur door een dorp een kachelenquote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat voor je hoor, kan je twee hobbies tegelijkertijd uitoefenen.
Is wel in hongarije.![]()
Nou ja, ben gewoon zorgzaam.quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef Roderick2085 het volgende:
uhm, juist ja....voor de meeste is etenstijd toch wel wat eerder hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn inmiddels schoonmoeder sloeg mijn mobiel uit mijn handen toen ze op bezoek kwam.
Nou was ik wel aan het sms'en met een lekker lang blond ding, maar goed, haar dochter had die week een date afspraak met drie verschillende mannen.![]()
Dat deed ik afgelopen december al.quote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef richardgie het volgende:
Eh 36,wat deed ik ook alweer toen ik 36 was.O ja ik weet het alweer,me afvragen waarom ik geen 16 meer was.Ben in December trouwens pas 37 geworden
.
Met terugwerkende kracht nog gefeliciteerd.quote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef richardgie het volgende:
Eh 36,wat deed ik ook alweer toen ik 36 was.O ja ik weet het alweer,me afvragen waarom ik geen 16 meer was.Ben in December trouwens pas 37 geworden
.
Nope.quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Met een Sten Gun voor op m'n stuur door een dorp een kachelenOnderwijl roepend:dit is een posse
![]()
Kut he zo tegen de 30 aankomen?quote:
Zijn vast veel bierdrinkers hier.quote:>Win een luxe BeerTender!
>
>Speel het Telegraaf wk-spel en maak kans op vele prijzen.
>
>1000x Cadeaubon.
>
>30x2 Gratis kaarten oefeninterlands nederlands elftal.
>
>50x Luxe BeerTender B65.
>
Volg deze link om de eerste ronde te spelen:
http://vedm.net/click2?l=R0uXU&m=e2Ti&s=nWYUZU
>Laat de supporters niet in hun hemd staan.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef richardgie het volgende:
Eh 36,wat deed ik ook alweer toen ik 36 was.O ja ik weet het alweer,me afvragen waarom ik geen 16 meer was.Ben in December trouwens pas 37 geworden geloof ik
Kan er een jaartje naast zitten
drukke maand, decemberquote:Op maandag 10 april 2006 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat deed ik afgelopen december al.
26 geworden toen.![]()
Net gewordenquote:
^^ I'm with stupid ...quote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kut he zo tegen de 30 aankomen?![]()
Je gaat jezelf vanzelf wijsmaken dat 30 nog niet zo oud is en het leven begint bij 40.![]()
Klinkt interessantquote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn inmiddels ex'schoonmoeder sloeg mijn mobiel uit mijn handen toen ze op bezoek kwam.
Nou was ik wel aan het sms'en met een lekker lang blond ding, maar goed, haar dochter had die week een date afspraak met drie verschillende mannen.![]()
Ik word bijna 20.quote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat jezelf vanzelf wijsmaken dat 30 nog niet zo oud is en het leven begint bij 40.![]()
Als ik de financiele vrijheid van veel ouderen zie, begint het leven bij 55+.quote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef hollander172 het volgende:
Moeten ze tegen m'n baas zeggen ...quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Ze maken je ook wijs dat verstand met de jaren komtIk g4loof er niks van
![]()
Leuk he?quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
^^ I'm with stupid ...
herkenbaar...![]()
Dat mailtje heb ik ook gehadquote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef Worldbeater het volgende:
Hier nog intresse?![]()
Zijn vast veel bierdrinkers hier.![]()
Een Kratjuh of 2 p.p![]()
Je bent zo oud als je je voelt hoor.En ik voel me pas als een 5 jarige.quote:Op maandag 10 april 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik word bijna 20.
Kut man, je jeugd verliezen.
Ik blijf ze geil vinden, ben ik dan pedoquote:Op maandag 10 april 2006 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leuk he?![]()
Meisjes sletten van 16 ~ 18 jaar oud lijken ook ineens heel jong.
Geldt idd niet voor genuine redheads.quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
![]()
Dementie en overige verlies van hersencellen compenseert het bijlerende verstand in ruimte mate.quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Net geworden![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:32 schreef hollander172 het volgende:
Meisjes sletten van 16 ~ 18 jaar oud lijken ook ineens heel jong.
Nope, same here.quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik blijf ze geil vinden, ben ik dan pedo
Ik ben vandaag op 2 scholen geweest, damn, de wereld is wel veranderd.quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Makster het volgende:
[nonpedo]quote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben vandaag op 2 scholen geweest, damn, de wereld is wel veranderd.
Respect en compassie voor de leraren. De rosse buurt is er niets bij hoe die meiden er bij lopen.
Bij 1 griet had ik inkijk op 50 meter.En damn, dan kijk je toch even.
![]()
Strak, onwetend en "makkelijk".quote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef kratjuh het volgende:Je snapt opeens niet wat je in ze zag ooit ...
quote:Wel lekker strak ...
Wat heb je aan een levensloze pop in bed?quote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef kratjuh het volgende:Je snapt opeens niet wat je in ze zag ooit ...
Wel lekker strak ...
Mooi gesprokenquote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dementie en overige verlies van hersencellen compenseert het bijlerende verstand in ruimte mate.![]()
Probleem is meer dat wij geen neukbaar materiaal voor hun meer zijnquote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, same here.![]()
Het is alleen geen neukbaar materiaal meer...![]()
Joh toen ik op de middelbare school zat liep iedereen in oversized housebroken en flour shirts, en nu, nu lopen ze zo geil als boter semi naakt over het schoolplein aan een pakje schoolmelk te knabbelen. Damn it, life is not fairquote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben vandaag op 2 scholen geweest, damn, de wereld is wel veranderd.
Respect en compassie voor de leraren. De rosse buurt is er niets bij hoe die meiden er bij lopen.
Bij 1 griet had ik inkijk op 50 meter.En damn, dan kijk je toch even.
![]()
Soms zitten er ook wel achterwerken bij die voor 55+ niet zouden misstaan trouwens.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Worldbeater het volgende:WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is jouw geluk weer
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ik groei precies met Nick mee, ben nu 8 jaar.quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef richardgie het volgende:
Je bent zo oud als je je voelt hoor.En ik voel me pas als een 5 jarige.
Nee hoor,maar ik heb de leeftijdsgrens inmiddels een beetje opgetrokken tot een jaar of 26-27.Was twee jaar geleden in een "jongeren"kroeg,en dan voel je je toch wel een beetje "opa",tussen die 16-17 jarigen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Makster het volgende:
[..]
O,jij kan ook nog heel lief spelen met de Legoquote:Op maandag 10 april 2006 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik groei precies met Nick mee, ben nu 8 jaar.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Worldbeater het volgende:En, had ze genoeg aan jouw 2.5 minuut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een hel, ze genoot er niet echt van. Klom erop en hield haar adem in.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee hoor,maar ik heb de leeftijdsgrens inmiddels een beetje opgetrokken tot een jaar of 26-27.Was twee jaar geleden in een "jongeren"kroeg,en dan voel je je toch wel een beetje "opa",tussen die 16-17 jarigen.
Ligt eraan, leuk je leven wat op met uppers, downers & alcohol, neuk zonder condoom, ga stappen alsof het de laatste keer in je leven is en flikker je (school)carriere in de sloot en het is best bearable.quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef BazzieK het volgende:
11 maanden geleden was ik nog 16, is niet zo leuk als hier voorgesteld wordt
Mwah ik heb een gruwelijke hekel aan praten met domme meisjes, of meisjes die verwachten dat je zelf ook achterlijk en oppervlakkig bent.quote:Op maandag 10 april 2006 21:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En opeens wil je meer zekerheid en minder dom ...
Of ga ik nu de verkeerde afslag ...
Bouwen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef richardgie het volgende:
O,jij kan ook nog heel lief spelen met de Lego.
Rij op een SS een gemiddeld schoolplein op en let op de reacties.quote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Makster het volgende:
Probleem is meer dat wij geen neukbaar materiaal voor hun meer zijnOf juist wel, chicks got the hots for old dudes
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah ik heb een gruwelijke hekel aan praten met domme meisjes, of meisjes die verwachten dat je zelf ook achterlijk en oppervlakkig bent.Maarja om te neuqen is er niks mis mee
Neuk zonder condoom begin ik niet aan aangezien de gemiddelde 14 jarige tegenwoordig al meer heeft geneukt dan een volleerd pornoactricequote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ligt eraan, leuk je leven wat op met uppers, downers & alcohol, neuk zonder condoom, ga stappen alsof het de laatste keer in je leven is en flikker je (school)carriere in de sloot en het is best bearable.
Doet dit dus niet over als ik nog de kans krijg maar god wat heb ik genoten toen.![]()
quote:
:^quote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ligt eraan, leuk je leven wat op met uppers, downers & alcohol, neuk zonder condoom, ga stappen alsof het de laatste keer in je leven is en flikker je (school)carriere in de sloot en het is best bearable.
Doet dit dus niet over als ik nog de kans krijg maar god wat heb ik genoten toen.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuk zonder condoom begin ik niet aan aangezien de gemiddelde 14 jarige tegenwoordig al meer heeft geneukt dan een volleerd pornoactrice![]()
MAarja dan moet die helm ook nog van je kop af hehquote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rij op een SS een gemiddeld schoolplein op en let op de reacties.
Meer zekerheid weet ik niet, wel meer plezier op alle vlakken dan alleen dat ene.quote:Op maandag 10 april 2006 21:39 schreef kratjuh het volgende:
En opeens wil je meer zekerheid en minder dom ...
Of ga ik nu de verkeerde afslag ...
HOOOOMMMOOOOquote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuk zonder condoom begin ik niet aan aangezien de gemiddelde 14 jarige tegenwoordig al meer heeft geneukt dan een volleerd pornoactrice![]()
Kan je ook met een choppertje doen hoor.Ze zien het verschil toch niet.Sow he,wat een grote en mooie brommer heb jij zegquote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rij op een SS een gemiddeld schoolplein op en let op de reacties.
Ziehier de reden waarom bijna iedereen met een getint vizier rijdt.quote:Op maandag 10 april 2006 21:46 schreef Makster het volgende:
[..]
MAarja dan moet die helm ook nog van je kop af heh![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ziehier de reden waarom bijna iedereen met een getint vizier rijdt.![]()
Ik stunt veilig of ik stunt nietquote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Liever een levende homo dan een dooie hetero ...![]()
Dan toch maar dood ...![]()
Slophu,slophu,wacht ik roep dat kleine jong wel effequote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bouwen.![]()
Jij bent 5 dus doet alleen maar afbreken.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ben blij met het huidige niveau, het is zaak deze ontwikkeling door te zetten![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Welk niveau ? Heb je je vering aangepast dan ?quote:Op maandag 10 april 2006 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ben blij met het huidige niveau, het is zaak deze ontwikkeling door te zetten![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Soms zijn dingen zo goed te verklaren.quote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad een prima middel zo een vizier![]()
Gewoon goed duwenquote:Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze terwijl een tarzan er nog niet eens inpast.
Ik kom wel wat vaker langs, dat schijnt meer dan de helft te schelen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Zouden ze daarom allemaal zo chagerijnig uit hun ogen kijken?quote:
En als je ongeveer weet wat er gaat gebeuren,kan je je ook wat makkelijker aanpassen hequote:Op maandag 10 april 2006 21:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kom wel wat vaker langs, dat schijnt meer dan de helft te schelen.
Kijk jij wel vrolijk als je de Mother of all Turds net door de plee getrokken hebt ?quote:Op maandag 10 april 2006 21:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zouden ze daarom allemaal zo chagarijnig uit hun ogen kijken?![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 10 april 2006 21:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zal vast makkelijk zijn maar weet niet of je er trots op moet zijn ...
Misschien volgende keer iets duidelijker zijnquote:Op maandag 10 april 2006 21:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zal vast makkelijk zijn maar weet niet of je er trots op moet zijn ...
quote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
En als je ongeveer weet wat er gaat gebeuren,kan je je ook wat makkelijker aanpassen he.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kijk jij wel vrolijk als je de Mother of all Turds net door de plee getrokken hebt ?
Gelukkig welquote:Op maandag 10 april 2006 21:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kom wel wat vaker langs, dat schijnt meer dan de helft te schelen.
quote:
Zal ik volgende keer de open deur gewoon dichtdoen ipv intrappen ..quote:Op maandag 10 april 2006 21:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien volgende keer iets duidelijker zijn![]()
![]()
Genoegzaam ? Van roodgekleurd papier ?quote:Op maandag 10 april 2006 22:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ik kijk altijd genoegzaam achterom.
Wel zonde idd.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zal ik volgende keer de open deur gewoon dichtdoen ipv intrappen ..
Bij de schietvereniging of de motorclub.De eerste niet meer de tweede wel,en was ook van plan hier te blijven.quote:Op maandag 10 april 2006 21:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Azijnpisser.![]()
He zit je nou eigenlijk nog steeds in Nieuwegein bij die club?![]()
Vind dit ook wel een erg prettig niveau.quote:
Een zoveelste dom amusementsprogramma ...quote:Op maandag 10 april 2006 22:03 schreef BazzieK het volgende:
Beauty and the Geek op RTL5 nu, best grappig programma. Een van de deelneemsters heb ik echter wel eens in een "natuurfilm" gezien![]()
Eerstgenoemde.quote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij de schietvereniging of de motorclub.De eerste niet meer de tweede wel,en was ook van plan hier te blijven.
Vind het wel grappigquote:Op maandag 10 april 2006 22:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Een zoveelste dom amusementsprogramma ...![]()
Je kunt je regelmatig ook afvragen wie de échte geek is ... Wat een leeghoofden ..
quote:Op maandag 10 april 2006 22:04 schreef kratjuh het volgende:
Een zoveelste dom amusementsprogramma ...![]()
En dat is een van de meeste misverstanden qua groot kaliber .. Het is geen 100% actie=reactie .. Natuurlijk hebben ze meer terugslag, maar nooit zoveel dat je achterover slaat ...quote:Op maandag 10 april 2006 22:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eerstgenoemde.
Jammer, vind het wel leuk een keer het grote spul uit te proberen.Gewoon 1 middagje, waarschijnlijk lig ik na 1 schot achterover gezien mijn postuur.
Degenen die me IRL kennen zullen dit wel weer onderschrijven enzo.![]()
Preciesquote:Op maandag 10 april 2006 22:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vind dit ook wel een erg prettig niveau.
Kan ik eindelijk een beetje "levellen" met mijn brothas.![]()
Nee bij Ultrajectum ben ik al een paar jaar geen lid meer.Zit nu in Baarn,hebben we buitenbanen van 25-50 en 100 meter.Vandaar dat ik ook een AR 15 wil gaan kopen.Is een groot kaliber geweer.Maar zit nog steeds een beetje te dubben tussen een AR 15(M 16 in burger uitvoering)of een notebook.Denk toch dat het eerste gaat wordenquote:Op maandag 10 april 2006 22:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eerstgenoemde.
Jammer, vind het wel leuk een keer het grote spul uit te proberen.Gewoon 1 middagje, waarschijnlijk lig ik na 1 schot achterover gezien mijn postuur.
Degenen die me IRL kennen zullen dit wel weer onderschrijven enzo.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En dat is een van de meeste misverstanden qua groot kaliber .. Het is geen 100% actie=reactie .. Natuurlijk hebben ze meer terugslag, maar nooit zoveel dat je achterover slaat ...
Proberen = weten
HAhahaha wat een keus johquote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee bij Ultrajectum ben ik al een paar jaar geen lid meer.Zit nu in Baarn,hebben we buitenbanen van 25-50 en 100 meter.Vandaar dat ik ook een AR 15 wil gaan kopen.Is een groot kaliber geweer.Maar zit nog steeds een beetje te dubben tussen een AR 15(M 16 in burger uitvoering)of een notebook.Denk toch dat het eerste gaat worden.
Als je 9 MM wil gaan schieten kan je inderdaad beter naar Nieuwegein gaan.Kan je ook militair pistool schieten met klapschijven etc.quote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar ik maak het grapje liever zelf dan hem in te laten koppen. [sub]Wel 56 hele kilo's schoon aan de haak.
[sub] Zelfs mijn hond is zwaarder.
Hier ook weleens mee geschoten:
[afbeelding]
9mm parabellum is dat toch?
Ik zou graag een keer een intromiddagje of avondje doen.![]()
Idd 9mm ... Leuk kaliber, goedkoop en daardoor ook veelgekozen kaliber voor Action Shooting ...quote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar ik maak het grapje liever zelf dan hem in te laten koppen. Wel 56 hele kilo's schoon aan de haak.
[afbeelding]
Duidelijke zaak.quote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee bij Ultrajectum ben ik al een paar jaar geen lid meer.Zit nu in Baarn,hebben we buitenbanen van 25-50 en 100 meter.Vandaar dat ik ook een AR 15 wil gaan kopen.Is een groot kaliber geweer.Maar zit nog steeds een beetje te dubben tussen een AR 15(M 16 in burger uitvoering)of een notebook.Denk toch dat het eerste gaat worden.
KAn je je zelf niet gewoon uitnodigenquote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar ik maak het grapje liever zelf dan hem in te laten koppen. [sub]Wel 56 hele kilo's schoon aan de haak.
[afbeelding]
Dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als je 9 MM wil gaan schieten kan je inderdaad beter naar Nieuwegein gaan.Kan je ook militair pistool schieten met klapschijven etc..
Ach als we toch al over leeghoofden hadden ... Leuk voor een keertje misschien ?quote:Op maandag 10 april 2006 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Duidelijke zaak.
Geil ding:
[afbeelding]
Die opgespoten slettebak mogen ze houden.
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:16 schreef Makster het volgende:
Stel ik wil schieten, kan ik dan niet gewoon naar zo een verening lopen:?
Is best een moeilijke keuze jaquote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
HAhahaha wat een keus joh
Naja voor een leek als mij een vreemde keus dan heh.
"Zo wat zullen we is gaan kopen, een notebook of een M16"
![]()
* hollander172 kijkt nog eens naar plaatje.quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef kratjuh het volgende:
Ach als we toch al over leeghoofden hadden ... Leuk voor een keertje misschien ?![]()
Best irritant ja, dat geruis van de luchtverplaatsing in d'r hoofd ...quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
* hollander172 kijkt nog eens naar plaatje.Nee dat gaat hem niet worden vrees ik.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Best irritant ja, dat geruis van de luchtverplaatsing in d'r hoofd ...
Moeilijk te begrijpen maar ik betrap mezelf er nu al op dat ik af en toe zit te denken van goh dat is best een geil wapen.quote:
Zie jequote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee dus.
Waarom denk je dat ik hier aan het "daten" ben?![]()
Het kan wel maar de meesten hebben een ledenstop, je moet een begeleider hebben etc. etc.
Luxe problemen hehquote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is best een moeilijke keuze ja.Effe kijken hoe het aan het eind van het jaar met de belasting teruggave zit.Waarschijnlijk komt het er allebij,maar de AR 15 dan toch maar eerst
.Van de belastingteruggave van afgelopen jaar.
Gewoon denken dat je ligt te pompen in de branding, scheelt de helft.quote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Best irritant ja, dat geruis van de luchtverplaatsing in d'r hoofd ...
Fijn, al dat zand aan je stok ...quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon denken dat je ligt te pompen in de branding, scheelt de helft.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Luxe problemen heh![]()
Heb ook net besloten dat ik toch een andere auto ga kopen (vanmiddag ff proef gereden), had het ook kunnen inversteren in een huis of in de motoren, maar neeeee ik moet weer een andere auto willen![]()
Zeg er niet al teveel over maar kom hier de borden "am rhein" maar eens bekijken.quote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Zie je![]()
Koop dan gewoon illegaal zo een ding en klap die gun op een verkeersbord leeg
Huis,auto,motor,computer,wapens heb ik allemaal al.Alleen nog geen notebook en AR 15(M 16)quote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Zie je![]()
Koop dan gewoon illegaal zo een ding en klap die gun op een verkeersbord leeg
[..]
Luxe problemen heh![]()
Heb ook net besloten dat ik toch een andere auto ga kopen (vanmiddag ff proef gereden), had het ook kunnen inversteren in een huis of in de motoren, maar neeeee ik moet weer een andere auto willen![]()
Gewoon de geur van de voorganger eraf schuren.quote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Fijn, al dat zand aan je stok ...
Panieren sie nochmal ..
quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon de geur van de voorganger eraf schuren.
Would you do it otherwise?![]()
![]()
Je hebt gelijk ik weet hetquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zeg er niet al teveel over maar kom hier de borden "am rhein" maar eens bekijken.![]()
Niks mis met een paar guns denk ik altijd maarquote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Huis,auto,motor,computer,wapens heb ik allemaal al.Alleen nog geen notebook en AR 15(M 16).
Aloha gekke Friesquote:Op maandag 10 april 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
oi een caviatopic![]()
De mijne heten Susan Smit en Claudia van der Sluis
Spoor jij wel helemaalquote:Op maandag 10 april 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
oi een caviatopic![]()
De mijne heten Susan Smit en Claudia van der Sluis
Volgens mij heb ik nog wel meer voorbij zien komen die je vergeten bent ...quote:Op maandag 10 april 2006 22:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Ben ik hier bij de FOK! MC?
Eventjes samenvatten:
- Schieten
- Vrouwen
- Motorklets
Yep, ben goed![]()
Schiet iedereen hier opeens ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 22:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Eventjes samenvatten:
- Schieten
- Vrouwen
- Motorklets
Yep, ben goed![]()
Hele korte samenvattingquote:Op maandag 10 april 2006 22:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wel meer voorbij zien komen die je vergeten bent ...
Dat is idd een goede vraagquote:
He jij zag het wel zitten met blonde del (uit een potje).quote:
Ah, top, het aanmelden is geluktquote:Op maandag 10 april 2006 22:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Eventjes samenvatten:
- Schieten
- Vrouwen
- Motorklets
Yep, ben goed![]()
Karin was al vroegtijdig afgevallen.quote:Op maandag 10 april 2006 22:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Eventjes samenvatten:
- Schieten
- Vrouwen
- Motorklets
Yep, ben goed![]()
Ach 1 keertje ... Het vlees is zwak ...quote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
He jij zag het wel zitten met blonde del (uit een potje).
Every decision has some consequences.![]()
Nou nog een piccie van je fiets motor.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als het meisje in kwestie het goed vindt wel
Karinquote:Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Karin was al vroegtijdig afgevallen.
Zei zij ook zo geil "Harder!" ?quote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
Karin![]()
Een maatje van me uit Baarn heeft wel een Karin in z'n auto,maar volgens mij schrijf je dat als Car-Inn.
En gezellig dat het is !!quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
Bij de eerste gelegenheid keren![]()
Sorry ondeugend,het niveau is een beetje gedaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |