Ik zou het niet weten?quote:Op maandag 10 april 2006 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
En waarom is Hollander ineens de nummer 1 poster na zoveel maanden stilte?![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef Makster het volgende:
Avond
Tering wat kost een nieuw huis veel tijd![]()
Nog dingen gemist hier
quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja ik laat me meestal door mijn moeder wakkerschudden om niemand anders lastig te vallen maar als het moet dan gaat het geluid hard aan s'ochtends
uhm, juist ja....quote:Op maandag 10 april 2006 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
Wisten jullie dat het etenstijd is?Niet vergeten, want ook jullie moeten goed eten.
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Me moeder ziet me aankomen als ik d'r vraag of ze me wakker wil maken.Ma zou je me wakker willen maken?Nee natuurlijk niet,jij moest toch zo nodig 13 jaar geleden op je zelf..
Ik weet wel wat voor je hoor, kan je twee hobbies tegelijkertijd uitoefenen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:12 schreef richardgie het volgende:
Ja inderdaad richardgie zou graag een jachtvergunning hebben.
Mijn inmiddels ex'schoonmoeder sloeg mijn mobiel uit mijn handen toen ze op bezoek kwam.quote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef BazzieK het volgende:
RTL5 schoonmoeder in huis ofzo. Wat een engelse graftak zeg en welke vent laat zich nou afbekken door zijn schoonmoeder...
Geluid moet toch wel bovenmenselijk niveau hebben om me wakker te makenquote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]niet wakkerschudden, in de deuropening ff een paar keer zeggen hoe laat het is enzo werkt bij mij ook
Met een Sten Gun voor op m'n stuur door een dorp een kachelenquote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat voor je hoor, kan je twee hobbies tegelijkertijd uitoefenen.
Is wel in hongarije.![]()
Nou ja, ben gewoon zorgzaam.quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef Roderick2085 het volgende:
uhm, juist ja....voor de meeste is etenstijd toch wel wat eerder hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn inmiddels schoonmoeder sloeg mijn mobiel uit mijn handen toen ze op bezoek kwam.
Nou was ik wel aan het sms'en met een lekker lang blond ding, maar goed, haar dochter had die week een date afspraak met drie verschillende mannen.![]()
Dat deed ik afgelopen december al.quote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef richardgie het volgende:
Eh 36,wat deed ik ook alweer toen ik 36 was.O ja ik weet het alweer,me afvragen waarom ik geen 16 meer was.Ben in December trouwens pas 37 geworden
.
Met terugwerkende kracht nog gefeliciteerd.quote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef richardgie het volgende:
Eh 36,wat deed ik ook alweer toen ik 36 was.O ja ik weet het alweer,me afvragen waarom ik geen 16 meer was.Ben in December trouwens pas 37 geworden
.
Nope.quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Met een Sten Gun voor op m'n stuur door een dorp een kachelenOnderwijl roepend:dit is een posse
![]()
Kut he zo tegen de 30 aankomen?quote:
Zijn vast veel bierdrinkers hier.quote:>Win een luxe BeerTender!
>
>Speel het Telegraaf wk-spel en maak kans op vele prijzen.
>
>1000x Cadeaubon.
>
>30x2 Gratis kaarten oefeninterlands nederlands elftal.
>
>50x Luxe BeerTender B65.
>
Volg deze link om de eerste ronde te spelen:
http://vedm.net/click2?l=R0uXU&m=e2Ti&s=nWYUZU
>Laat de supporters niet in hun hemd staan.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef richardgie het volgende:
Eh 36,wat deed ik ook alweer toen ik 36 was.O ja ik weet het alweer,me afvragen waarom ik geen 16 meer was.Ben in December trouwens pas 37 geworden geloof ik
Kan er een jaartje naast zitten
drukke maand, decemberquote:Op maandag 10 april 2006 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat deed ik afgelopen december al.
26 geworden toen.![]()
Net gewordenquote:
^^ I'm with stupid ...quote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kut he zo tegen de 30 aankomen?![]()
Je gaat jezelf vanzelf wijsmaken dat 30 nog niet zo oud is en het leven begint bij 40.![]()
Klinkt interessantquote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn inmiddels ex'schoonmoeder sloeg mijn mobiel uit mijn handen toen ze op bezoek kwam.
Nou was ik wel aan het sms'en met een lekker lang blond ding, maar goed, haar dochter had die week een date afspraak met drie verschillende mannen.![]()
Ik word bijna 20.quote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat jezelf vanzelf wijsmaken dat 30 nog niet zo oud is en het leven begint bij 40.![]()
Als ik de financiele vrijheid van veel ouderen zie, begint het leven bij 55+.quote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef hollander172 het volgende:
Moeten ze tegen m'n baas zeggen ...quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Ze maken je ook wijs dat verstand met de jaren komtIk g4loof er niks van
![]()
Leuk he?quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
^^ I'm with stupid ...
herkenbaar...![]()
Dat mailtje heb ik ook gehadquote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef Worldbeater het volgende:
Hier nog intresse?![]()
Zijn vast veel bierdrinkers hier.![]()
Een Kratjuh of 2 p.p![]()
Je bent zo oud als je je voelt hoor.En ik voel me pas als een 5 jarige.quote:Op maandag 10 april 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik word bijna 20.
Kut man, je jeugd verliezen.
Ik blijf ze geil vinden, ben ik dan pedoquote:Op maandag 10 april 2006 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leuk he?![]()
Meisjes sletten van 16 ~ 18 jaar oud lijken ook ineens heel jong.
Geldt idd niet voor genuine redheads.quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
![]()
Dementie en overige verlies van hersencellen compenseert het bijlerende verstand in ruimte mate.quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Net geworden![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:32 schreef hollander172 het volgende:
Meisjes sletten van 16 ~ 18 jaar oud lijken ook ineens heel jong.
Nope, same here.quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik blijf ze geil vinden, ben ik dan pedo
Ik ben vandaag op 2 scholen geweest, damn, de wereld is wel veranderd.quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Makster het volgende:
[nonpedo]quote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben vandaag op 2 scholen geweest, damn, de wereld is wel veranderd.
Respect en compassie voor de leraren. De rosse buurt is er niets bij hoe die meiden er bij lopen.
Bij 1 griet had ik inkijk op 50 meter.En damn, dan kijk je toch even.
![]()
Strak, onwetend en "makkelijk".quote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef kratjuh het volgende:Je snapt opeens niet wat je in ze zag ooit ...
quote:Wel lekker strak ...
Wat heb je aan een levensloze pop in bed?quote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef kratjuh het volgende:Je snapt opeens niet wat je in ze zag ooit ...
Wel lekker strak ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gesprokenquote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dementie en overige verlies van hersencellen compenseert het bijlerende verstand in ruimte mate.![]()
Probleem is meer dat wij geen neukbaar materiaal voor hun meer zijnquote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, same here.![]()
Het is alleen geen neukbaar materiaal meer...![]()
Joh toen ik op de middelbare school zat liep iedereen in oversized housebroken en flour shirts, en nu, nu lopen ze zo geil als boter semi naakt over het schoolplein aan een pakje schoolmelk te knabbelen. Damn it, life is not fairquote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben vandaag op 2 scholen geweest, damn, de wereld is wel veranderd.
Respect en compassie voor de leraren. De rosse buurt is er niets bij hoe die meiden er bij lopen.
Bij 1 griet had ik inkijk op 50 meter.En damn, dan kijk je toch even.
![]()
Soms zitten er ook wel achterwerken bij die voor 55+ niet zouden misstaan trouwens.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Worldbeater het volgende:WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is jouw geluk weer
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ik groei precies met Nick mee, ben nu 8 jaar.quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef richardgie het volgende:
Je bent zo oud als je je voelt hoor.En ik voel me pas als een 5 jarige.
Nee hoor,maar ik heb de leeftijdsgrens inmiddels een beetje opgetrokken tot een jaar of 26-27.Was twee jaar geleden in een "jongeren"kroeg,en dan voel je je toch wel een beetje "opa",tussen die 16-17 jarigen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Makster het volgende:
[..]
O,jij kan ook nog heel lief spelen met de Legoquote:Op maandag 10 april 2006 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik groei precies met Nick mee, ben nu 8 jaar.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Worldbeater het volgende:En, had ze genoeg aan jouw 2.5 minuut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een hel, ze genoot er niet echt van. Klom erop en hield haar adem in.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee hoor,maar ik heb de leeftijdsgrens inmiddels een beetje opgetrokken tot een jaar of 26-27.Was twee jaar geleden in een "jongeren"kroeg,en dan voel je je toch wel een beetje "opa",tussen die 16-17 jarigen.
Ligt eraan, leuk je leven wat op met uppers, downers & alcohol, neuk zonder condoom, ga stappen alsof het de laatste keer in je leven is en flikker je (school)carriere in de sloot en het is best bearable.quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef BazzieK het volgende:
11 maanden geleden was ik nog 16, is niet zo leuk als hier voorgesteld wordt
Mwah ik heb een gruwelijke hekel aan praten met domme meisjes, of meisjes die verwachten dat je zelf ook achterlijk en oppervlakkig bent.quote:Op maandag 10 april 2006 21:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En opeens wil je meer zekerheid en minder dom ...
Of ga ik nu de verkeerde afslag ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |