quote:Op maandag 10 april 2006 22:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En dat is een van de meeste misverstanden qua groot kaliber .. Het is geen 100% actie=reactie .. Natuurlijk hebben ze meer terugslag, maar nooit zoveel dat je achterover slaat ...
Proberen = weten
HAhahaha wat een keus johquote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee bij Ultrajectum ben ik al een paar jaar geen lid meer.Zit nu in Baarn,hebben we buitenbanen van 25-50 en 100 meter.Vandaar dat ik ook een AR 15 wil gaan kopen.Is een groot kaliber geweer.Maar zit nog steeds een beetje te dubben tussen een AR 15(M 16 in burger uitvoering)of een notebook.Denk toch dat het eerste gaat worden.
Als je 9 MM wil gaan schieten kan je inderdaad beter naar Nieuwegein gaan.Kan je ook militair pistool schieten met klapschijven etc.quote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar ik maak het grapje liever zelf dan hem in te laten koppen. [sub]Wel 56 hele kilo's schoon aan de haak.
[sub] Zelfs mijn hond is zwaarder.
Hier ook weleens mee geschoten:
[afbeelding]
9mm parabellum is dat toch?
Ik zou graag een keer een intromiddagje of avondje doen.![]()
Idd 9mm ... Leuk kaliber, goedkoop en daardoor ook veelgekozen kaliber voor Action Shooting ...quote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar ik maak het grapje liever zelf dan hem in te laten koppen. Wel 56 hele kilo's schoon aan de haak.
[afbeelding]
Duidelijke zaak.quote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee bij Ultrajectum ben ik al een paar jaar geen lid meer.Zit nu in Baarn,hebben we buitenbanen van 25-50 en 100 meter.Vandaar dat ik ook een AR 15 wil gaan kopen.Is een groot kaliber geweer.Maar zit nog steeds een beetje te dubben tussen een AR 15(M 16 in burger uitvoering)of een notebook.Denk toch dat het eerste gaat worden.
KAn je je zelf niet gewoon uitnodigenquote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar ik maak het grapje liever zelf dan hem in te laten koppen. [sub]Wel 56 hele kilo's schoon aan de haak.
[afbeelding]
Dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als je 9 MM wil gaan schieten kan je inderdaad beter naar Nieuwegein gaan.Kan je ook militair pistool schieten met klapschijven etc..
Ach als we toch al over leeghoofden hadden ... Leuk voor een keertje misschien ?quote:Op maandag 10 april 2006 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Duidelijke zaak.
Geil ding:
[afbeelding]
Die opgespoten slettebak mogen ze houden.
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:16 schreef Makster het volgende:
Stel ik wil schieten, kan ik dan niet gewoon naar zo een verening lopen:?
Is best een moeilijke keuze jaquote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
HAhahaha wat een keus joh
Naja voor een leek als mij een vreemde keus dan heh.
"Zo wat zullen we is gaan kopen, een notebook of een M16"
![]()
* hollander172 kijkt nog eens naar plaatje.quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef kratjuh het volgende:
Ach als we toch al over leeghoofden hadden ... Leuk voor een keertje misschien ?![]()
Best irritant ja, dat geruis van de luchtverplaatsing in d'r hoofd ...quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
* hollander172 kijkt nog eens naar plaatje.Nee dat gaat hem niet worden vrees ik.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Best irritant ja, dat geruis van de luchtverplaatsing in d'r hoofd ...
Moeilijk te begrijpen maar ik betrap mezelf er nu al op dat ik af en toe zit te denken van goh dat is best een geil wapen.quote:
Zie jequote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee dus.
Waarom denk je dat ik hier aan het "daten" ben?![]()
Het kan wel maar de meesten hebben een ledenstop, je moet een begeleider hebben etc. etc.
Luxe problemen hehquote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is best een moeilijke keuze ja.Effe kijken hoe het aan het eind van het jaar met de belasting teruggave zit.Waarschijnlijk komt het er allebij,maar de AR 15 dan toch maar eerst
.Van de belastingteruggave van afgelopen jaar.
Gewoon denken dat je ligt te pompen in de branding, scheelt de helft.quote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Best irritant ja, dat geruis van de luchtverplaatsing in d'r hoofd ...
Fijn, al dat zand aan je stok ...quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon denken dat je ligt te pompen in de branding, scheelt de helft.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Luxe problemen heh![]()
Heb ook net besloten dat ik toch een andere auto ga kopen (vanmiddag ff proef gereden), had het ook kunnen inversteren in een huis of in de motoren, maar neeeee ik moet weer een andere auto willen![]()
Zeg er niet al teveel over maar kom hier de borden "am rhein" maar eens bekijken.quote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Zie je![]()
Koop dan gewoon illegaal zo een ding en klap die gun op een verkeersbord leeg
Huis,auto,motor,computer,wapens heb ik allemaal al.Alleen nog geen notebook en AR 15(M 16)quote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Zie je![]()
Koop dan gewoon illegaal zo een ding en klap die gun op een verkeersbord leeg
[..]
Luxe problemen heh![]()
Heb ook net besloten dat ik toch een andere auto ga kopen (vanmiddag ff proef gereden), had het ook kunnen inversteren in een huis of in de motoren, maar neeeee ik moet weer een andere auto willen![]()
Gewoon de geur van de voorganger eraf schuren.quote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Fijn, al dat zand aan je stok ...
Panieren sie nochmal ..
quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon de geur van de voorganger eraf schuren.
Would you do it otherwise?![]()
![]()
Je hebt gelijk ik weet hetquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zeg er niet al teveel over maar kom hier de borden "am rhein" maar eens bekijken.![]()
Niks mis met een paar guns denk ik altijd maarquote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Huis,auto,motor,computer,wapens heb ik allemaal al.Alleen nog geen notebook en AR 15(M 16).
Aloha gekke Friesquote:Op maandag 10 april 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
oi een caviatopic![]()
De mijne heten Susan Smit en Claudia van der Sluis
Spoor jij wel helemaalquote:Op maandag 10 april 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
oi een caviatopic![]()
De mijne heten Susan Smit en Claudia van der Sluis
Volgens mij heb ik nog wel meer voorbij zien komen die je vergeten bent ...quote:Op maandag 10 april 2006 22:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Ben ik hier bij de FOK! MC?
Eventjes samenvatten:
- Schieten
- Vrouwen
- Motorklets
Yep, ben goed![]()
Schiet iedereen hier opeens ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 22:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Eventjes samenvatten:
- Schieten
- Vrouwen
- Motorklets
Yep, ben goed![]()
Hele korte samenvattingquote:Op maandag 10 april 2006 22:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wel meer voorbij zien komen die je vergeten bent ...
Dat is idd een goede vraagquote:
He jij zag het wel zitten met blonde del (uit een potje).quote:
Ah, top, het aanmelden is geluktquote:Op maandag 10 april 2006 22:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Eventjes samenvatten:
- Schieten
- Vrouwen
- Motorklets
Yep, ben goed![]()
Karin was al vroegtijdig afgevallen.quote:Op maandag 10 april 2006 22:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Eventjes samenvatten:
- Schieten
- Vrouwen
- Motorklets
Yep, ben goed![]()
Ach 1 keertje ... Het vlees is zwak ...quote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
He jij zag het wel zitten met blonde del (uit een potje).
Every decision has some consequences.![]()
Nou nog een piccie van je fiets motor.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als het meisje in kwestie het goed vindt wel
Karinquote:Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Karin was al vroegtijdig afgevallen.
Zei zij ook zo geil "Harder!" ?quote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
Karin![]()
Een maatje van me uit Baarn heeft wel een Karin in z'n auto,maar volgens mij schrijf je dat als Car-Inn.
En gezellig dat het is !!quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
Bij de eerste gelegenheid keren![]()
Sorry ondeugend,het niveau is een beetje gedaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |