Ik kan wel proberen meer te slapen,maar dan ben ik er 's nacht helemaal om de haverklap uit.Effe wat drinken,toch maar effe tv kijken,dingen doen die ik eigenlijk uitgesteld had tot de volgende dag etc.quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja ik kan ook met minder af maar waarom zou ik![]()
dan herken je het verschil tussen moe en zwaar lui niet meer zo goed.quote:Op maandag 10 april 2006 19:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe kan je nou moe zijn als je zoveel slaapt
quote:Op maandag 10 april 2006 19:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
mijn grote vriend![]()
en het andere hondenbeest wat hier rondloopt![]()
zal nog wel eens wat betere foto's zoeken, deze zijn niet zo bijzonder
2 boxers dus![]()
Als ik eenmaal slaap moet je me echt met een koevoet wakker slaanquote:Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik kan wel proberen meer te slapen,maar dan ben ik er 's nacht helemaal om de haverklap uit.Effe wat drinken,toch maar effe tv kijken,dingen doen die ik eigenlijk uitgesteld had tot de volgende dag etc..
Ben 's morgens alleen wel een slechte starter.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef hollander172 het volgende:
Men zoekt op boxer en dan komt google hiermee:![]()
[afbeelding]
maar ook hiermee?
[afbeelding]
Hehe gevonden!
[afbeelding]
hehe, toch niet verkeerdquote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef hollander172 het volgende:
Men zoekt op boxer en dan komt google hiermee:![]()
[afbeelding]
maar ook hiermee?
[afbeelding]
Hehe gevonden!
[afbeelding]
Van oma gehad?quote:Op maandag 10 april 2006 20:19 schreef Roderick2085 het volgende:
hehe, toch niet verkeerd
[afbeelding]
![]()
nee, van oma kreeg ik nog een envelopje, nog voor m'n verjaardagquote:
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee, van oma kreeg ik nog een envelopje, nog voor m'n verjaardag![]()
Geboortedatum: 12-12-1985quote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee, van oma kreeg ik nog een envelopje, nog voor m'n verjaardag![]()
Weet ik wel zeker dat ik je nog niet gefeliciteerd had ...quote:Op maandag 10 april 2006 20:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tnx, is inmiddels al wel 4 maanden geleden hoor
ag ja, ze komt dus alleen met verjaardagen niet zo gek, is iets van 84 en komt met het ov vanuit den haagquote:Op maandag 10 april 2006 20:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geboortedatum: 12-12-1985Bijna 4 maanden te laat.
![]()
![]()
En toen deed ze er bijna 4 maanden over om het weerbericht van Piet te ontcijferen?quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ag ja, ze komt dus alleen met verjaardagen niet zo gek, is iets van 84 en komt met het ov vanuit den haagen mijn verjaardag was er erg slecht weer voorspeld enzo, dus was ze toen niet gekomen...
Achterop de GS?quote:Op maandag 10 april 2006 20:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En toen deed ze er bijna 4 maanden over om het weerbericht van Piet te ontcijferen?![]()
![]()
Waarom haal je zo'n mensje dan niet gewoon even op?![]()
Ben (helaas) echt een lichte slaperquote:Op maandag 10 april 2006 20:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik eenmaal slaap moet je me echt met een koevoet wakker slaan
Ach ja, door je wekker op vol volume heen slapen is ook niet altijd even handigquote:Op maandag 10 april 2006 20:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben (helaas) echt een lichte slaper![]()
.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En toen deed ze er bijna 4 maanden over om het weerbericht van Piet te ontcijferen?![]()
![]()
sja, mijn ma gaat af en toe daar nog wel naar toe, maar verder hebben we niet zo veel contact...quote:Waarom haal je zo'n mensje dan niet gewoon even op?![]()
quote:
Jack Russel terroristquote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Grappig maar wat is het eigenlijk?
Zal hier ook eens foto's opzoeken van de onze in een poezenmand.Na het slaapje moest je altijd zeker 5 minuten kloppen om die randen weer overeind te krijgen.
![]()
Is nog veel beroerder als je door de wekker van je buurman van twee deuren verderop wakker wordtquote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, door je wekker op vol volume heen slapen is ook niet altijd even handig![]()
Gaaf! Zou er nooit eentje in huis halen maar ik heb wel een zwak voor russeltjes.quote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jack Russel terrorist
Een mix tussen een voornamelijk zwarte en een vooramelijk witte. Moeder ruwharig hoogbenig en vader gladharig en laagbenig. Dan krijg je dus dit hondje.
Egohondjes zijn het.quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaaf! Zou er nooit eentje in huis halen maar ik heb wel een zwak voor russeltjes.![]()
Moet je hier op het dorpsfeest de Jack Russel race zien.Tering wat een drukte makertjes zeg,die hondjes.quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaaf! Zou er nooit eentje in huis halen maar ik heb wel een zwak voor russeltjes.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is nog veel beroerder als je door de wekker van je buurman van twee deuren verderop wakker wordt.
Hoeft niet hoor... al blijven ze wel lang speels.quote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moet je hier op het dorpsfeest de Jack Russel race zien.Tering wat een drukte makertjes zeg,die hondjes.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Egohondjes zijn het.
Ik zal dat filmpje even weer zoeken.
http://media.putfile.com/Krols
Heb hem er al een keer over aangesproken,maar anders slaapt hij er zelf doorquote:
Huskies schijnen ook van die fantastische honden te zijn om op een flat te houden.Heb zoiets ooit een keer overwogen,maar een maatje van me die wel verstand van honden had,heeft me dat toch maar afgeraden.Schijnen honden te zijn die alleen maar willen rennen en niet echt geschikt zijn om binnen te houden.En Jack Russels zijn in princiepe ook jachthondjes natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2006 20:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor... al blijven ze wel lang speels.
In drukke gezinnen worden honder drukker ... in rustige gezinnen zijn ze vaak ook minder druk.
Die van mij heeft buien maar is normaal gesproken rustig te noemen.
Heb mijn wekker nu aangesloten op mijn speakers, kan em alleen gebruiken als het echt nodig is want niet alleen ik maar ook mijn ouders en de buren worden er wakker van iddquote:Op maandag 10 april 2006 21:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb hem er al een keer over aangesproken,maar anders slaapt hij er zelf door.Kan het me niet voorstellen,maar goed
.
Welke mannelijkheidquote:Op maandag 10 april 2006 19:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, mijn mannelijkheid wat doe je
Jack Russels hebben alle karaktereigenschappen die grote killerhonden ook hebben inderdaad. Hazenvangers zeggen ze ook wel.quote:Op maandag 10 april 2006 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
.En Jack Russels zijn in princiepe ook jachthondjes natuurlijk.
Nou ja ik hoef voor me zelf in ieder geval geen wekker meer te zetten,met alleen maar middagdiensten.Maar dat wil niet zeggen dat ik wil weten wanneer de rest de deur uit gaat.quote:Op maandag 10 april 2006 21:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb mijn wekker nu aangesloten op mijn speakers, kan em alleen gebruiken als het echt nodig is want niet alleen ik maar ook mijn ouders en de buren worden er wakker van idd![]()
Tja ik laat me meestal door mijn moeder wakkerschudden om niemand anders lastig te vallen maar als het moet dan gaat het geluid hard aan s'ochtendsquote:Op maandag 10 april 2006 21:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja ik hoef voor me zelf in ieder geval geen wekker meer te zetten,met alleen maar middagdiensten.Maar dat wil niet zeggen dat ik wil weten wanneer de rest de deur uit gaat.
Nog een bekend jachthondje is de tackel.Iedereen lacht er om,maar dit is een hondje wat "ontwikkeld"is om achter de prooi aan het konijnenhol in te kruipen.Ja inderdaad richardgie zou graag een jachtvergunning hebben.quote:Op maandag 10 april 2006 21:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jack Russels hebben alle karaktereigenschappen die grote killerhonden ook hebben inderdaad. Hazenvangers zeggen ze ook wel.
Het grote voordeel daarentegen is dat je ze gewoon onder je arm kunt pakken.
onze vorige hond kwam toen ik 3 was ofzo, die was behoorlijk was rustiger als deze hond die kwam toen ik 14 was ofzo...quote:Op maandag 10 april 2006 20:59 schreef ondeugend het volgende:
In drukke gezinnen worden honder drukker ... in rustige gezinnen zijn ze vaak ook minder druk.
Me moeder ziet me aankomen als ik d'r vraag of ze me wakker wil maken.Ma zou je me wakker willen maken?Nee natuurlijk niet,jij moest toch zo nodig 13 jaar geleden op je zelf.quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja ik laat me meestal door mijn moeder wakkerschudden om niemand anders lastig te vallen maar als het moet dan gaat het geluid hard aan s'ochtends
Jij over een aantal jaar.... let maar op !quote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef BazzieK het volgende:
RTL5 schoonmoeder in huis ofzo. Wat een engelse graftak zeg en welke vent laat zich nou afbekken door zijn schoonmoeder...
En voor hoe lang ga je deze houden?quote:Op maandag 10 april 2006 18:31 schreef ondeugend het volgende:
36, maar ik heb 8 jaar geleden al besloten een tijdje 28 te blijven.
Bevalt ook prima en zo wordt mijn vriendje vanzelf ook ouder dan ik ben.
Alsof ik ze verslind.quote:Op maandag 10 april 2006 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En voor hoe lang ga je deze houden?![]()
Je hebt het wel vaak over ém.![]()
![]()
En waarom post Hollander ineens zoveel na maanden stilte?![]()
Ligt eraan, collegaatje gehad met een behoorlijk en Spikey pakte je echt niet zomaar even op.quote:Op maandag 10 april 2006 21:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jack Russels hebben alle karaktereigenschappen die grote killerhonden ook hebben inderdaad. Hazenvangers zeggen ze ook wel.
Het grote voordeel daarentegen is dat je ze gewoon onder je arm kunt pakken.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij over een aantal jaar.... let maar op !
Ik kan ze niet tellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En al (proef)ritten gemaakt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |